FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. juny 16, 2022 4:19 pm

Hola noies,

En primer lloc bona sort Primavera i Maybe :)

Quin greu Annah! Ara no recordo el teu cas...portes moltes transferències fetes? Igual si aquesta és la 1a amb endometritis curada potser ho aconsegueixes natural. A mi em fa por tenir-ho curat i tornar-ho a agafar...no ho sé com és de fàcil tornar-ho a agafar o no...

Gustineta tema Natural Killers m'he fet una analítica del Synlab però no tinc molt clar que miren...crec que això del Kir que en diuen no. M'han mirat tema percentatges de diferents coses...per ara només he interpretat algunes coses via internet com per exemple que el valor de NK en general ha d'estar per sota 12 per anar bé i jo per exemple el tinc a 14, però també he llegit que depèn de l'edat de la dona...estic esperant per topdoctors interpretació dels resultats per un immunòleg....

Lividivi...(ufff estic amb el mbl i no veig exactament el nom que t'has posat jaja, disculpes), que raro això que t'ha passat amb antimulleriana com dius. Jo amb CIRH vaig prendre anticonceptives 15 dies com dius. Jo la tinc a 2,2 i les estimulacions m'han costat...perquè no preguntes pel Menopur (medicació) a mi m'ha funcionat millor que Gonal. A la gent més jove ens donen Gonal en plan medicació estàndard i a mi em va funcionar menys no ho sé...Et recomano que t'empapis d'informació en cas que et vagis trobant entrebancs com aquest! El fòrum i internet m'ha ensenyat molt a mi.

En fi...una abraçada a totes!!!!
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: LidiVidi » dj. juny 16, 2022 7:32 pm

Jajajaja tranquil·la Piruleta15, jo també ho faig des del mòbil i sí que és un engorro.

Doncs per la meva part al final he de fer anticonceptives, les Yasmin, ara quan em vingui la regla uns 10 dies de moment, pq encara tinc els quistes així que res, a esperar una micona.

Ale, petonets i ja ens explicareu què tal van la transfer i lAD de demà.
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. juny 17, 2022 11:43 am

Merci pels vostres ànims!!!!trans feta i ara fins la beta del 29/6!! Que passin ràpid els dies! No sé si us ho han recomanat, però res de banys al menys la primera setmana.
Alguna recomanació per part vostra?
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » ds. juny 18, 2022 11:29 am

Hola noies,

Doncs ja tinc resposta de l'immunoleg... Diu que efectivament tinc una resposta autoimmune innata que podria ser que afectés a la implantació. Ara m'ha preguntat si pateixo lupus, artritis o alguna cosa per l'estil...jo la veritat que només sóc conscient de color irritable i les tiroides (no se si les tiroides al tenir anticossos pot ser que alteri NK) tot i tenir-les controlades...

M'he atabalat una mica...la veritat que no se que he fer, li he preguntat com procedir...vull saber si realment està tant desajustat el valor...

En fi, quin món tot això ...
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » ds. juny 18, 2022 12:16 pm

piruleta15 quin embolic tot plegat. I que representa que has de fer ara?
Ecueril
Entrades: 2
Membre des de: dg. maig 01, 2022 8:16 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Ecueril » dg. juny 19, 2022 2:22 pm

Hola noies,

Sóc nova al fórum, fa uns mesos que us llegeixo i avui em decideixo a comentar per primera vegada.
He fet la primera visita de derivació a reproducció assistida al Trueta de Girona, hem van dir que havia de repetir antimuleriana perquè amb 0,40 molt baixa no entrava dins el protocol de la SS, mínim 0’70. He repetit analitica en un altre laboratori i m’ha donat 0’8, alguna de vosaltres us ha passat?
Dimarts em trucaran per saber el nou resultat i vaig entendre a la visita presencial que si era superior a 0’7 entrava a la llista per FIV.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. juny 19, 2022 10:30 pm

Primavera doncs... Esperaré a veure que em diuen. Però vaja...vaig a transferencia, no em vull rallar per una cosa que tampoc està provada...qui sap si el meu negatiu va ser per endometritis. Al cap i a la fi...només vaig fer una transferència.

