FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Neu21 » dj. maig 19, 2022 7:36 pm

Cirereta, enhorabona!! Super positiu. Que ho gaudrixis.

Piruleta, espero que la prova et surti bé! Jo aquest tema amb el que t'has trobat el desconec.. Molts ànims.

Gustineta, gràcies! Es fa difícil, pero anem fent. Han recomanat que prengui Fertibiotyc i capsules de curcuma i pebre.
Pel que fa a les proves, el que hem entes es que després dels 3 mesos, tornaran a fer COMET per veure si la fragmentació ha millorat i faran FISH perquè aquesta prova analitza en concret 5 cromosomes, que podrien estar alterats hi hagi o no alta fragmentació. Aixo es el que hem entès.. Pero tot consell o orientació va bé. Vosaltres com ho porteu, va millorar la fragmentació? He aconseguit embrions viables? Forta abraçada
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gustineta » dv. maig 20, 2022 8:49 am

Hola Neu,

Em puc posar perfectament al teu lloc quan dius que es fa difícil...

Nosaltres ara mateix no sabem com està la fragmentació (segur que fatal perquè no estem fent res per reduir-la) ni la tornarem a mirar més perquè no farem cap més tractament amb material genètic propi.
Et poso una mica en context: el valor de la fragmentació que et vaig donar és del juny del 2016, que és quan vam fer el primer COMET. En aquell moment, teníem 32 anys acabats de fer i feia un mica més de 2 anys i mig que buscàvem, havia tingut dos avortament d'embarassos espontanis ràpids al febrer i al juny de 2014 i llavors res, cap més embaràs. Havíem fet proves bàsiques per avortaments de repetició a la Seguretat Social i els valors que haviem mirat estaven bé. Ens recomanaven IA, però jo tenia molta por d'un 3r avortament. Vam decidir fer més proves pel nostre compte. Gràcies al fòrum vam saber que exisitia el CIMAB i vam anar-hi.

Tant la fragmentació simple com la doble va sortir alterada (51% la simple i 82% la doble). Bingo! Per fi teníem una explicació. En aquell moment, al CIMAB recomanavem simplement fer una dieta antioxidant i reforçar l'aportació de determinats nutrients. L'objectiu era reduir l'estrès oxidatius. La meva parella va deixar el cafè, la xocolata i qualsevol tipus d'estimulant, i vam potenciar aliments com la carbassa, que aporta zinc, el meló, l'enciam, entre d'altres i vam afegir cúrcuma com a condiment a alguns plats. Ens va dir que, tenint en compte la nostra edat, només amb això se solia reduir fins a un 30% la fragmentació. Al cap de 3 mesos, que és el que dura un cicle complet d'espermiogènesi (si no ho recordo malament, aquest era el terme) i no havia millorat gens. Va ser un pal. Ni el doctor Garcia Peiró s'ho explicava.

Llavors, ens va proposar fer cúrcuma en pastilla (el pebre o la piperina encara no la recomanaven) i Androferti i repetir el COMET de manera gratuïta a mig cicle d'espermiogènesi i després un cop completat el cicle de 3 mesos. Amb això vam aconseguir abaixar la simple al 45% (això ja possibilitava embaràs natural) i la doble al 62% (això ens permetia fer FIV amb ICSI).
Era gener del 2017, el Fertile Chip acabava de sortir al mercat i s'oferia en molt pocs llocs.

Vam anar a la Seguretat Social i vam comentar el tema. Es van riure de nosaltres, bàsicament. Això de la fragmentació no té evidència, van dir. Com que paral·leament havíem esperat per fer IA, vam fer-ne dues. Òbviament, negatives. Ens van incloure en llista de FIV.

Contínuàvem amb la dieta antioxidant, jo això de no prendre cafè i xocolata ni estimulants, ho trobo rellevant. En el nostre cas no va funcionar, però en molts casos, sí.

