Dosi de reforç?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Dosi de reforç?

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dc. gen. 12, 2022 5:23 pm

Bona tarda noies i bon any!

Volia fer-vos una pregunta molt concreta.
Alguna de vosaltres que hagi tingut el covid recentment i farà transferència a curt termini, us posarieu la dosi de reforç de la vacuna a les 4 setmanes post infecció com diuen que es pot fer ara?
Tinc dubtes de si posar-me la havent passat ara el covid i de cara a fer en 1 o 2 mesos la transferencia. Que faríeu?
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: Dosi de reforç?

EntradaAutor: núvolblanc » dc. gen. 12, 2022 9:34 pm

Hola!

Quina bona notícia, que transfereixis aviat! Dits ben creuats per aquest embrionet!

M'he estat informant del tema perquè tenia un dubte similar. Havent passat la covid recentment, el teu sistema immunitari té la millor defensa que pot tenir. D'altra banda, la inflamació que provoquen tant la malaltia com la vacuna afecta en dos moments concrets del cicle femení: ovulació i implantació de l'embrió. I pot provocar fallades d'implantació. Malgrat que de forma general s'està recomanant la vacuna encara que estiguis buscant embaràs, molts ginecòlegs recomanen, per cuidar que l'endometri estigui en bon estat, deixar passar preferiblement 2-3 cicles, o, com a mínim, 1 cicle entre vacuna/malaltia i transferència.

Ho explica molt bé @tuinstsgine en aquest vídeo: https://www.instagram.com/tv/CXWrmwPIp8 ... =copy_link A mi em va aclarir molts conceptes.

La meva experiència personal és que la vacuna em va afectar 2 cicles, per això és un tema que miro molt.

Espero haver-te ajudat una mica.

Molta sort!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Dosi de reforç?

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dj. gen. 13, 2022 7:09 pm

Hola núvolblanc, mil gràcies per l'informació!!! Em miraré aixo que dius a Instagram.
Jo no tinc la regla pq faig pauta continúa d' anticonceptius, es a dir que per aquesta banda no m'afectaria la vacuna. De totes maneres tot i que espero poder transferir en 2 o 3 mesos, ho preguntaré també a la meva gine a veure que opina, però jo casi que preferiria no posar-me la dosi de reforç, pq ja porto les altres 2 i ja he passat el covid recentment... Em fa cosa que pugui perjudicar a la implantació.

Una abraçada ben forta!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::