Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

Tractaments, clíniques, medicaments..
teka
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. maig 18, 2021 5:39 pm

Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: teka » dt. maig 18, 2021 6:01 pm

Bona tarda,

Som una parella de 39 anys que tot just comencem a endinsar-nos en el món de la FIV després d'un parell d'anys sense aconseguir l'embaràs i estem bastant perduts. Fins ara hem fet visites a Quiron, Fertty y ESIMER, a través de Sanitas i estem una mica confosos.

Els 2 ens hem fet proves de fertilitat i tot sembla correcte, tant pel que fa al recompte de fol·liculs com seminogrames. Els nostres respectius metges ens han indicat que prenem antioxidants i vitamina D per millorar la fertilitat. De moment seguirem intentant-ho de manera natural uns pocs mesos després de prendre aquests complements, mentre trobem la clínica de FIV que ens agradi.

En primer lloc en 2 dels centres ens han dit que era gairebé indispensable fer un diagnòstic genètic pre-implantacional (DPGI) i l'altre ens han dit que no ho recomanen si no hi ha cap malatia genètica o complicació evident, ja que és un procés delicat.

Pel que fa als preus, se'ns va complicat comparar-los ja que els conceptes es detallen de manera bastant diferent però veiem que hi ha una forquilla entre 6600 y 4600 euros. Creieu que val la pena consultar preus fora de mútua? És a dir, realment hi ha un descompte significatiu?

Hem demanat expectatives realistes respecte a la probabilitat d'èxit, en base a estudis generalistes i també hem rebut respostes moltes diferents, amb informació molt vaga això sí. De moment som realistes i pensem que son 50%; és a dir, tant que sí com que no.

El tema que més ens està costant és trobar una clínica que ens agradi, ja que el tracte en els 3 casos ens ha semblat força fred i extremadament comercial. Comprenem perfectament que és un negoci i tenim les expectatives clares, però ens agradaria trobar una clínica a Barcelona amb un tracte una mica més proper. Ens podeu recomanar alguna?

Gràcies!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: Aicha » dt. maig 18, 2021 8:17 pm

Hola!

Nosaltres estem al Cirh i el tracte és molt proper i no son gens peseteros, està clar que és un negoci però no van a fer 1000 histories per treure pasta i van pautant medicació a mida que es va necessitant cosa que ajuda a no tenir medicació sobrant que és molt cara.
Nosaltres estem buscant germanet/a, al 2019 vam tenir la nostra filla amb la primera transferencia en fresc del primer cicle fiv que vam fer.
Hi ha un grup només de Cirh on podeu demanar opinions.

Molta sort!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: 46XX » dt. maig 18, 2021 10:32 pm

Hola teka,

Nosaltres tb estem al Cirh, la nostra doctora és poc carinyosa, per això ens agrada (nos ens agadren les persones zalameras), és súper sincera i mai hem tingut la sensació de treure’ns els diners, és més, ella t’aconsella però sempre diu que l’última paraula la tenim nosaltres i al final som qui decidim.
Nosaltres estem en ple procès, resumint, parella de dues noies fent un ropa (fiv compartida), jo he sigut la mare donant, antimulleriana a 0,40, 36 anys (reserva ovàrica de dona de 45 anys em va dir, tan sincera ella, jajajaja), la meva dona, 38 anys, endometriosis... aconseguim només un embrió, el congelem a dia 3, tot en cicle natural, transfer a la meva dona quan va tenir l’edometri llest, sense medicació, i beta positiva. Ara l’espera de la primera eco.

Comentar-te que moltes cliniques “lloguen” el quiròfan i el laboratori del cirh, així que al final fan servir les mateixes instal.lacions i el mateix personal. Tb dir que fan un 10% de descompte en totes les mutues excepte adelas, que fan el 30%.