Vam optar per anar a la privada, a l'IVI. Allà no feien Fertile Chip, de fet, se'n van riure també, deien que la publicitat era poc seriosa. Que ells feien MACS. Han passat 5 anys d'això. I coses de la vida, segons m'han dit ara fan Fertile. En la primera FIV, amb l'IVI, l'octubre de 2017, ens van dir que amb la nostra edat i la meva reserva, fent DGP tindríem força embrions sans. La FIV va ser un desastre tenint en compte el context.23 òvuls extrets, només 9 de madurs que per sort van fecundar tots, 5 blastos i un sol embrió euploide, que em van transferir, però vaig tenir el meu 3r avortament.

Vam canviar-nos a Gravida i allà, per fi, ens van fer cas i ens van dir que el que ens passava no era normal. Vam fer 2 FIV, una el juliol i una altra al setembre de 2018 per acumular embrions per al DGP (abans no es pagava per embrió biopsiat, sinó per grups d'embrions). Vam fer servir el Fertile. de 7 (o 8, ja no ho recordo) embrions biopsiats, 3 de sans. Un d'aquests embrions avui és el meu fill, un altre no va desvitrificar i el tercer, que em van transferir aquest gener, va resultar en el meu 4t avortament.

Ara ja no podem més. Tenim 38 anys, sabem que a banda del factor espermàtic hi ha un factor de qualitat ovàrica (malgrat la bona reserva). No podem ni volem assumir els costos emocionals, físics i econòmics de tornar a engegar la roda i fer una altra FIV, que intuïm que no tindrà bons resultats.

Això del FISH ho preguntava perquè a nosaltres ens van dir que si miràvem la fragmentació, fèiem Fertile i DGP no calia. Al final amb el DGP ja miren alteracions cromosòmiques. Però vaja, això m'ho faig jo, ara probablement se saben moltes més coses que se m'escapen. EL FISH us el faran al CIMAB mateix?

El tema de la suplementació igual: pel que he anat sentint, ara han avançat els estudis respecte el 2016 i poden afinar més. A nosaltres ens van donar l'Androferti per provar i mira, va funcionar i després crec que el van recomanar a algunes parelles. Ara segur que afinen més i si us han donat el Fertibiotic és perquè deu oferir resultats millors.

Una abraçada :-()-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Marlin
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Marlin » dv. maig 20, 2022 9:54 am

Hola noies!

Què bé entrar i llegir bones noticies!: moltes felicitats cirereta15! Quina super beta!

núvolblanc: quins moments aquestes ecos! M'ha fet recordar quan estava embarassada de la meva filla, quantes emocions. :) Aixx disfruteu-ho molt!

Piruleta15: Soooort! tan de bó aquesta sigui la definitiva!! Ja ens explicaràs.

Lma i MeiB: ja ens anireu explicant com van les vostres panxones.

Gustineta: llegint la teva experiència, em dóna la sensació que els nostres embrions tampoc deuen ser genèticament viables. Nosaltres quan vam parlar amb el CIMAB al principi de tot, no ens van plantejar fer el COMET ni res. Si que ens van dir que pel perfil que veien aviam d'anar directament a FIV-ICSI, i canviar hàbits i fer dieta antioxidant. No ho sé, però que no implantin blastos AA (sense DGP) suposo que té molt a veure amb que poden ser morfològicament meravellosos, però genèticament inviables. La veritat és que és un pal, l'única cosa que em ve al cap és que tots els canvis, proves, cicles, no serviràn de res perquè hi ha coses que no pots canviar.

