FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: annah » dc. juny 01, 2022 10:34 pm

Piruleta15 depén si et fan pendre anticonceptius abans o no. En el meu cas em van fer anar un parell de dies abans de que em baixés la regla per confirmar que els ovaris estaven en repòs i a partir del 2n dia de regla vaig començar amb unes pastilles d'estrogens cada 8 hores. Et fan anar entre 10-12 dies després per veure com està l'endometri (volen que sigui trilaminar i +7mm). Si ho està, comences amb la progesteron els dies que tingui el teu embrió i ja et donen hora per la analítica de progesterona i transfer.

Entenc que un cop feta la histeroscopia podries ja preparar per transfer però no se si voldran esperar a tenir resultats i potser ja sigui tard pel proper cicle. Tb et podrien fer estar uns 10 dies danticonceptius al baixar la regla per guanyar temps a tenir resultats, deixarlos i començar amb la regla que et ve als pocs dies. Suposo que també dependrà dels teus plans i si vols fer vacances, etc.

Anims que ja falta molt poquet!!!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. juny 01, 2022 10:48 pm

Gràcies Annah! Pel que m'han dit, resultats histeroscopia són al moment, ja que et van mirant pel monitor el que vas tenint i arreglant si hi ha pòlips i tal. Així que espero poder començar només sortir divendres amb el que em diguin! Anticonceptives, control quan toqui...

Merci :)
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: annah » dj. juny 02, 2022 8:45 am

A d'acord! Pensava que la histeroscopia era per acabar de confirmar resultats de l'emma amb una altra biopsia! Genial doncs!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dj. juny 02, 2022 1:36 pm

Hola noies! Fa molt que no escric però us he anat seguint. Enhorabona als positius i molts ànims les que esteu properes a transfer!
Nosaltres finalment ens hem decidit per ovo i si tot va bé dilluns faran punció a la donant, la idea és portar-los q blasto i dissabte transferencia.
Aquest cop estic fent acupuntura i hem fet una sessió per preparar endomentri i en farem una altra el dia de la transfer a veure que tal.

Ens espera setmana de nervis amb les trucades de laboratori. A veure com surt tot.

Una abraçada i molts ànims a totes!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. juny 02, 2022 9:30 pm

Pensava que no i uff por immensa per histeroscopia de demà!!! Ojalá sigui curt i ràpid i no noti re...

Demà us explico!! Espero poder sortir d'allà amb data de la transfer!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. juny 03, 2022 12:20 pm

Histeroscopia feta!! Bastant portable ...una mica de mal però perquè tinc úter com enrere em diuen ...

Ara espero resultat natural Killers (però...la veritat més ben igual el que posi, diuen que un cop tens embrions...és com igual no ho sé).

Tot ok 0 endometritis!! Així que acabo d'enviar mail per transferència jajaja només sortir com una boja he enviat correu a la ginecòloga jajajaja

Ànims amb trucades laboratori, transferències....

Jo la veritat que les trucades laboratori les vaig portar fatal fatal les agafava la meva parella...Veurem tema beta (que em va passar més ràpid l'altre cop) i com estic top positiva!!! Espero que eco espera no es faci llarga jaja

Us dic...cada vegada que tinc una prova o alguna cosa important...òvuls fecundats, el que arriba a blasto...hem posat espelma a l'església (Sisi i jo no hi vaig mai...per res) de moment està funcionant! Preneu-me per boja però m'agafo a tot...

Petons per tooooootes som unes campiones!!!
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Neu21 » dv. juny 03, 2022 2:54 pm

Piruleta, Aicha i Annah.. Transferències a tocar.. Quina emoció.. . Us desitjo moltíssima sort!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gustineta » dj. juny 09, 2022 4:04 pm

Hola noies!

mar920: el que t'han proposat al CIRH i a Gravida són dues maneres d'aconseguir el mateix: el màxim nombre d'òvuls madurs. Uns ho fan a priori, intentant que els fol·licles creixin igualats (de vegades no ho fan) i els altres a posteriori, fent créixer els que queden petits després d'una primera punció.
Tinc curiositat per saber si es podrien fer els dos sistemes alhora, hehe. Jo a Gravida vaig prendre medicació per igualar fol·licles perquè em creixien desiguals. No vaig fer DuoStim perquè en aquell moment no s'oferia, però pel que sé, dóna bons resultats.
Econòmicament serà molt més barat fer les anticonceptives, però no sé si els resultats seran millors.
És important tenir el màxim nombre d'òvuls madurs perquè després se'n perden pel camí (no tots es descongelen, no tots fecunden, no tots arriben a blasto...).

annah, Piruleta, Aicha sort!