Ecueril l'antimulleriana varia, no és exacte. A mi a un laboratori em sortia 2.23 i a l'altre 2,66. No és ben bé exacte. Només es basen en això? Haurien de fer eco i comptar fonicles també...

L'antimulleriana a partir dels 30 baixa i a partir dels 35 és brutal la baixada, tot i que depèn de tants factors...

Una abraçada :)
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gustineta » dl. juny 20, 2022 8:42 am

Primavera, Aicha, dits creuats per vosaltres.

Piruleta El colon irritable és d'origen autoimmune i afecta la fertilitat. En el teu cas, si no tens els valors controlats, no descartis que pugui interferir. Ho dic perquè la meva cunyada té Crohn i és delicat. Per la banda bona, sé de casos, que, amb el Crohn controlat, han tingut fills sense problemes (ni tractaments de RA).

És cert que tot el tema de les NK és controvertit, però jo la veritat, no m'arriscaria a fer res sense saber d'on ve la lleugera alteració que tens (bàsicament, si té a veure amb el colon irritable) i sense controlar-la.

A veure què et diu l'immunòleg. Sort!

Ecueril benvinguda! No m'ha passat, perquè en el meu cas la tenia alta (cosa que també pot portar problemes), però sí que he sentit d'algun cas com el teu. Al final, el valor que comptarà per a la Seguretat Social serà el que et repeteixis al Trueta. Demana també si et poden fer eco per valorar fol·licles antrals.

LiDiVidi
benvinguda! Quina me*** que no tinguessis resposta ovàrica. La primera FIV sempre és una ruleta perquè fan una pauta estàndard i no se sap mai com respondrà el cos. Espero que amb aquesta primera experiència els metges tinguis prou informació per anar personalitzant la pauta i la medicació per aconseguir resposta

annah em sap molt molt greu. Em puc posar perfectament al teu lloc. És un cop dur. Espero que aquests mesos de descans us serveixin per tenir una mica de treva i per decidir què fer (tot i que no és obligatori decidir res si no ho veieu clar).
Jo des del gener que estic en standby, m'espantava al principi, però ara veig que és una opció possible, vàlida i que et dona temps per pensar, agafar perspectiva i valorar les coses de maneres diferents. Una abraçada.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Ecueril
Entrades: 2
Membre des de: dg. maig 01, 2022 8:16 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Ecueril » dl. juny 20, 2022 12:04 pm

Moltes gràcies, Piruleta i Gusineta!

M'he repetit l'antimuleriana a un laboratori privat, i m'ha donat el 0.77, quan em truquin del Trueta a veure que diuen. Amb 0.77 puc entrar a la SS, el que em fa por és l'espera i que vagi baixant.... segurament demanarem opinió alguna privada de Girona.

Teniu raó amb el tema de la eco, em van dir que m'hen ferien una però a cap visita l'han fet, ho demanare.

Piruleta mira't bé amb immunòleg el còlon irritable, jo tinc una autoimune i és la primera part que em van dir que havia de tenir controlada, ja ens explicaràs.

Moltes gràcies noies :--/)
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dt. juny 21, 2022 11:52 am

Boniques entro ràpid per dir-vos que tenim beta positiva! Ara espero trucada de la dra i suposo que eco en dues setmanes. No m’ho crec! Símptomes cap, només em venia de gust pasta que habitualment no i vaig tenir un calambre a l’úter molt fort 3 dies despres de la transfer.
Tindrem eco el 5 per veure que tot està bé.
Una abraçada a totes i molta sort a les que esteu en esperes varies!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. juny 21, 2022 12:12 pm

aicha moltes felicitats!superrrrr saber el teu positiu!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gustineta » dt. juny 21, 2022 1:51 pm

Uooo Aicha, enhorabona! Un passet fet. Dits creuats perquè aquest cop vagi bé.

