FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: LidiVidi » dt. ago. 02, 2022 9:05 am

Bon dia!!

Només entro a dir que m'acaben de trucar del laboratori i m'han dit que finalment poden congelar els 4 embrions que quedaven perquè tots han arribat a blastocisto. Cadascún amb diferents qualitats, pitjors que el que em van transferir ahir, però m'han dit que el que és important és que hagin arribat a blastocisto jejeje, així que per aquesta part genial!

@Piruleta15, a la espera de saber com ha anat la primera eco!!


Petonets!
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Nika_88 » dt. ago. 02, 2022 10:42 am

LidiVidi, com et trobes després de la transfer? Que bé que hagin arribat els Altres 4 a blasto!!

Piruleta, ja ens explicaràs com va la eco?

Jo estic a l'espera dels resultats de l'analitica de la meva parella i desitjant poder començar el proper cicle amb l'inici de tot! Tinc ganes i una mica de nervis a parts iguals, pero ens fa molta il•lusió començar el més aviat possible!

Gaudiu molt de l'estiu!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. ago. 02, 2022 10:56 am

Lividividi veus!! Ja et vaig dir que a día 6 aquí al CIRH fan màgia jajaja. La qualitat tant A com B és bona, però hi ha molta gent amb nens i nenes de C!! Els de D diria que ja no els congelen...

Nika88 tinc ganes jo també que comencis perquè ens expliquis, sobretot perquè et porta la ginecòloga que m'ha portat a mi i per mi és top top top jeje

Pel que fa a mi, surto de la eco ara i tot bé! Es veu sac, el no se qué vitelino i correspon a la setmana. Torno la setmana que ve per veure si es veu embrió!

Una abraçada :)
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: LidiVidi » dj. ago. 04, 2022 7:43 am

Bon dia!!

Aquí portant com es pot la betaespera.... quin suplici.
Ahir vaig poder veure al meu espai personal del CIRH els vídeos de l'Embryoscope dels 5 embrions jejeje, i el més perfecte realment és el que em van transferir jajajaja. Els tinc classificats al final com a 2 de 4AB (un d'ells el de dia 5 que és el que tinc amb mi), 1 de 3BB, 1 de 4BC i un de 3CC. Així que bueno, not bad al final.

Tema símptomes no noto res de res, tinc a estones com els còlics que acostumo a tindre quan la regla, però té pinta que és per la progesterona i pels quistes residuals de la punció/estimulació. Tema pits no em fan mal tampoc... Entenc que no totes les que finalment teniu un positiu heu patit simptomatologia durant la betaespera, però la veritat que fa pensar que no hi ha hagut sort... Tot i que la transfer va ser dilluns, no sé si és massa aviat per demanar notar alguna cosa jajajajajajaajaj

Una altra pregunta... tenint en compte que em van fer la transfer dilluns... quin podria ser el primer dia per provar amb un pipitest?? (mare meva, jo no parava de dir-li a la meva germana que no em faria pipitest perquè aguantaria......................) La meva idea igualment és fer-me un dimecres que ve, ja que la beta me l'he de fer dijous (me la faré a la tarda al Synlab de la Corachan perquè sembla que com que el meu presupost és amb descompte per ser de MSPE, no s'inclou l'analítica, llavors com jo soc de Terrassa i estic treballant, per evitar haver de recuperar hores em va millor anar per la tarda i fer l'analítica a les 17h, així que per ja tenir una idea em farè un pipitest).

@Priuleta15 què bé aquesta eco!, la que et faran la setmana que ve és també al CIRH?

@Nika_88 ànims!, triguen molt els resultats que esteu esperant? Al proper cicle començareu si tot va bé estimulació o preparació per a trensfer de congelats?


Apa, petonets!!!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. ago. 04, 2022 11:29 am

Lividividi estan bastant bé el tema qualitat embrions! Els dos últims més fluixos però segur que ho aconsegueixes abans! Jo aquí al Cirh amb el primer ja ho veus!

Símptomes que vaig tenir jo: pits res...tot just ara una mica més inflats però no m'han fet mai gaire mal que diguem. El que vaig notar van ser com uns calambres puntuals 3 primers dies (potser 1 al día així fort) i 4 dies abans de la beta mal ovaris de regla total que em va acompanyar setmana i mitja, dues. El pipitest a mi em va donar + 5 dies abans de la beta, però ha de ser un test sensible d'aquests de 6 dies abans imagino. No et puc dir el meu quin era perquè era de la Dexeus que m'havia sobrat i no tinc idea de marca ni res. En aquell test es veia força clar. En els de Onestep que en tenia per casa...es veia super super fluix 5 dies abans i poc a poc anava pujant, però costava més de veure.

La eco divendres al CIRH si, a la tarda :)

Nika va que passarà ràpid!!!

Tinc ganes de saber teva beta Lividividi!! :)
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Nika_88 » dj. ago. 04, 2022 2:26 pm

Hola noies!!

Quins bons resultats, i que estigueu també al CIRH hem dona molts anims en aquesta nova aventura!

