IVI, trasllats...

Tractaments, clíniques, medicaments..
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

IVI, trasllats...

EntradaAutor: Balma » dc. nov. 16, 2022 9:32 am

Bon dia,

Soc mare d'una nena FIV a Fertilab, clínica que no ens va agradar gaire però ens va donar bon resultat. Allí ens van quedar dos embrions congelats i a l'hora de buscar el 2n fill ens van recomanar molt Fecunmed a Granollers.
Vam traslladar els embrions allà, vam fer dues transfers i cap va tirar endavant.

Quan tenia 29 anys, per una patologia prèvia, vaig congelar òvuls a IVI Barcelona. Ara estic en l'escenari que no sé si traslladar els òvuls a Fecunmed i seguir amb ells els tractaments o començar tractament a IVI sabent que s'estalviaran el trasllat (però sense tenir ni idea de com funciona IVI).

Teniu referències i/o opinions d'IVI? He demanat visita per plantejar el cas i m'ha tocat amb la Dra. Casas (120 euros!). Què tal funciona el laboratori d'IVI? Què farieu? Estic feta un mar de dubtes! :-o00m :-o00m :-o00m

M'agrada com m'han tractat a fecunmed i els biòlegs son bons, però em fa por que algun òvul es perjudiqui durant el trasllat...
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 526
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: IVI, trasllats...

EntradaAutor: Apolonia » dg. nov. 20, 2022 11:11 pm

Ivi és dels millors laboratoris que hi ha. No es pot comparar amb altres clíniques més petites. És un centre de referència. Són molt bons.
Jo em vaig fer el tractament amb la Dra. Casas, tot va anar molt bé. Ho havia provat amb 42, embaràs de dos però es van parar a la setmana 8, i amb 45 ho vaig tornar a provar i a la primera embrió sa i tot perfecte.
Jo no ho dubtaria, però .. és la meva opinió.
Molta sort!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::