FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » ds. gen. 01, 2022 10:52 am

Bon dia i bon any a totes!
M’animo a obrir fil del 2022 que segur que ens porta a totes el que més dessitgem! Molts ànims i molta força, aquest cap i cua ho aconseguirem!

Una abraçada a totes!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: patripuntok » ds. gen. 01, 2022 2:53 pm

Q bé Aicha!! Porto molt de temps seguint aquest fil, i aquest any m’uneixo, a veure si el 2022 ens dona més sort! Bon any a totes!
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Neu21 » ds. gen. 01, 2022 6:11 pm

Bona tarda,
M'uneixo al 2022 amb el desig que ho aconseguim!!!
En el meu cas després d'un avortament i dos transfers negatives, afrontarem la transferència del darrer embrió, sense que les proves d'aquests darrers mesos ens han hagin descobert cap anomalia..
Això doncs, mirant de deixar enrere les dificultats d'aquest 21 i amb totes les esperances posades en el nou any.
Molta força per a totes!!
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: MeiB » ds. gen. 01, 2022 7:35 pm

Bon any nou a tots! Jo també m’uneixo malgrat que sigui ben nova en això. Després d’una relació frustrada de 6 anys em planto amb 37 anys i em decideixo a iniciar tot el procés de ser mare. Reflexions a part, ja he tingut 1a visita a Dexeus (no em va agradar gens el tracte personal) ja m’he fet analítica, i estic a l’espera resultat del cariotip i de la eco. Amb tot això i segur que vosaltres en teniu molta més d’experiència, ja m’han dit amigues i conegudes meves que és un procés llarg i que m’ho agafi amb paciència.Doncs això faré, i si us vaig llegint segur que em sentiré ben acompanyada.

Una abraçada i molts ànims a totes
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: annah » dg. gen. 02, 2022 9:38 am

Bon any nou boniques!

M'afegeixo al grup que fa uns mesos que hem iniciat el procés a CIRH i la setmana que ve si han funcionat els antibiòtics per tractar una endometritis crònica, espero poder començar ja anticonceptius per regular i aviat les punxades. Em dic Anna, 31 anys, AMH de 0,5 i busquem el germanet que està costant tant malgrat que el primer va ser molt ràpid. El resultat de la antimulleriana em té molt espantada i és el que ens ha fet decidir no badar i anar a per totes.

Espero que aquest any només ens porti bones notícies! Una abraçada!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. gen. 02, 2022 7:09 pm

Hola noies,

Bé seguim per aquí. MeiB no sóc de parlar malament, però no recomano Dexeus. En les meves entrades a FIV 2021 veuràs tot. Una sèrie de despropòsits. Greus greus no, però impersonal total. Visites on esperes molt, transferència una hora tard, amb la medicació no van encertar massa i em van omplir d'il.lusions dient-me que tenia una bona edat... Així que en la 2a he marxat al CIRH. A veure com va...

Les noves benvingudes! Les antigues.. aquest any serà el nostre :)
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: núvolblanc » dl. gen. 03, 2022 8:32 pm

Bon any nou, boniques!

Jo també m'uneixo a aquest fil amb totes les expectatives posades en aquest 2022. Com sabeu, vam acabar un any molt complicat amb una beta negativa de l'únic embrió sa que teníem, va ser un cop dur... Així que, després de la regla, ens hem llançat a la piscina amb un nou tractament. Ha estat una mica més feixuc que l'anterior pel que fa a medicació i efectes secundaris, però hi tenim esperances. Demà tinc la punció i veurem què en surt!

Desitjo que aquest any sigui el nostre any, el de totes. Ens ho mereixem i ens en sortirem!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: patripuntok » dl. gen. 03, 2022 9:11 pm

núvolblanc ha escrit:Bon any nou, boniques!

Jo també m'uneixo a aquest fil amb totes les expectatives posades en aquest 2022. Com sabeu, vam acabar un any molt complicat amb una beta negativa de l'únic embrió sa que teníem, va ser un cop dur... Així que, després de la regla, ens hem llançat a la piscina amb un nou tractament. Ha estat una mica més feixuc que l'anterior pel que fa a medicació i efectes secundaris, però hi tenim esperances. Demà tinc la punció i veurem què en surt!

