Fecundació fallida FIV

Tractaments, clíniques, medicaments..
McKee
Entrades: 1
Membre des de: ds. juny 05, 2021 4:43 pm

Fecundació fallida FIV

EntradaAutor: McKee » ds. juny 05, 2021 5:17 pm

Hola noies, com esteu?

Fa temps que consulto aquest blog però no m'havia registrat encara. M'he decidit perquè m'ajudaria molt saber si algú està o ha estat en una situació semblant a la nostra.

Tinc 42 anys, el meu marit 37. Les proves dels dos, totes bones (de fet jo tinc una anitmulleriana de 2,3). Després d'un any i mig intentant tenir família sense èxit ens vam decidir a iniciar un tractament. Vam començar una inseminació (sabiem de la baixa taxa d'éxit però vam pensar que valia la pena provar) que va ser fallida i vam enllaçar el següent cicle amb la FIV. els dos tractaments els hem fet al CIRH.

Em van programar la punció dimecres passat. Després de fer-me l'analítica de progesterona i estradiol, ens van dir que no podriem fer la transfer en aquest cicle, perquè tenia les hormones molt altes ( de fet, l''estradiol a 4700!) i que hauria de ser fiv segmentada per evitar hiperestimulació ovárica.

Durant les ecos, ja m'havien comentat que tenia força folículs però després de la punció, que em van fer aquest dimecres, vam flipar: van aconseguir 18! Però l'endemà ens va trucar la nostra Doctora per dir-nos que havien aconseguit 13 madurs, dels quals havia fecundat.. zero. Estàvem preparats per transfers fallides, que alguns embrions no evolucionessin.. però no per això.

Ens diuen del laboratori que això és raríssim, que només els passa a 1-3% dels casos i que és degut a una fallida de l'activació ovocitària. Si és de l'esperma, serà degut a que falta una proteïna que activa el procés de "reconeixement" entre gamets. Aprofitariem la mostra congelada per fer-li proves i, de donar positiu, provariem una nova fiv amb activació ovocitària assistida, amb la que diuen que podriem aconseguir un 20-30% de fecundació. Si la prova és negativa, doncs voldrà dir que el problema és de l'ovocit i, segons diuen, no podriem saber perquè. Diuen que això no té perqué estar vinculat a la meva edat, que pot ser un problema de sempre o bé una fallida d'aquest cicle concret per "algun problema" que ha afectat als ovocits i que no em saben dir de quin tipus.

Alguna s'ha trobat en una situació semblant? I perdoneu la parrafada..
Una abraçada.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::