FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
Marlin
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Marlin » dj. abr. 28, 2022 2:34 pm

Bona tarda boniques!

espero que estigueu totes bé. He estat unes setmanes desconnectada perquè vam començar nou cicle de FIV que se m'ha fet etern i dur (pot ser més que el primer, perquè sé que era l'últim que fariem). Dimarts va ser la punció i van treure 6 ovòcits i li van poder passar el fertile chip a la mostra del meu marit. Per nosaltres va ser tot un èxit ja que la vegada anterior van treure 4 i sense fertile chip. La qüestió és que l'alegria ens va durar 24h perquè al dia següent ens van dir que només eren fecundats i evolutius dos. La veritat és que encara no entenem com hem passat de 6 a 2 :(. Amb això les probabilitats disminueixen molt i la veritat és que estem tristos i decepcionats. Avui ens han dit que hi ha un de qualitat A i l'altre B i ja ens han plantejat de fer la transfe en dia 3 en comptes de dia 5. Suposo que pel risc que no arribin.
No sé noies, estic feta un mar de pors i dubtes. Tenint en compte que no farem DGP, creieu que és millor aguantar i fer cultiu llarg, o millor transferir demà? Les probabilitats q implantin (si es que ha d'implantar) són les mateixes? Què m'estalvio optant per una o altra?
També ens plantegen si transferir els dos alhora o només un? què farieu? Avanço que no busquem bessonada.
Uff...amb aquests números que tenim ja no sé què és millor fer. Alguna experiència que em doni una mica de llum?
Demà a primera hora em tornaran a trucar per dir-me com segueixen evolucionant i prendre la decisió. Realment, em sento que estic perdent el partit abans de començar-lo a jugar.
Bé, disculpeu el totxo. I, per cert, encara que he estat sense escriure, us he anat seguint i m'encanta llegir com van de bé aquestes ecos. :) Ànims a totes en aquesta muntanya russa d'emocions!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gustineta » dj. abr. 28, 2022 3:44 pm

Hola, noies!

Marlin, com t'entenc amb el que dius que sembla que hagis perdut la partida abans de jugar... jo sento que la RA és una arma de doble tall...

És difícil respondre al que demanes, jo sempre he portat els embrions a blasto perquè havia de fer-los DGP.
Que la clínica et recomani transferir a dia 3 pot ser per dues coses:
1- Perquè creu que és millor per una raó de pes i en aquest cas els la demanaria
2- Perquè no volen enfrontar-se a haver de dir-te que no tens blastos. Crec que això seria irresponsable, perquè no és cap motiu de pes, és per cobrir-se les espatlles, tal com ho entenc jo.

Els blastos en principi tenen més garantia que els embrions a dia 3 perquè els dies 4 i 5 són crítics i els embrions que ja no són bons, no avancen. De tota manera, tenir blasto tampoc t'assegura la viabilitat genètica (d'aquí plora la meva criatura). Però sempre serà millor un blasto que un embrió de 3 dies, encara que un de 3 dies bo sigui perfectament viable.
Ara bé, també hi entraria com respon l'úter i l'endometri i aquí ja em perdo, no tinc ni idea del tema.

Per això, et faré una pregunta: cal transferir en fresc? Pots congelar i esperar per poder pensar-t'ho en calma? Evidentment, congelar té els seus riscos (pot ser que no desvitrifiquin bé), però pel que fa a possibilitats d'implantació tant bones són les dels embrions frescos com vitrificats.

Jo sempre dic que les presses no són bones i menys quan dubtes amb temes importants...

Voldria aprofitar per fer-vos una pregunta: tinc una amiga que busca una ginecòloga respectuosa a Barcelona ciutat que entri per mútua per fer-se la revisió anual, en coneixeu alguna?

Gràcies!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Marlin
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Marlin » dj. abr. 28, 2022 5:53 pm

Gràcies, Gustineta. Sí, realment jo també he pensat que un dels motius pot ser per no assumir el risc que cap dels dos acabi arribant a blasto. De fet, es que encara no em crec com ha pogut passar que de 6 madurs es quedessin amb 2.