Desitjo que aquest any sigui el nostre any, el de totes. Ens ho mereixem i ens en sortirem!!!


Molta sort per demà!! A veure si aquest 2022 ens porta una mica més de llum...
Jo estic com tu, última beta negativa al desembre amb l'últim embrió congelat, així que aquesta setmana em toquen analítiques per descartar problemes inmunològics i trombofilies...a veure si trobem el que!

Ja ens explicaràs com ha anat Núvolblanc! A la resta espero que tot segueixi el seu curs!
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: clip » dt. gen. 04, 2022 9:21 am

Hola a totes!

Bé, doncs també m'uneixo aquest 2022... A veure que ens prepara aquest nou any. Benvingudes a les noves incorporacions i una salutació a les antigues que en reenganxem a aquest nou fil :--/)

Núvolblanc, molta molta sort! ja ens explicaràs com ha anat. Que valenta amb l'estimulació amb totes les festes pel mig >.-<:

Jo ara quan em vingui la regla del gener també torno al punt de sortida. Tornem a fer FIV (definitiu últim intent). Suposo que ara després de festes, serem unes quantes.

Molta força boniques!
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: annah » dt. gen. 04, 2022 10:37 am

Núvolblanc molta sort avui!!! Creuo els dits que tot vagi sobre rodes!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dt. gen. 04, 2022 10:56 am

Noies! Veig que som unes quantes les que estem amb darrer embrió congelat, nosaltres tenim visita el proper 13 de gener amb una algra doctora del cirh per demanar segona opinió, no sabem si repetir trombofilies ja que en primer embaràs van ser positives i vaig estar amb heparina i ara vam repetir i negatives però hem tingut avortamebt i no sabem si pot ser fals negatiu… de moment esperant visita i acabar el sagnat post-legrat i el 20 revisió a veure que ens diuen.
Molta sort la punció avui!!!

Ens anem explicant!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: núvolblanc » dt. gen. 04, 2022 2:54 pm

Moltíssimes gràcies pels bons desitjos!!!

Doncs ha anat molt millor del que esperàvem! 10 òvuls recollits, que per la meva reserva ovàrica tirant a baixeta és tot un exèrcit! Ja comptem que n'hi haurà de petitons i immadurs, però l'altra vegada en van ser 6, així que estem contents.

A veure si aquesta llum del 2022 està començant a treure el nas. Demanem fort als Reis!

Petons, boniques! :()()::::

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. gen. 04, 2022 4:28 pm

Uauu núvol blanc que bé!!! Jo ja firmaria 10! No recordo on ho estàs fent però jo que vaig respondre poc amb bona AHM espero que em passi com tu a la propera :) confio en 2022 també !!!

Aisha ja diràs que et sembla. Jo tot just Porto dos visites al CIRH i vaig de puntetes després de canviar de lloc!

Clip jo començaré al febrer!

Avui m'he de fet serologia (igual l'he fet una mica aviat) però vaja... Tampoc crec que canviï massa. Per cert deu ni do tema mútues. Llegeixen fertilitat i tiren tot enrere, em sembla increïble!!! M'han fet serologia en profunditat però trombofilies l'han tirat enrere... Ara no ho sé si fer-ho o no o com fer perquè m'entri, perquè quin gasto tot! També em vull fer histeroscopia i estic valorant Emma, Era i Alice i fins i tot PGT-A.... Però tot puja i puja i puja, bé ja ho sabeu.

Una abraçada a totes!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dt. gen. 04, 2022 6:05 pm

Piruleta15 ha escrit:Uauu núvol blanc que bé!!! Jo ja firmaria 10! No recordo on ho estàs fent però jo que vaig respondre poc amb bona AHM espero que em passi com tu a la propera :) confio en 2022 també !!!

Aisha ja diràs que et sembla. Jo tot just Porto dos visites al CIRH i vaig de puntetes després de canviar de lloc!

Clip jo començaré al febrer!

