FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. juny 29, 2022 4:28 pm

Uooooo felicitats!!! Sembla que portem + seguits no?? Que guaiii!! Jo tinc eco el dia 6 per programar transfer!! Estic tant a tope amb final de curs que no ho tinc gaire present jaja

Al final dir-vos que he passat del tema immunològic, vaig fer analítica normal i linfocits ok! Jo crec que aquella va sortir alterada a saber pq. Immunòleg m'ha dit que cal veure el cas en global perquè el que us deia...immunologia com tot varia i diu que l'ho meu pinta a problema endometrio. O sigui...pensa que curar endometritis és com la clau i com això ja ho tinc...

Aquest cop vaig amb tiroides ok (altra vegada això també), endometritis curada i vitamina d ok de fet ara alta i tot una mica...ja he deixat suplements perquè no pugi més ja que ara la tinc una miqueta alta amb tant sol!!!!

Jo crec que vaig més preparada...a més el meu cos ha tingut 3 mesos per tornar a la normalitat (punció va ser al març) i aquest cop vaig amb congelats a diferencia de l'altre que va ser en fresc. Faig cicle natural...diu la ginecòloga que sense medicació millor.

Aiii a veure aquesta vegada...necessito deixar regla 9 mesos perquè endometriosis després 2a fiv s'està flipant amb mi!!!

Una abraçada :)
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: LidiVidi » dv. jul. 01, 2022 7:36 am

Bon dia!!

Primer de tot, @Primavera1985, qué bé!!! Me n'alegro molt d'aquest nou positiu! Si la Dra t'ha dit que pels dies es una beta correcta doncs apa. Espero de tot cor que aquesta vegada sigui el sí definitiu per tu!

@Piruleta15 a veure qué tal va amb el cicle natural y si pots fer la transfer d'aquí poquet!! Quines ganes després de tots els mesos que portes preparant-ho. Com dius, potser tenint l'endometritis curada és la clau...

@Gustineta, doncs mira, ho vaig comentar amb la Dra i em va dir que per la meva próxima estimulació canviariem el Gonal per un altre, crec que em va apuntar un que comença amb B...(es que ara no tinc al davant els papers), no sigui que com com la Piruleta15 a mi el Gonal no em faci ni pessigolles...


Modo ego: yo estic amb les anticonceptives, ahir vaig tindre control d'eco amb la Dra tot i que només portaba 6 dies de pastilles, però em volia veure igualment. Resultat: encara tinc els quistes residuales i amb els 6 dies no s'han reduit res, a sobre la regla se'm va retrasar i a diferència del que és habitual per mi, només vaig tacar durant 2 dies pràcticament i poca cosa... al punt que a la eco el meu endometri sortia supergruixut. Total que m'ha dit de prendre les pastilles fins el dia 10 (faré un total de 17 dies d'anticonceptives!) i visita de control el 13. La teoría diu i ella creu, que pel 15 ja podré començar l'estimulació de nou amb el canvi de medicació i noves dosis. Aixó si, el dia 16 tinc una boda i porto un vestit d'aquells més enfarragosos, quan la primera vegada em va dir que prendria les anticonceptives vaig pensar: ostres mira, potser la part positiva és que si les prenc i tot va bé, podria ser que la regla em vingués abans de la boda i així no tinc el lastre a sobre... Doncs per boques al final te pinta que la tindré de ple! I com sigui una regla meva de les bones... quin engorro amb el vestit!! jajaja aixx

En fi boniques, anem parlant!!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dg. jul. 03, 2022 7:45 pm

Boniques, gràcies pels vostres bons desitjos i felicitacions!
La veritat però és que estem totalment continguts a nivell emocional,doncs fins com a mínim la primera eco de conformitat (20/7/22) no ens permetrem respirar una mica O imaginar com de genial pot ser tot. Estem massa escarmentats i sabem el mal que fa si el/la petita no pogués evolucionar. Ua,escric això i em sembla duríssim.
Bé,endavant!