Modo ego: jo m'he donat un mes de descans. Vaig parlar amb la doctora i, definitivament, no creu que hagim de fer més proves (vaig portar una llista i em va anar explicant el perquè creia que no feien falta i em vaig quedar conforme). Ens queda un embrionet i ella es partidaria de transferir-lo en cicle natural. De fet, em va dir que ho podiem fer ja aquest mes, però no estava preparada. Volia donar-me uns dies per acabar de païr la beta negativa i agafar forces, tot i que el cert és que no estic desconnectant gens. No paro de donar-li voltes i més voltes i, com us deia, cada cop estic més escèptica que pugui funcionar. Ja sé que és tristíssim plantejar una nova transfer amb aquesta actitud i, que segurament, no és la manera d'afrontar-ho, però carai és que és la darrera oportunitat que tenim i em fa pànic arribar al moment que no funcioni i assumir que s'ha acabat.


Una abraçada gegant a totes i a gaudir d'aquest cap de setmana d'estiu!
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Neu21 » dl. maig 23, 2022 6:54 pm

Hola Gustineta, moltes gràcies per compartir la vostra experiència. Realment són recorreguts molt feixucs.. Espero que us vagi tot molt bé si inicieu procés amb donació.
Tant Comet, Fish com Seminograma el faran al setembre, la nostra clinica envia a CIMAB, l'embriologa hi treballa conjuntament. Vull dir que directament no hi hem anat, però veig que el que ens han recomanat és l'habitual en casos de fragmentació.
Espero que estigueu totes bé, jo estic passant dies durs... Pensava que aquesta FiV seria la bona i de nou encarem un estiu en blanc.. Lluny de tenir motivació per les vacances el meu cap pensa um any més i encara no hem aconseguit.. En fi.. Suposo que en uns dies anirem amunt. Forta abraçada!
Cirereta15
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. març 09, 2022 3:32 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Cirereta15 » dt. maig 24, 2022 9:01 am

Bon dia guapes!

He anat llegint tots els missatges, gràcies!

Marlin agafa tota l'energia que puguis per aquest últim embrionet :ok: i quan et sentis preparada ves a per totes!!!
Neu21 que complicat tot i que llarga es fa l'espera.... crec que totes t'entenem i ens entenem perfectament les unes a les altres. Tot i que segur que no t'ho podràs treure del cap, mira de passar un estiu distret i fes que les setmanes es facin curtes. Al setembre hi seren d'aquí un no res, ja ho veuràs!

I les que tenen panxones, com aneu? Expliqueu expliqueu :p-)

EGO: doncs mireu, ja sabeu que després d'intentar una FIV pròpia, que era impossible per qualitat i reserva, vàrem anar a ovo sense dubtar-ho. Beta positiva a la primera i ahir eco. El resultat és molt bo!
5 setmanes, embrió i batec cardíac >.-<: El nostre petit s'agafa amb força! :miko:

Un envio una abraçada gegant a totes!!!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. maig 24, 2022 9:09 am

cirereta 15 moltisssissiisismes felicitats!! Vist els resultats de qualitat i nombre,heu pres la millor decisió!!que beeeeeee!!!!! Que bones notícies,com m'agrada llegir positius!!!
Mar920
Entrades: 1
Membre des de: dl. maig 02, 2022 10:08 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Mar920 » dt. maig 24, 2022 8:45 pm

Benvolgudes! He llegit el fil i veig que poso la poteta en moments de bones notícies, com m'alegro sempre. Espero que no us molesti, jo vinc a fer una pregunta que es queda a mig camí de la fiv. Tinc 31 i tinc clar que vull ser mare monoparental però per temes laborals no podrà ser aviat. Total, que he decidit vitrificar ovòcits (congelació d'òvuls) per la meva tranquil·litat. M'he visitat CIRH i Gràvida, i quan m'han plantejat el tractament a Cirh donen pastilles anticonceptives 7 dies abans de les punxades en teoria per fer crèixer al mateix ritme els folicles, i a Gràvida no, comencen punxades el segon dia de la regla. Vosaltres que teniu experiència em sabríeu dir si una tècnica dona més bons resultats que l'altra? Per altra banda de CIRH vaig sortir molt animada i a Gràvida potser més xof. A CIRH em van dir que força folicles i a Gràvida em parlaven de dues possibles estimulacions per garantir resultats en un futur... No sé si a un lloc pequen massa d'optimistes o a l'altre de pesimistes. Ai! Decisions... Moltes gràcies anicipades per qualsevol paraula que tingueu per mi i, de nou, disculpeu que vingui a aquest fil però no he trobat cap de propi!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. maig 25, 2022 10:20 am

Felicitats cirereta!!!!