Avui m'he de fet serologia (igual l'he fet una mica aviat) però vaja... Tampoc crec que canviï massa. Per cert deu ni do tema mútues. Llegeixen fertilitat i tiren tot enrere, em sembla increïble!!! M'han fet serologia en profunditat però trombofilies l'han tirat enrere... Ara no ho sé si fer-ho o no o com fer perquè m'entri, perquè quin gasto tot! També em vull fer histeroscopia i estic valorant Emma, Era i Alice i fins i tot PGT-A.... Però tot puja i puja i puja, bé ja ho sabeu.

Una abraçada a totes!


Piruleta15 jo porto des del principi al Cirh, primer em va portar el Dr Brassesco i ara que s’ha jubilat la Dra Prada, amb ella bè i ha estat qui em va fer fer endomeTrio i van trobar infecció però ara que només ens queda un embrió volem una segona opinió dins la mateixa clínica per si ens poden recomanar alguna cosa que se’ns escapi.
Pel que fa a les trombofilies a mi me les va demanar la meva gine posant a informe el tema de fallades d’implantació i no em va fer falta ni autorització, sóc Adeslas. Si fas histeroscopia ja posats faria el endomeTrio i surts de dubtes, jo vaig tenir 3 fallos d’implantació que han fet que haguem hagut de fer una nova fiv i potser ens ho haguéssim estalviat fent pa prova abans.
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Neu21 » dc. gen. 05, 2022 9:51 am

Benvingudes totes!!
Enhorabona pels 10 aconseguits a la punció!!
Us faig una consulta, em van dir que l'analitica tot bé i ara revisant a la part de coagulació em surt la Proteïna S a 53, quan el valor minim ha de ser 65. Si miro per Internet veig que amb aquests nivells hi ha dones que incorporen medicació .. He trucat a la clínica i la Doctora diu que en podem parlar, però que ella no veu que el valor sigui massa baix i que potser en una altra anilitica sortiria bé.. Alguna amb experiència amb aquesta Proteïna?

Sort a totes!!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. gen. 05, 2022 2:53 pm

Neu21 jo també estic ara amb resultats analítica. De moment aquest ítem no en tinc el resultat però estic preocupada per altres... perquè tinc estradiol alt (600) i la testosterona també una mica... I he llegit casa cosa ... Sé que no s'ha de fer però és inevitable. Ah i per no parlar de vitamina D que la tinc pels terres...

Per cert m'ha ajudat molt les opinions donades. Faré test endometrio amb la Prada doncs! A veure si ajuda a alguna cosa.

En fi si algú també s'ha trobat algun cop aquesta valors alterats m'anirà bé consells.

Ah tiroides controlades algú es algú jaja
Mariett
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 06, 2021 10:28 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Mariett » dj. gen. 06, 2022 11:33 am

Hola a totes!

Sóc novata en RA així que no sé massa com començar. Portem un any buscant embaràs i no hem tingut sort. Durant aquest any una clínica reconeguda (que no hi tornaré a anar pel tracte rebut) em van dir que tenia sospita d’endometriosi, per descartar vaig anar a Womens CD i em van dir que tenia un petit implant sense importància a la vora del recte i que seguis amb búsqueda normal. A tot això, la meva ginecòloga també m’ha dit que està tot bé. La meva parella es va fer un seminograma i està tot correcte.

Així que ens plantem a l’any angoixats, tristos…a final de mes tinc visita a la meva ginecòloga per fer-me una histerosalpingografia. De totes maneres tenim molt clar que volem començar a mirar clíniques, sóc relativament jove (33 anys acabats de fer) però l’èxit en part té molt a veure l’edat.

Respecte les clíniques, quines són les millors aquí BCN? He sentit que és molt important que tinguin un bon laboratori….i m’han dit que el millor ès el d’IVI. Què tal IVI Bcn? I Cirh? De Gràvida heu sentit alguna cosa?

Moltes gràcies noies!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gustineta » dj. gen. 06, 2022 4:17 pm

Hola, noies, bon any!