En quan a les presses, en la nostra primera fiv vam voler fer-ho tot el més ràpid possible i, certament, no va anar bé. Però aquesta vegada portavem 8 mesos preparant-nos (canvi d'alimentació, acupuntura, suplementacions, esperant el millor mes a nivell de fol·licles...), però la bofetada ens ha arribat a les 24h de la punció i ens trobem pràcticament amb el mateix panorama que la primera vegada, tot i que amb uns embrions, de moment, d'una qualitat millor.
Suposo que estic trista i ofuscada, però ostres és que ho veig molt negre i, arribats a aquest punt, no sé si allargar més l'agonia o directament provar sort. Francament, no sé si hi haurà diferències en el resultat final (per bé o per malament).

Sobre la teva consulta, em sap greu, però no tinc mútua i no et puc aconsellar, però donaré veus aviam si me'n recomanen algun/a.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. abr. 28, 2022 6:12 pm

No et rendeixis fins últim moment amb tema embrions!!! De veritat!!!

Noies ...quan us ha trigat test endometrio igenomix??? M'estic desesperant!!!!? L'altre va trigar 10 dies! I ara porto 14 ja. Pffffff

Histeroscopia l'havia de fer posregla amb resultats i la regla ja m'està marxant i no tinc resultats jolin!!!
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: annah » dv. abr. 29, 2022 7:39 am

Marlin jo no veig tan malament la transfer a dia 3. Diuen que de vegades creixen millor a dins teu que no a la incubadora. Si no han de tirar endavant tampoc ho faran si els has portat a dia 5. Penso que mirar dgp, etc té sentit quan tenim molts embris per evitar moltes transfers i decepcions però si en tens només 2 jo els hi donaria la millor oportunitat.

Jo em vaig trobar en una situació semblant a la teva. 1a Fiv, 0 òvuls a la punció. 2a Fiv 5 òvuls madurs (Eufòrics estavem) i al pròxim dia només 3 fertilitzats, 2 amb pona pinta a dia3. Amb la diferència que jo amb endometritis no tenia opció a transferir. I hauria donat tot per haver pogut perquè els dies d'espera i trucades van ser els més durs que hem passat. Ara que en tenim 2 patim que no els hi passi res al descongelar.

Lo de posar 1 o 2 no et sabría dir... Diuen que hi ha risc si t'hi quedes dels dos.

Molta sort! Ja ens explicaràs!
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: MeiB » dv. abr. 29, 2022 8:24 am

Hola noies bon dia!!

Entro ràpid; NuvolBlanc Primavera1985 Lma, gracies pels anims! Cada dia estic millor i la sort q sembla m’he començat a trobar algo millor de les nausees.

Marlin; la meva experiencia 7 ovuls extrets en 1a FIV; 4 van fecundar, 2 van arribar a blasto. Em van fer transfe d’un d’ells i em va anar bé. L’altre congelat.
Malgrat els resultats, tu nomes en necessites 1 per embaràs.
No prenguis decisió precipitada, i si cal congelar feu-ho perque pot ser que guanyis en tranquil.litat, i ja sabeu que tot aquest procés requereix estar molt bé psicologicament i sense estres.

Molts ànims!!! Ja ens explicaras.
Lma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Lma » dv. abr. 29, 2022 10:22 am

Marlin ha escrit:Bona tarda boniques!

