Llarg recorregut en RA amb fallos d'implantació i avortaments de repetició

Tractaments, clíniques, medicaments..
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Llarg recorregut en RA amb fallos d'implantació i avortaments de repetició

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dt. nov. 29, 2022 6:56 am

Bon dia,

Feia molts mesos que no entrava a escriure al fòrum, tot i que hi porto ja uns anys i vaig seguint els fils, però últimament no hi participo ja que ara duia més d'un any fent el meu 3r tractament.
Malauradament no ha acabat bé i sumo en un any un 2n avortament i una 3a fallada d'implantació. Aquest 3r tractament hem fet ovodonació i realment esperàvem quedar-nos embarassats, tot i així la 1a transfe va resultar un bioquímic i la 2a ni tan sols ha implantat. En ambdós casos vam transferir blastos euploides de qualitat AA. A més a més hem fet totes les proves possibles per fer (vàries biopsies endometrials, trombofilies, kir, control de la tiroides,...) i hem intentat solucionar amb heparina, adiro, prednisona, probiotics, etc. possibles problemes de tromobos, coagulació, etc. i tampoc així ha funcionat. I no se que més podríem fer o mirar ja que crec que ho hem mirat tot.
Ens diuen que no saben que pot estar passant, que potser és que no acabo de tenir una bona microbiota endometrial, tot i que en principi ja no tenia cap infecció i porto un any prenent probiotics. També em diuen que potser l'embrió no era tant potent com ens pensaven però coi! Es tracta d'un blasto de donant i euploide qualitat AA. Jo crec que ha d'anar per un altra camí la cosa... Alguna de vosaltres em pot ajudar o li ha passat algo similar?
Es cert que tinc endometriosis profunda, miomes pero que en principi no haurien d'afectar, i adherències. A vegades penso que pot ser el motiu però tampoc m'han dit d'operar...

Quin desespero arribar a ovodonació i que tampoc funcioni...
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: Llarg recorregut en RA amb fallos d'implantació i avortaments de repetició

EntradaAutor: Nika_88 » dt. nov. 29, 2022 12:31 pm

Quin greu hem sap escoltar les teves paraules...t'envio molts anims per superar aquesta situació...

Heu fet tots els intents a la mateixa clínica? Amb les mateixes doctores? No sé si dir-te de demanar segones opinions, perque si heu fet tantes proves i els blastos eren AA...
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Llarg recorregut en RA amb fallos d'implantació i avortaments de repetició

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dj. des. 01, 2022 11:06 am

Hola Nika_88 :--/)

Moltes gràcies per les teves paraules i els teus ànims!

Hem fet els tractaments a diferents clíniques. En aquest últim, hem tingut 2 doctores diferents, però són un equip i els casos difícils com el meu els parlen per a veure que es pot fer.

M'ha comentat la doctora que farem una nova biopsia d'endometri ja que potser la vam donar per bona pq ja s'havia curat la endometritis, però és cert que els lactobacilus no arribaven al 70 %... A veure si per aquí podem trobar la causa ja que la resta de proves han sortit favorables, tan sols les natural killers una mica altes.

He llegit que estaves en pausa de tractaments. Espero que aviat puguis reiniciar-lo amb il·lusió i esperança.

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Llarg recorregut en RA amb fallos d'implantació i avortaments de repetició

EntradaAutor: gateta10 » dj. des. 15, 2022 7:07 pm

Hola maca,
feia temps també que no hi entrava. Em sap molt de greu llegir el teu camí que està sent tan difícil i dolorós. Demanes la nostra opinió, et dic des de la meva experiència. Sembla que potser podries veure més el tema de miomes i adherències. A la clínica que ara estic, a la primera visita em va dir la doctora que m'havia d'operar del mioma (petit) que tenia. Les paraules van ser més o menys així: "la RA és molt complicada, millor comencar quan estiguin les millors condicions possibles, sobre tot quan és una cosa senzilla d'arreglar".
Ja havia tingut un altre mioma i ara m'he operat d'un altre. A l'operació, a més, em van treure un pòlip i em van diagnosticar un engrossament de l'endometri. No m'hagués pogut quedar embarassada o hagués avortat si hagués iniciat l'ovodonació.
Per suposat que no assegura res, però així pots anar descartant temes, especialment si li estàs donant voltes.
El 2023 és nostre, una abracada!!!!!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Llarg recorregut en RA amb fallos d'implantació i avortaments de repetició

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dj. des. 15, 2022 8:20 pm

Hola @gateta10!