Consell, queda’t allà on et trobis a gust amb el metge, perquè haureu d’anar super sovint un cop comenceu. Proveu fins que trobeu el vostre. Nosaltres vam tenir primera visita amb una doctora que no ens va agradar gaire i la següent la vam tenir amb una altra, i ens vam quedar amb ella.
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: myca » dc. maig 19, 2021 4:16 pm

Teka, jo no t'aconsellaré clinica, nomès desaconsellar-te institut Marquès.
El que si que et recomano és que feu totes o moltes proves abans de iniciar la Fiv, ja que l'origen desconegut, per experiència, és que no saben on està el problema, però algún hi és, i millor detectar-lo abans que anar fent intents sense resultats...
al fil de les proves són importants, trobaràs tots els passos que podeu fer.
Molta sort, i ànims!
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: Alma33 » dc. maig 19, 2021 5:05 pm

Hola,
Jo he fet un altre tractament i t'aconsello que visiteu Gravida. Súper professionals i bon tracte. La Dra. Gomila és un encant,molt carinyosa i empàtica. Te l'aconsello 100%. Sort!!.
teka
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. maig 18, 2021 5:39 pm

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: teka » dc. maig 19, 2021 5:22 pm

Moltes gràcies per les vostres recomanacions! M'estic llegint els recursos que heu comentat sobre les proves i també demanarem hora per visitar algunes de les clíniques que esteu recomanant.
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: rakele » dj. maig 20, 2021 9:58 am

Hola Teka,

Empatitzo molt amb vosaltres ja que ara fa poc més d'un any també ens endinsavem al món de la FIV sense saber pràcticament res.
Vam fer la primera FIV a cegues, sense preparació de res i confiant en la clínica escollida sense demanar massa res.. un fail total. Va ser a Institut Marqués, com et diu la Myca, te la desaconsello totalment, en el nostre cas van fallar en el diagnòstic totalment, el seguiment de l'estimulació va deixar molt a desitjar, les visites eren molt curtes, em donava la sensació de que m'estaven fent un favor.. molt malament.
Després d'això i gràcies a aquest fòrum vaig voler mirar-ho tot, no deixar res a l'atzar.
Va resultar que el meu company tenia moltíssima fragmentació a l'adn de l'esperma, això ho vam saber gràcies a la prova COMET, que vam fer al http://www.cimab.es/. De totes maneres, en algunes clíniques aquesta prova la fan sempre, o almenys et fan el Fertile CHip per defecte per escollir els millors espermatozoides.
El doctor del Cimab, que és una passada, ens va recomanar tres clíniques: Gràvida, CIRH (dra. Alicia Maqueda), i FIVObradors (a Figueres).
Com que nosaltres vivim a Vic vam decidir anar a Figueres i ha estat meravellós, no podiem haver anat a parar en millors mans.
Allà jo també vaig demanar mirar-me molts temes, finestra implantació, microbiota de l'endometri, temes inmunològics.. per ajustar-ho tot a la perfecció. En aquesta segona FIV hem triplicat resultats comparat amb la 1a ( hem fet DGP de 4 embrions i 2 els vam congelar sense analitzar). M'he quedat embarassada a la primera transfer!!

si necessites qualsevol cosa aqui estic!!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
27primavera
Entrades: 4
Membre des de: dc. set. 01, 2021 11:08 am

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: 27primavera » dv. nov. 05, 2021 12:30 pm

Hola a todas,
Estoy un poco perdida, llevamos 5 años intentado ser padres por métodos naturales y no lo hemos conseguido lo tomamos con tranquilidad ya que éramos jóvenes, con la pandemia por enmedio no pude ir a la ginecóloga ha hacerme la citologia así como comentarle que estaba buscando un embarazo.
Me fui a una clínica privada conocida de Barcelona ha hacerme una citologia rutinaria, y para mi sorpresa me dicen que he se hacerme una eco transvaginal, allí la ginecóloga me dice con tacto 0 y sola en la consulta sin la presencia de mi marido pq no podía entrar me dice lo "siendo no vas a poder ser madre de forma natural tienes las trompas obstruidas,me hace un cultivo y mientras me coje muestras yo subida en el potro me dice " bueno cuando programamos la cirugía " wdf..... pasé una situación horrible. Mi antimulleriana era de 2'20
Con la misma pedí otra opinión en una consulta privada y me confirman el diagnóstico explicado con mucha delicadeza . Me voy a la seguridad social a mi ginecóloga y después de 3 meses dando vueltas me hace una eco transvaginal, analítica eco...dice que no es hidrosalpinx ( trompas obstruidas) sino que una salpingitis y que podría tratarlo con antibióticos.... desaparece mi ginecóloga de la vida parece ser... AQUI MI ANTIMULLERIANA BAJA A 1,5) me derivan a otra ginecóloga y está me dice que el diagnóstico es hidrosalpinx claramente y me deriva a la cirujana de vall d'hebron 1,5 mes para la cita así como analítica y seminograma de mi marido, l cirujana me dice que me deriva a reproducción asistida que como puede ser que después de 5 meses no me han derivado allí i aún no estoy en listas.... 1 mes después me sale visita en la app de la meva salut visita en reproducción asistida para febrero... aún NO ESTOY EN LISTAS DE ESPERA PARA FIV. Casi un año para meterme en listas teniendo todas las pruebas es normal?
Es normal que baje tanto la antimulleriana?
Tengo 28 años 5 años buscando embarazo,9 meses hasta día se hoy con diagnóstico y sin estar en ninguna lista.
Te puedes ir a apuntar en otro hospital en listas?
Gracias chicas ánimo a todas
: lasito :
Raquelic
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. nov. 27, 2021 4:11 pm

