FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
Noala
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 3:47 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Noala » dl. nov. 14, 2022 9:46 am

Hola boniques!

Us vaig seguint de tant en tant en aquest foro també, tot i que no hi he intervingut directament.

Us envio molts ánims a totes!

Primavera1985, sento molt que hagis hagut de passar per això. T’abraço.
Pel que fa a la vitamina D, pel que tinc entés (segons la immunóloga) crec hauria de ser superior a 30ml, alguns diuen “óptim” entre 30-40, mai superior a 50.
Referent a proves, diria que descartat el tema cromosómic, revisar el tema immunológic i també hematológic.
Tot i que de vegades res és concluyent i és un mix de coses, aquí et parlo de la meva experiència.

Bona setmana a totes
Inici: 2018
2020-2021 5 FIV’s - avortament 9 sdg
2022 - Ovodonació
1er transfer - avortament 6 sdg
Embaràs espontani - 7/23 benvinguda Bruna
Gemma_G
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 08, 2021 12:32 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gemma_G » dl. nov. 14, 2022 2:57 pm

Hola noies!

Primavera, que bonic i necessari, això d'acomiadar-se. Nosaltres tenim una caixeta de records de la nostra petita i la vam fer gràcies al protocol de dol gestacional de l'hospital. Ells ens ho van recomanar i ja vam sortir d'allà amb algunes coses, com l'empremta del peuet, i després n'hi vam anar posant més. No ho hauria dit mai però s'ha convertit en un petit tresor que miro de tant en tant. Nosaltres no hem fet cap comiat però segur que us va súper bé i que el record d'aquesta acció també serà un tresoret important. Una abraçada ben forta.

A mi no em van mirar mai la vitamina D però dubto que aquest paràmetre sol pugui explicar les pèrdues... De totes maneres, sí que la meva doctora era molt partidària del Fertibiotic Balance, que és aquell suplement del qual us vaig parlar fa uns dies. Només són probiòtics i vitamina D, res més. Tampoc crec que això sol expliqui un positiu posterior però suposo que en una suma d'elements, tot ajuda. D'altra banda, la gent que té baixa la D, em sembla que pot arribar a tenir recepta mèdica d'un suplement on la vitamina és líquida. Això de la recepta és un gran què perquè aquestes coses, si són bones, sempre són força cares.

Això de les proves és un gran tema perquè veus que a cada centre segueixen protocols diferents. A mi la gine sempre em va dir que el tema immunològic no tenia prou validesa científica i que ella creia que era llençar els diners, que no ho fes. En canvi, altres companyes d'aquest fòrum en sou molt partidàries i per alguna cosa deu ser. També cal tenir en compte que jo anava sense mútua i, per tant, cada prova em suposava una hòstia molt gran a la butxaca. Per això potser tampoc no en vaig fer cap fins després del seu negatiu (amb embris euploides) i, a sobre, les que vaig fer no em van donar cap informació perquè van sortir bé. Ja me les podria haver estalviat, però en aquell moment necessitava sentir que feia alguna cosa. Suposo que és vital trobar un bon metge amb qui puguis confiar, que no t'enviïi a fer proves perquè sí, però que es miri bé el teu cas. I aquí totes parleu molt bé de la Prada, així que estàs en bones mans, Nika! hehe Quan tens la vista? Molts ànims, que ja deu faltar poc!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. nov. 14, 2022 3:36 pm

noala i gemmag gràcies per les vostres paraules.
Des de l'hospital també em tenen guardada la caixa de records del nostre Petitó per quan la colguen tenir nosaltres.
A nivell de proves he fet l'analítica per mirar el tema immunológic i també hematológic. Pel que fa la vitamina D em surt a 32, per tant la donen X bona,tot i que pels paràmetres que hi figuren no és per tirar coets. I quan els complements vitamínics, el Fertibiotic Balance deu estar de moda,pq a mi tbe me'l van receptar, però evidentment tot suma i vam trobar el substitut.
Al final, no crec que em puguin donar cap resposta concloent de perquè les dos pèrdues i menys de perquè se li va parara el cor a les 16 setmanes.

És ben bé,que realment és injust que haguem de viure tots aquests processos de vida. Disculpeu, ha estat un dia intens, i estic trista però també enfadada.