Qui més estava amb betaspera?que el meu cap es perd !

lidividi si s'ha d'anar amb els ovaris plens al casament,s'hi va, i es disfruta dins el possible,no passa res!!jajajajaj

piruleta 15 data per Juliol fer trans?!

Per cert,a vera si alguna ho té molt clar i em pot ajudar! Dia 29/maig Ultima recla,17/juny trans d'embrió a dia+3. De quant representa que estaria a dia d'avui? Jo creia que ho tenia clar però crec que no!merci
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gustineta » dl. jul. 04, 2022 8:52 am

Hola, noies!

He estat uns dies de vacances, acabo i d'entrat i...bones notícies!

Aicha: enhorabona per aquesta primera eco. Espero que a la propera pugueu veure batec i que l'embaràs continuï endavant.

Piruleta15: sort en la preparació per la trànsfer i que no hi hagi entrebancs. Endavant!

Primavera1985: enhorabona!!! Entenc perfectament l'emoció continguda, i que fins el dia de l'eco no pugueu respirar una mica millor. No sé què costa més si la betaspera o l'ecoespera... o igual. Sigui com sigui, força!
Sobre el que preguntaves: doncs per saber de quan estàs compta data d'última regla, com en un embaràs espontani. La fase fol·licular pot ser més llarga o més curta, però és l'única referència "estable" que tens ara per calcular edat gestacional.

Ego: jo no dic res de mi perquè estic parada. Fluixa emocionalment, per una banda vull fer un últim intent i per l'altra em fa pànic. I des de l'avortament al gener que pateixo pel fill que tinc amb mi. Ufff, que llarga l'ombra de la infertilitat.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. jul. 04, 2022 9:31 am

gustineta patir i patir més quan el camí és llarg i incert. Fes el que sentis, però també ja saps a què t'enfrontes i el camí que tens per endavant si et decideixes afrontar-ho i també et puc dir que un cop hi ets immersa ,vas fent i potser ho pots afrontar ben bé i sinó t'agafes fort als que tens al teu costat i amunt. Crec que et dic això perquè d'alguna manera, d'aquí un temps,no et puguis retreure a tu mateixa que no vas fer l'últim intent. Ep i que després hi ha l'altra opció que no contempla cap mena d'obligació per part teva,perquè ja has fet moltíssim i tu ,propietària del teu cos,decideixes que ja està.
És complicat,ho entenc perfectament bonica. Molts ànims i molta força.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. jul. 04, 2022 8:51 pm

Gustineta estic amb el que diu Primavera, intenta fer el que el cor et digui i no et quedis amb el i si...

Amb betaespera no hi ha ningú ja no? O encara quedava algú?

Jo com us deia dimecres tinc eco i si tot ok ens 5 dies transferència. Oi que has de tenir algú bé abans de la transfer? Un valor? Que si surt alt no la pots fer? Recordo que no pot passar de 1... Ara no ho sé que era... O era per punció això?

En fi...la veritat que encara no ho he paït que arriba el moment altre cop ... Fa tant de temps... Que casi que aquella emoció, il.lusió està difuminada. És normal? Estic que no estic...Dilluns ja estaré de vacances...a veure si m'ajuda o no a que vagi millor.
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dt. jul. 05, 2022 12:38 pm

Hola noies!
Avui hem tingut eco, hem vist embrió i hem sentit batec, donat els meus antecedents repetirem la setmana vinent ja que el batec està a 105 i amb els sagnats per veure si incrementa la freqüéncia cardíaca. També estic amb covid des de diumenge així que fins q no passi i repetim eco no estaré tranquila… una mica més tranquila, tranquila del tot costarà.
Primavera1985 com et trobes?

Una abraçada a totes i sort a les que esteu a punt de transfer!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. jul. 05, 2022 2:13 pm

aicha mica en mica!i sentir el cor ja és un gran pas! endavant, anirà bé! Covid? Doncs mira,jo també estic amb covid,dmcres passat vaig donar positiu i els mals dies ja els he passaT,ara només queden mocs.