Ego Jo us volia demanar què us semblaria, tenint en compte que al Sóc Petit hi ha un apartat dedicat específicament això, si mantenim qualsevol tema relacionat amb embarassos (símptomes, ecografies, consells., etc) fora del fòrum de reproducció assistida. Entenc que es vulgui compartir per animar, perquè es vegi que és possible aconseguir un embaràs viable després d'una FIV, però malauradament no sempre s'aconsegueix. Si ets de les persones que no ho aconsegueixen (i a sobre acumules moltes dificultats i pals), més que ajudar, pot ser dolorós.
Personalment, és un tema que em costa molt, sobretot amb la meva situació actual, i que ja he de gestionar en el meu dia a dia. Per això, busco espais segurs on agafar-me, com aquest fòrum. Perdoneu que sigui directa, però obrir el fòrum i llegir detalls específics (més enllà d'una beta positiva) sobre embarassos em fa mal. Com veieu la proposta?
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » ds. juny 11, 2022 4:51 pm

Hola a totes!

Gustineta: estic d’acord amb tu, crec que les que portem molt temps de cerca i amb moltes caigudes, ens costa transitar tema embarassos, jo des del darrer abortament he deixat de seguir gent a xarxes perque em feia mal.
Ego: Ja tenim el nostre embrionet amb nosaltres! ✨ finalment tenim 3 blastos de dia 5 de bona qualitat i dos que deixen en cultiu fins demà a veure que passa. Aquest cop hem fet acupuntura a la sala de transfer abans i desprès i ha estat molt relaxant. Ara toca esperar al 21 la beta :-o00m
Oficialment en betaespera :-o00m
Ànims a totes les que esteu en procès! Una abraçada!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » ds. juny 11, 2022 9:44 pm

aicha bones notícies!,bons números! I bona beta espera! Volem bons resultats en uns dies!;)

Modoego: ahir vam fer eco de control i tirem endavant la transferència per DV 17/5! Quins nervis,pensava que no arribaria!!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dg. juny 12, 2022 9:33 am

Primavera1985 ha escrit:aicha bones notícies!,bons números! I bona beta espera! Volem bons resultats en uns dies!;)

Modoego: ahir vam fer eco de control i tirem endavant la transferència per DV 17/5! Quins nervis,pensava que no arribaria!!

Que bé!!!! Compartirem uns dies de betaespera! Segur que anirà molt bé!
Jo avui amb molt mal de panxa, ahir vam menjar algo que ens va fer mal i estic fatal… a veure si a mida que va passant el dia milloro. Quin plan!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. juny 12, 2022 1:46 pm

Gustineta ànims, entenc el que dius jo intento aquest comentaris més "macos" llegir-los més per sobre, però em fan menys mal que la gent que ho aconsegueix natural, penso que totes hem passat pel procés i que totes les que expliquen el final feliç s'ho mereixen molt i també m'ajuda a veure que ho puc aconseguir.

Aicha que bé!! Així doncs vas fer transfer d'un blasto de 5 dies i et queden dos més de 5 dies? Que súper!!! I dels altres dos a veure si hi ha sort també! Casi els números com jo!! Tingues esperances a mi de 4 que van deixar a veure que, em van arribar 3 a día 6 (el que passa que per molt que diuen que són bons diria que els de dia 6 no els semblen tant guais no?) No ho sé, suposu que a mí el primer que em posaran serà el de dia 5 (tinc dos)...Acupuntura abans de la transfer?? Això on?? Cirh?? Com ho vas demanar??

Primavera això ja està a tocar!!