Abraçada
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Nika_88 » dj. nov. 17, 2022 12:28 pm

Hola noies,

Disculpeu he estat força desapareguda aquests dies pero volia desconectar una mica de tot. Ahir vam parlar amb la Prada, la veritat tampoc ens va donar una explicació o rao de tot...ens hem quedar una mica igual que estàvem...
Ens comenta que el que veuria de fer sería, aumentar la dosi de medicació (jugant una mica a arribar a hiperestimulacio) per tal de treure més ovocits dels 16 d'aquest cop, i ens comenta de fer meitat amb semen de la meva parella i l'altre meitat de donant, per veure si el problema es espermatic o d'ovuls.

La veritat, no ens hem plantejat anar a banc de semen...volem anar al CIMAB a fer el test COMET, recordo que ho va comentar la @Gustineta, i veure si ens poden donar alguna explicació de si podriem fer un altre intent amb el seu semen.

La Prada no ens va aconsellar ni proves, ni suplements perque diu que el problema deu ser de fecundació... Pero tampoc ho sap. Pensavem que ens donaría mes explicacions, van ser 10 min escasos...

Vosaltres com aneu?
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. nov. 17, 2022 2:11 pm

nika. Penso que l'opció que us ofereix és encertada. Aquí sortireu de dubtes i a veure els resultats. Obriu possibilitats, mai està de més i ja doncs aneu decidint. Anirà bé!
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Nika_88 » dg. nov. 20, 2022 9:35 pm

Bona nit noies!

Una pregunta sobre el tema de la Coenzima Q10, l'estic mirant per comprar, i vau comprar alguna en especial?
He llegit que també millora la qualitat espermática, la van prendre també les vostres parelles? O només vosaltres?

Ja tinc demanada també el natalben!

Primavera, molts anims en aquest dol que esteu vivint, t'envio una forta abraçada!
Gemma_G
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 08, 2021 12:32 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gemma_G » dg. nov. 20, 2022 10:44 pm

Hola Nika!

Jo en vaig prendre una mica abans de la punció perquè una amiga que tambe havia fet RA en tenia excedent i me'l va donar. No et sé dir si va sumar perquè en el meu cas hi havia bona reserva però segur que mal no me'n va fer.

No et sé dir on el va comprar però, pel tipus d'envàs, semblava més un d'aquests suplements comprats per internet que no pas a la farmàcia del barri.

Em sembla que no t'ajudo gaire...
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dl. nov. 21, 2022 8:46 am

Nika_88 ha escrit:Bona nit noies!

Una pregunta sobre el tema de la Coenzima Q10, l'estic mirant per comprar, i vau comprar alguna en especial?
He llegit que també millora la qualitat espermática, la van prendre també les vostres parelles? O només vosaltres?

Ja tinc demanada també el natalben!

Primavera, molts anims en aquest dol que esteu vivint, t'envio una forta abraçada!

Hola a totes! Fa molt que no escric per aquí. Nika, la meva experiencia personal, quan les coses van bé amb la Prada fantastic però quan es comencen a complicar… moltes vegades no té respostes, jo vaig estar un any amb ella i vam acabr demanant una segona opinió al Cirh amb una altra doctora, són processos prou dificils de transitar com per q sobre no sentir que la persona que et porta et pot donar totes les opcions. Si sents que has de demanar altres opinions fes-ho. Nosaltres vam acabar amb la dra Lattes i ens va encantar, una gran professional i sentiem que teniem resposta a gairebé tot el que plantejavem. Ja sabem que tot en RA no és blanc o negre.

Molts ànims a totes!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Anectar
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dc. ago. 17, 2022 6:49 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Anectar » dl. nov. 21, 2022 10:55 pm

Hola noies,

Fa dies que no passava per aquí. Dissabte em faran la transferència. Estem fent cicle natural i avui tenia revisió. Hi havia un folicle bastant gran (crec q no s'ho esperava tant aviat) i amb els valors de progesterona i estradiol que han sortit a analítica m'ha dit de començar avui amb la progesterona i transfer dissabte. No fan cap analítica més el dia abans o el mateix dia per assegurar que el dia es idoni? Entre la punció i anticonceptius porto uns cicles molt raros i suposadament la transfer havia de ser per ppis de desembre... Vaig una mica perduda la veritat.

Salutacions,
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Nika_88 » dt. nov. 22, 2022 7:17 pm

Hola Anectar,

En el meu cas, que va ser un cicle despres de la punció, no hem van fer cap analítica més ni el día anterior, ni el mateix día.
Ves tranquila i viu el moment de la transferencia, es un moment super important i molt bonic!
Espero que et vagi super bé!!
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: LidiVidi » dt. nov. 22, 2022 8:19 pm

Bona nit noies!