Avui entrem a la setmana 5 (és poc temps i a la vegada tant) i des d'ahir que estic amb fàstics ,sense massa gana i cansada , però bé. Esperant poder anar passant dies sense pèrdues ni res semblant i arribar al 20/7 a vera què diu l'eco. Quanta por.

Abraçada
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Neu21 » dt. jul. 05, 2022 5:43 pm

Primavera, Aicha l'enhorabona pels vostres positius!! És una alegria veure que arriben les bones notícies!!
Quantes pors ens acompanyen ehh.. Quin camí més dificil. Jo com sabeu fins setembre pausa total per la fragmentació espermatica..
I esta sent molt difícil, massa coses que passen pel cap, si millorara o no, si podrem provar de nou Fiv o caldrà plantejar altres coses, si despres de tots aquests anys arribarem a poder tenir un fill.. En fi.
Gustineta tot el meu suport i escalf ens els dubtes.
Anims a totes!!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. jul. 06, 2022 2:37 pm

I avui de 5 +3 i estic amb dolors a baix i embrutant quan em seco amb el paper. Osti, espero que no passi com l'última vegada que vaig començar així. Big,que dur tot plegat. Espero que tot quedi amb un espant i ja està, però no sé jo,ja no sé si és la por que tinc O un mala presentiment.

Com aneu vosaltres?
Abraçada
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dc. jul. 06, 2022 4:26 pm

Primavera1985 ha escrit:I avui de 5 +3 i estic amb dolors a baix i embrutant quan em seco amb el paper. Osti, espero que no passi com l'última vegada que vaig començar així. Big,que dur tot plegat. Espero que tot quedi amb un espant i ja està, però no sé jo,ja no sé si és la por que tinc O un mala presentiment.

Com aneu vosaltres?
Abraçada


Has parlat amb la clínica? Quantitat com una regla o menys? A mi em van incrementar progesterona. En el meu cas també com em punxo heparina em van dir que podia ser d’això i que la implantació dura setmanes i en el procès es trenquen molts capilars i se’n generen de nous.

Confia en el teu cos, sap fer-ho i ho ha fet, aquest cop també ho sabrà fer i tirar endevant aquest embaràs. Se q costa molt però intenta confiar.

Qualsevol cosa em sius.

Una abraçada
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. jul. 06, 2022 7:14 pm

Aiii noies intenteu ser + tot anirà bé, hem de pensar així.

Us volia fer una pregunta...oi que vau dir que al CIRH havíeu pogut fer acupuntura abans i després de transfer al mateix CIRH? Com ho vau demanar? Potser no ho vaig entendre...

Una abraçada :)
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dc. jul. 06, 2022 8:34 pm

Piruleta15 ha escrit:Aiii noies intenteu ser + tot anirà bé, hem de pensar així.

Us volia fer una pregunta...oi que vau dir que al CIRH havíeu pogut fer acupuntura abans i després de transfer al mateix CIRH? Com ho vau demanar? Potser no ho vaig entendre...

Una abraçada :)

Jo ho vaig fer parlant amb laboratori directament, ells controlen espais per poder donar-te i tu ja ho gestiones amb qui et fa l’acupuntura.
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Marlin
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Marlin » dv. jul. 08, 2022 12:53 pm

Hola,

ara feia un temps que no em connectava, però és una alegria entrar i llegir tants positius, enhorabona! Primavera1985 com segueixes? Has parlat amb la clínica? Molta força!

