FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. feb. 16, 2022 8:38 am

maikamikace si sents que ho has de provar primer amb els teus endavant. Ara bé,i no vull que soni malament, jo et dono la meva humil resposta a la teva reflexió. Tenint en compte que el desig és ser mare ,amb baixa reserva ,amb 39 anys , sabent que són procesos llargs i si t'han aconsellat la donació, penso que jo tiraria pel dret i així ho faria. Al final, creixerà dins teu i serà el teu/teva fill/a i serà això juntament amb el creixement seu del dia a dia ,el que farà que SIGUI EL TEU FILL ,per més que s'hagi creat O no amb genètica teva.
Repeteixo , és la meva humil opinió bonica.

Quant alimentació, menjar saludable,limitar molt els processats i glutens , cafès i farines. No sé,tbe et diria que fesis probiòtics ( Fertybiotic balance X exemple).
I molta energia positiva per tirar endavant amb molta il·lusió!!!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. feb. 16, 2022 4:12 pm

M'encanta llegir les que ja ho heu aconseguit! Així m'animo a pensar que algún día m'arribarà.

A les que esteu amb betaespera paciència, per mi el tram més llarg, dies eterna.

Us explico la meva situació: trombofilies ok, seminogrames últims mobilitat baixeta però per FIV cap problema (encara que va com va, hem tingut semis bons així que n'idea...).

Test endometrio malament, endometritis (mira potser això explica totes les coses...) però no s'acaba mai aixo.

En breu començo punxades però per transfer fins que tot estigui ok re de re.

Una abraçada!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: 46XX » dc. feb. 16, 2022 5:39 pm

Maikamikace ha escrit:Per preparar-me el màxim possible per una fiv, que encara no sabem si podrà ser amb els meus ovuls per la baixa reserva ovàrica.... Quina dieta o hàbits em recomeneu?

Ara faig una reflexió i a veure si totes penseu com jo... Encara que el metge em recomani ovodonació perquè el % d'èxit és més alt per la meva baixa reserva ovàrica i desconeguda calitat, però ja tinc 39 anys..... Encara que passi això, hauré de fer una primera fiv amb els meus òvuls, perquè psicològicament primer he de passar per aquí. Que n'opineu? Us ha passat a totes les que us van recomanar directament a ovodonació? Que encara queda una setmana perquè em visitin a Cirh, Gravida i Fertty i ens decidim per la clínica.

Espero llegir-vos.

Mil gràcies!


Jo t’animo a provar amb els teus. Nosaltres som parella de dues noies, jo em vaig estimular amb 36 anys i antimulleriana de 0,40. Vaig fer un embrió, que va donar lloc a embaràs però que el vam perdre a la setmana 8.
A la meva dona li faltaven 2 mesos per fer els 39 quan es va estimular, antimulleriana de 0,30 i endometriosis a l’ovari esquerre… va fer dos embrions, tots dos van sortir de dos òvuls de l’ovari on té els dos quistes de l’endometriosis. Estä embarassada de 20 setmanes ja, vam transferir un embrió i l’altre el tenim congelat.

Pots ser gran, pots tenir una reserva ovàrica de merda però no saps si els pocs òvuls que tens són bons o no, fins que no proves.

Si tens diners per fer més d’un intent, prova amb els teus, l’as sota la màniga el tindràs sempre ja que les donants són totes joves i la teva edat no importarà. És el que ens va aconsellar la nostra gine.
inesperat_rumb
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. feb. 02, 2022 5:13 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: inesperat_rumb » dc. feb. 16, 2022 5:54 pm

46XX ha escrit:
Maikamikace ha escrit:Per preparar-me el màxim possible per una fiv, que encara no sabem si podrà ser amb els meus ovuls per la baixa reserva ovàrica.... Quina dieta o hàbits em recomeneu?

