FIV 2023

Tractaments, clíniques, medicaments..
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dj. gen. 19, 2023 10:55 am

Bon dia noies!!

Fa temps que llegeixo el forum i per fi m'he decidit a entrar. Us explico una mica:

Vaig tenir la meva primera filla al 2016 per FIV, primera transferència de 2 embrions de 3 dies i va implantar un. Al 2018 vem anar a buscar el segon embaràs amb els congelats que teníem, les dues primeres transferències van ser negatives, i la de l'últim embrió, per sort, va ser positiva. No vem canviar res, vem mirar trombofilies i tot estava bé, així que em van dir que no hauria de fallar i així va ser.
Hem fet tot el camí a Gràvida, i n'estem molt contents. Quan hi vem entrar no era de les més conegudes, però al ser d'Assistència Sanitaria vem fer allà les proves i ens va agradar molt i ja ens vem quedar (després de visitar altres clíniques).

Ara el meu desig, de sempre, em fa tornar a entrar en aquest món: m'encantaria tenir un tercer fill/a. Sempre ho he projectat i amb el temps ha anat creixent el desig, tot i que les meves filles són precioses i han sigut maternitats dures! El problema és que la meva parella sempre em deia que no, però pensava que amb el temps potser... doncs a l'Octubre em va dir que no era un NO rotund, i q miressim a Gràvida com estavem. A mi se'm va obrir l'escletxa d'esperança. Vem fer les proves i la doctora ens va dir que és viable fer una FIV, amb fertile chip i ICSI. Tinc ok de la doctora però el meu home va tornar a fer-se enrere, tot i que es va fer el seminograma... Diu que són molts diners, que no vol canviar el seu nivell de vida i que és impossible amb un altre fill. Jo tampoc vull convence'l, o que ho faci per mi, no estaria bé...
Així que espero poder compartir aquesta aventura, si al final acaba dient-me que si. Si teniu algun consell serà molt benvingut, perquè jo no he tancat l'etapa, desitjo un nou embaràs, un part etc

Primavera et segueixo de fa temps i ets molt valenta, una abraçada!!

FridaKahlo5 a Gràvida et cuiden molt bé, si tens qualsevol dubte ja saps ;)

A totes molts ànims, anem parlant i espero poder ajudar-vos en els dubtes que tingueu
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. gen. 19, 2023 11:07 am

juno_ benvinguda a l'equip! Per tant,si ho he entès bé tens una tasca molt important que es motivar a la teva parella perquè és convenci de tornar a ser pare.....i sembla que hi hauràs de paleiar força!!! ànims...no sabria com fer-ho! I després ja seria iniciar procés FIV perquè sembla que tot està ok! Ja ens vas posant al dia!! Abraçada!
katalina
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. set. 30, 2022 4:09 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: katalina » dj. gen. 19, 2023 12:25 pm

Primavera1985: ens porten a Cirh
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dg. gen. 22, 2023 8:48 pm

fridaKahlo5 com va anar la visita de DV?
katalina i vosaltres,heu pogut fer punció avui?.


Abraçada
katalina
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. set. 30, 2022 4:09 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: katalina » dl. gen. 23, 2023 1:52 pm

Hola noies, com esteu? Espero que tot rebé.

Primavera1985: doncs divendres a la última eco, de folicles madurs en va veure 3, i vam decidir tirar endavant, ja feta estimulació no vé d'aquí, i algun podia crèixer... total ahir fan la punció i n'extreuen 8, dels quals en fecunden 7, i avui en tenim 5 de fecundats, estem una mica en plan "no ens fem ilusions" , perquè se'n perdraan... però clar, és complicat emocionalment, pensavem que no seria tan dur, digueu-me ilusa.

Ara tenim el dilema de si fer PGT o què, encara tenim una mica de temps per decidir si congelar o transferir em fresc, de fet estic amb progesterona per si de cas trabsferim divendres en fresc, per si de cas... però per poc q poguem, hauríem de fer PGT, tinc 41 anys i no voldríem tenir un disgust... no sé, així estem, si PGT si o no... un lio.

Bueno endavant, sigui el que sigui
Una abraçada
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. gen. 23, 2023 2:33 pm

katalina no tan mal no?avui 5 de fecundats!!!que bé!doncs seguirem positives ! I Bueno,ara falta saber quants en tindreu al final(esperem que els 5!) I decidir....quan heu de decidir què fer.?que et recomanen?
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dc. gen. 25, 2023 6:27 pm

Katalina, enhorabona pels 5 fecundats, esperem que evolucionin bé. Entenc el maldecap de prendre decisions amb coses que no dominem i alhora són tan importants.. Suposo que el millor és que us deixeu recomanar pels metges. És cert que sempre entren en joc diferents aspectes sobretot l'econòmic. Nosaltres a la 2 Fiv vam decidir fer dgp perquè les 4 transferències de la 1a no van anar bé.. I si fem 3a també ho farem. Ànims en aquests dies d'espera de laboratori.

Pel que fa a nosaltres, crec que en 15 dies aprox sabrem del cert si iniciem Fiv.