espero que estigueu totes bé. He estat unes setmanes desconnectada perquè vam començar nou cicle de FIV que se m'ha fet etern i dur (pot ser més que el primer, perquè sé que era l'últim que fariem). Dimarts va ser la punció i van treure 6 ovòcits i li van poder passar el fertile chip a la mostra del meu marit. Per nosaltres va ser tot un èxit ja que la vegada anterior van treure 4 i sense fertile chip. La qüestió és que l'alegria ens va durar 24h perquè al dia següent ens van dir que només eren fecundats i evolutius dos. La veritat és que encara no entenem com hem passat de 6 a 2 :(. Amb això les probabilitats disminueixen molt i la veritat és que estem tristos i decepcionats. Avui ens han dit que hi ha un de qualitat A i l'altre B i ja ens han plantejat de fer la transfe en dia 3 en comptes de dia 5. Suposo que pel risc que no arribin.
No sé noies, estic feta un mar de pors i dubtes. Tenint en compte que no farem DGP, creieu que és millor aguantar i fer cultiu llarg, o millor transferir demà? Les probabilitats q implantin (si es que ha d'implantar) són les mateixes? Què m'estalvio optant per una o altra?
També ens plantegen si transferir els dos alhora o només un? què farieu? Avanço que no busquem bessonada.
Uff...amb aquests números que tenim ja no sé què és millor fer. Alguna experiència que em doni una mica de llum?
Demà a primera hora em tornaran a trucar per dir-me com segueixen evolucionant i prendre la decisió. Realment, em sento que estic perdent el partit abans de començar-lo a jugar.
Bé, disculpeu el totxo. I, per cert, encara que he estat sense escriure, us he anat seguint i m'encanta llegir com van de bé aquestes ecos. :) Ànims a totes en aquesta muntanya russa d'emocions!



Hola Marlin
Es una decisió complicada, i no es pot transferir un a día 3 i portar l'altre a blasto?
si estas segura que no vols bessonada,jo no possaría els 2 que existeix la llei de murphy....jo com ja us vaig comentar jo m'ho vaig plantejar i la doctora em va dir, lo únic que has de pensar es que poden implantar els 2
es mol tipic pero com et diuen per aquí necessiten un per quedar-te embarassada, la meva amiga només van arribar dos i amb el primer embarassad, i nosaltres tenim molts congelats pero no hi ha manera....
també escolta el que et diu el teu interior

si vols ja ens explicas com ho portas i les vostres decisions

una abraçada :--/)
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: núvolblanc » dv. abr. 29, 2022 11:27 am

Bon dia Marlín,

Potser a hores d'ara ja has hagut de prendre la decisió. En tot cas, hagis decidit transferir avui o esperar al cultiu llarg, penso que tot estarà bé. Cada decisió té els seus avantatges i incovenients, hi ha qui diu que sobreviuen millor a l'úter matern i per tant si transfereixes a dia 3 rasques algun blasto més, però, en canvi, si espereu a blasto aneu més "segurs" de cara a la trànsfer.

Em puc posar perfectament a la teva pell, i et vull dir que no perdis l'esperança. Amb els peus a terra, però no deixis escapar aquell filet de llum que ens porta a passar per tot això. Només necessites un embrió viable per aconseguir un embaràs. I sembla difícil poder obenir-lo amb pocs fecundats, però a vegades encara que n'hi hagi pocs resulten de bona qualitat. El meu 1r cicle de FIV va ser com el teu: 6 òvuls extrets, 2 fecundats, però van arribar tots dos a blasto. Com tu, em vaig desanimar moltíssim els primers dies. El 2n cicle va ser encara pitjor: 10 òvuls (jo saltava d'alegria), però 3 fecundats i 1 sol blasto. Quan ho vaig saber vaig plorar el que no està escrit i mentalment ja tancava barraca, perquè amb aquests resultats no volíem fer més cicles... Doncs aquest blasto va resultar ser euploide, el vam transferir, va implantar i de moment va fent saltirons per aquí dins. No sabem si ens arribarà, però és possible, i pot passar d'un moment a l'altre. No et desanimis!!!!!!!!

Realment tot va del canto d'un duro. Jo ara estic de 10 setmanes, i quan començava a deixar-me sentir la confiança que tot tira endavant, just ahir a la nit vaig començar a sagnar. Vaig córrer a Urgències, tement òbviament el pitjor. Ja he estat en la mateixa situació altres vegades, que van acabar en avortament, així que ja em coneixia la pel·lícula... No em podia creure que s'estigués tornant a repetir. I tampoc m'ho podia creure quan em va dir que estava tot bé!!! No saben d'on va venir el sagnat, em van dir que amb l'embaràs tot està més inflamat i potser algun capil·lar es va trencar... És la primera vegada (de moltes) que surto d'Urgències amb una bona notícia.