Ara faig una reflexió i a veure si totes penseu com jo... Encara que el metge em recomani ovodonació perquè el % d'èxit és més alt per la meva baixa reserva ovàrica i desconeguda calitat, però ja tinc 39 anys..... Encara que passi això, hauré de fer una primera fiv amb els meus òvuls, perquè psicològicament primer he de passar per aquí. Que n'opineu? Us ha passat a totes les que us van recomanar directament a ovodonació? Que encara queda una setmana perquè em visitin a Cirh, Gravida i Fertty i ens decidim per la clínica.

Espero llegir-vos.

Mil gràcies!


Jo t’animo a provar amb els teus. Nosaltres som parella de dues noies, jo em vaig estimular amb 36 anys i antimulleriana de 0,40. Vaig fer un embrió, que va donar lloc a embaràs però que el vam perdre a la setmana 8.
A la meva dona li faltaven 2 mesos per fer els 39 quan es va estimular, antimulleriana de 0,30 i endometriosis a l’ovari esquerre… va fer dos embrions, tots dos van sortir de dos òvuls de l’ovari on té els dos quistes de l’endometriosis. Estä embarassada de 20 setmanes ja, vam transferir un embrió i l’altre el tenim congelat.

Pots ser gran, pots tenir una reserva ovàrica de merda però no saps si els pocs òvuls que tens són bons o no, fins que no proves.

Si tens diners per fer més d’un intent, prova amb els teus, l’as sota la màniga el tindràs sempre ja que les donants són totes joves i la teva edat no importarà. És el que ens va aconsellar la nostra gine.


Moltes gràcies per les vostres respostes! Son dues visions totalment diferentes i que està clar que haurem de meditar. A quina clínica ho heu fet vosaltres?
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: 46XX » dc. feb. 16, 2022 6:14 pm

Maikamikace ha escrit:
46XX ha escrit:
Maikamikace ha escrit:Per preparar-me el màxim possible per una fiv, que encara no sabem si podrà ser amb els meus ovuls per la baixa reserva ovàrica.... Quina dieta o hàbits em recomeneu?

Ara faig una reflexió i a veure si totes penseu com jo... Encara que el metge em recomani ovodonació perquè el % d'èxit és més alt per la meva baixa reserva ovàrica i desconeguda calitat, però ja tinc 39 anys..... Encara que passi això, hauré de fer una primera fiv amb els meus òvuls, perquè psicològicament primer he de passar per aquí. Que n'opineu? Us ha passat a totes les que us van recomanar directament a ovodonació? Que encara queda una setmana perquè em visitin a Cirh, Gravida i Fertty i ens decidim per la clínica.

Espero llegir-vos.

Mil gràcies!


Jo t’animo a provar amb els teus. Nosaltres som parella de dues noies, jo em vaig estimular amb 36 anys i antimulleriana de 0,40. Vaig fer un embrió, que va donar lloc a embaràs però que el vam perdre a la setmana 8.
A la meva dona li faltaven 2 mesos per fer els 39 quan es va estimular, antimulleriana de 0,30 i endometriosis a l’ovari esquerre… va fer dos embrions, tots dos van sortir de dos òvuls de l’ovari on té els dos quistes de l’endometriosis. Estä embarassada de 20 setmanes ja, vam transferir un embrió i l’altre el tenim congelat.

Pots ser gran, pots tenir una reserva ovàrica de merda però no saps si els pocs òvuls que tens són bons o no, fins que no proves.

Si tens diners per fer més d’un intent, prova amb els teus, l’as sota la màniga el tindràs sempre ja que les donants són totes joves i la teva edat no importarà. És el que ens va aconsellar la nostra gine.


Moltes gràcies per les vostres respostes! Son dues visions totalment diferentes i que està clar que haurem de meditar. A quina clínica ho heu fet vosaltres?


Al CIRH, amb la dra. Lattes. La noia que ha escrit un post fa no gaire on diu que està embarassada de 13 setmanes tb ho ha fet al mateix lloc que nosaltres i amb la meteixa doctora, així com a cuiriositiat.