Primavera1985, com va la betaespera?

Ecueril, a veure què et diuen del Trueta, però no és mala idea explorar opcions a la privada si us ho podeu permetre.
A la pública, a més del valor de l'AMH també hi ha el factor edat. Si en tens 40, ja no pots optar-hi, el que no sé és què passa si entres en llista d'espera abans de fer-los. Tan de bo que poguéssiu fer un intent. Saps de quant temps és la llista d'espera del Trueta?
Jo vaig estar a la de l'Hospital Clínic de Barcelona i van tardar un any i mig a trucar-me (just quan estava a punt de fer una transferència a la privada que va anar bé). És possible que a Girona sigui menys temps.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. juny 22, 2022 6:43 am

Entro ràpid que vull anar a la dutxa jaja

En primer lloc felicitats pel + que guai!! Espero poder cantar-lo aviat jaja.

Per altra banda, immunòleg em diu que els tractaments tenen efectes adversos (ni gràcia em fa...) I que podria ser que el resultat fos aquest per fer-se en un moment concret, potser es torna a fer i no surt així. Vaja sembla que fiabilitat...

De fet com a anècdota dir-vos que m'han sortit els linfocitos per sobre 40 sempre els tinc sobre 30, 28... A totes a les analítiques que m'he fet a la vida, en aquesta casualment els tenia a 49 (el màxim hauria de ser 40).

Per altra banda, 10 dies després aprox analítica vaig agafar el COVID (tindrà a veure?) Amb resultats alterats...

La veritat que és una prova que tinc així com la mosca darrere el nas, però al Cirh la recomanen 0 i he llegit de tot...gent que diu que no funciona amb medicaments igualment, gent que diu que si (tampoc se sap si són els medicaments que donen el que han fet el + O que era el moment clar), total...No tinc clar massa el que. Per altra banda a nivell immune tinc tiroides, que tot i estar controlades tinc molt anticossos i a les analítiques els anticossos em surten justos o alterats, igual també alteren els resultats de les Nkillers.

Demà tinc analítica normal, a veure com surten els linfocitos ara, pura curiositat.

Bé no ho sé, em queden tants dubtes...però i si només va ser negativa la transferència perquè tenia endometritis i la vitamina D a 14 (pels terres...) Al cap i a la fi...només he fet una transferència...Ara vaig més preparada que a la 1a, ok endometritis, ok vitamina D, ok tiroides, test era fet, 5 blastos (abans tenia 1, a cara o creu va ser) i deixant 3 mesos desde la punció (cos recuperat, desinflamat).

Aiii no ho sé.

Una abraçada :)
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gustineta » dc. juny 22, 2022 9:23 am

Piruleta, entenc el cacao mental.
Crec que el més important és que TU et sentis tranquil·la per anar a transferència.

Sobre els valors immunològics... doncs es clar que poden canviar, com qualsevol altre paràmetre: que no ens varia el nivell de vitamina D, de defenses, d'hemoglobina, de tiroides...? TOT és susceptible de canvi, per això ho controlem. Una altra cosa és que la immunologia reproductiva sigui un tema més controvertit que coses que estan més establertes.

No sé quina medicació et va dir l'immunòleg que t'haurien de donar, jo em vaig prendre medicació específica per Natural Killers (no en valor absolut, sinó desglossades) i NO té efectes secundaris més enllà d'estar temporalment immunomodulada. Vaig prendre corticoides abans de trànsfer i durant el primer trimestre de l'embaràs, i injeccions d'intralípids (això últim sí que és controvertit, però no té contraindicacions, tret que siguis al·lèrgic als component que conté - és un preparat a base de soja).
Dit això, sí que hi ha medicació que sí, que és bèstia i que entre els efectes secundaris hi ha el risc de càncer. No et sé dir per a quins casos s'administra.