Mar, jo no he anat a Gravida però a Cirh qui m'ha portat a mi ha estat realista i per això he tingut moment de plors i moments d'alegria, però fins i tot he sabut el que em passava. Venia de Dexeus i ...poc realista tot. El tracte a Cirh super!

Et recomano que vagis on tinguis millors vibracions sinó aniràs a disgust!!

Modo ego: vinc de fer natural Killers, al final m'he decidit en vista que de moment espero resultat endometrio per segona vegada i mira...per provar (espero que això sí em surti bé jaja)

Una abraçada :)
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: annah » dc. maig 25, 2022 11:31 am

Primer felicitar a la Cirereta!! Quin èxit!

Mar920 són les 2 opcions vàlides. Amb els anticonceptius assegures que começaràs si o si però pot haver-hi risc de inhibir massa els ovaris si es fan servir més de 10 dies i tenir pitjors resultats. Anant el dia 2 de cicle et pot passar el que a mi un cop, que no puguis començar perquè ja tinguis algún follicle dominant i hauràs d'esperar un altre mes.

El que he aprés en això és que hi ha moltes maneres de fer i cada cos respón diferent. Dins una mateixa clínica, els metges poden tenir preferència per diferents estratègies segons la seva experiència. Pel que dius, no tens cap problema greu així que qualsevol és vàlida.

Que vagi molt be!

Piruleta15 al Cirh t'han recomanat fer els killers? Li vaig preguntar a la meva doctora al cirh i em va dir que no hi ha evidencia, que no valia la pena, etc etc. Molta sort amb aquesta tanda! Ja veuràs que serà la bona!

Ego: no he escrit gaire ja que he tingut dies bojos. Vaig tenir bones noticies del emma/alice i resulta que ja no tinc endometritis i si que es va curar amb les 3 setmanes d'antibiòtics a principis d'any. Em vaig quedar una mica mosca perque la biopsia anterior sortia algo però la metge va donar més credibilitat al emma. M'emprenya perque d'haver-ho sapigut haguessim pogut intentar transfer en fresc... Total que probiotics i ja estem preparant la transfer. Si avui té prou gruix l'endometri podrem fer-la la setmana que ve. Creuo dits!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. maig 25, 2022 12:07 pm

Volia esperar-me per no ser plasta però llegint el que dius Annah necessito contestar ja jaja.

Al Cirh em van dir el mateix que tu...però finalment he decidit fer-la, mira no ho sé... Igual hauria d'haver-la estalviat...

Uauu espero rebre mateixes notícies que tu amb endometritis!!

3 setmanes d'antibiòtics seguides vas fer? Quin et vas prendre? Jo només vaig fer 7 dies de Metronidazol diria que es deia i muVagyn 10 dies i re de re, aquesta 2a clamidicina (un nom semblant això) i muVagyn. Espero resultats...espero que ara bons!!! Però al llegir tu 3 setmanes...he flipat. A veure com ho vas fer...O alguna recomanació???

Merci
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: annah » dc. maig 25, 2022 2:31 pm

Ostres Piruleta. He anat a buscar la recepta i van ser 2 setmanes no 3. Hauria jurat que havien sigut 3 que es va fer etern.

Vaig fer 3 antibiotics:
Doxiciclina 14 dies
Metronidazol 10 dies
Ceftriaxona 1 punxada

A internet vaig llegir que en molts casos fan falta +2 tandes per eliminar del tot. Segur que amb aquesta tanda ja ho deixes tot ben net.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. maig 26, 2022 9:14 pm

No puc evitar passar per aquí per explicar novetats i exposar dubtes!