Moltes gràcies per contestar i explicar-me la teva experiència.
He demanat hora amb la dra. que em controla l'endometrosis i els miomes i li tornaré a plantejar. Ella sempre ha opinat que no calia operar i que els miomes són petits i no afectarien, però jo sospito que podria ser aquest el meu problema.
Et volia preguntar quin tipus d'operació és, laparoscopia? I lo del engrossament d'endometri com es diagnostica?

Moltes gràcies de nou i espero que ja estiguis recuperada i puguis continuar amb el procés!

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Llarg recorregut en RA amb fallos d'implantació i avortaments de repetició

EntradaAutor: Dalilala » ds. abr. 01, 2023 8:43 am

Hola,

Em sap molt greu...

Jo també he passat per tot això... La meva primera ovo no va funcionar.

Tb tinc natural killers alts. Et baixen defenses amb intralipids?
Jo vaig aconseguir embaràs fent això i fent un respat per treure un petit pòlip.

Fer neteja del úter sovint va bé.

No perdis esperança. Una abraçada
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Llarg recorregut en RA amb fallos d'implantació i avortaments de repetició

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » ds. abr. 01, 2023 11:29 am

Dalilala ha escrit:Hola,

Em sap molt greu...

Jo també he passat per tot això... La meva primera ovo no va funcionar.

Tb tinc natural killers alts. Et baixen defenses amb intralipids?
Jo vaig aconseguir embaràs fent això i fent un respat per treure un petit pòlip.

Fer neteja del úter sovint va bé.

No perdis esperança. Una abraçada


Bon dia!

Moltes gràcies Dalila!

Ara portem uns mesos parats. Vam repetir de nou la biopsia endometrial i havien baixat moltíssim els lactobacilus, tot i haver estat un any amb probiotics.
Com que havia llegit que podia estar relacionat amb l'intestí vaig anar a un digestòleg i em van trobar SIBO, un sobrecreixement de bacteries al intestí prim. Podria explicar perquè no millorava amb probiotics..
No ho sé però ara encara estic amb el tractament per curar-lo.
Preguntaré lo del tema pòlips, a veure si podria ser que a més a més també en tingués... com es diagnostica?
El tema de les natural killers només vaig fer una tanda d'intralípids pq segons la dra. no els tenia tampoc molt altes... però veig que també va anar a provar una mica...
On vas fer el tractament?
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: Llarg recorregut en RA amb fallos d'implantació i avortaments de repetició

EntradaAutor: Tànit » dl. abr. 03, 2023 10:58 am

Hola forta!!! quin greu tant gran, és un camí ant llarg, dur i solitari..., el primer que vull es enviar-te una abraçada fortissima i tots els anims possibles.

Crec que vam coincidir durant un temps al forum del FIV. Jo també vaig haver de "desconectar" per reconectar.

No et puc ajudar per que jo vaig tenir un proces molt llarg però per altres motius, el que si et puc dir es que un cop trobat el centre adecuat, tot va anar molt fluid.

No se si tots aquest tractaments els has fet a la mateixa clínica o has fet canvis de clíniques... fer un canvi es una mica com canviar de dentista fa molta mandra perq ue sempre t'insinuen una "quina "xapussa" t'han fet" tot i així trobo que potser t'interesseria canviar de clínica, jo vaig entrar a la llista d'espera de la pública, però qui espera desespera i dos anys son molt temps per a un tema de reproducció o sigui que vaig provar de passar també per la privada, però he de dir que a la privada em vaig sentir una mica (molt) enganyada, cada pas que feiem el pressupost s'incrementava, primer em van parlar de R.A. però quan vam estar sentats al despatx i a la que m'en vaig adonar ja era a un quirofan (clink clink (sort de tenir mutua)) i de cop ja el pressupost era de FIV, quan ho teniem tot... em treuen el tema de la DGP (sumem 1000 eurets al pressupost inicial) , el proces no va anar bé, no va implantar (la implantació va ser super dolorosa i llarguissima i continuo convençudissima que aquell embrió que era excel.lent no va implantar per error mèdic, la dra estava molt nerviosa i semblava que no trobava el lloc) desrés d'aquest fracás ja no parlaven de fer una 2a FIV si no d'anar directament a una ovodonació, no ens va convencer gens la venta del producte continuu, cada vegada més car, per tant vam decidir trucar un parell de portes (es a dir entrevistar-nos amb un parell de clíniques), quan ja n'haviem trobat una que personalment m'agradavamolt i que a més una noia del forum tb n'estava contenta em van trucar de seg social per començar el tractament i obviament vam decidir intentar ho per seg social (allà em van venir a insinuar que no, que no era massa vella per fer un fiv amb els meus ovuls (cosa que m'havien dit a la privada) i que la DGP...a no ser que tinguessim alguna malaltia hereditaria a la meva edat no tenia massa sentit, sense contar que la operacio que m'havien fet al Dr li semblava que no tocava)