Nika, a la teva pregunta sobre la Coenzima Q10, jo si no recordo malament, les vaig comprar a Amazon, una que tenia bones opinions i crec que eren de 300mg i em prenia 1 al dia.
I està clar, no dubteu en demanar segones opinions sempre que es necessitin, el procés és massa dur i a vegades llarg i econòmicament feixuc com per quedar-vos amb dubtes.
Petonets!!
Anectar
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dc. ago. 17, 2022 6:49 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Anectar » ds. nov. 26, 2022 11:33 am

Bon dia noies,

Transfer feta, que sigui el que hagi de ser!... El dia 7 tinc la beta.

Espero que totes esteu bé.

Salut
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: LidiVidi » ds. nov. 26, 2022 4:50 pm

Bona tarda!
Anectar espero que hagi anat bé la transfer jeje i et desitjo una bona betaespera. Ja aniràs explicant bonica!

Petonets a totes
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » ds. nov. 26, 2022 5:21 pm

Hola noies :)

Perdoneu però després de passar tooot el procés us llegeixo i us segueixo més en un costadet.

Jo també penso que segones opinions són bones si alguna cosa no esteu segures o calmades. Jo ja us vaig dir que de Dexeus vaig fugir perquè em vaig sentir sense respostes. A mi la Prada em va donar respostes però està clar que si hagués estat 1 any també m'hagués mogut al màxim.

Anectar molta soooort! Ja diràs com va la beta! Jo també vaig fer cicle natural i analítica el mateix dia tampoc em van fer i va anar bé.

Per la resta desconnecteu el que necessiteu i torneu quan us veieu amb forces, és el millor!

Una abraçada boniques :)
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » ds. nov. 26, 2022 9:18 pm

anectar petit/a a dins!! I ara a mimar-vos i que faci el seu niuet a dins!confiem en que hi hauran bons resultats i així anem tancant l'any millor. Ànim en la betaespera!ja ens dient si et ve de gust!

Abraçada
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gustineta » dt. nov. 29, 2022 11:51 am

Hola boniques,

Primavera1985 que bé que t'estigui ajudant tant anar a Bressols. Espero que el comiat al vostre petitó, malgrat ser dur, fos recomfortant (sé que sona una mica contradictori), que us ajudés a donar-li un lloc dins la vostra família.
No sé ben bé què dir-te de les proves... d'entrada em costa veure relació entre les dues pèrdues (si la més avançada hagués sigut primer, potser sí). Pots mirar trombofílies, i potser factors immunològics. Això últim ho dic perquè a una noia que conec que també ha tingut pèrdues de segon trimestre, li va servir per trobar respostes (en el seu cas tenia alteracions en Natural Killers específiques i citoquines).
Que difícil. Una abraçada ben forta.

Anectar et desitjo una betaespera tranquil·la i sobretot que aquest/a petitó/ona s'agafi fort a tu i vagi creixent.

Nika entenc perfectament que necessitis desconnectar. La RA desgasta i per desgràcia és fàcil que ho ompli tot. Espero que al CIMAB pugueu trobar respostes, o si més no, que poc a poc aneu trobant un camí que us porti a tenir-les.
Personalment, m'estranya que la doctora només us hagi ofert que estimulis més i facis més òvuls sense voler aprofundir més, tenint en compte un factor masculí. Per exemples, hi ha el Fertile Chip (que tinc entès que fan servir al CIRH) que serveix per filtrar els espermatozoides amb menys fragmentació (això us ho explicaran al CIMAB, si no pregunteu-ho sense manies).
Amb la informació que us donin les proves que feu, podreu valorar millor si val la pena estimular més fort o no.
A mi, per exemple no em convé perquè els meus fol·licles creixen manera desigual i els òvuls són de menys qualitat. En la primera FIV, vaig fer 23 òvuls (!!!!), dels quals només 9 van ser madurs. Van fecundar tots 9, 5 blastos (aquesta correlació de 9 a 5 és correcta) i només un ( :( ) van passar el DGP. Vam fer MACS, que és una altra manera de filtrar els espermatozoides i que no era bona per a la nostra situació (ens la van colar). La transfer va acabar en bioquímic.
En les altres dues FIV (en una altra clínica) vam abordar el problema, vam fer Fertile Chip i vam personalitzar la dosi de medicació durant tota l'estimulació. Vam obtenir números molt més correlatius i, en la FIV que menys òvuls van treure, més bons van ser els resultats finals.
Cada cas és un món, però volia dir-t'ho perquè hi ha mil casuístiques i no sempre estimular més vol dir més bons resultats.
Que potser per a vosaltres sí, però en tot cas, teniu l'opció de mirar més coses abans de decidir.