Esperava resultats sobre dissabte (10 dies després) però avui m'ha trucat la ginecòloga! Endomrtritis curada!!!! 99 per cent de lactobacillus. Així que divendres 3 histeroscòpia per assegurar.

Algú amb ganes i paciència em podria explicar en cicle amb medicació com cal preparar per transferència? Ara tinc la regla i el 3 histeroscòpia. Sabeu si podria fer transferència al juny? Aiii quins nervis!!

Petons!! :)
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: MeiB » ds. maig 28, 2022 2:52 pm

Hola noies!
Quines bones noticies ara feia dies que no entrava i m’he alegrat molt de llegir que aquestes endometritis estan curadea i que avança bé!!
Mar920: jo seré mare única, estic de 14 setmanes i si et pot servir d’alguna cosa la meva experiencia… de centres de fertilitat les companyes recomanen Gravida, Cirh,.. etc jo estic a la Teknon i n’estic molt contenta i si que et diria que escullis el centre on et sentis millor. La Teknon va ser el meu 2n centre, vaig començar a Dexeus i aquesta si que jo personalment NO te la recomano. Cada vegada que em trucaven per confirmar la visita em demanaven les dades de la meva parella, cada punyetera vegada. I la veritat quan hi vas com a mare única i ho deixes clar des del principi es fa molesta la pregunteta de les dades de la parella. Això em va passar a mi cada cop que m’hi vaig anar a visitar. Tracte humà i personalitzat NEFAST.
Quan vaig començar a la Teknon, la dra. inicialment es va pensar que volia fer vitrificació però jo li vaig dir que no, que volia embaràs i volia coemnçar ja.
Jo vaig fer tant sols 1 cicle d’estimulació, 10 dies de medicació, punció i 7 dies després transferencia amb Beta positiva.
Em sap greu no poder-te ajudar en el tema de vitrificació però si estas en bones mans deixa’t aconsellar i tot anirà bé! Et desitjo molta sort valenta!!!

Piruleta15, jo no sóc molt experta perque tan sols vaig fer un cicle. A mi la dra. abans d’estimulació em va fer prendre Coenzima Q10 i durant l’estimulació també la vaig anar prenent ( em va receptar coenzima Q10 de 300mgs una pastilla al dia) jo no vaig notar cap efecte. Pots comentar-ho amb la teva doctora penso que malament no et pot anar. Per la resta no vaig fer cap altra cosa especial abans de la transferencia. Si que un cop feta la transferencia vaig evitar fer servir cremes perfumades, colonies i pintar-me les ungles. Res d’olors fortes.

Pel que fa a mi, com us deia estic de gairebé 15 setmanes, em trobo millor, segueixo amb el Cariban i sobretot despres de dinar tinc unes digestions molt pesades. He recuperat les ganes i l’humor d’anar al gimnas i em va molt bé! Faig zumba i pilates dos o tres cops per setmana i se’m posa molt bè! La panxu de moment res, llevat dels vespres que si que es veu més inflada, se’m nota molt poquet de moment. I la resta de panxus com esteu?
Una abraçada!!

MeiB
Cirereta15
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. març 09, 2022 3:32 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Cirereta15 » dl. maig 30, 2022 10:00 am

Hola noies, bon dia i bon dilluns!

Piruleta15: mira en el meu cas, la preparació de l'endometri per la transferència va començar el segon dia de la regla. Per tant, imagino que ara voldran tenir-ho tot net i controlat i que et deuran programar la transfer a partir de la següent. Ja ho tens això!!! Passarà en res, ja ho veuràs!