Moltes felicitats per l’embaràs que poc a poc va tirant endavant Cris!! Ja mateix sabreu segur el sexe!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. feb. 16, 2022 6:50 pm

Nosaltres ho hem fet per seguretat social / clínica Girona.
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: MeiB » dc. feb. 16, 2022 9:59 pm

Bona nit noies;

Maikamikace; em sap greu sóc molt nova en això; totes les opinions són vàlides tant si decideixes fer ovodonació com si decideixes intentar-ho amb els teus. Penso que t’has de posar en bones mans i triar un centre que et transmeti confiança, que coneguin bé el teu cas i en funció d’això i del que t’aconsellin decidir.

46XX me n’alegro molt que estigueu bé i que la panxeta ja vagi creixent!!!

Aicha, Cris i Neu21 molts ànims!

Piruleta15, Primavera 1985 ànims també! us segueixo d’aprop jo estic esperant que em vingui la regla per començar estimulació (37 anys AMH 0,52) ja tinc les pautes de la medicació i la ginecologa `és partidaria d’una estimulació i fecundar tots els òvuls, i transferir si ho veu bé en cicle natural.
Finalment m’he quedat a la Teknon; la 1a visita que hi vaig fer no va tenir res a veure amb la Dexeus, des del meu punt de vista.

Una abraçada i molts ànims a totes valentes!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dj. feb. 17, 2022 9:34 am

Hola a totes!

Maikamikaze: jo em trobo en una situació similar, ens queda un embrió que esperem que sigui el bo però en el cas que no si que potser hem de plantejar-nos ovo, la meva antimuleriana 0.55 i de moment al CIRH no ens han plantejat ovo, però si que jo me la plantejo ja que portem un any intentant i el meu marit ja té una edad i no podem estar molt més temps cercant. Si tu sents que has de provar amb els teus óvuls, fes-ho, per ovo sempre tindràs temps.

Piruleta15: per mi curar la infecció de l'endometri va ser clau per a aquest darrer positiu, tres transfers fallides, fem ENDOMETRIO i tractament antibiotic i probiotic i tenim positiu, malhauradament l'embrió no era genéticament viable i es va aturar, però vam aconseguir implantació correcte. Així que ánims!

Ego: nosaltres teniem programada la transfer per dissabte, però porto una setmana i mitja amb una amigdalitis molt forta i em costa molt remuntar, ahir vam parlar amb la nostra doctora i ens va recomanar esperar un cicle més i que jo estigui en millors condicions.... em va donar molt bajón perquè estic molt cansada de tanta espera i aquest més ja fa un any que estem cercant amb 3 transfers negatives, un cicle nou amb transfer positiva i un avortament, tinc ganes ja que la meva vida deixi de dependre d'això però de moment no vull renunciar a tenir un altre fill/a, però haurem d'esperar un nou cicle i seguir tenint paciència.

Neu21: ja queden pocs dies d'espera, has fet algún test? com ho portes? Molts ànims i molta sort!

molts ànims a totes i una abraçada!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Neu21 » dv. feb. 18, 2022 4:17 pm

Hola,
Gracies pel suport. Avui he tingut resultat, es positiu pero baix 32
Dilluns cal repetir beta..
La 1a transferència tambe va ser de 31 però no va evolucionar.. Aixi que costa estar positiva, però ja veurem.
Anims a totes!!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dv. feb. 18, 2022 4:38 pm

Vaja… però han estat només 9 dies post transfer,no? Si és així és molt poc, a veure que tal dilluns. Esperem que pugi.
Molts ànims i molta força!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: MeiB » dv. feb. 18, 2022 4:55 pm

Hola a totes!

Neu21 molts ànims, intenta estar animada fins a saber el resultat.
Aicha, espero que et recuperis aviat i puguis afrontar la transferencia amb millor estat de salut, que estiguis més recuperada i que pugui anar tot bé.
Us envio tot el meu suport!

