Doble donació?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Doble donació?

EntradaAutor: gateta10 » dl. oct. 18, 2021 5:00 pm

Hola noies,
després d'haver passat les mil i unes (viure a l'estranger, confinament de gairebé un any, mioma, detecció problema cromosòmic, etc) ell ball s'ha acabat i m'he plantat en 40 anys.

L'única opció que em donen és seguir anb FIV pròpia, que descarto, o la doble donació. Aqui no es permet l'adopció d'embrions.

Si vull ADE hauria de viatjar a Barcelona ;-))) amb tot el que implica, que és un temps incert i potser ni tan sols puc finalitzar el tractament ja que com a màxim en 3 setmanes he de tornar aqui, a la meva feina. I només seria un intent...

Alguna s'ha trobat fent doble donació? Trobeu que té sentit? Aixxx, si teniu algun suggeriment o alguna cosa que se m'esta escapant...
Perdoneu el rotllo, estic una mica contrariada i confosa...
Salutacions a totes, que esteu bé
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Doble donació?

EntradaAutor: 46XX » dl. oct. 18, 2021 10:16 pm

Hola gateta10,

Jo no ho descarto, encara que crec que a priori triaria ADE, ja possats, necessitant donant d’esperma i donant d’òvuls, crec que psicològicament és menys dur tenir l’embrió ja fet que no pas l’espera de trobar una donant, l’estimulació, la punció, l’evolució dels embrions…

El nostre cas és una mica diferent perquè som dues noies, i si o si, una de les dues ha de renunciar a la genètica (és una cosa que assumeixes quan te n’andones que vols formar una familia amb una altra noia) i a totes dues ens és igual la genètica, al final volem un fill sa.

Tinc dues amigues que han sigut mares el primer cop per inseminació i el segon cop per doble donació. La inseminació va a ser a la primera als 35 anys i en canvi per doble donació va ser a la tercera i d’un embrió D, amb 40 anys. Quin dubte tens?
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Doble donació?

EntradaAutor: gateta10 » dl. nov. 01, 2021 1:51 pm

Hola 46xx, gràcies per respondre. En realitat no tinc cap dubte concret, suposo que és tan gegant que ni el puc formular jaja, suposo que vull llegir que és una bona decisió.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::