Una abraçada a totes >.-<:
Lma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Lma » dl. maig 30, 2022 1:05 pm

Bon dia noies

Cirereta15 moltes felicitats! :p-)

Mar920 jo al CIRH vaig fem anticonceptives , jo també et recomano que vagis on millor et sentis o millors sensacions et doni, per a mi això es molt important, a mi desde la primera consulta em va donar bon rotllo :ok:

annah a vere si podeu fer transfer creuem dits :-o00m

Piruleta15 que bé que tinguis superada la endometritis :) >.-<:

Jo vaig tenir primera eco el dimecres, , escoltar el batec va ser...sense paraules , vaig arribar molt nerviosa a la consulta, amb moltes pors, Segons la doctora tot bé per les setmanes , mides batec...
El que no sabia que et donen l'alta de la clínica tant aviat, però bé com diu ella es bona senyal :)
ara a esperar a la setmana 9 per la següent eco, estic una mica preocupada perquè a mi els nervis em tanca l'estómac i em costa molt menjar , i sé que he de fer-ho....alguna recomanació? de fet m'estic aprimant....


una abraçada i molts ànims a totes 
Cirereta15
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. març 09, 2022 3:32 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Cirereta15 » dt. maig 31, 2022 12:22 pm

Bon dia!

Lma sí! A mi també em donar l'alta de seguida, després de comprovar que estava on tocava, que tenia la forma que havia de tenir i que tenia batec cardíac, tot i que no el vàrem sentir perquè era aviat encara...

Jo també estic amb moltes nàuseas cada dia....intento menjar sovint i poquet però tela....

De quantes setmanes estàs ara?

Noies, molts ànims a totes i poseu-nos al dia de què us toca aquesta setmana. Vinga, que al final tot arriba!!!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. juny 01, 2022 8:43 am

Hola! m'encanta saber que aquests embarassos segueixen així de bé!jo sóc de les que es va aprimar els primers mesos,mab molts de fàstics , vòmits i estómac tancat,i recordo que l'únic que menjava era torrades amb oli i poc més! Amb el Cariban vaig millorar. Menjar poc i sovint allò que et vingui de gust.

Modo ego:preparant transfer! piruleta 15!!el 26/5 vaig acabar les anticonceptives,el 29/5 em va venir la recla i vaig començar heparina punxada+ 4 pegats d'estradiol i ja fa un meset que vaig començar el Yodecefol+probiòtics i aquesta setmana i la que ve fins hores abans de la trans, faré tres sessions d'acupuntura. I el de l'acupuntura em va recomanar menjar ous diàriament. Espero que em tot plegat la eco de control del dia 10/6 surti bé i el 17/6 poguem fer trans.
Alguna còmpi amb trans propera?
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: annah » dc. juny 01, 2022 10:25 am

Hola boniques. Primavera1985 ja queda molt poc!!! Piruleta15 com vas?

Nosaltres finalment podrem fer transfer aquest diumenge 5/6. Semblava que l'endometri estava parat però amb els pegats d'Evopad el cap de setmana vam poder fer-lo creixer a uns 8mm.

Estic que no m'ho crec. I ara amb molta por de l'última cosa que pot anar malament i és que l'embrió no superi la descongelació.
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. juny 01, 2022 12:54 pm

Seria molt mala llet que no superés la descongelació..... anirà bé!!!!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. juny 01, 2022 5:20 pm

Annah que guai!! Quina emoció!! Home...crec que això de descongelació que dius ...no és habitual que passi.

Primavera...no acabo d'entendre tot el procés que dius...si jo ara per exemple faig histeroscopia divendres que en teoria és per veure que tot ok! I vull preparar transferència...que hauria de fer? Anticonceptives? No entenc...parches? Heparina...em perdo...propera regla seria 23/6.

Acupuntura he estat fent durant un mes setmanal però porto 2/3 setmanes de descans perquè la de l'acupuntura m'ho va recomanar. Em va dir que esperes que tot es posés a lloc després de tantes punxadetes que m'ha anat fent, i tornés abans de la transfer...

Agrairia tant entendre el procés o sigui...saber ara quan i com hauria de preparar, només per saber quan seria la transfer que estic dels nerviiiis!!!

Petonets

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::