@LidiVidi, estem a l'espera dels resultats del Cariotipo de la meva parella, ens van dir que segurament estarien per día 1, i encara res...si demà no estàn trucarem que no hi hagi passat res estrany amb el protocol de l'analitica.
I si, llavors al següent cicle començariem amb l'estimulació, serà el meu primer intent i tinc nervis per el tema de les punxades i tal...

A veure si tenim ja resultats, puc escriure a la doctora i que ens expliqui i ens orienti en dades...

Ja ens explicaràs si fas el pipitest...i espero que encara que no tinguis gaires síntomes aquest petit estigui creixent!

@Piruleta, ja no queda res per la eco de Divendres!!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » ds. ago. 06, 2022 7:56 pm

Piruleta15 com va anar la eco ahir? Tot bé?
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. ago. 07, 2022 3:27 pm

Aicha la eco la tinc el proper divendres :) Aquesta setmana ja hi vaig anar, dimarts però era aviat. Tenia sac i vesícula que pel que em van dir és correcta i tot és el seu lloc. Entenc que embrió és petit i no es veu. Divendres proper si que tinc eco a la tarda. A veure si sentim el cor i em donen l'alta del Cirh. La veritat que em trobo súper bé ara! Ni vomits, ni dolors de res. El que sí que tinc és força son i menys energia, però firmo per seguir així :)

Us informo divendres!

Lividividi pendent de la teva beta :)
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: LidiVidi » dg. ago. 07, 2022 6:13 pm

Eiiii Hola!!

Piruleta, me n'alegro que per ara no tinguis símptomes, esperem que duri i puguis evitar tot el tema dels marejos i nàusees!!!

Per la meva banda tot igual, de tant en tant noto molèsties com de regla per la progesterona i poc més, així que no em queda més remei que esperar a dijous pel tema de la Beta que me la faré a la tarda per no haver de demanar hores i recuperar-les al treball per haver d'anar a BCN a l'anàlisi jejeje, així que es possible, a no ser que em doni por Jajaja que em faci un pipitest dijous al matí. No m'he fet mai cap, entenc que perquè sigui més fiable s'ha de fer amb el primer pipi del matí?

@Nika_88, tens noticies del cariotip?

Petonets!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. ago. 10, 2022 10:24 pm

Que vagi molt bé demà Lividividi!! Molta sort :) Si et ve de gust informa al vespre :)
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: LidiVidi » dj. ago. 11, 2022 7:43 pm

Hola!!!! Doncs ha sigut beta POSITIVA!!! No m'ho crec! Ara mateix estic acollonida jajajja en plan de: on m'he ficat!!! Jajajaja Aixx, ara a fer l'ecoespera que la tinc el dijous 25!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. ago. 11, 2022 10:36 pm

Alaaa que guai!!! A tu et portava la Lattes? No recordo qui et portava a Cirh!! Buenooo força bé no? Era primera transfer de la teva vida no? Jaja súper!!!

La beta quan t'ha donat? Segur que si és alta va súper bé!!

Jo demà tinc eco perquè a la 1a no es veia gaire res!! Crec que m'ho van fer per paranoica, ja em coneixen jajaja

A veure com va :)
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: LidiVidi » dv. ago. 12, 2022 7:31 am

Hola!

Sí, ha sigut a la primera, no m'ho crec . A mi em porta la Dra. Borràs, excepte la transfer que me la va fer la Dra. López.

La Beta ha sigut de 231,89. No m'han dit de repetir-la d'aquí a uns dies així que imagino que està bé. Símptomes, res, excepte els dolors com de regla que he tingut cada dia, fins i tot aquest matí, que entenc que són de la progesterona i fins i tot pel tema de l'estimulació a l'haver sigut una transfer en fresc (el dia de la transfer encara es veien tots els quistes). Sí que em noto imflada, això sí. Però tema mareig i nàusees encara no, potser conforma vaig en augment l'hormona HCG.

Això sí, encara he d'assumir aquesta nova realitat sent mare soltera, tot i que no estic sola, tinc tooota la família amb mi, però vaig perdre la mare fa 3 mesos i ara em trobo amb una nova realitat que si bé me l'he imaginat mil i una vegades, ara que ja i és davant meu estic espantada, tinc sentiments de tota mena, així que probablement aprofiti totes o alguna de les visites gratuïtes que tinc amb la psicòloga del CIRH, ja que hi són jajaja

Ostres, ja ens informaràs que tal aquesta segona eco! A veure si ja es pot escoltar batec!

Petons!!
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Nika_88 » dv. ago. 12, 2022 3:17 pm

LidiVidi, enhorabona!!!! I a la primera transfer!!! Que guay, dona molt bon rotllo aixo!! Encara que doni por es una super noticia i veuras que anira tot bé!!!

Piruleta, t'has fet ja la eco? S'ha vist millor?

