Clíniques privades FIV a Barcelona

Tractaments, clíniques, medicaments..
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Clíniques privades FIV a Barcelona

EntradaAutor: Nika_88 » dj. abr. 28, 2022 2:00 pm

Bona tarda a tothom!!

Ens han derivat a FIV per aconseguir el desitjat embaràs!! Estem mirant clíniques i demanant primeros visites per poder veure les instal•lacions, conèixer l'equip mèdic, preus,...

Vam visitar Dexeus: no ens va agradar gens, super comercial.
I ara ens trobem amb clíniques recomenades:
CIRH
IFV
FIVClínic

Alguna experiència amb aquestes clíniques? Consells?

Gràcies a totes!!!
martins
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 23, 2015 5:01 pm

Re: Clíniques privades FIV a Barcelona

EntradaAutor: martins » dj. abr. 28, 2022 2:15 pm

Jo t'aconsello que no descartis Gravida. És un pèl més cara però són un 10. Tant el doctor Hernández com les embriòlogues. Un gran equip i un tracte molt personal. Amb ells hem aconseguit l'embaràs. Abans havíem anat a la Dexeus i, tal i com dius tu, tracte molt fred i comerciants.
Bona sort!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: Clíniques privades FIV a Barcelona

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. abr. 28, 2022 4:47 pm

Jo he fet 1a a Dexeus (horrible en tot) no puc dir res +. Bé una cosa...em van veure tiroides.

La 2a l'he fet a Cirh al revés que Dexeus!! Ara per ara no puc dir res negatiu! Em falta només la transferència però perquè et facis la idea...només a nivell de resultats Dexeus (fonicles 12-13, 5 òvuls extres, 4 madurs, 1 blasto).

Cirh (fonicles 14, 10 òvuls extrets, 8 madurs, 5 blastos).

Ara no em queixo de resultats eh, em queixo de tot...tracte, transferència, punció toooot
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: Clíniques privades FIV a Barcelona

EntradaAutor: Nika_88 » dj. abr. 28, 2022 10:00 pm

Martins, doncs mirarem també Gravida, no està de mes. Que bé que hagis aconseguit l'embaràs! Molts intents? (Si no es massa preguntar...)

Piruleta, son resultats molt millors, vaig llegir que tenien conveni amb Adeslas, por ser? Trucaré i preguntaré, a més de visitar-la.

Ja us comentaré a veure la clínica del IFV, les primeres impressions, espero que siguin molt millor que amb Dexeus...

Suposo que el temps d'espera molt més ràpid, i més si ja tenim resultats de segons quines proves....
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: Clíniques privades FIV a Barcelona

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. abr. 29, 2022 6:55 am

Tenen conveni amb Adeslas (30 per cent), però alguna cosa ha canviat perquè aquest últim mes han pujat preus de les transferències, potser ja no és un 30 i és menys. Pregunta a veure.... Ja ens diràs que has escollit i com va tot!

Ah! A les privades no hi ha temps d'espera...comences quan vols. Et poden suggerir alguna prova abans però ja està.

Una abraçada
martins
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 23, 2015 5:01 pm

Re: Clíniques privades FIV a Barcelona

EntradaAutor: martins » dv. abr. 29, 2022 8:03 am

Hola Nika,
Doncs a la Dexeus van ser 2 intents fallits. A Gràvida va ser a la 1ra transfer, i encara ens queda un blasto congelat!
Espero que tingueu molta sort i que estigueu contents amb la vostra elecció.
lanit44
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. feb. 18, 2013 4:15 pm

Re: Clíniques privades FIV a Barcelona

EntradaAutor: lanit44 » dv. abr. 29, 2022 8:08 am

Bon dia!

Primer de tot, molts ànims, que les que hem passat per això sabem que és un procés llarg i costós, però alhora també bonic i gairebé sempre amb un final bonic!

