Començar ovo amb miomes

Tractaments, clíniques, medicaments..
Arena
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 06, 2020 10:36 am

Començar ovo amb miomes

EntradaAutor: Arena » dj. des. 02, 2021 12:29 pm

Hola noies, m'estic informant per començar un tractament d'ovodonació i m'agradaria saber si alguna de vosaltres ha fet un tractament d'ovodonació amb miomes.
L'any passat vaig passar per una cirurgia complicada de miomes grans, però em van quedar alguns petits que no van voler tocar.

moltes gràcies per endavant.
abraçades!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Començar ovo amb miomes

EntradaAutor: Gustineta » dj. des. 02, 2021 1:56 pm

Hola Arena,

Jo no he fet ovodonació, però he fet 3 FIV amb dos miomes (que no sabia ni que tenia abans de fer els tractaments). Per situació i mida, no van ser problemàtics ni per la transferènica ni per a l'embaràs.

El que sí que et diria és que ho comentessis a la clínica on facis el tractament d'ovodonació perquè s'ho revisin i confirmin si poden provocar problemes o no.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Arena
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 06, 2020 10:36 am

Re: Començar ovo amb miomes

EntradaAutor: Arena » dv. des. 03, 2021 8:29 am

Moltes gràcies per la teva resposta. la meva doctora diu que no han dinterferir en el tractament.
Però volia conèixer alguna experiència abans de començar, tinc por que no surti bé i llencem els estalvis.
una abraçada
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Començar ovo amb miomes

EntradaAutor: gateta10 » dt. des. 07, 2021 2:09 am

Hola Arena,
és un tema complicat i pel que llegit i viscut, els metges no donen suficient importància als miomes fins que són massa grans.
A la clínica de reproducció m'hi van plantejar treure'm un mioma petit intramural-submucós que em donava una mica de simptomatologia (sagnat fins a arribar a l'anèmia, tot i que ho anava portant). En un primer moment em van dir que es podia iniciar el tractament tot i que era millor descartar tots els problemes coneguts per tenir més garanties d'èxit, perquè "en reproducció assistida mai se sap".
Això, per una banda, i per l'altre, tots el gines normals (és a dir, no de RA) que he visitat m'han dit que no calia treure'l per la mida i perquè els símptomes eren tractables, i que la fertilitat podia o no quedar afectada...
Davant el panorama confós, havia de decidir jo el que volia fer. Vaig valorar molt pros i contres i finalment em vaig fer la intervenció. Com a pros vaig considerar que en ser petit podria sotmetre'm a una intervenció senzilla per via vaginal (i no abdominal com suposo que t'hauran fet a tu amb els grans oi?) i "feia net l'úter". Les contres, perquè podien aparèixer més, la intervenció podia anar malament i, sobretot, esperar uns cicles per iniciar el tractament. Començar el tractament fa ilu i la majoria confiem que funcionarà, no volem esperar més.
No sé quin tipus de miomes petits t'han quedat, però si són submucosos o no ho són, però t'estan deformant l'úter sí que poden interferir i a més amb les hormones de l'embaràs poden créixer.
És una decisió difícil!! Espero no haver-te confós més, és només la meva experiència.
Petonets.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Arena
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 06, 2020 10:36 am

Re: Començar ovo amb miomes

EntradaAutor: Arena » dt. des. 07, 2021 7:18 am

Moltes gràcies gateta per explicar-me la teva experiència, els miomes que tinc són tres petits intramurals.
Segons la meva doctora no deformen la cavitat i per això no cal treure'ls.
he estat llegint fòrums i intentant esbrinar si algú en la meva situació ha aconseguit fer un tractament amb èxit.
i realment no hi trobo cap cas, és el que em fa dubtar.

Moltes gràcies per la teva resposta! petonets
Hellen78
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: Començar ovo amb miomes

EntradaAutor: Hellen78 » dv. gen. 14, 2022 6:09 pm

Hola Arena,

Potser ja faig tard....jo vaig fer tractament d'ovodonació al març passat amb un mioma intramural de 3cm que va arribar a crèixer fins els 6 però ningú li va donar importància ni va interferir a l'embaràs. Tant la meva gine que em va porar l'embaràs ni els metges de la Dexeus on vaig fer el tractament van recomanar no tocar-lo.

Sembla ser que depèn d'on estigui situat. El major problema és si obstrueix el canal del part, cosa que obligaria a una cessària, i tampoc és tan greu! Jo n'he tingut una al final, perque no hi havia manera que dilatés, y una molt bona recuperació.

El nostre fill va nèixer el 29/11 i em vaig quedar a la primera.

Molta sort!!! :p-)
Arena
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 06, 2020 10:36 am

Re: Començar ovo amb miomes

EntradaAutor: Arena » dt. gen. 18, 2022 9:59 am

Moltes gràcies Hellen78 per explicar-me el teu cas. de moment, no he començat el tractament perquè estem esperant el resultat d'algunes proves.
Espero que em vagi tan bé com a tu.
moltes felicitats! petonets

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::