Hi ha un dia que ens cau la moneda de cara. I sembla que no ens pugui passar mai, però passa :)

Així que molts ànims a totes!!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Lma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Lma » dv. abr. 29, 2022 11:37 am

núvolblanc ha escrit:Bon dia Marlín,

Potser a hores d'ara ja has hagut de prendre la decisió. En tot cas, hagis decidit transferir avui o esperar al cultiu llarg, penso que tot estarà bé. Cada decisió té els seus avantatges i incovenients, hi ha qui diu que sobreviuen millor a l'úter matern i per tant si transfereixes a dia 3 rasques algun blasto més, però, en canvi, si espereu a blasto aneu més "segurs" de cara a la trànsfer.

Em puc posar perfectament a la teva pell, i et vull dir que no perdis l'esperança. Amb els peus a terra, però no deixis escapar aquell filet de llum que ens porta a passar per tot això. Només necessites un embrió viable per aconseguir un embaràs. I sembla difícil poder obenir-lo amb pocs fecundats, però a vegades encara que n'hi hagi pocs resulten de bona qualitat. El meu 1r cicle de FIV va ser com el teu: 6 òvuls extrets, 2 fecundats, però van arribar tots dos a blasto. Com tu, em vaig desanimar moltíssim els primers dies. El 2n cicle va ser encara pitjor: 10 òvuls (jo saltava d'alegria), però 3 fecundats i 1 sol blasto. Quan ho vaig saber vaig plorar el que no està escrit i mentalment ja tancava barraca, perquè amb aquests resultats no volíem fer més cicles... Doncs aquest blasto va resultar ser euploide, el vam transferir, va implantar i de moment va fent saltirons per aquí dins. No sabem si ens arribarà, però és possible, i pot passar d'un moment a l'altre. No et desanimis!!!!!!!!

Realment tot va del canto d'un duro. Jo ara estic de 10 setmanes, i quan començava a deixar-me sentir la confiança que tot tira endavant, just ahir a la nit vaig començar a sagnar. Vaig córrer a Urgències, tement òbviament el pitjor. Ja he estat en la mateixa situació altres vegades, que van acabar en avortament, així que ja em coneixia la pel·lícula... No em podia creure que s'estigués tornant a repetir. I tampoc m'ho podia creure quan em va dir que estava tot bé!!! No saben d'on va venir el sagnat, em van dir que amb l'embaràs tot està més inflamat i potser algun capil·lar es va trencar... És la primera vegada (de moltes) que surto d'Urgències amb una bona notícia.

Hi ha un dia que ens cau la moneda de cara. I sembla que no ens pugui passar mai, però passa :)

Així que molts ànims a totes!!!!




que bé que no sigui res m'en alegro molt :p-)
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Neu21 » dv. abr. 29, 2022 2:51 pm

Hola noies, he estat molts dies desconnectada esperant resultat DGP
Anims a totes a les que també esteu en espera de proves.. A punt de transfer..
I que bé llegir que aquest sagnat no ha estat res i tot continua endavant.

Jo avui desolada.. Els 3 embrions que teniem a DGP tenen anomalies.. 2 d'ells Trisomia i el darrer Multiples anomalies.
En aquest moment no sé ni que volen dir aquests termes, però sabem que res de bo..

Suposo que aixo dona respostes al camí que portem.. 2 IA negatives i 1a FIV 2 negatives i 2 avortaments.. Pero a hores d'ara i fins dijous que parlem amb embriologa no se ni que pensar.. No haviem contemplat aquest escenari..

Entenc que estem davant de problemàtica genètica. Si alguna de vosaltres si ha trobat i ho vol compartir sempre és d'ajut.