Cuideu-vos!
katalina
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. set. 30, 2022 4:09 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: katalina » dc. gen. 25, 2023 8:23 pm

Hola noies, com esteu totes? Espero que rebé...

Primavera1985: Aquí seguim amb els 5, avui és dia 3, a veure quants blastos aconseguim... Al final farem: de moment no hem programat transferència (hauria sigut divendres), i per poc que poguem farem PGT, per la meva edat i per evitar disgustos després. Si veiem que s'ha reduït molt el número (esperem que no), els congelaríem igualment, i valorariem no fer PGT... o sigui que fins divendres tampoc hem decidit res definitivament... a veure... els 5 que ara tenim avui, ens diuen que tenen bona pinta, però clar, el més segur és que no arribin tots... confiant i pensant en positiu, pero intentem no fer-nos il.lusions... Com estàs? Una pregunta, per fer la tranferència, com és que t'adelanten la regla? Pensava que ho feien amb el teu cicle natural, controlant la "finestra d'implantació" o algo així?

Neu21: al final ens hem deixat aconsellar per laboratori i la doctora que ens porta, al final estadísticament ho saben més que nosaltres, i anem fent el "dia a dia", intentem no adelantar esdeveniments per evitar disgustos. I sí, són tantes esperes, que potser sí, que potser no, que agoten mentalment, però bé... els 5 embrions ens han animat. Molta força per vosaltres, i a veure si surt tot rebé i podeu començar aviat novament :)

I les demès, doncs tan de bo esteu totes on fire, i aviat tinguem bones notícies per aquí :)

Bona niiittt
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. gen. 25, 2023 9:19 pm

katalina i seguim confiant amb els vostres 5!!
Doncs no em preguntis per lo d'avançar la recla amb la Progevera! No vaig n'hi qüestionar'm-ho ,només vaig veure l'opció de fer-ho abans i ja. Em sap greu no saber dir-te res més!

Espero que estiguis portant una espera prou bona,són moments d'incertesa però per ara aneu bé!!!! Nosaltres vam congelar a dia+3, menys dies però desesperants també! Quant a DGP , nosaltres no ho vam fer tot i que veníem de dos cicles de FIV sense positius....no sé,és tot complicat i poc clar quan s'ha de decidir temes tant importants.

Neu21 amb 15 dies? Doncs ja falta menys i espero que els resulta us aportin respostes per afrontar el que sigui que decidiu.

Modo ego: demà ja acabo Progevera,DV acupuntura,creuant dita perquè dia 1/2 em vingui la recla i puguem seguir endavant.

Abraçada boniques
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dj. gen. 26, 2023 8:50 am

Bon dia!! Com esteu?

Primavera exacte, tinc la tasca complicadíssima d'il·lusionar a la meva parella... a veure com ho faig! Jo ho estic molt.
Que bé que segurament en res podeu començar!!

Katalina molts ànims en aquesta setmana de trucades de laboratori i de prendre decisions, a veure què us diuen demà que entenc que ja serà dia 5? O avui també us truquen?

Neu21 que bé que aviat tingueu respostes, espero que siguin el millor possibles i pogueu començar

Una abraçada
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. gen. 27, 2023 1:34 pm

katalina et pensem i enviem energia per bons resultats!espero que els 5 camions segueixin en marxa!

Juno espero que la teva il•lusió se li encomani a la teva parella!

Modo ego: estic força dels nervis,avui he fet acupuntura per anar millorant tot el reg sanguini i calenta motors. amb por i anant pas a pas .

Salut!
katalina
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. set. 30, 2022 4:09 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: katalina » dv. gen. 27, 2023 3:17 pm

Hola!

Primavera1985: Avui tenim 4 blastos que tenen bon aspecte, i que ja estan biopsiats pel PGT, i el cinquè ens ha dit que va "més lent" i que demà em diran si també l'han pogut biopsiar o no ha sigut viable... però bueno, ara hem d'esperar 15 dies pels resultats del PGT... que intentarem no pensar-hi massa, però són molts dies! Digueu-me tarada, però me'ls imagino tan perfectes que casi me'ls estimo pobrets :) Jo també faig acupuntura, diu que pot ajudar, i jo també en vaig fent, almenys em relaxa molt, que aquets dies ja és un gran què... Amb ganes que pogueu començar :)

Juno: desitjant que la teva parella ho vegi amb il.lusió, a vegades tot això és tan durillo que fa pujada, és complicat i tanttt, a veure si poc a poc s'anima ;)

Abraçades a totes
katalina
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. set. 30, 2022 4:09 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: katalina » dv. gen. 27, 2023 6:40 pm

Perdoneu l'spam... al final m'han trucat que el 5è blasto també ha evolucionat bé, tot i que no té tanta qualitat com els altres 4, i l'han pogut biopsiar i congelar..., o sigui que al final tenim tots 5 blastos congeladets... ara resant per a veure els resultats d'aquí 15 dies... bona nit boniques
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. gen. 27, 2023 7:11 pm

katalinagenial!! I si són de bona categoria millor!ara positives i esperar quinze dies i som-hi! I evidentment que són preciosos i ja te'ls pots estimar,que menys!!!felicitats per tant bon resultat!!

