FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
Anna1987
Entrades: 4
Membre des de: dt. des. 14, 2021 3:26 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Anna1987 » dt. gen. 11, 2022 8:06 am

Llegeixo molts casos durs... ànims a totes! :-()-) Algú sap si a la seguretat social fan DGP?
Anna1987 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 14, 2022 4:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Primavera1985
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. gen. 11, 2022 11:40 am

Hola noies!
A confiar en aquest 2022 i en nosaltres mateixes!!

No recordo qui comentava el tema de dèficit de vitamina S... però aquest dèficit,en el meu cas,va ser el que em va fer punxar diàriament i durant tot l'embaràs i una mica més,l'heparina. Tot i que hi havia alguna ginecòloga q em deia que no calia,xo jo vaig decidir que punxarme-la igualment i ara. Als recerca del nou embaràs,ja la tinc pautada. No sé si va ser això O no, però després de dos dies fallides i dos IA fallides, vam aconseguir el petit que ara tenim.

En quan la vitamina D, també la vaig incorporar,ara tbe ja me la prenc,juntament amb el probiòtic.

En quan la reserva ovàrica,no era per tirar coets,i fins la 3era FIV no vam aconseguir bons resultats amb la punció + ICSI. No vam fer DGP en cap ocasió,econòmicament ja no podíem costejar res més,igual que lo de la finestreta de implantació,tampoc ho vam poder fer.

I no sé,a nivell de clíniques privades de BarnA,he sentit i tinc conegudes q estan molt contentes amb
https://www.corachan.com/ca/reproduccio-assistida_29345 . No sé,jo ho he fet a Girona.
Però al final, aniràs allà on en tinguis millor percepció i aquesta serà la bona.

Som-hi noies!!!!
Cris_bcn_21
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dc. gen. 12, 2022 4:58 pm

Hola a tothom,
Com seguim? Jo bé, ja de gairebé 9 setmanes. La setmana que ve tindré visita amb la ginecòloga de la mútua per fer seguiment.
Escric per respondre a l'Anna1987. La seguretat social només fa DGT si hi ha una malaltia diagnosticada genètica que requereixi la selecció d'embrions. A més, va per una altra llista d'espera, més llarga que la convencional. Que jo sàpiga, la SS no fa DGP en altres situacions. De totes maneres, pregunta-ho quan hi vagis, els portes els estudis i proves que tinguis i a veure que et diuen.
Cris_bcn_21
Entrades: 56
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dc. gen. 12, 2022 5:07 pm

Us poso un link a continuació:

https://www.google.com/url?sa=t&source= ... l5AmKNRZsq

És el BOE de reproducció del 2014. Han tret un nou el 2021 però la part del DGT no es veu modificada. Si entreu i poseu a la lupa que hi ha a dalt "preimplantacional" us porta a la part que parla del DGT. I diu que només és per malalties.
Neu21
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

EntradaAutor: Neu21 » dv. gen. 14, 2022 5:03 pm

Hola noies , espero que totes bé.
Sóc jo qui va dir que tenia un dèficit de Proteïna S. La Doctora em va dir per telèfon que no era significatiu i no calia medicar. Jo veig que em surt 53 i hauria d'estar a 65 segons paràmetres analítica.
Primavera1985, tu dius que també tenies dèficit..recordes de quant? L'heparina la vas iniciar el dia de la transferència? abans? o al saber que era positiu?
Només ens queda un embrió i volem anar amb les coses el més clares possible..
Pensàvem fer la transferència el febrer amb cicle natural, ara per canvis laborals veig complicat poder fer tots els controls aquest mes i potser ho retrasem..en fi, ja sabeu, tot complicat.

Desconec el que pregunteu de SS ja que no he fet tractament.
Molts ànims a totes!!

Tingueu un bon cap de setmana!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::