Modo ego: no us ho perdeu...ara que ja no està de moda...bingo!!! COVID!!! Espero que això no em faci baixar les defenses per la transfer...la tinc a mitjans de juliol! Alguna recomanació per pujar defenses i estar a tope? Ara estic feta un cromo! Segueixo amb muVagyn per evitar endometritis de nou.

Una abraçada :)
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dg. juny 12, 2022 5:27 pm

Piruleta15 ha escrit:Gustineta ànims, entenc el que dius jo intento aquest comentaris més "macos" llegir-los més per sobre, però em fan menys mal que la gent que ho aconsegueix natural, penso que totes hem passat pel procés i que totes les que expliquen el final feliç s'ho mereixen molt i també m'ajuda a veure que ho puc aconseguir.

Aicha que bé!! Així doncs vas fer transfer d'un blasto de 5 dies i et queden dos més de 5 dies? Que súper!!! I dels altres dos a veure si hi ha sort també! Casi els números com jo!! Tingues esperances a mi de 4 que van deixar a veure que, em van arribar 3 a día 6 (el que passa que per molt que diuen que són bons diria que els de dia 6 no els semblen tant guais no?) No ho sé, suposu que a mí el primer que em posaran serà el de dia 5 (tinc dos)...Acupuntura abans de la transfer?? Això on?? Cirh?? Com ho vas demanar??

Primavera això ja està a tocar!!

Modo ego: no us ho perdeu...ara que ja no està de moda...bingo!!! COVID!!! Espero que això no em faci baixar les defenses per la transfer...la tinc a mitjans de juliol! Alguna recomanació per pujar defenses i estar a tope? Ara estic feta un cromo! Segueixo amb muVagyn per evitar endometritis de nou.

Una abraçada :)

Piruleta15: si, els blastos de 6 dies son els darrers a trabsferir, al final dels dos n’ha arribat 1 a dia 6. Pel que fa a l’acupuntura poden fer un sessió just abans de la transfer i una altra just despres, ho pots parlar amb qui et faci acupuntura i demanar-ho a laboratori, els metges a vegades no saben que es pot fer. Ens van deixar entrar mitja hora abans a la sala de transfer amb la noia que em fa l’acupuntura i un cop feta la transfer va tornar a entrar mitja hora més.
Pel que fa a la Covid no t’amoinis, molta gent s’ha quedat embarassada just despres de la covid
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. juny 14, 2022 9:00 pm

Com van les betaespera?

Alguna amb transfer aprop per compartir el procés? La faré a mitjans de juliol! Amb ganes ja!!!

Per cert ...COVID superat! Una setmana dura he passat però dijous sortia negatiu, no vaig fer cap més test, diumenge + i avui ja negatiu! Visto i no visto el +. Ha estat més dur els símptomes sense saber que nassos era que una altra cosa.

Alguna recomanació per agafar energies i està a tope per la transfer? Tinc un mes per estar a tope! El covid m'ha deixat xafadeta....

Aisha espero que ara et vagi súper! Crec que vas anar a ovo no?

Per cert...estic esperant que em diuen de les natural Killers. Ja us diré!

Una abraçada :)
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gustineta » dc. juny 15, 2022 11:04 am

Hola, noies!

Piruleta15, no és una qüestió de mèrits (totes i cadascuna de nosaltres ens mereixem aconseguir un embaràs viable), és un tema d'empatia.
Evidentment que es pot compartir una beta positiva i que l'embaràs està anant com toca, i totes ens n'alegrem, però això no treu que pugui fer mal segons en el moment del procés que cadascú es trobi i dels entrebancs que es trobi. Hi ha moltes casuístiques. I sí, totes passem pel procés i precisament per això, es pot entendre que hi pot haver persones a qui llegir coses sobre embarassos li pot fer mal.
També hi ha el fet que, per molt que passem pel procés, no té res a veure qui hi passa fa perquè vol ser mare sense parella, qui ho aconsegueix a la primera, qui té bons resultats, qui té avortaments,...).

Per això demanava deixar segons quins detalls al marge, perquè lluny d'ajudar, poden enfonsar més si la persona que ho llegeix està en un moment molt complicat del seu procés (com és el meu cas).