Com ho és poder expressar el que ens va passant en aquest procés tan feixuc

Forta abraçada
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: annah » dv. abr. 29, 2022 3:37 pm

Núvolblanc que be que tot vagi be! Quin ensurt i patiment però les perdues. Es bastant habitual però es passa tan malament i més encara quan l'embaraç ha costat tant.

Neu21 ho sento molt. No tinc paraules i em poso a la vostra pell i m'entra una ràbia... És tan injust tot això. Espero que us donguin respostes i al menys pogueu treure algo en clar de tot això. :(
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: MeiB » ds. abr. 30, 2022 10:56 am

Bon dia noies!
NúvolBlanc, ostres quin ensurt! De fet quan ha de ser és! Estigues tranquil.la segur que és un fet normal, però nosaltres amb tota la carrera que portem ens és més complicat no donar-li importancia. Me n’algro que tot estigui bé!

Marlin; com esteu? Finalment que vareu decidir?

Lma, quan teniu la propera transfe d’un embrió?


I la resta noies, molts anims ja va quedant menys per les que esteu amb probes i a punt per fer transferencia! Molts ànims i força a totes!!!

Demanaveu una ginecologa que visités per mútua privada. Bé, per si us pot ajudar jo estic anant amb la dra. Montserrat Twose, visita als consultoris de la Teknon. Jo estic encantada amb ella. Sé que te l’agenda bastant a tope, però no deixa de ser un bon senyal. Jo tinc mútua Adeslas.

Pel que fa a mi, vaig fent cada dia una mica millor. Tinc propera eco el 12 de maig i espero que tot surti bé!

Una abraçada
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: MeiB » ds. abr. 30, 2022 11:00 am

Neu21, disculpa no havia afegit en l’anterior comentari.
T’envio tots els meus ànims, malhauradament en RA senpre tenim el factor incertesa que ens capgira totes les il.lusions. A veure que us diuen dijous, intenta no pensar-hi, pren-te el teu temps de reflexió i confia en la saviesa de la naturalesa. Fes coses que se’t posin bé, i no et culpis de res.

Una abraçada molt forta!
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: núvolblanc » dg. maig 01, 2022 9:04 pm

Neu21 ha escrit:Hola noies, he estat molts dies desconnectada esperant resultat DGP
Anims a totes a les que també esteu en espera de proves.. A punt de transfer..
I que bé llegir que aquest sagnat no ha estat res i tot continua endavant.

Jo avui desolada.. Els 3 embrions que teniem a DGP tenen anomalies.. 2 d'ells Trisomia i el darrer Multiples anomalies.
En aquest moment no sé ni que volen dir aquests termes, però sabem que res de bo..

Suposo que aixo dona respostes al camí que portem.. 2 IA negatives i 1a FIV 2 negatives i 2 avortaments.. Pero a hores d'ara i fins dijous que parlem amb embriologa no se ni que pensar.. No haviem contemplat aquest escenari..

Entenc que estem davant de problemàtica genètica. Si alguna de vosaltres si ha trobat i ho vol compartir sempre és d'ajut.

Com ho és poder expressar el que ens va passant en aquest procés tan feixuc

Forta abraçada



Em sap molt greu, Neu21. Aquest camí de la FIV és ple d'obstacles, per desgràcia. Espero que dijous pugueu veure una mica de llum amb les explicacions que us donin.

Una abraçada fortíssima i molts ànims.

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Lma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Lma » dl. maig 02, 2022 7:53 am

MeiB ha escrit:Bon dia noies!
NúvolBlanc, ostres quin ensurt! De fet quan ha de ser és! Estigues tranquil.la segur que és un fet normal, però nosaltres amb tota la carrera que portem ens és més complicat no donar-li importancia. Me n’algro que tot estigui bé!

Marlin; com esteu? Finalment que vareu decidir?

Lma, quan teniu la propera transfe d’un embrió?


I la resta noies, molts anims ja va quedant menys per les que esteu amb probes i a punt per fer transferencia! Molts ànims i força a totes!!!

