FIV 2022
Re: FIV 2022
Primavera: Iaaa, dimecres que vé tinc la eco, i tinc la llista a punt de preguntes, a vegades ho voldríem tenir tot controlat i en aquestos casos costa, i cal la confiança al 100% ... i tens la sensació d'estar en una espera constant... però bé, palante :) gràciesss
Piruleta15 ha escrit:
Anectar has fet eco ja?
Una abraçada :)
hola!! ahir vaig fer la eco, estic de 6+4 i tot bé, ens va donar l'alta!!! molt contents i jo encara amb el run run de, que tot vagi bé!
com esteu la resta?
que passeu un bon nadal!!!
- Piruleta15
- :: peixet
- Entrades: 297
- Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm
Felicitats Anectar!!! Suposo que només un embrió oi? Recordo que et van posar 2!!!
Felicitats Anectar :) què guai!
- Primavera1985
- :: conillet
- Entrades: 394
- Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am
katalina con va anar la eco del dimecres?
anectar bones notícies!felicitats!
anectar bones notícies!felicitats!
siii, em van posar 2 pero només ha implantat 1. es veia com alguna cosa de que potser hagues intentat tambe el 2n pero res, va dir que nomes 1.
per cert! em va dir de deixar la progesterona a final de la setmana 8, pensava que la mantindria fins la 12. potser li envio un correu per preguntar-li, se'm va passar l'altre dia! a vosaltres també us van recomanar aixo?
salut!
per cert! em va dir de deixar la progesterona a final de la setmana 8, pensava que la mantindria fins la 12. potser li envio un correu per preguntar-li, se'm va passar l'altre dia! a vosaltres també us van recomanar aixo?
salut!
Enhorabona Anectar!!!
Doncs tema progesterona, a mi la Borràs em va dir que com a mínim fins la setmana 10 i a partir d'aquí deixar-la progressivament. Però com més o menys en aquella setmana o abans vaig tenir la primera visita de seguiment d'embaràs amb la gine de la SS em va dir de continuar fins la setmana 12 i així ho vaig fer.
Doncs tema progesterona, a mi la Borràs em va dir que com a mínim fins la setmana 10 i a partir d'aquí deixar-la progressivament. Però com més o menys en aquella setmana o abans vaig tenir la primera visita de seguiment d'embaràs amb la gine de la SS em va dir de continuar fins la setmana 12 i així ho vaig fer.
Primavera 1985: Doncs dimecres vam fer la eco, i veu l'endometri gruixut però no li dóna importància, es veu sa... començarem l'estimulació amb la següent regla... estic il.lusionada i espantada a parts iguals, a veure com em senta la medicació... merci bonica :)
katalina ànims guapa, cada vegada estás més aprop :)
- Primavera1985
- :: conillet
- Entrades: 394
- Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am
anectar i noies,he obert fòrum de FIV 2023.... però no sé si ho he fet massa bé! A vera si localitzeu el fòrum!!!! ;)
Desde cirh m'han recomanat una histeroscopia. Avans de demandar la autorizació a Adeslas haig de visitar al ginecoleg y que el faci el volant . Algú jem por recomanar ón fer l'histeroscopia que no sigui d'aquí mes i mig.
- Gustineta
- :: gosset
- Entrades: 432
- Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
- Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra
Bizcocho, jo no et puc recomanar cap lloc on puguis fer-te una histeroscòpia diagnòstica, ja que jo vaig fer-la a IVI perquè vaig fer la primera FIV allà.
Un mes i mig no és gaire temps, si no ho recordo malament, abans t'has de preparar. No sé si sempre és igual, però jo em vaig haver de prendre estradiol durant uns dies (no sé quants), com si fes un cicle substituït. No tinc ni idea de si es pot fer una histeroscòpia en cicle natural (sense medicació prèvia, respectant el teu cicle menstrual), potser algú et pot ajudar.
Demana allà on facis la histeroscòpia si, en cas necessari, pot acabar sent també histeroscòpia quirúrgica (és a dir, fan el diagnòstic, detecten que hi ha alguna cosa que cal arreglar i operen al moment. Així t'estalviaràs fer dues histeroscòpies en moments diferents).
D'altra banda, si el motiu per no voler esperar-te un mes i mig és que vols fer-ho ja, et diria que les presses en reproducció assistida són males companyes. Un mes i mig difícilment afectarà la reserva ovàrica. És una cursa de fons, no els 100 metres llisos. Cal paciència, són moltes esperes i s'han d'anar assumint coses per poder anar traçant el camí que vols seguir amb prou criteri.
Pots aprofitar el mes i mig d'espera per anar-te informant, o fer alguna analítica.
Ànims
Un mes i mig no és gaire temps, si no ho recordo malament, abans t'has de preparar. No sé si sempre és igual, però jo em vaig haver de prendre estradiol durant uns dies (no sé quants), com si fes un cicle substituït. No tinc ni idea de si es pot fer una histeroscòpia en cicle natural (sense medicació prèvia, respectant el teu cicle menstrual), potser algú et pot ajudar.
Demana allà on facis la histeroscòpia si, en cas necessari, pot acabar sent també histeroscòpia quirúrgica (és a dir, fan el diagnòstic, detecten que hi ha alguna cosa que cal arreglar i operen al moment. Així t'estalviaràs fer dues histeroscòpies en moments diferents).
D'altra banda, si el motiu per no voler esperar-te un mes i mig és que vols fer-ho ja, et diria que les presses en reproducció assistida són males companyes. Un mes i mig difícilment afectarà la reserva ovàrica. És una cursa de fons, no els 100 metres llisos. Cal paciència, són moltes esperes i s'han d'anar assumint coses per poder anar traçant el camí que vols seguir amb prou criteri.
Pots aprofitar el mes i mig d'espera per anar-te informant, o fer alguna analítica.
Ànims
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
- Piruleta15
- :: peixet
- Entrades: 297
- Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm
Els temps d'espera era el que dius normalment perquè s'ha de fer en un moment concret del cicle. Estradiol diria que no vaig prendre, només enantyum i em sona una altra pastilleta que no recordo.
Lloc on fer-la (la meva no va necessitar imtervenció quirúrgica) a Àptima Sant Cugat amb el Dr Cayuela està molt bé perquè adorm la zona.
Ah i estic d'acord en això de córrer! Moltaaaaa paciència tot arriba. Jo vaig necessitar 3 proves per eliminar endometritis (estava negre ja) i feia com tu buscava ajustar temps, però al final...tot passa quan toca.
Ànims!
Lloc on fer-la (la meva no va necessitar imtervenció quirúrgica) a Àptima Sant Cugat amb el Dr Cayuela està molt bé perquè adorm la zona.
Ah i estic d'acord en això de córrer! Moltaaaaa paciència tot arriba. Jo vaig necessitar 3 proves per eliminar endometritis (estava negre ja) i feia com tu buscava ajustar temps, però al final...tot passa quan toca.
Ànims!
Bona tarda! Tinc una xeringa de Rekovelle que em va quedar de l’última estimulació. Si alguna necessita que contacti ja que és una medicació bastant cara. Soc de Barcelona!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |