FIV 2023

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Gretel_xocolata
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. ago. 28, 2017 3:26 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Gretel_xocolata » dv. maig 26, 2023 10:56 am

L'espera de les trucades son.... angoixants... a dia 4 em queden 6 ovuls fecundats..els altresn.s'han perdut. Demà dissabte serà la trucada definitiva. I sabré quants en congelen. Tinc una panxa infladíssima ..com si estigués de 4 mesos. I Els mugrons petats.. quin mal! Deixo el meu número de telefon ( 637250045) per qui vulgui formar el grup de whatsapp. Escriviu-me i us aniré afegint :)
Per cert, jo sóc ja monoparental per elecció i tinc 36 anys també!!
[color=#00FFBF]Gretel[/color]
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dl. maig 29, 2023 8:37 am

Gretel què tal??? Explica'ns! Va anar bé la trucada d'ahir? Espero que si!!

Xantipa gràcies, al final has fet analítica?

Benvinguda GRS!! Espero que a partir d'ara tinguis molta sort. Jo estic a Gràvida des de la primera FIV i estic molt contenta.

Jo esperant per poder començar

Salut!
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Xantipa2 » dl. maig 29, 2023 6:44 pm

Bona tarda!

Com esteu? Totes bé?

JUNO quan comences? Amb el següent cicle??

Jo ja tinc els resultats de l'analitica, tot perfecte, això sembla i això em diu la meva gine, al menys els valors que necessitem per fer una transferència.
He demanat hora per aquesta setmana amb l'endocrina per mirar també amb ella l'analitica, ja que em va demanar coses hormonals, i si diu que tot està bé doncs amb el següent cicle començo, i a veure quines pedretes em trobo pel camí... Si algún quiste, algún folícle o el líquid de l'últim cop.
De totes maneres, arribi fins on arribi, m'hauré de tornar a fer una altre analítica per veure si tot segueix al lloc, que no me'n fio ni un pèl.

Que tingueu bona setmana totes! :-()-)
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dl. maig 29, 2023 8:41 pm

Hola noies,
Xantipa, m'alegra que l'analitica estigui bé, esperem que no surtin més coses..

Juno, que bé que estigui tot preparat per començar

Gretel, espero que hagis rebut una trucada amb bones notícies.

Nosaltres farem transferència la propera setmana. Transferim un embrió de dia 5 que en la passada fiv no li vam fer dgp per tema €. Li vam fer als altres 3 i sortien alterats.. O sigui que mirant de ser positius però amb cert neguit. I res preparant endometri i prenent adiro i heparina ja que a l'anàlisi d'immunologia hi havia petites cosetes i de manera preventiva ens han dit de fer aquesta pauta.

Sort a totes!! i a les que comenceu.. De cliniques a Bcn ni idea, però mireu de fer una bona previa de proves abans d'iniciar tractament.
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Xantipa2 » dl. maig 29, 2023 9:51 pm

NEU entro un momentet primer per, que guay que la setmana que ve ja feu transfer, i segon perquè t'informis bé de pendre adiro o tromalyt abans del 2n trimestre d'embaràs.
A mi fins el 2n trimestre no m'ho van receptar i no fa gaire parlant amb la gine de fiv també em deia que no es recomana. No recordo al 100% perquè, però era perquè està asociat a posibles problemes amb el bebé, o algo així.
Busca info per internet a veure si ho trobes, jo es que fins d'aquí unes quantes setmanes no aniré a veure a la meva dra, si no ho preguntaría un altre cop.

Bona nit a totes!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Gretel_xocolata
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. ago. 28, 2017 3:26 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Gretel_xocolata » dt. maig 30, 2023 6:14 am

Hola boniques ! Finalment tinc 4 embrions congelats a dia 5. Em vaig quedar xof perquè inicialment en van treure 12 i fecundar 9 i em semblaven pocs. Però bé, si son bons suposo que ja està...tema dgp..em preocupa. En sento a parlar molt, però no m'han plantejat fer-ho al metge.. hauria de? La veritat és que no m'ho puc permetre. La Fiv es amb donant anònim, diferent del donant del meu primer fill ( ja no quedaven mostres) i és un tema que sempre em genera moltes preguntes. Serà optima la barreja amb el donant que han triat? I si em quedo embarassada i la criatura no està bé? Un cop et quedes, hi ha una analítica que costa uns 100 i poc i que descarta malalties..o vaig errada? No recordo com es diu....
[color=#00FFBF]Gretel[/color]
fan-ny
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. març 17, 2023 6:40 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: fan-ny » dt. maig 30, 2023 8:22 am

Bon dia noies! Fa molt que no paso per aqui…
Gretel son bons! Quedat amb això, molta sort!!

Xantipa m’alegra que aquestes proves han sortit bé!

Neu molta sort en la transferencia, ja ens expliques !!

GRS Benvinguda! Jo he fet el primer tractament de Fiv en ovuls i esperma propis en el CRA però a través de la meva gine que col.labora amb ells. Del tracte del personal no tinc cap queixa, molt be tot, pero laboratori …. D’entrada cap control d’hormones en cap moment, ni abans de les transfers no res. En el moment de la transfer et donen una foto del embrio i no et diuen qualitat ni gairebe cap info relevant (si no preguntes tu no t’expliquen molt…) la meva experiencia no ha sigut bona, ja no tan sols per no haver-ho aconseguit sino per la manca d’informació.

Juno que bé que ja estiguis preparada, despres de tant temps, et dessitjo molta sort també.

Per la meva part, el cultiu de la histeroscopia va sortir be, tot bé. Segueixo amb proves, encara he d’esperar resultat de proves d’inmunologia, es fa llarget, segurament fin setembre no ens ficariem en altra Fiv. De moment continuem miranr cliniques.
Vam anar a IVI. Ens van dir de fer FIV + DGP , perque tot sembla que està bé i la única opció es fer això…i és una ruina… tot perque després no quedi un… em torno boja… divendres anem a reproclinic, tinc una amiga que s’ha fer tractament alla i li agrada molt la clinica. No se ja veurem…

Espero que la resta estigueu molt be!
Una abraçada
GRS
Entrades: 2
Membre des de: dv. maig 26, 2023 9:08 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: GRS » dc. maig 31, 2023 12:25 pm

Hola de nou!

Gretel, Xantipa, Neu, Juno, Cristina, Avena... molts ànims i molta energia positiva :-o00m

Gretel_xocolata, com que en el teu cas el semen és de donant, no crec que hagis de patir pel tema DGP. A mi les tres clíniques que he visitat tampoc no m'ho han ni plantejat, i de fet en una ho van ratllar expressament del pressupost, donant per fet que en el meu cas és innecessari. Entenc que és així perquè l'esperma de banc ja està molt controlat. També perquè de moment no he patit avortaments de repetició ni he fet altres FIV sense èxit. Si tu tampoc no et trobes en aquest supòsit, a priori no cal amoïnar-se. (La prova que comentes tampoc no sé com es diu, però m'imagino que no et posarien problemes per fer-te-la, si no és invasiva). Sobre el nombre d'embrions, és ben natural que a mesura que passen els dies i en van quedant menys a una se li desinflin els ànims (estic segura que a mi em passarà igual), però també trobo que 4 de congelats a dia 5 està la mar de bé! A mi la xifra orientativa que m'han donat ja és aquesta, per la meva edat (treure'n uns 10 i que n'acabin quedant la meitat, si tot va bé).

fan-ny, gràcies per les referències sobre el CRA! Hi vaig anar fa uns dies i la visita va ser molt decebedora. Per començar, em van fer esperar cinquanta minuts (l'espera no és perquè fos una primera visita; a la sala d'espera hi havia una parella que hi anava per a seguiment i que també es van haver d'esperar tres quarts d'hora, quin horror!). Després l'atenció va ser correcta, però res de l'altre món. Fins i tot vaig tenir la sensació que em ventilaven una mica. I el pressupost, gens concret ni clar. Un PDF estàndard amb quatre gargots. A més, em van fer entendre que, si bé a l'agost no tanquen, hi queda poca gent treballant i prefereixen deixar els tractaments per al setembre. I les anàlisis te les has d'anar a fer a la Clínica Sagrada Família. Total, que entre tot això i la teva experiència, la vaig descartar :ufs:

Juno, gràcies per la benvinguda! He estat a punt de trucar a Gravida, però al final ho he deixat córrer perquè vaig quedar molt contenta de la primera visita a CEFER i he decidit deixar de voltar i quedar-me aquí.

Per les que també esteu visitant clíniques, us puc dir que a CEFER en la primera visita van ser súper puntuals i que em van atendre molt bé. La doctora no anava amb presses i va ser molt pacient per resoldre'm tots els dubtes. A més, disposen de totes les instal·lacions i serveis necessaris, no externalitzen res (tenen laboratori, quiròfan, banc de semen i et fan ells mateixos les anàlisis que facin falta, allà mateix). I a l'agost continuen amb l'activitat habitual. El pressupost no és que sigui una meravella quant a detall, però és més clar que el del CRA i el de Reproclinic (on reitero que, aquí sí, l'atenció va ser molt bona). Ara espero que l'excel·lència continuï un cop començat el tractament.

També havia d'anar a l'Institut Marquès, però dos dies abans de la visita em van trucar per dir-me que havia de pagar 85 € perquè no era primera visita sinó segona, perquè al setembre hi vaig anar per demanar informació per a IAD. No ho vaig entendre gaire: a mi ara de què em serveix la informació i el pressupost per a una inseminació, si el que necessito és una FIV? O sigui que va quedar automàticament descartat :ufs:
Desembre'22: 1a IAD -
Febrer'23: 2a IAD -
Març'23: 3a IAD -
Maig'23: 4a IAD -
CristinaCasas
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: CristinaCasas » dc. maig 31, 2023 8:40 pm

Hola a totes.
Be aquest dilluns vam anar al ultim control folicular i en total tenim 4 ( 3 drets, 1 esquerra). Aquest div en fan la puncio. A veure que tal va.
Ya us dire que tal anat. I aveure si ha sort i tot va be. I en poden fecudar tots o almenys dos .
A veure que ens diran
Avatar de l’usuari
Gretel_xocolata
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. ago. 28, 2017 3:26 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Gretel_xocolata » dj. juny 01, 2023 6:11 am

GRS, jo et recomano el DR parés Baulenas, treballa per privat , té consulta a lesseps però desprès fa servir els laboratoris i clíniques de GIREX ( a propet de Sant pau) i fertilab ( la zona alta). Estic encantada amb ell! A mi em van fer punció a girexx i donant també d'allà. estic molt nerviosa. No sé quants dies he d'esperar perquè em facin la transferència. Sabeu quans dies desprès de que et baixi la regla es fa? M'ha de venir demà, o passat..com a molt... i ara m'hauran de pautr medicació per preparar l'endometri i fer la transferència. Tinc por, sobretot, de que alguna cosa no vagi bé. També sé que voldré ferme jo els tests aquests que son de paper, no voldré esperar a que el doctor em truqui per donar-me la notícia un cop hagi fet la transfe.
Sabeu si t'implanten embrió a dia 5, llavors l'espera es redueix? En plan, enlloc de 10 o 15 dies de betaespera poden ser 8?

Gràcies noies i moooolts ànims a totes!
[color=#00FFBF]Gretel[/color]
Lili+Lili+
Entrades: 2
Membre des de: dj. juny 01, 2023 10:47 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Lili+Lili+ » dj. juny 01, 2023 10:54 am

Bon día noies, acabo d’acabar el cicle de criotrasferencia i m’ha sobrat Estradot, si alguna de vosaltres si fes falta li dono. Molta sort en aquesta aventura a totes !!!
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Xantipa2 » dj. juny 01, 2023 7:45 pm

Bona tarda a totes!!

GRETEL entenc que a l'esperma de donant li deuen fer un comet, per assegurar-se que les cadenes estan correctes... Almenys això es el que fem les que tenim parella.
Molta quantitat no es sinonim de bona qualitat, igual que passa amb els óvuls.
No vol dir que no puguin ser les dues coses, perquè molta gent te quantitat i qualitat però som moltes que no es així...
Per tant, entenc que deuen estudiar bé les mostres per pogué seleccionar els millors donants, així que estigues tranquil·la, que no ha de passar res raro amb els embrionets.
De totes maneres, si et donen opció, fes un fertilechip i et quedes més tranquil·la.

El test que dius, crec que es el prenatal, pero no son 100€ son vora els 700€. Almenys això em deia una amiga que se l'ha fet fa poc.

Si posen embrions de 5 dies la beta es un pèl abans que si son de 3.
I els test d'embaràs estan guays perquè saps abans el resultat de la beta (algunes vegades fallen) però també et pots emportar un disgust en cas d'un bioquimic... Jo no me'n vaig fer, per sort, hagues sigut ben positiu el test i la beta era per plorar...
Així que jo, personalment, no me'n faria. Amb la nena me'n vaig fer un que tenia per casa i vaig tenir sort. L'últim cop ja ni ek vaig comprar i després de lo que va passar si arribo a fer transfer algun dia, tampoc me'n fare cap.
Però al final has de fer el que tu creguis que es millor per tu, pels teus nervis i ansietat que crea tota l'espera.

FANY ànims amb l'espera, tot es muntanya russa, però arribaras, ja ho veuràs. Setembre està aquí a la vora.
Molta sort amb les resultats que esperes.

GRS cefer es una clínica que porta molts anys, així que suposo que deu estar bé.
Fa molts anys vaig conèixer a un gine d'allà, molt agradable.
Molta sort amb la nova clinica!

CRISTINA doncs ànims!! Ja ens diràs quants han fecundat, tant de bo siguin els 4!! Sort!!


