FIV SUAU / reduir estimulació ?
FIV SUAU / reduir estimulació ?
Bon dia noies,
Us escric per a veure si em podeu ajudar. Explico: 40 anys, FIV amb 300iu diàries de Gonal durant 13 dies, 18 òvuls aconseguits i al final 9 blastos. Després de DGP, tots, absolutament tots amb anomalies (aneuploides) i ara només em queda tornar a començar. Un cop fort amb les expectatives inicials i números inicials.
El meu dubte es que m'ha semblat escoltar, llegir, que a vegades amb estimulacions fortes, s'aconsegueixen molts embrions però pot ser que siguin tots de mala qualitat per un excés d'estimulació, i que a vegades amb menys, s'ha obtingut menys òvuls però de més qualitat. Per tant, la meva pregunta i si alguna de vosaltres s'ha trobat que reduint la medicació ha aconseguit una taxa d'èxit millor que l'anterior. Es que tinc el dubte si "menys és més", clar, tot això partint de la base de ser una bona responedora a la medicació, no per casos de baixa reserva, que no en queda un altre.
De cares a repetir una altre cicle FIV, el meu metge em diu que ell no canviaria absolutament res. Mateixes dosis. Diu que més òvuls, més probabilitats... No sé, com ho veieu vosaltres? us heu trobat? sabeu de casos que amb menys medicació ha obtingut millors resultats?
Us estaré molt agraïda per les vostres respostes.
Us escric per a veure si em podeu ajudar. Explico: 40 anys, FIV amb 300iu diàries de Gonal durant 13 dies, 18 òvuls aconseguits i al final 9 blastos. Després de DGP, tots, absolutament tots amb anomalies (aneuploides) i ara només em queda tornar a començar. Un cop fort amb les expectatives inicials i números inicials.
El meu dubte es que m'ha semblat escoltar, llegir, que a vegades amb estimulacions fortes, s'aconsegueixen molts embrions però pot ser que siguin tots de mala qualitat per un excés d'estimulació, i que a vegades amb menys, s'ha obtingut menys òvuls però de més qualitat. Per tant, la meva pregunta i si alguna de vosaltres s'ha trobat que reduint la medicació ha aconseguit una taxa d'èxit millor que l'anterior. Es que tinc el dubte si "menys és més", clar, tot això partint de la base de ser una bona responedora a la medicació, no per casos de baixa reserva, que no en queda un altre.
De cares a repetir una altre cicle FIV, el meu metge em diu que ell no canviaria absolutament res. Mateixes dosis. Diu que més òvuls, més probabilitats... No sé, com ho veieu vosaltres? us heu trobat? sabeu de casos que amb menys medicació ha obtingut millors resultats?
Us estaré molt agraïda per les vostres respostes.
- Piruleta15
- :: tortuga

- Entrades: 332
- Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm
Re: FIV SUAU / reduir estimulació ?
Jo, gonal 225 i orgalutran (ara no recordo quan però poc) durant uns 12 dies gonal, orgalutran 5. 32 anys bona reserva. 5 tristos òvuls, 4 que serveixen, 3 fecundats i només m'ha quedat 1, el que ja porto (molt bona qualitat diuen, sense dgp). Ja veurem si implanta (posat als 5 dies, blasto). M'han dit és molt bo 50% probabilitats. Veurem cm va.
No sé què dir-te... Ja veus el meu resultat a nivell de números.
No sé què dir-te... Ja veus el meu resultat a nivell de números.
- núvolblanc
- :: formigueta

- Entrades: 83
- Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm
Perdoneu, semhavia enviat dues vegades el mateix!!!
núvolblanc l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 04, 2021 8:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
- núvolblanc
- :: formigueta

- Entrades: 83
- Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm
Hola Clip!
En primer lloc em saben molt greu aquests resultats... Entenc que estiguis frustrada i buscant respostes. Jo no et puc ajudar amb casos ni amb la meva experiència perquè la meva reserva és baixa (39a i només 4 òvuls madurs), però sí dir-te que també he llegit el mateix que tu i no em resignaria a seguir la mateixa pauta de medicació si no m'ho justifiquessin molt bé. Així que no et donis per vençuda, pots demanar també una segona opinió!!!
En el meu cas va ser menopur 300UI (10 dies), orgalutran a partir del 5è, ovitrelle i decapeptyl. Tenia només 6/7 fol.licles, així que no crec que sigui comparable, però així veus un protocol diferent...
Una abraçada forta i molts ànims!!!
En primer lloc em saben molt greu aquests resultats... Entenc que estiguis frustrada i buscant respostes. Jo no et puc ajudar amb casos ni amb la meva experiència perquè la meva reserva és baixa (39a i només 4 òvuls madurs), però sí dir-te que també he llegit el mateix que tu i no em resignaria a seguir la mateixa pauta de medicació si no m'ho justifiquessin molt bé. Així que no et donis per vençuda, pots demanar també una segona opinió!!!
En el meu cas va ser menopur 300UI (10 dies), orgalutran a partir del 5è, ovitrelle i decapeptyl. Tenia només 6/7 fol.licles, així que no crec que sigui comparable, però així veus un protocol diferent...
Una abraçada forta i molts ànims!!!
8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |