FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: LidiVidi » dj. nov. 03, 2022 4:56 pm

Bona tarda noies,

Claudia, t'anirà bé fer la histeroscopia per asegurar que el niu està bé i no hi ha polips ni costes que puguin dificultar la implantació. Juntament amb tot el que estigui a la teva mà pel tema de millorar la qualitat dels òvul (i també tot el que estigui a la mà de la teva parella per millorar la seva part!!!) doncs millor que millor.

Nika!!! Aixxx me n'alegro que la betaespera l'hagis passat bé jejeje. Respecte a la beta de demà si te la fas per la tarda, tingues en compte que el laboratori necessitarà 2h per tenir els resultats. A mi em van dir que me la fes abans de las 18h perquè hi ha dies que tanquen a las 20h i no els hi donaria temps... Així que si te la fas a la tarda quant abans millor i sobretot demana que ho enviïn al CIRH directament, sino ho hauràs d'enviar tu desprès de descarregar-te el document del resultat Jajaja.

Per la meva part ja estic de 16 setmanes i de moment tot bé! M'han confirmat a l'última visita que porto una nena.

Petonets a totes!!!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. nov. 03, 2022 6:13 pm

Hola guapis!

Clàudia a tope amb la histeroscopia, jo si la recomano per veure com està el niuet, a vegades és la clau!

Nika estic molt intrigadaaaa!!! Fa dies que hi pensava perquè la teva betaespera se m'ha fet llarga a mi també jaja, no deies res i em semblava estrany però clar encara et quedaven dies jaja. A veure a veure!!

Pel que fa a mi estic de 20 setmanes i jo porto un nen. Tot molt bé, la veritat que la panxa creix mooolt poc a poc i em trobo fantàstica així que no em queixo gens.

Jo també us llegeixo sovint i us segueixo :)
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Nika_88 » dv. nov. 04, 2022 1:16 pm

Entro molt rapid...malauradament no tinc bones noticies, la beta ha sortit negativa...ara mateix només vull plorar o que passin els dies...

Encara no he parlat amb la Prada, suposo que hem.trucara a la tarda...

Em sap molt de greu entrar pero donar aquest tipus de noticies...
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. nov. 04, 2022 1:21 pm

nika_88 el que sap greu és que hagi estat aquest el resultat. Ho sento. Plora el que hagis de plorar bonica. T'envio una abraçada gran.
Claudia23
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: ds. set. 24, 2022 3:08 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Claudia23 » dv. nov. 04, 2022 1:23 pm

Nika porto tot el matí pensant en tu i mirant el foro.
Em sap molt de greu llegir aquestes noticies....Ho sento moltíssim....lo que sents ara és lo normal i malauradament moltes de nosaltres t'entenem perquè també ho hem viscut en primera persona.
M'agradaria donar-te una abraçada tan forta que traspassés el mòbil i t'arribés.
Només puc dir-te que les bones notícies a vegades no arriben a la primera... I aquí estem per donar-te tot el suport que necessitis.
Un petó enorme i una abraçada ben forta!
Anectar
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dc. ago. 17, 2022 6:49 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Anectar » dv. nov. 04, 2022 4:43 pm

Hola noies

Primer de tot nika em sap molt greu llegir-te... Molts ànims. A vegades no surten les coses com ens pensem, preneu vos el temps q necessiteu i segur q vindran millors noticies aviat.

Per part meva, vaig anar ahir per control després de 2 setmanes de la punció i em van dir q els ovaris no estan al 100% encara... M'han donat 10 dies danticonceptius i a tornar a mirar com estic... S'està allargant més del q pensava i la veritat estic una mica negativa pensant q amb els dos embrions C q m'han quedat tinc poques possibilitats, però bueno, hem de provar, qui sap si anirà bé...


Un petonet i bon cap de setmana a totes
Gemma_G
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 08, 2021 12:32 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gemma_G » dv. nov. 04, 2022 4:44 pm

Ostres, Nika, quin greu el resultat. Els negatius són com una mena de cop de puny i de vegades cal fer un petit replegament per païr i després ja tornen a venir les forces, t'ho asseguro.

Jo recordo que no aguantava sense fer-me test a casa abans i llavors ja manava a fer l'analítica amb tot el mal rotllo, però encara conservant un filet d'esperança 'per si...'.

T'envio molts ànims!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. nov. 06, 2022 9:54 am

Nika molts ànims!!! Em sembla que era el teu primer intent oi? Jo sempre havia pensat que ho aconseguiria a la 1a ja que havia d'anar a FIV i ja em semblava prou dur i també va ser un gran xoc. Vaig deixar passar els mesos fent proves...de novembre a febrer-març, aquesta pausa em va anar molt bé per fer borrón i cuenta nueva (t'ho recomano). Després vaig agafar el procés amb forces altre cop tot i que amb muntanya d'emocions igual i amb la por que altre cop acabes igual, però has de ser +, fes proves totes les que creguis necessàries per veure que ha pogut fallar que no et quedi res al tinter i poder anar així més segura (consell que a mi m'ha anat bé).

Ja ens diràs quina explicació t'han donat per si et podem ajudar.

Una abraçada i ànims!!!
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Nika_88 » dl. nov. 07, 2022 1:17 pm

Hola noies!! Primer de tot, moltes gràcies a totes per el vostre suport i les vostres paraules!! Us estic molt agraïda!!

De moment, fins el dimecres 16 no tenim videotrucada amb la Prada, i esperem que ens pugui explicar una mica que ha pogut passar, si veu convenient alguna prova... Vau fer alguna prova en especial després del negatiu?

Si que es veritat que era la primera FIV, pero amb tota la il•lusió que li posem doncs el negatiu ha estat un cop duríssim, sempre tenim l'esperança de poder aconseguir el positiu a la primera, pero en aquest casa no ha pogut ser així...esperem tenir més sort a les següents! Ara ens donarem un temps, per agafar-ho amb més forces i ànims!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. nov. 07, 2022 6:40 pm

Jo després del negatiu vaig fer: test endometrio, analítica trombofilies, histeroscopia després de sortir ok test endometrio (així assegurava que infecció que tenia estava curada), natural killers (em va sortir un pel alterat però no vaig fer res, la Prada no és partidària de la prova aquesta perquè no està provat es veu). També vaig fer analítica per mirar vitamina D és important i la tenia pels terres.

Jo crec que el fet de tenir regulades tiroides durant més temps, suplementar vitamina D i curar infecció que afecta moooolt implantació va ser la clau. Trombofilies res perquè em van sortir bé.

Espero haver-te ajudat :) Fer proves és clau, sinó portaria transferències per fer i mira a la 2a... Per cert després de curar endometritis (el que em van dir que tenia amb el test endometrio) vaig estar amb el probiotic vaginal fins la transfer.

Una abraçada :)
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Nika_88 » dl. nov. 07, 2022 8:11 pm

Piruleta, i aquestes proves te les va anar comentant la Prada? Espero que ens digui que es el que podem fer i si veu alguna prova clau pero descartar errades pero futures transfers...

En un principi el nostre "problema" es que els espermes son lents i m'han vist un petit endometrioma, no sé si es aixo el causant de tot...

Anectar, com continúes??
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: LidiVidi » dt. nov. 08, 2022 8:14 am

Bon dia,

Sento no haver pogut entrar abans... Nika bonica, em sap molt de greu que aquesta no hagi pogut ser la bona. Fes el que et comenten i el que vegis que necessites per tornar amb forces la pròxima vegada. Pel tema endometrioma no em preocuparia, sobretot si t'han dit que és petit. Jo en tinc un de petit que s'ha anat mantenint en la mateixa mida durant tot el procés i no m'ha afectat (potser em va afectar de cara a la quantitat d'òvuls que em van poder extreure a la punció, però no en la qualitat).
Jo del tema esperma no puc aportar res perquè al ser per la via de mare en solitari, va ser amb donant, però per la meva part vaig anar amb histeroscòpia feta i vagi estar prenent des d'un mes abans o dos, Natalben Preconceptius + CoenzimaQ10 de 300mg si no recordo malament. Això últim les vaig començar just després del primer intent d'estimulació on no vaig tenir gens de resposta. No sé si va ajudar o no, però les Natalben ja porten a part de l'àcid fòlic, crec que també porta: vit. D, vit. B12, Iode i Zinc.

A veure què us explica la Prada, però recordeu que vosaltres mateixos podeu ser qui li proposeu proves, etc.

Petonets boniques!!!
Claudia23
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: ds. set. 24, 2022 3:08 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Claudia23 » dt. nov. 08, 2022 12:17 pm

Bon dia a totes,
Nika, com et trobes? Nosaltres també creiem que amb el òvuls que tenia congelats ens funcionaria a la primera... Però no ha estat així i ara ens toca continuar, això és molt dur però suposo que se'ns oblidarà tot un cop aconseguit.
Jo estic aprenent molt de totes vosaltres!!!!! De moment m'he fet una eco 3D i no han vist res malament, i també tinc hora per fer-me una histeroscòpia diagnòstica. Quan parleu d'histeroscòpia és diagnòstica o quirúrgica?
També he comprat ja la CoenzimaQ10 i les Natalben que ha recomanat LidiVidi.
Si aconseguim algún blastocisto farem el dgp i com que s'haurà de fer la transfe en diferit valorarem fer el test endometrio.
Aquesta vegada si aconseguim 1 euploide vui fer-me totes les proves possibles abans de la transfe....
Si tot va bé començarem la estimulació en un parell de setmanes més o menys.
He llegit que esperem un nen de Piruleta i una nena de LidiVidi. Enhorabona!!
Un petó a totes!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. nov. 08, 2022 6:56 pm

Nika les proves els hi vaig anar proposant jo, i d'on les vaig treure? Del fòrum aquest justament. Em nodria de comentaris, preguntava molt i consultava a internet molt. Després li proposava a la Prada.

Claudia la prova és diagnòstica, quirúrgica és quan la fan per arreglar algun pòlip em sembla. Us recomano el Cayuela d'Àptima (això si que li podeu dir a la Prada, ho coneix). És un crack i no fa mal.

Tema endometrioma no us preocupeu, a mi m'ho va veure a la punció, crec que va influir potser una mica en quantitat i qualitat però res exagerat! També súper petit en eco no es veu.

Per cert test endometrio el fan al Cirh mateix.

Ànims guapes!!!
Gemma_G
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 08, 2021 12:32 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gemma_G » dc. nov. 09, 2022 12:35 pm

Hola a totes!

Nosaltres vam fer alguna prova però no al primer negatiu, sinó al segon, i això que eren blasts euploides perquè havíem fet DGP. No la vam fer abans perquè en el meu cas ja hi havia hagut dos embarassos previs (però cap dels dos no va anar bé per causa genètica dels embrions) i això ens indicava que, en principi, no hi havia cap problema important d'úter ni de sang. La infertilitat en ppi també ens venia per esperma, encara que hi ha d'haver alguna cosa més que no ens han sabut trobar. Quan vam tenir el segon negatiu, com que només ens quedava un embrió, llavors sí que em van proposar el test endomeTRIO i la histeroscòpia.

Totes dues proves van sortir bé, cosa que és desesperant perquè busques que alguna cosa expliqui els negatius per poder-la corregir. Així que si us la feu i us surt alguna cosa, no patiu, totes tenen solució!

L'endometrio em va donar una lleugera disbiosi (que vol dir que no tenia la proporció de Lactobacillus ideal), però era poca cosa. Per compensar-ho em van fer prendre el Fetibiotic Balance (compte amb el nom perquè hi ha altres Fertibiotics que no són el Balance). Aquest Fertibiotic és un que és exclusiu de probiòtics + vitamina D. Surt una mica car però quan som a reproducció assistida la veritat és que no ve de 80 euros més i penses, mira, si depèn d'això, que no quedi per no pagar-los. D'altra banda, sempre és bo donar-li al cos probiòtics, així que, si us ve de gust i us els podeu permetre, em sembla que és un bon suplement a tenir en compte.

La histeroscòpia primer es fa diagnòstica i només si surt alguna cosa malament ja passes a la quirúrgica.

Ego: no ens ho podem creure però el triple screening de les 12 setmanes ha anat bé. Després de més de cinc anys de cerca, dos transferències sense èxit, una pèrdua a les 14 setmanes i una a les 8, avui comencem un nou camí amb molta moltíssima por però també amb il·lusió. I finalment ha hagut de ser embaràs natural, quines coses que té la vida. Ja no escriuré més sobre mi en aquest fil perquè no és el que toca però miraré d'anar-vos seguint i, si puc, aportar alguna coseta a les que encara hi sou. Estic contenta de donar-vos bones notícies perquè sé que això també ajuda a les altres a veure-ho tot menys fosc.

Molta força a totes!!!
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Nika_88 » dc. nov. 09, 2022 1:56 pm

Hola noies,

Moltes gràcies per tota la info, m'he fet un petit llistat per quan parli amb la Prada comentar-li, abans de fer un altre cicle i tenir respostes.

He vist que hi han proves pero millorar els aborts repetitius, pero es que mai he estat embarassada...

El tema histeroscopia he vist que entra per mutua, el test endometrio sabeu si també? Heu dit que el fan allà mateix al CIRH,no?

M'estic prenent suplements de vitamina D3, i per ara estic descansant de l'acid folic... La meva parella també està prenent per millorar la qualitat de l'esperma, i preguntarem si hi ha algún suplement o prova per fer-se ell també, fa temps va prendre Andromas pero no van fer gaire millora.

Gemma, i tant que dona alegría escoltar-te, i ànims per continuar endavant!!!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. nov. 10, 2022 7:46 pm

El test endometrio el fan al Cirh i no entra per mútua, casi 1000 euros. Si surt malament el repeteixen sense tornar a pagar.

Trombofilies és per avorts de repetició, jo la vaig fer tot i que tampoc havia tingut embaràs previ. Em vaig tornar boja amb tema proves. Volia anar a totes jaja

Va ànims boniques i aneu a totes!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gustineta » dv. nov. 11, 2022 12:27 pm

Hola, noies!

Feia molt temps que no participava al fòrum, però en llegir la Nika he volgut entrar un moment.

Nika_88 primer de tot, sento el negatiu :(. És un cop, per molt que sàpigues que no sempre és a la primera. Com deies, són esperances que hi diposites i també un esforç físic, econòmic i emocional.
Jo voldria dir-te que considereu l'opció d'anar al CIMAB i fer el test COMET, que és una prova de la fragmentació espermàtica. Si no vaig entendre bé, hi havia un factor masculí en el vostre cas, oi? Potser aquesta prova us podria ajudar i a més, al CIMAB us podrien orientar sobre quin suplement pot ser el més adequat en el vostre cas.

Jo sí que seria partidària de fer proves de trombofília i immunològiques o, si més no, posar-ho sobre la taula quan feu la visita amb la doctora. És veritat que les de trombofília s'associen més a avortaments, però potser hi ha algun paràmetre que no o fent-les ara podries detectar si a més hi ha alguna alteració que pugui provocar-te pèrdues gestacionals. Pel que fa a les proves immunològiques, sí que algunes es poden associar a fallades d'implantació i també a avortaments.

Jo personalment no em vaig fer la prova de l'endometri. M'hi vaig negar. No me n'he fet mai cap que hi estigui relacionada i mira que me'n vaig fer, de proves! Però és que en el meu cas particular no era necessari. Però sí que llegeixo força per aquí que sembla que aquesta prova sigui la panacea i volia dir que no sempre. Que és útil: sí, es clar! Que val per a tothom: doncs no, depèn de cada cas. Jo diria que en el teu cas, pot ser una prova a considerar, perquè com que no has estat mai embarassada no pots saber si tens la finestra d'implantació desplaçada o hi ha alguna desequilibri en la flora endometrial que impedeixi la implantació. ara bé, malauradament una transferència fallida no dona pistes de si hi ha fallada d'implantació per aquest motiu.
Penso que amb el factor masculí, teniu un fil d'on estirar i potser us podria ser útil aprofundir-hi una mica més.

Però el més important que jo diria: no té sentit fer-se proves perquè sí, cal entendre quina informació et poden aportar i veure si val la pena en cada cas concret o si és el moment de fer-les.

Primavera1985 com estàs, bonica? És dur anar a consulta i estar a la mateixa sala d'espera amb embarassades... a mi també m'ha passat i és horrorós. Llegint-te m'ha entristit que això encara no hagi canviat. Haurien de revisar protocols per no fer-nos passar aquest tràngol després d'una pèrdua.
Em sap greu que no hàgiu pogut tenir respostes de moment. Potser, com dius no les tindreu, però espero de tot cor que amb el temps pugueu trobar pau.
Eres de Girona, oi? És que allà hi ha l'associació Bressols que potser podria ajudar-vos si ho creieu oportú.
T'envio una abraçada ben forta, a tu i a la teva parella.

Molts ànims a totes :-()-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » ds. nov. 12, 2022 7:53 pm

gustineta que bo llegir-te! He començat amb bressols i la veritat és que dono gràcies per haver fet aquest pas,doncs és un gran suport. M'estant ajudant molt, i bé així pel damunt,us dic que la setmana que ve farem un algo molt important per treballar el dol que no ens esperaven,i és que podrem acomiadar-nos del Petitó. Què dur tot plegat....bufff

Quan a medicació complementària que dèieu, jo he estat fent el substitut del pronòstic que dèieu i que surt més econòmic + complement de vitamines ( Gi Natural Probiotic Women 30 Caps. de Natures Plus + Exelvit Esencial Complemento Alimenticio Embarazo Y Preconcepción, 30 Cápsulas) ; us deixo els noms.

Abraçades per totes
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » ds. nov. 12, 2022 8:47 pm

Gemma G m'alegro moltíssim de saber que hi ha bons resultats! Em puc imaginar la por / alegria que debeu sentir....que menys, però és un nou camí preciós que dins el que pogueu,heu de viure mab confiança!Salut i endavant!

nika_88Andromas crec que de poc serveix.....no sé, opinió meva! Hi ha recomenació per millorar qualitat,incorporar a la dieta la cúrcuma.

I també diria, igualment opinió personal,que hi ha l'opció de poder fer la fecundació amb un esperma de donant igual que es fa amb donació d'òvuls quan aquests no són òptims. No sé,igual sona fort, però a vegades es necessari si els resultats obtinguts no han estat bons.

Ja tinc resultats analítics d'endocrinologia,i en principi tot ok,tret que la vitamina D podria estar més alta. I tampoc se ven bé si els paràmetres de referència són una bona guia a tenir en compte per un embaràs O per aquesta qüestió concreta variarien una mica. Si alguna té alguna aportació al respecte d'això O d'alguna prova O algo per entendre els dos avortaments seguits que Porto (5+3 i 16+2 SG) ,ho agrairia.


Abraçada

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::