Dubtes FIV - SOP - HAM molt alta

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
baldufa88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dc. maig 13, 2015 11:59 pm

Dubtes FIV - SOP - HAM molt alta

EntradaAutor: baldufa88 » dg. maig 30, 2021 2:21 pm

Bon dia noies,

vaig molt molt i molt perduda.

El meu cas és una mica peculiar, tinc dos fills per embaràs natural (2016 i 2017), el meu marit després de dos nens tant seguits es va fer la vasectomia. Ara, a 2021 diu q s'arrepenteix i li agradaria tenir un tercer... xD (Jo si fos per mi tindria un equip de fútbol). Total que ara ens hem de decantar per fer una FIV 100% (la reversió de la vasectomia val mes o menys el mateix i no es segur que s'aconsegueixi, amb el q hauriem de pasar per fiv després potser)

Vam anar a Institut Marquès a fer la primera visita tant per mi, com per ell. Vam sortir força contents del centre. Vaig anar a fer-me l'analítica a la Cima i la majoria de resultats encara em falta pq el cariotip triga molt, però he rebut el valor de la Hormona Antimulleriana o com s'escrigui, i tinc un valor de 7.89, quan he vist que es una bestiesa d'alta!! i que això està relacionat amb un possible SOP. Jo sempre he tingut les regles cada 42-45 dies, sagnat abundant i recordo que amb el primer embaràs em va costar pq mai trobava el dia de la ovulació. Osigui que em quadra que pugui ser SOP.

El meu dubte principal es: segons el q tinc entés em podrien provocar una sobre estimulació ovárica amb el tractament per FIV? Que implica? Mirar Google no m'ajuda GENS. Em fa molta por passar per tot això, i trobar-me amb molts dubtes i perdre molts diners també. Hi ha algú per aqui amb aquest tipo de diagnòstic que em pugui iluminar? El meu marit diu que segur q no som els primers amb un cas així i els professionals sabran que han de fer, però jo soc un mar de dubtes.

Moltes gràcies.
Imatge


Imatge
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: Dubtes FIV - SOP - HAM molt alta

EntradaAutor: akasha » dl. maig 31, 2021 9:01 am

Hola!!

Jo també tinc SOP i una AMH a 8. Com que quan vaig voler començar a buscar ja tenia 35 anys, no vaig estar molt temps provant de manera natural i de seguida ja vaig anar a demanar ajuda.

Vaig estar uns mesos amb Omifin per forçar la ovulació però al final no va funcionar. I finalment ja per edat i tot vaig decidir tirar directament per FIV, ja que em van dir que IA tenia poques probabilitats i més risc d'haver de cancel·lar per hiperestimulació.

La veritat és que estava molt espantada per el tema de la hiperestimulació en la FIV, perquè per Internet llegeixes de tot! Però al final va anar tot bé, em van controlar molt la medicació i les dosis i no vaig tenir hiperestimulació. Com que crec que em van medicar poc per evitar això, al final "només" em van extreure 12 ovuls, dels quals 11 eren madurs. D'aquests en van fecundar 7 i només 2 van arribar a blasto i de qualitat B. Em van dir que normalment les noies que tenim SOP en tenim molts però també molts son de mala qualitat. Vist el que s'esperava i l'AMH que tinc, els resultats obtinguts no van ser els millors.

De tota manera vaig fer la transfer d'un d'aquests dos embrions de qualitat B i va funcionar a la primera i ara estic de 5 setmanes :D

Si tens qualsevol dubte ja ho saps!!


Molts ànims!!
Avatar de l’usuari
baldufa88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dc. maig 13, 2015 11:59 pm

Re: Dubtes FIV - SOP - HAM molt alta

EntradaAutor: baldufa88 » dc. juny 02, 2021 3:10 pm

Moltes gràcies akasha! M'has tranquilitzat una mica i enhorabona pel teu embaràs!! :-()-)
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Dubtes FIV - SOP - HAM molt alta

EntradaAutor: Gustineta » dl. juny 07, 2021 12:54 pm

----
Gustineta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 14, 2021 11:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
baldufa88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dc. maig 13, 2015 11:59 pm

Re: Dubtes FIV - SOP - HAM molt alta

EntradaAutor: baldufa88 » dt. juny 08, 2021 10:24 pm

Hola gustineta!!

Primer de tot, moltes gràcies per les molèsties que t'has pres a contestar-me coses que no he preguntat.

- Pel q fa la vasectomia no la volem revertir i no crec q t'hagi de donar explicacions al respecte.
- Que amb la FIV pot ser que no ens quedem embarasats? Ja ho sabiem nosaltres, tu, i tothom.
- Ja sé que la que es medicarà sóc jo, seria curiós de veure que fos d'una altre manera.
- FIV directe? En cas de vasectomia no es pot fer inseminació artificial, ni al IMarquès ni enlloc. Em posaria la mosca al nas en el cas que m'ho oferissin a algún centre de fet.
- Dels diners no he fet cap al·lusió així que potser no tens ni idea de si m'importa pagar 1, 2 o 543859 FIVS.
- Respecte a quedar-me embarassada de manera espontània tot i un possible SOP es podria, i tant, si li poso les banyes.

Em sap greu si t'ho prens malament, però només vaig preguntar per una cosa i em contestes coses que no venen al cas, i ni em coneixes com per prejutjar tantes coses a la vegada de la meva vida.
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Dubtes FIV - SOP - HAM molt alta

EntradaAutor: Gustineta » dc. juny 09, 2021 8:57 am

Hola, baldufa,

Tens tota la raó. Jo no ho havia fer amb aquesta intenció, però sí, es pot llegir que estic jutjant la decisió que has/heu pres.

Qui s'ha de disculpar sóc jo. Poso el filtre de la que jo vaig passar amb les FIV i de les mentides que em van arribar a dir (i si et sóc franca també de la meva pròpia experiència amb la visita al Marquès), que em costa abstreure-me'n.

Evidentment no m'he de ficar en què fareu i en què no, ni n'he de fer res dels motius que us portin a fer FIV. La meva intenció, almenys de cap mentre escrivia, no era aquesta. Però llegit des de l'altra banda sona desagradable i impertinent. No ho vaig saber veure a temps, ho sento.

M'hauria d'haver centrat en respondre sobre el que preguntaves, que segurament podria haver-te aportat més.

Et demano disculpes per haver-me sobrepassat.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::