Tens raó quan dius que no es pot saber si un positiu ve de prendre medicació per tractar temes de NK (i d'altres qüestions immunològiques) o no. Però vaja, com moltes altres coses... tampoc se sap del cert si fer acupuntura té influència en tenir un positiu... Hi ha tant per descobrir en temes de fertilitat encara, que hem de viure amb la incertesa i, simplement, fer la trànsfer quan ens sentim confiades que hem fet tot el que estava a les nostres mans (que això varia segons la persona).

Pel que dius, segurament, la covid ha alterat paràmetres immunològics i els valors no són els que potser tens normalment. Aquí només tu pots decidir si esperar un mes o dos i repetir analítiques dels valors alterats o si tirar endavant amb la transferència. Facis el que facis, estarà bé.

Una abraçada i ànims!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. juny 22, 2022 10:27 am

piruleta15 fes el que sentis,quan ho sentis. És a dir,tots els paràmetres són importants, però igual és com casi impossible tenir-los tots controlats i en el moment oportú per fer la trans . Moment de decisions importants! ànims

gustineta com Porto la beta espera?!! Com puc,amb molta por per si passa com l'última vegada...por i com contenint l'emoció positiva de que sortirà bé,perquè sinó la contenc i surt malament, em serà un segon cop molt dur,i no sé com de dèbil O forta estic.

Ànim a totes!
Lma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Lma » dc. juny 22, 2022 3:22 pm

Piruleta15 ha escrit:Com van les betaespera?

Alguna amb transfer aprop per compartir el procés? La faré a mitjans de juliol! Amb ganes ja!!!

Per cert ...COVID superat! Una setmana dura he passat però dijous sortia negatiu, no vaig fer cap més test, diumenge + i avui ja negatiu! Visto i no visto el +. Ha estat més dur els símptomes sense saber que nassos era que una altra cosa.

Alguna recomanació per agafar energies i està a tope per la transfer? Tinc un mes per estar a tope! El covid m'ha deixat xafadeta....

Aisha espero que ara et vagi súper! Crec que vas anar a ovo no?

Per cert...estic esperant que em diuen de les natural Killers. Ja us diré!

Una abraçada :)


hola piruleta
dirte que jo vaig agafar el covid al gener, i la grip dos semtanas abans de la trasnfer , una grip HORRIBLE, amb febres molt altes tos, de tot molt pitjor que el covid..... que jo també pensaba el tema que no deuria tenir defenses conclusió com ja vaig dir la beta positiva axií que nomès escric per donar-te ànims

una abraçada
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dt. juny 28, 2022 8:03 pm

Primavera1985 molta sort amb la beta demà! Tots els meus pensaments positius amb tu! Ja ens diràs!
Jo avui he tingut eco, diumenge i dilluns he estat amb pèrdues, diumenge em van repetir beta i ok nivell hormones i avui han fet eco i hem vist sac i vesícula, sembla que tot a lloc i per avui els sagnats han parat. Ara a esperar dimarts vinent a veure si hi ha batec. Quin patir…
Una abraçada a totes!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. juny 28, 2022 9:02 pm

aicha bonica, gràcies... demà us informo. Tinc molta por. Les pèrdues sempre són punyeteres, però si dius que ja han parat... endavant i que aquesta beta vagi amunt i la propera eco us regali un batec ben fort!

Demà beta amb nervis, també pk tinc la parella amb covid i jo amb mal de coll i tos ....i no sé,a vera com va tot...

Una abraçada boniques!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. juny 29, 2022 2:06 pm

Hola noieS,
Entro per informar del resultat positiu!!molt contenta però totes sabem que és el primer pas i que ara hem d'anar mab cautela . Eco el proper 20 de Juliol.
M'ha sortit beta de 97...segons Dra és correcte per embrió de +3 amb trans el dia 17/6. No és per tirar coets....
Com aneu vosaltres?
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dc. juny 29, 2022 3:23 pm

Enhorabona!!!! És positiu i com sempre sigui el que sigui ens toca esperar però aquest cop ha d’anar bé ja ho veuràs!
Una abraçada i ja ens vas explicant!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::