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: Raquelic » ds. nov. 27, 2021 5:11 pm

Hola a tothom,la meva parella i jo ens han derivat i ens ha dit la ginecologa que ens toca l'hospital clinic.Que ens trucarian La meva pregunta és com funciona tot. Triguen molt a trucar. Ens a dit una listas d'espera de 13 mesos o mes.Hi ha algun telèfon per poder trucar i que em responguin als meus dubtes. Com és el protocol, ja que ella només ens va dir et derivo i ja et truquaran per a FIV.Moltes gràcies abans de res.
Kristie
Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 01, 2022 11:27 am

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: Kristie » dt. feb. 01, 2022 12:07 pm

[code][/code]
Hola! Com aneu? Heu trobat clínica? Nosaltres tot just comencem ara a buscar, també tenim 39.
teka
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. maig 18, 2021 5:39 pm

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: teka » dt. feb. 01, 2022 12:22 pm

Hola,

Doncs de moment hem fet el test de fragmentació del CIMAB que va sortir amb fragmentació de cadena senzilla: 50 %
i fragmentación de cadena doble: 62 %. Amb això ens van comentar que l'embaràs natural era pràcticamente impossible i la FIV viable amb el fertilechip. He de dir que aquests resultats van ser després de que nosaltres pel nostre compte haguessim pres suplement de cúrcuma, piperina i zinc durant mig any, pel que probablement la fragmentació seria encara més alta abans d'això.

Després vam visitar les 2 clíniques de Barcelona que ens van recomanar al CIMAB: CIRH i Gravida. Les 2 ens van agradar força més que les que haviem visitar fins ara ja que ens va semblar un tracte menys "comercial" de primeres. Finalment provarem a CIRH perquè de les 2 va ser la que més ens va agradar per ser més propera i amb explicacions directes sense floritures.

Fa unes setmanes vam fer les proves del cariotip i ara estem esperant resultats abans d'anar a una altra visita amb el CIRH.

Pregunta pels que teniu mutua: a la primera visita del CIRH teniem Sanitas però ara ens han canviat a Adeslas i hem llegit en algún lloc que el CIRH té millors condicions amb Adeslas. Els hi hem preguntat però fins que no anem a la següent visita no ens ho diuen. Teniu idea de com va el tema?

Fins ara!
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: annah » dt. feb. 01, 2022 3:17 pm

Hola teka! A CIRH si no ha canviat teniu un 30% de descompte sobre els tractaments (no medicació) i crec que la resta de mutues tenen el 10% només. A mi a la primera visita ja em van donar el presupost amb el descompte així que imagino que quan hi torneu us poden refer els documents.
Molta sort!!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: 46XX » dt. feb. 01, 2022 6:41 pm

teka ha escrit:Hola,

Doncs de moment hem fet el test de fragmentació del CIMAB que va sortir amb fragmentació de cadena senzilla: 50 %
i fragmentación de cadena doble: 62 %. Amb això ens van comentar que l'embaràs natural era pràcticamente impossible i la FIV viable amb el fertilechip. He de dir que aquests resultats van ser després de que nosaltres pel nostre compte haguessim pres suplement de cúrcuma, piperina i zinc durant mig any, pel que probablement la fragmentació seria encara més alta abans d'això.