Ego Jo us volia explicar que, durant l'estiu, amb la meva parella vam quasi decidir que no faríem més intents després del bioquímic - la nostra 4a pèrdua gestacional- que vaig tenir al gener. Jo ja tinc un fill i arribar a ell va ser un procés molt dur de més de 5 anys de pèrdues, proves i tractaments, i no volíem patir més per això. Estàvem disposats a deixar-ho anar i començar el nostre dol, amb la certesa que al final estaríem bé. No teníem més embrions per transferir, no volíem fer cap més FIV tampoc tenint en compte el nostre diagnòstic, les nostres circumstàncies, i el desgast acumulat. Ens havíem plantejat fer ADE, ho vèiem com una opció viable, però no ens sentíem amb forces de transferir. Estàvem molt molt cansats després de quasi 9 anys en aquest món de la infertilitat. No us enganyaré, tenir un fill em va canviar la perspectiva: no en volia tenir un altre a qualsevol preu. Abans de tenir el meu fill no ho veia igual, i és que és diferent. La incertesa i el dolor no són els mateixos.

Bé doncs, al setembre, després d'un agost remogut emocionalment, vaig saber que estava embarassada. Tenia un retard d'una setmana i em pensava que tenia un desajust hormonal, ja que a l'estiu vaig tenir una regla rara i petits problemes de salut. Em vaig fer un test per descartar abans de demanar hora al metge. Va ser un xoc, barrejat amb por, il·lusió i incredulitat alhora. Sembla que l'embaràs tira endavant i dissabte estaré de 17 setmanes. No m'ho sé explicar, ni els metges tampoc.

Sento que aquest no és el lloc per parlar d'això, i no ho vull fer més enllà d'aquestes ratlles que acabo d'escriure, però sí que m'agrada entrar per seguir-vos i aportar alguna cosa si realment crec que us pot ajudar en el vostre camí. La infertilitat és molt dura i si tens un lloc on agafar-te, una llumeta, un espai segur on parlar i un refugi acollidor, et sents més acompanyat.

Tan de bo totes les que esteu en aquesta voràgine de tractaments, proves, pèrdues i incertesa aconseguiu un embaràs a terme i pugueu abraçar un fill viu. Però, sobretot, el que us desitjo de tot cor és que trobeu pau i serenor per afrontar el que vingui, i que, sigui quin sigui el final del vostre camí, pugueu tenir una vida feliç.

Una abraçada ben forta a totes.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Nika_88 » dt. nov. 29, 2022 12:28 pm

Gustineta, Quin goig escoltar les teves paraules, m'alegro moltíssim d'aquest nou embaràs i et desitgo que vagi tot genial!!

Anectar, espero que tinguis una bona beta espera, que el petitó o petitona es quedi amb tu!

Per la meva part, estem descansant una mica de tot aquest món de la RA, i agafant forces per fer proves, escoltar als metges...i més endavant intentar-ho de nou. Estic una mica desconectada pero us continuo llegint!!

Una abraçada a totes!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. nov. 29, 2022 3:50 pm

nika-88 piano piano,abraçada i energia positiva per vosaltres!

anectar com vas?

gustineta reconec que al llegir-te, m'he posat a plorar (últimament ho faig molt!) d'alegria per tu, perquè després de tot el que porteu damunt i dins, això és una gran notícia! Moltes felicitats,molta salut i confiança en què tot sortirà bé!

Modo ego: sento que mica en mica vaig incorporant amb menys dolor la pèrdua del nostre Petitó. La setmana vinent tinc hora amb RA,suposo que tindrem més resultats i prendrem decisions.
Una abraçada boniques
Anectar
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dc. ago. 17, 2022 6:49 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Anectar » dv. des. 02, 2022 8:09 pm

Hola! Doncs aquí anem, esperant... De moment no he notat cap símptoma significatiu... Quin dia us vau fer test d'embaràs? No me'l vull fer massa aviat... Tenint en compte q els embrions eren dia 5, avui fa 6 dies de la transfer... Nose si demà o demà passat me la podría fer.

Com esteu les demés?

Un petonet
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. des. 02, 2022 8:25 pm

anectar jo personalment ,avui me'n faria un ,dilluns un altre! però perquè cada vegada he portat pitjor les betaesperes! Però vaja,tens la beta dimecres crec no? Per tant potser dll....no sé, això una sé la fa quan ho sent si has d'estar més tranquil•la. Ànims que ja falta menys!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::