FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
Anectar
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dc. ago. 17, 2022 6:49 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Anectar » dv. des. 02, 2022 8:36 pm

Si!! La tinc dimecres... Ai es que em fa cosa fer me'l i veure un negatiu, quin patir fins dimecres!!... La meva idea era dilluns o així... Que no me'l faci i doni negatiu perquè és massa aviat.... Q si surt negatiu sigui perquè malauradament es així. Esperaré un parell de dies!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » ds. des. 03, 2022 9:12 am

Anectar la 1a fiv que vaig fer de la qual només vaig fer una transfer, no vaig fer pipitest. Alguna coda em deia que havia anat tant malament el procés que el test sortiria negatiu i no volia, preferia esperar la beta i viure d'esperança.

A la 2a fiv (1a i única transferència tot i que tinc embrions congelats encara) just a la setmana vaig fer pipitest. Al revés que l'altre tenia sensacions extranyes i un altre pensament. Vaig tenir 1r i 2n dia transfer com uns "calambres ovaris molts suaus i puntuals". Un dia mal de cap migranya que pensava que era símptoma de regla com sempre i posterior mal d'ovaris de regla total. Ah abans de fer pipitest em vaig prendre temperatura corporal i estava a 37 (més alta del normal). Així que transfer va ser dimecres, doncs altre dimecres ja em sortia + pipitest (era un test molt molt bo dels que detecten dies abans). La beta la tenia dissabte i també et dic que era embrió 5 dies i que va ser alta (500).

Una abraçada i que vagi súper bé!!! Sé que aquests dies són durs a mi em va anar bé sortir a caminar mati i vespre 30 min per no pensar.
Anectar
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dc. ago. 17, 2022 6:49 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Anectar » dg. des. 04, 2022 8:52 am

Noies m'he fet un test i ha sortit una ratlleta molt tènue.... Em faré cada matí fins dimecres (beta) a veure si es va veient més però és veu.... Uf ara no em vull fer il·lusions però pffffff estava convençuda de que seria que no...

Us vaig informant :-o00m
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dg. des. 04, 2022 8:56 pm

anectar tenia O forta ,HI ÉS! Si ho tinc ben entès,es duplica cada dos dies,per tant,dimarts encara es veurà millor!!!
Anectar
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dc. ago. 17, 2022 6:49 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Anectar » dl. des. 05, 2022 10:08 am

Avui ja es veu molt més clar!! Ai.... Esperarem a la beta però el test diu positiu! No m'ho crec!...
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: LidiVidi » dl. des. 05, 2022 3:33 pm

Aiiiiiiiiiii @Anectar, quina emoció!!! Va, va, que ja queda menys per la Beta i esperem que confirmi aquest superpositiu!!!

@Gustineta, ostres, me n'alegro molt per vosaltres! Les voltes que dona la vida... estic molt contenta i espero que tot us vagi molt bé.

@Nika, per suposat, preneu-vos el temps que necessiteu, feu les proves que cregueu i demaneu les segones opinions que siguin necessàries, i si creieu que correspon canviar de clínica doncs això s'ha de fer.

@Primavera, a veure què us diuen en aquesta visita de RA, espero que pogueu tindre les respostes que necessiteu, però me n'alegro que sentis que mica en mica la pèrdua es fa "més" soportable... tot i així, no us poseu una data... el dol moltes vegades és llarg i com una muntanya rusa... molts ànims bonica.


Petonets!!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. des. 05, 2022 7:48 pm

Anectar segur que tenies sensacions bones i per això el +. Jo com tu vaig anar fent proves els 3-4 dies abans per veure que marqués més.

Segur que va bé la Prada té mans màgiques :)
Anectar
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dc. ago. 17, 2022 6:49 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Anectar » dc. des. 07, 2022 2:14 pm

Beta 435!! Sembla que això va bé!!! :')!!!

M'ha dit la Prada que demani hora d'aquí a dos setmanes per eco. No vau fer res abans? Sem farà etern!.... Entenc que si no em ve la regla será bon senyal....

Una abraçada
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Nika_88 » dc. des. 07, 2022 2:25 pm

@Anectar, moltes felicitats!! M'alegro molt que hagi anat bé la beta!!!
Anectar
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dc. ago. 17, 2022 6:49 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Anectar » dc. des. 07, 2022 2:29 pm

Nika_88 ha escrit:@Anectar, moltes felicitats!! M'alegro molt que hagi anat bé la beta!!!

Moltes gràcies bunica!! :)
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. des. 07, 2022 2:50 pm

anectar bon bon número! moltes felicitats!i sí,ara toca esperar a eco!!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gustineta » dc. des. 07, 2022 3:44 pm

Anectar És una bona beta! De moment, pots estar tranquil·la, has fet un passet més! Sí, ara et toca esperar i confiar, poca cosa més pots fer.

Nika, Primavera, LidiVidi, moltes gràcies, boniques!

Piruleta, LidiVidi espero que l'embaràs vagi avançant com toca.

Nika si heu decidit desconnectar un temps i agafar forces, és que ho necessitàveu. Endavant, feu el que feu és una bona decisió.

Primavera1985 M'alegro que sentis que vas integrant la pèrdua del vostre petitó. No és gens fàcil i ho estàs fent amb una resilència admirable.

Una abraçada a totes, valentes!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. des. 07, 2022 5:25 pm

M'agrada veure que totes aneu veient la llum d'una manera o altra!!