Pel que fa a mi, demà començo amb 250ml de Puregon, i la meva ginecologa ja m’ha programat visita per veure’m el dimarts.
Com que es tracta de la primera vegada estic tranquil.la no sé com anirà però prefereixo no amoïnar-me i confiar en que tot això és perquè al final ens espera una grata recompensa.

Una abraçada,
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. feb. 18, 2022 5:54 pm

neu21 creuem dits per tu!!! Esperem notícies bones X la setmana que ve!! Ànims!!

meiB aquesta és l'actitud,itant que sí!!

Modo ego: nosaltres avui acabem progesterona i a vera si amb dos tres dies ve la recla i podem seguim amb la medicació epr preparar endometri.

Salut i força per totes!
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Neu21 » ds. feb. 19, 2022 12:47 pm

Aicha ha escrit:Vaja… però han estat només 9 dies post transfer,no? Si és així és molt poc, a veure que tal dilluns. Esperem que pugi.
Molts ànims i molta força!


Sí Aicha, nomes 9 dies perquè era un blasto de 5 dies. En totes les transferències m'ho han fet aixi. Gràcies a totes, aviam dilluns..
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dl. feb. 21, 2022 5:31 pm

Neu21, com ha anat? Tot el dia penso en vosaltres
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
inesperat_rumb
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. feb. 02, 2022 5:13 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: inesperat_rumb » dt. feb. 22, 2022 2:47 pm

Hola!

Ahir vem anar a Fertty i molt bé amb la doctora que ens va atendre. T'explica tot molt fàcil per a que ho entenguis i s'està l'estona que calgui.

Fertty de moment ens ha donat bon feeling.

Anem a dues més aquesta setmana i decidim.

Com necessitarem medicació i es taaaaan cara, si algú de Barcelona vol vendrem medicació sense obrir i en perfecte estat amb un descompte, li agrairé.

Envieu-me un privat i comentem.

Gràcies!
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Neu21 » dt. feb. 22, 2022 8:33 pm

Aicha ha escrit:Neu21, com ha anat? Tot el dia penso en vosaltres

Hola Aicha, no ha anat be. De 32 hem pujat a 41 en 72hores..Tot indica avortament bioquímic. Dijous una altra beta per assegurar que baixa el nivell i que no es tracta d'un ectopic. Que hi farem.. Aquest era el darrer embrió. Ara a esperar fer net, recuperar i decidir el proper pas.
Sort a totes. Una abraçada
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dt. feb. 22, 2022 9:03 pm

Neu21 ha escrit:
Aicha ha escrit:Neu21, com ha anat? Tot el dia penso en vosaltres

Hola Aicha, no ha anat be. De 32 hem pujat a 41 en 72hores..Tot indica avortament bioquímic. Dijous una altra beta per assegurar que baixa el nivell i que no es tracta d'un ectopic. Que hi farem.. Aquest era el darrer embrió. Ara a esperar fer net, recuperar i decidir el proper pas.
Sort a totes. Una abraçada

Una abraçada molt forta i molts ànims. Si és el segon cop que us passa si que haurien de veure perque pot ser.
Preneu el vostre temps i valoreu les opcions que hagueu de valorar.
Molts ànims!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: MeiB » dt. feb. 22, 2022 10:06 pm

Hola noies,

Neu21 t’envio molts ànims, molta força per fer front al que vingui que tiraràs endavant segur. Arribar fins aqui ja és de valentes!!!

Una forta abraçada.
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. feb. 23, 2022 7:56 am

neu21 endavant!!! Un abraçada ben forta.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. feb. 24, 2022 6:43 pm

Neu21 molts ànims bonica! Encara que sé que per tu deu ser una muntanya.

Avui la que està una mica així així sóc jo.

Començo nou cicle però suposu que l'experiència passada em juga males passades.

Necessito consell...1r dia amb regla després d'anticonceptius...8 fonicles a l'octubre tenia 12. Tinc 32 anys. Tirarieu endavant? Alguna que el primer día veiessin 8 i després de punxar-se uns dies sortissin més que no es veien? Pff estic molt liada...

Una abraçada noies!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::