Jo ovbiament amb un resultat positiu estic molt contenta amb el doctor Parés de la fundació Puigverd (bé amb ell i amb tot l'equip) i em vaig quedar a les portes de la clínica del doctor Obradors a Figueres queda lluny de Barcelona però la primera visita te la poden fer per telefon per explicarte com treballen i quines opcions tens tot i que jo aniria a veure la clínica.

Una abraçada ben forta i si necessites parlar o qualsevol cosa recorda que estem a l'altre costat, entro poc però si vols envia'm un privat i et passo el meu telefon i parlem.
petonassos
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Llarg recorregut en RA amb fallos d'implantació i avortaments de repetició

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dl. abr. 03, 2023 1:39 pm

Hola Tanit!

Moltes gràcies per les teves paraules i ànims!
Vaig estar activa al fòrum al principi, però ja porto molt de temps en aquest món de la RA i he hagut de desconnectar molts cops.
He fet 3 tractaments diferents a 3 clíniques diferents, aquest últim a Gravida. Al prinicpi n'estava contenta però ara veig que la dra. no sap cap on tirar. Ella creu que és un problema de microbiota endometrial però tampoc sap solucionar-ho. També he de reconèixer que el meu cas es molt difícil i també he de sumar que tinc endometrosis profunda, miomes i ara això del SIBO. Molts entrebancs vaja...
Em van trucar de la SS del clínic quan ja estava en aquest 3r tractament que ja es ovodonació i vam decidir tots que era millor continuar per la privada, però amb ovo tampoc ha funcionat.
Així vas aconseguir embaràs a la pública? Ostres sort que no vas iniciar ovodonació doncs!! M'he n'alegro molt!!!
Entenc i comparteixo el que dius dels diners que costa a la privada, al cap i a la fi és un negoci, però en el meu cas, no ha funcionat ni ovo, així que a la pública dubto que hagués anat bé despres de 2 fivs amb ovuls propis, per molts factors era millor tirar cap a ovo.
Ara estem en el punt de solucionar el tema SIBO per un costat, i veure si a partir d'aquí absorveixo els probiótics per repoblar la microbiota endometrial que la tinc fatal de lactobacilus, i per altra valorar la operació d'endometrosis, perquè tot i que no ho sabem segur, també podria estar influint en la no implantació.
No valorem canviar a una 4a clínica, però sí demanar una altra opinió amb algú que sigui expert en microbiota endometrial, perquè aquí si que veig que a Gravida, fora de donar probiótics i antibiotics, no saben com solucionar-ho, i a mi aquest combo està clar que no ha funcionat, vull pensar que sigui tot per culpa dels bacteris que tinc al intestí que fan que no aborbeixi bé la medicacio i probiotics.

Una altra abraçada per tu i de nou mil gràcies per escriure'm!
FentMaster_RA
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. des. 05, 2021 1:44 pm

Re: Llarg recorregut en RA amb fallos d'implantació i avortaments de repetició

EntradaAutor: FentMaster_RA » dl. set. 18, 2023 7:37 pm

Hola Fortaperocansada,

A mi també m'han trobat SIBO, estic en fase de revertir-lo per després tornar a provar. Perquè ja no sabem què més mirar. És tot tan dur...

Les entrades són antigues, espero que amb aquest temps hagis pogut avançar i tinguis bones noticies!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::