Després vam visitar les 2 clíniques de Barcelona que ens van recomanar al CIMAB: CIRH i Gravida. Les 2 ens van agradar força més que les que haviem visitar fins ara ja que ens va semblar un tracte menys "comercial" de primeres. Finalment provarem a CIRH perquè de les 2 va ser la que més ens va agradar per ser més propera i amb explicacions directes sense floritures.

Fa unes setmanes vam fer les proves del cariotip i ara estem esperant resultats abans d'anar a una altra visita amb el CIRH.

Pregunta pels que teniu mutua: a la primera visita del CIRH teniem Sanitas però ara ens han canviat a Adeslas i hem llegit en algún lloc que el CIRH té millors condicions amb Adeslas. Els hi hem preguntat però fins que no anem a la següent visita no ens ho diuen. Teniu idea de com va el tema?

Fins ara!



Hola!

Al CIRH a totes les mútues us fan el 10% exepte a adeslas que us fan el 30%, i només cal que estigui donat d’alta un dels membres.

Si pots demana hora amb la dra. Lattes, és la millor del centre.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. feb. 01, 2022 6:57 pm

Jo com altres heu fet ... Faig una no recomanació: Dexeus, molt fred, sempre tard, poc tacte...

Ara estic al Cirh justament per aquest fòrum. De moment puntualitat bona i el fet de comunicar-se per correu ho fa molt proper tot i que a vegades porten tantes coses... que repeteixen alguns aspectes ja explicats (millor de més que de menys per això).

Per cert... A vegades miro la gent que hi ha, potser sou alguna de vosaltres jajaja.

Bé, a finals de setmana em fan prova d'endometri (Emma, era, Alice) tinc una por horrible ja que a mi les ecos ja em molesten (diuen que és normal tot i que no ho tinc clar...). Comencen a moure i em molesta. Ara al fer biòpsia penso pfff deumeu... Serà molta estona? Em farà moooolt de mal? Alguna experiència?

Merci noies
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. feb. 01, 2022 6:59 pm

Ah i si! Fan 30 per cent descompte adeslas. Jo tinc pressupost de finals de desembre així que fa res! Per tant seguirà igual.
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: annah » dt. feb. 01, 2022 8:42 pm

Piruleta15 anims que ja veuràs que no és per tant. Imagino que deu ser com la histeroscopia i es ben soportable. Molesta pero passa ràpid.

Si tot va be amb la meva punció i podem congelar embrionets jo també em faré el emma/alice. (La part de la finestra d'implantació em van dir que no cal) i la dra del CIRH m'ho va pintar molt pim pam fora. El que no sé es quan costarà la broma. T'han dit preus? A mi el que em preocupa més d'aquestes coses es que s'eternitzin però tu ja ho tens casi casi! Anims i ja ens explicaràs com va!
inesperat_rumb
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. feb. 02, 2022 5:13 pm

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: inesperat_rumb » dj. feb. 03, 2022 7:26 pm

Hola,

Moltes gràcies per tota la informació i experiencies que compartiu. Us ho agraeixo molt.

Nosaltres tenim un fill de 3 anys que ens vam quedar de forma natural, i ara el segon embaràs no arriba. Ens han fet proves a l'Hospital del Mar i ja ens han dit que haurem d'anar a FIV. Jo ja tinc 39 anys i poca reserva ovàrica. Així que ens plantegem demanar primera cita a Fertty, Cirh i Gravida.

Fertty perquè hi treballa allà la obstreta que ens ha portat a l'Hospital del Mar. La vaig buscar pel Google i vaig trobar-la a aquesta clínica. Algú la coneix o coneix algú que hagi anat. Està a prop d'Urquinaona.

Cirh i Gravida perquè per aquí son les cliniques que més recomaneu.

He vist que a la web de Cirh indiquen els preus dels tractament i n'hi ha un simulador per finançar sense interessos. A Fertty també estan publicats els preus. Però a Gravida no els he trobat.

IVI. Què opineu d'aquesta clínica? surt a google com una de les millors valorades.

Ja us aniré informant..... a veure com va tot. A finals de mes tindrem la última prova i començarem la ronda.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: Ajuda! Primer contacte amb FIV i totalmente perduts

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. feb. 03, 2022 10:01 pm

Uii annah pensava que t'havia respòs el test Emma era Alice costa gairebé 1000 euros 995 diria! Sense era no ho sé uns 800 diria.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::