IA 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
Alaz
Entrades: 1
Membre des de: dt. juny 01, 2021 10:37 am

IA 2021

EntradaAutor: Alaz » dt. juny 01, 2021 10:47 am

Hola!

Sóc nova i he vist que no hi havia cap tema d'IA recent, així que m'he decidit a crear-ne un.

Nosatres tot just fa una setmana que vam fer la primera IA amb semen de donant (per enfermetat de la meva parella) a Sant Pau per la SS, així que ara esperant a la setmana que ve per veure què passa!

Jo a priori no tinc cap problema, tinc 28 anys i m'he fet analítiques (AMH una mica alta, de 8 i pico, la resta tot bé) i histerosalpingografía (també bé). Em vaig estar punxant Gonal-f de 37,5 (per la AMH alta) i abans de l'inseminació l'Ovitrelle i ara em poso via vaginal 200g de Utrogestan. Excepte algunes punxades a l'estòmac els 2-3 primers dies, no estic notant res més, però estic bastant tranquila.

Alguna més en la meva situació de "primerenca"? :)
Cris_bcn_21
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: IA 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dt. juny 01, 2021 7:54 pm

Hola,
Sóc nova al fòrum i jo també m'he fet una IAC a la SS. El divendres passat a l'hospital clínic. En principi no tenim res greu. La meva parella té un seminograma al límit del que és correcte i les meves analítiques surten bé, però portàvem un temps buscant i no ho aconseguim.
Ara a esperar, però, ja sé que la taxa d'èxit és relativament baixa i és probable que no m'hagi quedat embarassada. M'han programat dos cicles de IA de moment (per si el primer no funciona), però bueno, caldrà veure si sona la flauta!
Ja veurem ben aviat si alguna de les dues ha tingut sort.

Per cert, se n'oblidava, la meva parella i jo tenim 34 anys els dos.
Cris_bcn_21
Entrades: 9
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: IA 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dg. juny 13, 2021 2:48 pm

Hola Alaz, com et va anar? A mi, malament. Ja m'ha vingut la regla i la setmana que ve, torno a començar.
Per molt que sàpiga la baixa taxa d'eficiència, és dur igual quan no funciona.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::