Òvuls de banc o frescs

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Òvuls de banc o frescs

EntradaAutor: gateta10 » dg. maig 15, 2022 1:32 am

Hola noies, a veure si em podeu donar la vostra opinió...
tinc vàries opcions de clíniques per ovodonació però tinc un dubte important. La majoria treballen amb òvuls en fresc i cerquen la donant, coordinen cicles i tranfereixen. Hi ha una (IVI, de fet) que treballen amb banc d'òvuls.
Tinc clar que la taxa d'èxit és més alta amb òvuls en fresc, suposo que per la fecundació. Però penso que hi ha més possibilitats de triar una donant més compatible quan és de banc. Tinc por que per avancar en el tractament, triïn una donant amb menys detall, especialment si és compartida.
Per altra banda, tinc opció de banc internacional i triar "per catàleg" però és més car i no em sento gaire còmoda, sobretot escollint les noies donants però clar, més precís seria...
Què n'opineu? Gràcies per endavant, petonets.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Òvuls de banc o frescs

EntradaAutor: ambjdejan » dj. maig 26, 2022 12:31 pm

Hola
acabo de llegir el teu missatge... no tinc clar que els òvuls frescos tinguin més possibilitats, n'estàs segura?
En tot cas, t'explico: jo vaig anar a la Dexeus i vaig insistir que volia òvuls de banc. Per una banda em sentia més còmoda, no m'agradava la idea de pensar que hi havia una noia que s'estava punxant per engendrar la meva filla en aquell moment, és una tonteria però em sentia que era com: trucaran a la donant i li diran *pam* hi ha algú que et necessita, atura la teva vida i fes la donació... amb els mil dubtes que pugui comportar que no anés bé, etc...

per altra banda, jo soc AB+ i no hi ha gaires donants amb aquest grup sanguini i per tant es podia allargar molt en el temps....

i finalment, només volíem una criatura, així que tampoc volíem una súperdonació...

Vaig plantejar tot això i ens van trobar una donant de banc. Vam començar per 5 òvuls, crec, i vam arribar a 2 blastos. 1 és la meva nena i l'altre segueix congelat...


Espero que et serveixi!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::