Anectar felicitats!!!! Bona beta! La meva era de 500 i avança tot bé :) així que súper!!!

No pots fer res més, esperar eco :) ja dic jo que la Prada és màgica!! A més era C oi? I t'havies posat 2??

Una abraçada :))
Anectar
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dc. ago. 17, 2022 6:49 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Anectar » dc. des. 07, 2022 5:40 pm

Piruleta15 ha escrit:M'agrada veure que totes aneu veient la llum d'una manera o altra!!

Anectar felicitats!!!! Bona beta! La meva era de 500 i avança tot bé :) així que súper!!!

No pots fer res més, esperar eco :) ja dic jo que la Prada és màgica!! A més era C oi? I t'havies posat 2??

Una abraçada :))


Si, eren CC els dos!!... A veure si tenim sorpresa... Si venen dos doncs mira, assumiem el risc. l'important és que vinguin bé...
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: LidiVidi » dj. des. 08, 2022 9:12 am

Que bé Anectar!!!! Molt bona beta, la meva va ser de 239 (o algo així) i tot va bé també Jajaja

Com diuen ara toca esperar, perquè ara seria massa aviat per veure res i poder confirmar en eco jejeje, però les esperes... Ufff t'hauràs de començar a acostumar a les maleïdes esperes jojojo

Jo ara de 21 setmanes, tot correcte amb la nena i amb mi... Justament ahir vaig donar positiu en covid... I això que portava ja una setmana treballant a casa i no a la ofi..així que ho dec haver agafat al carrer. Però bueno, de moment és supercongestio, mal de cap i ahir una mica de febre que vaig poder controlar amb una pastilla de paracetamol.

Petonets a totes i ens anem llegint!!!
Anectar
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dc. ago. 17, 2022 6:49 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Anectar » dj. des. 08, 2022 2:19 pm

Gràcies a totes!! Espero que això vagi endavant... Col dieu toca esperar.

Lidividi ostres quina pua lo del covid!! Espero que ho passis lleu. Jo només porto les 2 dosis, i no tinc intenció de posar-me més... Em van sentar fatal les dues...
India2019
Entrades: 1
Membre des de: dt. des. 20, 2022 10:24 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: India2019 » dt. des. 20, 2022 10:27 am

Hola! Soc novata!!! Volia saber que tal amb la doctora elena prada de CIRH? Esteu contentes amb ella?
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. des. 21, 2022 8:49 am

India jo molt! Ho pots veure en la majoria dels meus comentaris. L'altre dia la vaig anar a veure i tot! Per mi ha passat a ser una persona molt especial. Jo he marxat i al cotxe he arribat a plorar, però perquè és sincera sempre, cosa que també necessitava. És possitiva i sempre va pas a pas, però quan ha de ser sincera ho és (sempre amb afecte). La sinceritat a vegades és dura però jo ho prefereixo. Jo m'he sentit molt acompanyada i en cap cas una més, sabia el meu nom sempre la meva història, la meva feina... Al final era com una amiga amb qui confiar.

Jo és que no tinc res dolent a dir. Venia de Dexeus (un intent) i vaig fugir perquè abans d'acabar procés ja veia que no aniria bé. Aquí tenia clar que passi el que passi repetiria perquè tot havia estat diferent. El resultat a més va ser bo: 1a fiv al Cirh (2a total l'altre de Dexeus) i a la 1a transferència al Cirh i estic de 7 mesos. A més tinc embrions congelats que a Dexeus ni això. També et dic que cada cas és un món i que a la 1a transferència no esperis tampoc el + com que si o si ha de funcionar, sigues possitiva però realista potser és la millor manera de portar-ho.



Anectar has fet eco ja?



Una abraçada :)
katalina
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. set. 30, 2022 4:09 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: katalina » dc. des. 21, 2022 9:58 am

Hola noies, escric per si alguna té experiència amb el que "ens passa"... resulta que finalment anem a Cirh, i em van receptar anticonceptius deu dies, però malauradament a la 2a pastilla vaig haver de parar, em donava mal de cap i vòmit... vaig parlar amb la dra. Prada i em va dir que tranquila, que mirarem amb eco l'endometri, i si ho veu tot bé, seguirem, començant estimulació el dia 1 (depen de la eco), i q potser hauriem de fer l'extracció tot i la regla, i jo tinc un lio mental, perquè sense l'anticonceptiu no sé si tindrem tanta punteria ni en l'estimulació ni en saber la finestra d'implantació... li vaig dir que potser provant un altre anticonceptiu la següent regla, pero casi ho ha descartat, perqué el que em va donar era fluixet... no sé, ara també tinc por de si em sentarà mal l'estimulació... us ha passat a alguna? Tampoc voldria passar per una estimulació "a lo loco" i després fallar en els dies que s'ha de fer l'extracció o la punció...

Besitets
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. des. 21, 2022 12:14 pm

katakina jo no sé què et seria el millor, però està clar que no ha de perquè sentar-te malament la medicació de l'estimulació perquè t'hagi sentat malament l'anticonceptiva...jo no hi veig O desconec la relació ambdues. I per altra banda,si tens dubtes escriu-los i a la propera visita li ho preguntes O potser pots contactar abans amb ella i preguntar-li. Penso que és molt important que puguis agafar confiança amb la Dra que et porta, en principi ella és la professional que en sap i si tens preguntes,preguntaaaa,no et quedis amb res al tinter,prou faixuc es tot plegat!
Ànims!

Abraçada a totes.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::