Demanaveu una ginecologa que visités per mútua privada. Bé, per si us pot ajudar jo estic anant amb la dra. Montserrat Twose, visita als consultoris de la Teknon. Jo estic encantada amb ella. Sé que te l’agenda bastant a tope, però no deixa de ser un bon senyal. Jo tinc mútua Adeslas.

Pel que fa a mi, vaig fent cada dia una mica millor. Tinc propera eco el 12 de maig i espero que tot surti bé!

Una abraçada


Hola Meib
La vam tenir ahir, ara a esperar que implanti i vaig bé.....
Marlin
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Marlin » dl. maig 02, 2022 9:33 am

Bon dia noies,

Disculpeu el silenci d'aquests dies, però hem estat molt capficats i desde dijous ha estat una muntanya russa de nervis i pors. Us agraeixo de cor a TOTES els missatges, però estava tan ofuscada que qualsevol cosa que haguès contestat no ho haguès fet amb claredat.

Finalment, divendres a primera hora ens van tornar a trucar les embriològues per dir-nos que els dos seguien evolucionant bé i mantenien les qualitats A i B+. Després de donar-li moltes voltes el dia abans, teniem clar que només voliem transferir-ne un, però no ens vam saber capaços de prendre la decisió de si fer-ho a dia 3 o arriscar-nos a portar-los a blasto, per tant, vam decidir que confiariem en el criteri mèdic i de laboratori, confiant en la seva expertesa.
Ens van dir que la seva recomanació, per com els veien, era portar-los a blasto perquè tindriem més info. i els semblava que podrien aconseguir-ho. A dia 4 ens van tornar a trucar, tot i que no és un dia que aporti molta info. i ens van calmar una mica dient que seguia tot correcte i, que per ells, tiravem endavant la transfer diumenge i congelariem 1.
Així que ahir a les 13h em van fer la transfer. Ens van ensenyar les fotos dels dos embrionets, i l'embriòloga ens va dir que els veia molt bé. Finalment, els dos els han posat AA, perquè el segon també va accelerar l'últim dia. Ens va dir que els blastos ja havia començat a eclosionar per si sols i que eren bones notícies.
No sé noies, un mar de dubtes, quan estavem allà els hi vaig tornar a preguntar si creien que era millor fer-la en fresc o diferida i em van dir que la medicació no afecta i que l'endometri estava receptiu.
Així que ja hem tirat la moneda a l'aire, ara només ens queda confiar en que vulgui agafar-se ben fort.

@Piruleta15: a mi no me'l van fer amb Igenomix sino amb Echevarne, que es amb qui treballa Gràvida, però els resultats estaven en uns 20 dies. Vaig haver de repetir-lo i a la segona tb va trigar el mateix.

@núvolblanc: ostres, quin ensurt! Me n'alegro que estigui bé i que aquest petit faci molts saltirons per allà dins. (em va encantar aquesta expressió). Pas a pas, però segur que aquesta serà la bona.

@Neu21: em sap greu, no sé què dir-te. Quina m.. la veritat. Es tan dur, tot plegat! L'únic que se m'acudeix pot ser és parlar amb el CIMAB, si no hi heu estat. Pot ser allà us poden orientar una mica?

@Lma: moltíssima sort, energia positiva, i també molta paciència en la betaespera. Esperem que d'aquí uns dies ens confirmis bones notícies!

Una abraçada molt gran i ànims!!!
Lma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Lma » dl. maig 02, 2022 9:57 am

Marlin ha escrit:Bon dia noies,

Disculpeu el silenci d'aquests dies, però hem estat molt capficats i desde dijous ha estat una muntanya russa de nervis i pors. Us agraeixo de cor a TOTES els missatges, però estava tan ofuscada que qualsevol cosa que haguès contestat no ho haguès fet amb claredat.

Finalment, divendres a primera hora ens van tornar a trucar les embriològues per dir-nos que els dos seguien evolucionant bé i mantenien les qualitats A i B+. Després de donar-li moltes voltes el dia abans, teniem clar que només voliem transferir-ne un, però no ens vam saber capaços de prendre la decisió de si fer-ho a dia 3 o arriscar-nos a portar-los a blasto, per tant, vam decidir que confiariem en el criteri mèdic i de laboratori, confiant en la seva expertesa.
Ens van dir que la seva recomanació, per com els veien, era portar-los a blasto perquè tindriem més info. i els semblava que podrien aconseguir-ho. A dia 4 ens van tornar a trucar, tot i que no és un dia que aporti molta info. i ens van calmar una mica dient que seguia tot correcte i, que per ells, tiravem endavant la transfer diumenge i congelariem 1.
Així que ahir a les 13h em van fer la transfer. Ens van ensenyar les fotos dels dos embrionets, i l'embriòloga ens va dir que els veia molt bé. Finalment, els dos els han posat AA, perquè el segon també va accelerar l'últim dia. Ens va dir que els blastos ja havia començat a eclosionar per si sols i que eren bones notícies.
No sé noies, un mar de dubtes, quan estavem allà els hi vaig tornar a preguntar si creien que era millor fer-la en fresc o diferida i em van dir que la medicació no afecta i que l'endometri estava receptiu.
Així que ja hem tirat la moneda a l'aire, ara només ens queda confiar en que vulgui agafar-se ben fort.

@Piruleta15: a mi no me'l van fer amb Igenomix sino amb Echevarne, que es amb qui treballa Gràvida, però els resultats estaven en uns 20 dies. Vaig haver de repetir-lo i a la segona tb va trigar el mateix.

@núvolblanc: ostres, quin ensurt! Me n'alegro que estigui bé i que aquest petit faci molts saltirons per allà dins. (em va encantar aquesta expressió). Pas a pas, però segur que aquesta serà la bona.

@Neu21: em sap greu, no sé què dir-te. Quina m.. la veritat. Es tan dur, tot plegat! L'únic que se m'acudeix pot ser és parlar amb el CIMAB, si no hi heu estat. Pot ser allà us poden orientar una mica?

@Lma: moltíssima sort, energia positiva, i també molta paciència en la betaespera. Esperem que d'aquí uns dies ens confirmis bones notícies!

Una abraçada molt gran i ànims!!!



Malrlin

que bé que al final han arribat els 2!!!
Doncs mira ens hem fet trasnfer el mateix dia, el dia de la mare, esperem sigui una senyal :)

ara a esperar la beta el dia 11 tu també no?

doncs ens anem explicant vale?? jo ja estic una mica nerviosa i es el 2 dia......no vull imaginar-me, estic mes nerviosa que en la primera.... aix nose si serà normal

una abraçada
Marlin
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Marlin » dl. maig 02, 2022 10:11 am

Lma ha escrit:
Malrlin

que bé que al final han arribat els 2!!!
Doncs mira ens hem fet trasnfer el mateix dia, el dia de la mare, esperem sigui una senyal :)

ara a esperar la beta el dia 11 tu també no?

doncs ens anem explicant vale?? jo ja estic una mica nerviosa i es el 2 dia......no vull imaginar-me, estic mes nerviosa que en la primera.... aix nose si serà normal

una abraçada



Sí, quina casualitat! aviam si aquesta vegada ens porta sort! On t'ho has fet tu? Aviam si ens vam creuar ahir, sense saber-ho :)

A mi m'han citat per la beta el dia 10, però estic com tu de nerviosa. Fins i tot, diria que emparanoiada i atenta a qualsevol símptoma (que de moment no n'he tingut cap).

Aquests dies amb la ratllada, em va donar per llegir molt, cosa poc recomanable en aquests casos, i vaig veure que l'Ovitrelle podia donar falsos positius i ahir vaig fer la prova abans de la transfer i, efectivament, el test d'orina sortia positiu, per tant, tot i que no sé si podré aguantar, em tocarà esperar a la beta, perquè pot ser que no siguin fiables. També em vaig comprar Aquarius perquè no sé on vaig llegir que les sals minerals milloraven la implantació. En fi... li vaig comentar tot això a la doctora i ja em va dir que deixés de llegir.

Haurem de buscar distraccions per tractar de passar l'espera el millor possible. Ens anem parlant!

Una abraçada!
Lma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Lma » dl. maig 02, 2022 10:31 am

Marlin ha escrit:
Lma ha escrit:
Malrlin

que bé que al final han arribat els 2!!!
Doncs mira ens hem fet trasnfer el mateix dia, el dia de la mare, esperem sigui una senyal :)

ara a esperar la beta el dia 11 tu també no?

doncs ens anem explicant vale?? jo ja estic una mica nerviosa i es el 2 dia......no vull imaginar-me, estic mes nerviosa que en la primera.... aix nose si serà normal

una abraçada



Sí, quina casualitat! aviam si aquesta vegada ens porta sort! On t'ho has fet tu? Aviam si ens vam creuar ahir, sense saber-ho :)

A mi m'han citat per la beta el dia 10, però estic com tu de nerviosa. Fins i tot, diria que emparanoiada i atenta a qualsevol símptoma (que de moment no n'he tingut cap).

Aquests dies amb la ratllada, em va donar per llegir molt, cosa poc recomanable en aquests casos, i vaig veure que l'Ovitrelle podia donar falsos positius i ahir vaig fer la prova abans de la transfer i, efectivament, el test d'orina sortia positiu, per tant, tot i que no sé si podré aguantar, em tocarà esperar a la beta, perquè pot ser que no siguin fiables. També em vaig comprar Aquarius perquè no sé on vaig llegir que les sals minerals milloraven la implantació. En fi... li vaig comentar tot això a la doctora i ja em va dir que deixés de llegir.

Haurem de buscar distraccions per tractar de passar l'espera el millor possible. Ens anem parlant!

Una abraçada!



Nosaltres estem al CIRH, ¿VOSALTRES?
Jo no tinc cap sintoma, ( m'imagino que encara es molt d'hora), només dolor però es de la progesterona, l'altre cop ja em va passar, inclus més perquè ho vaig fer en cicle no natural i prenia més medicació

Jo he llegit molt abans, es inevitable, igual de tan poc recomanable, et dones conté que cada cas es diferent... la meva parella dels 4 intents, el únic que no va tenir sintòmes va ser el que va acabar en + ( després avortament)
igual que el tema del sagnat d'implantació, crec que totes el volem tenir perquè ens dóna esperanças, tot i que els doctors diuen que no has de tenir-ho per donar positiu


per cert, qui d'aquí no l'ha tingut i després a donat +?

És com el repòs, la doctora ahir sense jo preguntar-li em va dir que amb ceny però que no hi ha cap estudi que confirmir que el repòs augmenta les possibilitats d'embaràs

De fet jo avui treballo, si es veritat que no es un treball molt físic però l'últim cop vaig fer 4 dies de descans...
nosaltres sempre fem un test de orina el dia d'abans de fer la beta, per anar preparades, ja se que no està bé però sempre ha encertat , ho fem perquè els dies de la beta treballem i es com molt fred, que ens truquin i no pdoer celebrar-ho o plorar juntes

Tema aquarius jo també ho vaig llegir, i alguna vegada ho hem fet, també tenir els peus calents.....moltes cosetes


NOIES DEL FORO ACCEPTEM CONSELLS QUE US HAGIN ANAT BÉ :ok:
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. maig 02, 2022 4:27 pm

Hola boniques!!

Neu21 ànims, segur que tot té solució.

Molta sort amb les betaespera!!! Ja esteu encaminades en l'objectiu!!!

Enhorabona pels blastos o embrionets que van sortint!

Jo avui...en fi...depre total. Ho veia a venir...resultat de la Emma, Alice malament...

Algú em pot dir com ha d'estar un resultat correcte? No se els barems i no veig si millor o empitjoro... I porto dos proves ja ...

Merci

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::