M'uneixo al fil! La majoria ja em coneixeu del post de FIV 2021, però voldria presentar-me a les que no conec.
Tinc 37 anys llargs i un fill de 29 mesos que va arribar després de 5 anys de cerca, 3 pèrdues gestacionals, 2 IA i 3 FIV amb DGP. Va ser un procés llarg, dur i dolorós, i alhora un gran aprenentatge.
Tenim ganes de tenir un altre fill i ara m'estic preparant perquè em transfereixin l'embrió congelat que ens queda.

MeiB, molta sort en la cerca! Basant-me en la meva experiència et diria que busquis una clínica on et sentis còmoda si no estàs a gust a la Dexeus. Com t'han dit, pot ser un procés llarg i si ja hi vas arrufant el nas perquè no t'agrada el tracte, malament.

Marriett la cerca d'embaràs és una cursa de fons... passar la barrera de l'any de cerca es fa difícil :(.
Com dius, l'èxit té a veure amb l'edat i és cert que com més jove, més garantís, però no tot és això. Hi ha moltíssims factors més que hi influeixen, i sovint els metges t'engeguen un "ets jove" i passen de fer proves abans de fer tractaments. I llavors et vas desgastant i va passant el temps.
Pel que fa al que preguntes de les clíniques, no hi ha una millor clínica, cadascú té la seva. Jo et diria que facis una primera visita en tres clíniques i decideixis.
Depèn de què busquis i què sigui important per a tu, et decantaràs per una o per l'altra.
Pregunta't: vols un tractament personalitzat? Vols ser activa o passiva durant el tractament? Vols algú disposat a resoldre't dubtes?
No sé d'on ets, però si no ets de BCN, hi ha algunes clíniques de Catalunya que no són a BCN i que també poden ser una opció.

Per acabar, volia dir una cosa que crec que és important: tot i que hi ha certa correlació, quantitat i qualitat ovàrica no sempre van junts. Aquest va ser l'error que van cometre amb mi. Jo tinc molts fol·licles i una AMH bona i en canvi tinc un problema de qualitat ovàrica important. I al revés: conec casos d'AMH baixa i poquíssims fol·licles i han tingut embarassos naturals a terme.
Estimular més per produir més no sempre és adequat. Hi ha casos que sí, i hi ha casos que no. Això en una primera FIV no es pot saber, però en una segona un bon ginecòleg ja té dades en què basar-se i ajustar la medicació.

Molta sort a totes! Que el 2022 sigui el vostre any!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. gen. 07, 2022 5:19 pm

Núvol blanc transferència en breu oi? Ktal va?

Espero que tothom bé :)
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: núvolblanc » dl. gen. 10, 2022 8:06 pm

Piruleta15 ha escrit:Núvol blanc transferència en breu oi? Ktal va?

Espero que tothom bé :)


Ai, Pirueta, tu sempre tan optimista!!!

Doncs ja m'agradaria, però nosaltres hem de fer dgp, i finalment només ens ha quedat un embrió per biopsiar... Estic força desanimada, ja que em semblen resultats molt baixos i no sé si estem en el camí correcte. Potser no hauríem d'estar fent RA, o és que falla la tècnica emprada (fem ICSI perquè apliquem també Fertile Chip). Potser amb una FIV convencional hauríem obtingut més bons resultats de fecundació (ens en van fecundar 3, de 8 òvuls madurs)? Coneixeu algun cas que hagi passat d'ICSI a FIV i millorat en aquest aspecte? Tenim un bon embolic.

I a sobre al meu voltant no paren d'anunciar-se embarassos, i ja n'estic farta que sigui tan difícil una cosa que per a d'altres és tan fàcil... Què us haig d'explicar. I tinc la sensació que les amigues que estan al cas del meu problema ja no saben ni què dir-me, de tant trist que és tot.

Piruleta, això de les hormones que comentes sí que ho has de preguntar a la gine. L'únic que sé és que la vitamina D ha d'estar, idealment per buscar embaràs, de 40 a 60 (no recordo les unitats amb què es mesura), tot i que habitualment consideren que el normal és de 30 a 100. I que tota la població en tenim dèficit i s'ha de suplementar.

Neu21, no et puc ajudar, ho has pogut aclarir?

Les altres, perdoneu que no personalitzi més. Com aneu? Heu començat ja les que engegueu ara? Us desitjo molta sort a totes.

Una abraçada.

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::