Doncs nosaltres vam anar a la pública i a 3 centres:

1r. Clínic: és privada. Ens van fer tres inseminacions seguides una per mes i molt ràpid. Des que vem arribar fins a la 1a inseminació potser només van passar 2 o 3 mesos. Tot gratuït, tant la inseminació com la medicació. No van funcionar i ens van dir que havíem de fer FIV, i aquí sí que ens van dir que la llista d'espera era llarga i vam passar al FIVClínic

2n. FIVClínic: la part privada del Clínic. Bé, bon tracte, correcte però les 2 FIVs que vam fer no van funcionar i vam decidir canviar.

3r. CIRH: anàvem perduts, no sabíem quin centre triar, i el CIRH té conveni amb Adeslas i ens descomptaven una part del tractament. Així que vam anar a allà. Tracte també molt bé, molt correcte però tampoc no va funcionar. Allà vam fer dues FIVs més i una FIV amb ovodonació.

Ja no sabíem on anar i vam parlar amb una amiga biòloga i ella ens va dir que realment als que havíem anat no eren ni molt menys els millors... Que hi ha una gran diferència entre els bons centres i la resta, i que ella només ens recomanava:
- IVI
- Embriogyn

D'IVI ens deia que eren boníssims: diuen que el tracte és fred, que et tracten més com un número, a més és més car... però que són els més efectius a Barcelona.

D'Embriogyn ens ens va parlar genial: lloc més petitó, tracte molt molt proper, amb una nova màquina que només tenen ells per controlar els embrions a cada moment... L'única pega: és a Tarragona.

Vam trucar a Embriogyn i ens va atendre l'Imma. Ens va agradar molt i vam decidir anar a Tarragona. Va ser un pal anar a Tarragona, és cert! Perquè clar, no és arribar i ja fan la FIV... Primer et fan proves, em van haver d'intervenir dues vegades a l'úter, s'ha d'anar controlat quin és el millor més... Ara, vaig estar súper ben atesa i l'important és que em vaig quedar embarassada!
A allà a Embriogyn em van fer:
- 1a FIV donant amb dos embrions: a la 1a ja em vaig quedar embarassada d'un embrió! (El vaig perdre a la setmana 7)
- 2a FIV donant amb dos embrions: em vaig quedar embarassada dels dos embrions, i ara són un nen i una nena de 4 anys!

L'efectivitat, per tant, és del 100% a Embriogyn, i a la resta, del 0! Així que bé, el fet d'anar a Tarragona ens va valer molt la pena.

Espero haver-te ajudat!
Mare de 3
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Clíniques privades FIV a Barcelona

EntradaAutor: Valeria0805 » dv. abr. 29, 2022 10:32 pm

Hola! Yo he hecho ovodonación en Reproclinic con el doctor Mauricio y estoy muy contenta. Ahora mismo estoy de 8 semanas de mi primera transferencia. Sí es cierto que no las tengo todas conmigo porque estoy manchando un poquito y aunque todo está bien estoy de reposo pero esto ya no depende de la clínica. Tengo dos blastos más congelados. Mucha suerte!!
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: Clíniques privades FIV a Barcelona

EntradaAutor: Nika_88 » dl. maig 02, 2022 2:24 pm

Valeria, espero que el manchado no vaya a más y estéis bien!! Cruzaremos los dedos que todo salga genial! :ok:

Ayer justo unos familiares nos hablaron del CIRH, al final es la experiencia de cada uno, y a ellos les fue genial y tienen a su niña de 7 meses con ellos.

