FIV per mútua privada

Tractaments, clíniques, medicaments..
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

FIV per mútua privada

EntradaAutor: clip » dl. oct. 25, 2021 5:32 pm

Hola noies!

M'ha semblat llegir així per sobre que hi ha mutues com Adeslas que cobreixen part de la FIV, amb carència de 6 mesos, això si. La meva pregunta és si algú ho ha fet així i que tal l'experiència i si creieu que val la pena. Seria per la meva 3a FIV i m'estic plantejant aqueta vegada fer-ho i si val la pena o no.

Moltes gràcies! Tota ajuda és or!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV per mútua privada

EntradaAutor: 46XX » dl. oct. 25, 2021 8:00 pm

Jo sóc d’adeslas i la clínica on estem té conveni amb ells. A mi m’ha sortit a compte, clar… tot i que com vaig contractar la mútua per la meva feina, els treballadors tenim beneficis com per exemple la carència, que no tenim, ni en tractaments de repro ni en res.
Fruites
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. oct. 25, 2021 10:46 pm

Re: FIV per mútua privada

EntradaAutor: Fruites » dl. oct. 25, 2021 10:55 pm

Hola!

Sóc nova al fòrum, i també m'interessa saber si val la pena fer-se d'alguna mútua. Avui hem trucat a vàries i a DKV ens han dit que tenen convenis amb algunes clíniques i ofereixen un descompte però no han concretat massa... I també a Adeslas.

@46XX de quina clínica es tracta? M'ha semblat veure a un altre fil, que fan descompte a CIRH amb Adeslas. Saps si fan descompte a IVF Barcelona?

Moltes gràcies!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV per mútua privada

EntradaAutor: 46XX » dl. oct. 25, 2021 11:05 pm

Fruites ha escrit:Hola!

Sóc nova al fòrum, i també m'interessa saber si val la pena fer-se d'alguna mútua. Avui hem trucat a vàries i a DKV ens han dit que tenen convenis amb algunes clíniques i ofereixen un descompte però no han concretat massa... I també a Adeslas.

@46XX de quina clínica es tracta? M'ha semblat veure a un altre fil, que fan descompte a CIRH amb Adeslas. Saps si fan descompte a IVF Barcelona?

Moltes gràcies!



Nosaltres estem al CIRH i fan descompte amb totes mútes, el que canvien crec que són el percentatges.
Fruites
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. oct. 25, 2021 10:46 pm

Re: FIV per mútua privada

EntradaAutor: Fruites » dj. oct. 28, 2021 4:51 pm

Moltes gràcies 46XX,

Vaig trucar a CIRH i em van dir que feien un 20% de descompte amb Adeslas i amb la resta un 10% amb la resta de Mútues.

Ahir tenien un forat i vam anar a fer la Primera visita i la primera impressió va ser molt bona!

Ens van donar el pressupost i fan 30% de descompte amb Adeslas i no hi ha carència. Vull dir que no cal portar uns mesos a la mútua per obtenir el descompte.

Gràcies!
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

Re: FIV per mútua privada

EntradaAutor: clip » dj. oct. 28, 2021 5:46 pm

Si! moltes gràcies 46xx

Jo avui també he trucat i m'han dit això, que és un descompte segons la Clínica. Aquí Girona (jo sóc de Girona) m'ha dit que tenen conveni amb la Unitat De Reproduccio Humana I Diagnostic Genetic Clínica Girona, però que per saber el preu que els hi pregunti a la Clínica directament. Ja us diré que m'han dit per si alguna li serveix ja que els trucaré o visitaré. A Barcelona m'han comentat que també tenen conveni amb la Quirón.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::