Jo no porto bones notícies, per Sant Joan vam fer la transfer del nostre últim blasto AA i tampoc va funcionar. Cinc dies abans de la beta ja tacava i, el resultat, va ser negatiu. La veritat és que aquestes setmanes m'han costat molt. És difícil d'assimilar que no ha pogut ser sense entendre realment com és que amb aquests dos blastos, suposadament tan bons, no han implantat.
Em vaig dir que si aquesta vegada no funcionava pararia, però ostres que no em crec que no ho puguem aconseguir. Desde la clínica em diuen que segurament sigui per mala qualitat ovocitària,i que plantegi ovodonació si vull seguir, però no estic conforme. I si hi ha fallos d'implantació o alguna altra cosa que no han mirat? Carai, tenim 38 anys, una filla que va venir de manera natural amb un embaraç sense cap complicació. Només em van fer una histeroscòpia i microbiota. El meu marit tot i tenir l'esperma fatal, no li donen tanta importància com als òvuls. No ho sé, em dóna la sensació que hi ha algo que se'ns escapa. M'agradaria tenir una segona opinió abans de tancar la porta definitivament. Vosaltres sabeu d'algun professional independent -de cap clínica- que pugui evaluar el nostre cas? (38 anys, filla natural, baixa reserva ovàrica, oligospermia, 2 cicles FIV i 4 transfers fallides).
Tinc amigues que també han passat per aquest procés i totes em diuen que al final és questió d'anar provant perquè un cop fet l'embrió realment no saben perquè no implanten i és a base d'intents. Vosaltres ho veieu així? I, si ho fos, de quants intents?

Perdoneu el rotllo, però encara estic intentant digerir-ho i com és hi penso, menys ho entenc.

Gràcies i ànims a totes!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. jul. 08, 2022 4:06 pm

Marlin em sap moltíssim greu,quina ràbia. T'envio molta energia per tirar endavant.
Jo penso que tant important és l aqualitat de l'òvul com l'esperma,segur. Ara bé, ja sabeu que penso que un cop s'arriba a que la qualitat d'ambdues parts no és la més òptima i ja s'ha intentat amb resultats negatius,jo sóc de les que tiraria pel dret i buscaria la matèria prima de persones joves i l'embaràs ,l'educació i criança ja seria cosa nostra. I no entenc aquest pas com una pèrdua i fracàs, sinó un oportunitat que tenim. És només la meva humil visió.

A modo ego: vam fer eco a urgències per dolor i tacat i només vam poder veure el que semblava un sac, però res més;la beta havia pujat. El dimecres tinc nou control a vera què,perquè no està clar que estigui el sac a lloc i tampoc van veure res dins d'aquest (estava de 5+3 ). Segueixo amb molèsties i estones Dolors a la part baixa i vaig tacant a estones. Avera com va anant tot ...

Ànims a totes
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. jul. 08, 2022 7:47 pm

Quin greu Marlin jo no sé ni que dir-te...perquè en la teva situació no tinc idea que faria... A mi pensar en arribar a ovodonació em costa i potser seria de les que esgotaria oportunitats no ho sé...

Primavera almenys que hagi pujat beta és bona senyal!

Modo ego: algú recorda quan va començar progesterona per transfer com tenia estradiol i progesterona en analítica?

Amb la eco no es veia clar i finalment m'han programar per transfer dimecres! Confio plenament però per curiositat si algú se'n recorda....Algun consell dies abans transfer? Estic una mica entre passota i nerviosa. També força atabalada perquè després de les ecos quan torno camí a casa tinc mooooolts mals de panxa i he de córrer. És com que al manipular-me em tornen dolors de regla i haver d'anar al wc. Em diuen que és perquè em poso tensa...

En fi...a veure com va tot!!!

Una abraçada :)
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. jul. 12, 2022 12:55 pm

Hola noies!

Sé que està tot molt parat però vinc a dir-vos que demà tinc la transfer!! Aiii quins nervis!!!

Una abraçada :)
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Nika_88 » dt. jul. 12, 2022 2:22 pm

Piruleta, ja ens explicaràs com et va, t'envio molta energía positiva!!!!

A veure si d'aqui poc us puc explicar alguna experiencia meva!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. jul. 13, 2022 6:33 am

piruleta 15 per fi ha arribat el dia!a per totes preciosa!relax i petit/petita cap a dins! Molta energia positiva per tu!!! Abraçada
Marlin
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Marlin » dc. jul. 13, 2022 6:57 am

Piruleta15 ha escrit:Hola noies!

Sé que està tot molt parat però vinc a dir-vos que demà tinc la transfer!! Aiii quins nervis!!!

Una abraçada :)



Que vagi molt bé Piruleta15!! molts ànims i intenta distreure't els pròxims dies! Ja ens aniràs explicant. Una abraçada!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::