A les altres també ànims i endavant,no ens queda més!
Salut ;-)))
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dl. gen. 30, 2023 8:35 am

Katalina quines notícies més bones!!! Tots cinc blastos biopsats i congelats, està genial!! :b-)))
Sí que són pesades les esperes, a veure si podeu no pensar-hi massa tot i que sé que és dificil, ànims!!

Primavera en res tens la regla aquÍ!

Gràcies noies, és un tema de que ell no li fa il·lusió tenir un altre fill, no sé pas com ho faré per convernce'l perquè jo no he tancat l'etapa embaràs, criança etc... em costa molt renunciar a fer-ho altre cop

Una abraçada a totes!
katalina
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. set. 30, 2022 4:09 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: katalina » dl. gen. 30, 2023 6:45 pm

Hola a totes, espero que estigueu bé, i endavant.

Primavera1985: doncs intento no fer-me il.lusions, i li dic a la meva parella que està prohibit fer-se il.lusions, perquè no volem tenir cap disgust, millor anar amb el "no" i que sigui el que Déu vulgui, però clar, a la última eco amb la ginecòloga abans de la punció, només es veien 3 fol.licles madurs, i resulta que me'n treuen 7 i tenim 5 blastos congelats (vale, que ens falta que passin el PGT...), doncs estem contents sí... ara ja la "suerte está echada", hem fet tot el possible a les nostres mans, i ja no depèn massa de nosaltres, de fet hem esperat massa a ser pares i bla bla bla, però ara mateix estem contents... ara a veure quan em ve la regla perquè amb l'estimulació tinc por que se m'avanci, m'hauria de venir divendres dia 3 però crec que em pot venir en qualsevol moment, he llegit que després de l'estimulació es pot "destorotar" una mica, a veure... I ara esperem que et vingui la regla el dia previst i puguis fer un altre passet :)

Juno: doncs a veure, quan els embarassos arriben "sols" i sense haver de passar per tot això, doncs normalment són una alegria per la parella. Però clar, aquestos processos són tan feixucs, que et fan replantejar si vols o no vols, o sigui que si realment compensa o no. Que si tot va bé, clar que deu compensar, però llegint per aquí al forum hi ha verdaders drames, que trenquen el cor només de llegir-los (he plorat només llegint posts anteriors, i no m'ho puc ni imaginar), i potser a vegades un mateix abans de començar es fa moltes preguntes, que a vegades poden pesar més els mals moments que les alegries... és complicat, i comprensible tant qui ho agafa amb força i il.lusió, com qui potser no pot o no li ve de gust... potser parlant-ne obertament, amb la parella, de les pors, de la recompensa final, que a tu et faria molta il.lusió, igual s'engresca, no sé... tant de bo :)

Gràcies ehh boniques, que aquets dies m'heu animat molt he estat molt sensible, i els primers dies de l'estimulació només tenia ganes de plorar, ara estic més tranquil.la, en aquesta espera quasi crònica que porto des de fa uns mesos, quan no espero una cosa, n'espero una altra, o sigui a esperar i no ratllar-nos massa...

Bona nitttt
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dt. gen. 31, 2023 8:54 am

Bon dia noies!

Neu, Nika com esteu?

Pimavera cada dia estas més a prop!

Katalina espero que l'espera se't passi el millor possible! Si que fa por fer-se il·lusions i després endur-te la patacada... però és cert que de moment aneu molt bé amb les previsions que hi havia inicialment!! Així que potser intentar buscar un punt mig (molt difícil), però almenys no estar engoixats i pensar que teniu números perquè en surtin de bons, clar que si!
Farieu la transfe el mes que ve no?

Doncs pel que fa a nosaltres, realment el tema FIV no és el que li preocupa, i jo ho desitjo tant que "no m'importa" tornar a passar per tot això, sabent lo dur que és. El problema és que diu que no li fa il·lusió, i això no sé pas com es fa per fer-li venir... perquè altres coses les puc anar rebatint però això... i clar, és el meu somni! és molt dur...
Gràcies pels consells!! De moment li he dit que llegeixi el foro del socpetit de "un tercer fill", a veure si hi ha sort però cada vegada ho veig més complicat.

Una abraçada a totes!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. feb. 02, 2023 7:50 am

Quin rotllo....dia 2 i no m'ha vingut la regla....quan l'esperes amb ganes no ve....ostres!!!d'aquí una estona trucaré a la gine a vera què hem de fer....clar,la trans pel17/2 ja serà que no.... ostiiiiii quina ràbia
Abraçada
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dv. feb. 03, 2023 12:18 pm

Hola noies,
Primavera ha vingut al final? Quina ràbia fa que quan la vols no vingui... Però si ve més tard podeu fer la transfe més tard no?

Les altres com aneu?
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. feb. 03, 2023 12:26 pm

juno doncs res de recla....i he anat fa una estona a fer eco i lo que m'he emportat és un quister a l'ovari dret...amb el que inicio anticonceptives i si tot va bé farem la tran el proper mes de març...al final Març,que és quan ho volíem evitar, però bé....
Abraçada

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::