Jo entenc que tothom s'ho pren diferent, però penso que era important dir-ho perquè ens puguem cuidar millor.

Dit això: molta sort en la preparació de la transfer! Jo et diria, descansa, cuida't, controla alimentació i fes coses que et facin sentir bé per arribar a la transfer a tope d'energia! Jo en la transfer del que ara és el meu fill, fins i tot vaig sortir a sopar (sense alcohol, això sí) i vaig tocar la guitarra per connectar amb ell.
Què has mirat de Natural Killers? Quan tens visita amb l'immunòleg?

Aicha et desitjo la millor betaspera possible. Com ho portes, de moment?

Anna
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: LidiVidi » dj. juny 16, 2022 7:02 am

Bon dia!

Yo estic al CIRH com a mare soltera. 34 anys, quasi 35 i amb una AMH d'1,6.
El mes passat vaig començar l'estimulació amb Gonal de 300ui el primer dia y després 250ui els següents 3 dies... A l'eco de control vam veure que bàsicament no havia tingut cap efecte en mi... Només tenia un folicle crescut com si fos un cicle natural i vam haver de cancel·lar... :ufs: La Dra estava una mica estranyada que no hagués tingut una mínima de resposta... En fi, em vaig quedar en aquell moment una mica que no sabia ni com reaccionar jaja.

Aquesta tarda tinc eco de control perquè m'ha de vindre la regla ja, i vol confirmar que no tingui cap quiste post ovulació ja que si no hauria de prendre anticonceptius abans. També em dirà la nova pauta de medicació que en principi seria puja la dosi de Gonal a 300ui els primers dies... Aixx a veure a veure què tal aquest segon cicle. :-o00m

@Piruleta15, jo si tot va bé i puc continuar amb el procés fins arribar a punció i després tinc algun embrió, pot ser que de cara a juliol tingui la transfer com tu jejeje, però bueno, ja veurem... visto lo visto.

Petonets i sort a totes les que esteu en beta!
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Maybe » dj. juny 16, 2022 11:09 am

Hola a totes!

LidiVidi jo tb estic en RA com a mare soltera, demà em fan la meva primera IAD, per la SS, a Puigvert.

Abans que em truquessin estava a punt d'iniciar el procés per la privada, però tb m'havien recomanat començar per inseminació abans de passar a FIV, i això que tinc 37 anys.

En el teu cas, has anat directament a FIV? Ha estat decisió teva, o per recomanació de l'equip mèdic?

Espero que la visita vagi molt bé i que traieu l'entrellat del tema dels fol•licles.

Molta sort i ànims!
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: annah » dj. juny 16, 2022 11:42 am

Hola boniques,

Anims amb aquestes transfers!!! Ja casi ho teniu.

Entro a dir que la nostra beta ha sigut negativa i com no ens queden embris de moment seguirem a l'estiu provant de manera natural ara que tinc la endometritis curada i de cara setembre farem un pensament de si fem un últim intent o ho deixem correr. (A ritme d'un o 2 embris per cicle a la privada em costa justificar la despesa i totes les hormones/estres tot i que gràcies a deu tinguem estalvis). Una abraçada a totes. Aniré entrant per veure si ho heu aconseguit. Molta sort!
annah l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 16, 2022 2:27 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. juny 16, 2022 12:10 pm

annah em sap greu el negatiu. Veig optimisme en les teves paraules,i això és molt bo! Endavant!!

maybe farem beta espera juntes! Jo demà tinc la trans! A vera si en uns dies podem compartir felicitat!

Qui més té trans properament? (És q escric per mòbil i no és massa pràctic mirar-ho!)
Betaspera pròximes:
- maybe :IAD 17/6/32//22
-primavera1985 :trans 17/6/22
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: LidiVidi » dj. juny 16, 2022 12:27 pm

@Maybe t'he respost per privi! Bona sort demà!!!

@annah, em sap greu bonica... El que decidiu fer al tornar de l'estiu, a no ser que tingueu una sorpreseta de forma natural, estarà molt bé. Força!!

@primavera1985, bona sort per tu també demà!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::