Jo per fi ja tinc els resultats del cariotip de la meva parella, ja lo vaig enviar els resultats a la doctora Prada, pero no sé si estarà de vacances... Piruleta, a tu que també et porta ella, saps si està de vacances?
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. ago. 12, 2022 5:11 pm

Hola :)

Lividividi està molt bé la beta! Mira jo et volia comentar que el mal d'ovaris que tens penso que no és de la progesterona...és símptoma d'embaràs, s'està fent lloc allà baix! I no pateixis que després es converteix en un mal que va i ve i més suau! Almenys a mi m'ha passat això! De fet és el símptoma d'embaràs que he tingut a part del sagnat implantació. I vòmits igual tens sort i no en tens! Jo no n'he tingut encara!

Nika com ha anat el cariotip? Jo vinc de la eco ara i si m'ho ha fet la doctora! No pateixis que et contestarà segur.

Bé, pel que fa a mi ja he fet la eco! Ja s'escolta batec i medeix 1cm! Així que suposu que m'ha arribat el moment d'acomiadar-me d'aquest post, per una banda amb pena perquè m'ha ajudat molt i us he seguit a totes, per altra contenta per haver aconseguit l'objectiu! Això sí...aniré passant per si us puc ajudar en alguna cosa vostra :) però pel que fa a mi...ja no explicaré perquè com va dir una noia fa un temps, per les que comencen pot ser dur perquè en el procés hi ha pujades i baixades i jo ho sé molt del cert!! M'ha fet tanta pena dir adéu a la ginecòloga...És tant maca!

Una abraçada boniques!
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: LidiVidi » dt. ago. 16, 2022 7:26 am

Bon dia!

@Piruleta15, me n'alegro que tot hagi anat bé i hageu pogut escoltar aquest bonic batec! Desitjo que tot us vagi molt bé!

@Nika_88, amb ganes de saber de tú! Vau poder parlar amb la doctora sobre el cariotip? Ja podeu començar estimulació el próxim cicle? Ja ens diràs!


Per la meva part, continuo igual, sense símptomes més enllà de les molèsties a la zona dels ovaris com cada mes quan ha de venir la regla. Això sí, em quedaré més tranquila el dia de l'eco quan em diguin que tot està bé i on toca.

Petonets!!
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Nika_88 » dt. ago. 16, 2022 4:46 pm

Hola noies !!!

@LidiVidi fins el 25 no tenies eco? Aiii ja ens explicaràs com va...i segur que tot va bé!!!

@Piruleta, per si ho veus...al final vas decidir ginecoleg? Allá a Corachan ?

Per la meva banda, tenim els resultats, tot bé, encara que m'ha sortit a mi que no tinc anticossos de la Rubéola, i he de vacunar-me per si de cas (la vaig passar de petita pero he hagut d'anar perdent aquests anticossos) i ja tinc hora al CAP. La doctora Prada hem va aconsellar posar-me una dosi, i encara que després de la vacuna he d'esperar un mes per poder-me quedar embarassada, m'ha dit que no hi hauria problema, ja que l'idea es esperar un mes després de la punció per risc de sobreestimulació.

Tinc la visita el dilluns, on m'explicarà tema medicació, m'ha dit que serà Rekovelle. I ja m'han vingut tots els nervis i les ganes de començar i esperar que tot vagi bé!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. ago. 16, 2022 5:13 pm

Nika al final me'n vaig a Terrassa per recomanació. Tot i que la Corachan tampoc em desagradava.

Rekovelle? no havia escoltat mai aquesta medicació! Però segur que està molt pensada i acotada a tu.

Per cert Nika...t'has fet histeroscopia? Jo de totes les proves que hi ha per fer et recomano que si pots la facis per preparació a transferencia. Jo crec que et donaria temps ara. Si tens mútua entra en principi, ho dic perquè a mi em va ajudar molt i crec que això ha portat al meu +. Aconseguir blastos però tenir un endometri fet caldo (amb infecció) no ajudava! I sense la prova hagués fet transfers rere transfers sense èxit. Igual ara que seria la 1a no cal, però si pel que sigui (esperem que no!) haguessis de fer-ne més, no perdis blastos abans de fer proves com aquesta.

Lividividi pendent de la teva eco :) segur que va molt bé!

Una abraçada :)
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Nika_88 » dt. ago. 16, 2022 6:23 pm

@Piruleta, hem vaig fer fa temps una histerosalpingografia, hem va sortir tot bé, i la doctora no hem va comentar res mes de fer altra proba, de totes formes com la veig dilluns a veure que hem diu, hem van dir que hem farien eco, crec...i explicació de la medicació... Bueno, a veure tinc ganes de que m'expliqui tot i hem comenti de dates i demés... Aixo ja està aquí!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. ago. 18, 2022 8:41 am

lidividi uooooooo felicitats!! Portava un mes difícil i sense entrar i quan ho puc fer i veig aquestes bones notícies...... m'encanta!!!!comentaves les pors a la nova situació....uaaaa,crec que són dubtes totalment freqüents i normals. Però pel que dius comptes amb una bona xarxa amb qui recolzar-te i tu ets valenta i forta....mira fins on has arribat!!!felicitats de nou!

Volem seguir amb aquest festival de positius! Ànims a totes a les que esteu decidint O immerses en el procés,no sabem del cert quins seran els resultats, però com a mínim espero que pogueu fer-ho amb positivisme i energia.

Abraçada per totes .

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::