Ianit44, mirarem per aquí primer, som d'Hospitalet i a veure que tal amb les clíniques, el día 12 anirem a visitar IFV... I aquesta setmana contactaré d'altres per no quedar-me només visitant 1 o 2...a la fi volem estar segurs i tranquils amb els que iniciem tractament.
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Clíniques privades FIV a Barcelona

EntradaAutor: Valeria0805 » dl. maig 02, 2022 6:28 pm

Muchas gracias Nika_88 por los ánimos.
Seguro que la clínica que elijáis estará bien. Lo importante es que os encontréis cómodos y os de confianza. En su día también visité IVF y me gustó mucho también pero nos decantamos por Reproclinic.
Muchas suerte y ya nos vas contando.
Cirereta15
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. març 09, 2022 3:32 pm

Re: Clíniques privades FIV a Barcelona

EntradaAutor: Cirereta15 » dv. maig 13, 2022 8:37 am

Hola Nika,

Doncs jo he anat al CRA Sagrada Familia a Barcelona, i m'ha portat el Dc. Julio Herrero. La veritat que només et podria dir coses bones, perquè ens ha agradat el tracte rebut, la rapidesa en solucionar qualsevol problema o dubte, disponibilitat d'atenció per quan ens ha calgut, i si alguna cosa es pot fer online (com comentar resultats immuno per exemple), es pot fer sense problema. Bé, imagino que això a qualsevol lloc jejeje

Tots aquests processos ja sabem, que tot i la il·lusió que hi posem, no deixen de ser bastant freds al final, però lo important és arribar al nostre objectiu. A totes les clíniques hi trobaràs experiències bones i dolentes, per tant, jo només et podria dir que et guiïs pel lloc on et sentis més còmode i t'inspiri més confiança.

Sort i ja ens diràs!
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: Clíniques privades FIV a Barcelona

EntradaAutor: Nika_88 » ds. maig 14, 2022 9:58 am

Bon día a totes! :--/)

Dijous vam anar a visitar la Clínica IVF, i les sensacions van ser molt bones, ens va atendre la Dra. Serra i super bé, explicant-nos tot el procès, en el meu cas, tinc una antimulleriana alta i tinc 34 anys, per tant hem va comentar que l'estimulació segurament seria més curta. Ens va comentar del Embryoscope, en aquesta clínica no entra dins del preu, l'heu agafat vosaltres? Ens va comentar que era per fer un seguiment a través de fotografies com un time-lapse sense haver de treure els embrions fora.

Dilluns anirem a visitar FIV Clínic,i a la propera setmana CIRH. No sabem si anar també a Gravida o seria massa.

Al juliol tindre la visita telefónica del Clínic per la SS, sabeu si pregunten si anirem fent alguna prova per privat? I si es no comentar-ho o millor no?

Moltes gràcies a totes
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: Clíniques privades FIV a Barcelona

EntradaAutor: Alma33 » ds. maig 14, 2022 3:05 pm

No deixis d'anar a Gravida. Si pots amb la Dra. Laura Gomila. És extraordinària. I allà l'embryoscope ja està incorporat. Us encantarà ella,una gran professional difícil de trobar en aquest món on ens movem. Sort!!!
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: Clíniques privades FIV a Barcelona

EntradaAutor: Nika_88 » dl. maig 16, 2022 8:53 pm

Alma33 ha escrit:No deixis d'anar a Gravida. Si pots amb la Dra. Laura Gomila. És extraordinària. I allà l'embryoscope ja està incorporat. Us encantarà ella,una gran professional difícil de trobar en aquest món on ens movem. Sort!!!



Doncs a la propera setmana tenim visita amb ells, a veure que tal, de primera impresió el noi que m'ha trucat super amable.
Avui hem tingut la visita al FIVClinic, i allò semblava la SS, 20 min i el pressupost per email...Aixo si, la Dra. ens ho ha explicat tot molt bé.

Disculpeu si no paro de preguntar al forum ...pero aixo es massa nou i no se ben be per on anar...
saricarefully
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. abr. 06, 2023 3:31 am

Re: Clíniques privades FIV a Barcelona

EntradaAutor: saricarefully » dj. abr. 06, 2023 3:38 am

Segur que estareu satisfets amb el seu servei i entusiasme. Bona sort!
redactle

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::