De li dir-vos que analítica perfecta!! Tot ok.
Així que no trigaré gaire a començar, i despres el següent esglaó veure si hi ha liquid.... Us aniré explicant.

Les demés com esteu??? Bee??
Juno com vas?? Et queda poc per començar??

:-()-)
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dv. juny 02, 2023 8:19 am

Bon dia!!!

Que bé, quantes novetats!!

Gretel jo crec que està genial 4 embrions a dia 5!! Tens una bona quantitat >.-<: L'espera fins la transfer es farà curta, si ja t'ha vingut la regla, has de comptar que serà més o menys quan ovules normalment. Molta sort!! Ves explicant. Ah i si, el test com diu la Xantipa són uns 700€

Fan-ny endavant! cada vegada esteu més a prop. A veure quina clínica et sembla més per vosaltres

GRS segur que és el millor que heu pogut fer, escollir una clínica on us hagueu sentit a gust, és el més important (a part de que sigui bona clínica, que segur que ho és). Quan començaries?

CristinaCasas molta sort en la punció!!! Esperem notícies bones

Neu que bé saber de tu!! Que bé, xq no? Pot ser ben bo!! Que vagi molt bé la transfer, ja ens diras quin dia la tens?

Xantipa que be!! tot a punt doncs no? Per quan esperes la regla? Espero que tot segueixi bé i puguis fer la transfer tan esperada

Doncs noies jo estic amb punxades, se'm va avançar la regla i ja estic de ple en xute d'hormones, tot i que fem fiv de baixa estimulació, així que no vaig molt medicada. En l'ultim control em va dir la doctora que anem en la línia (contant baixa estimulació), uns 5 folicles es veuen per treure, a veure si és així! El que em ratlla és faltar a la feina que no sé massa quina excusa posar... què heu dit vosaltres?
Ah i la proteïna S em surt un pèl alterada (la vaig repetir per si de cas i igual...) La doctora ha de parlar amb l'hematòloga per saber si finalment hauré de punxar heparina... quin pal això!! algú ho ha fet?

Contenta perquè estem en marxa i ho veig ja tot a prop!! Nervis i emoció alhora
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » ds. juny 03, 2023 5:56 pm

Feia dies que no entrava i m'agrada llegir bones notícies!!!!

Juno benvingut inici d'estimulació suau!! anirà super bé! Jo en un estudi em van veure el dèficit de la proteïna S i vaig fer heparina,ara per.moguda me l'han retirat.

Xantipa2 felicitats pels resultats correctes! Aviat un pas més.....i ja sí surt algo més endavant,ja sortirà,però ara és correcte i això és lo important!! som-hi!!!!

CristinaCasas com va anar la punció de divendres?espero que bé.

Gretel_Xocolata potser t'esperaves més quantitat,però amb aquests 4 tens opcions !felicitats pel resultat i ànims amb els dubtes i les pors. Busca maneres de descarregar tant de nerviosisme perquè sinó la ment tant preocupada juga en contra.
Quant els tests d'embaràs de tires,tal i com et diuen,fes-los servir O no acord amb la teva necessitat.

GRS benvinguda i molta sort en aquesta recerca tant bonica i sovint dura. Crec que has fet un bon estudi de clíniques i aquestes teves valoracions ajuden molt ( a mi no perquè no sóc del territori barceloní)! I realment amb el cost econòmic que tenen aquests tractaments ,qui et rep hauria de tractar-te professionalment i ja posats mostra empatia i bon tracte. endavant!!!

fan-ny histeroscopia amb bons resultats,que bé , m'alegro. I ara esperar-ne també de bons de les altres proves. ànims amb l'espera de resultats i la recerca de clínica. Estàs fent molt bona feina per encaminar-te cap a bon objectiu!

Neu21 ja heu fet la trans????ainquins nervis!!! Jo també vaig preparar la trans amb heparina i Tromalyt.Ja ens expliques com va tot?!!!!

Avena benvinguda al grup i molta sort i que aviat obtinguts bons resultats!!

Modo ego: ja a la setmana 13. Vinc d'una setmana dolenta dolenta amb vòmits incontrolables + hemorràgia on ja ho donava tot per perdut. Per sort,el/la petita segueix bategant amb força.
Us vaig seguint i us vaig pensant enviant-vos energia .
Una abraçada forta ;-)))
CristinaCasas
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: CristinaCasas » dg. juny 04, 2023 11:19 am

Hola a tothom
Us poso al corrent. La puncio va anar gcnial. Em vaig trobar mes be del que em pensava. Trnia molesties pero res en comparacio a les regled k tinc.
Al final sols van poder treuren 2 de 4. I aquest dilluns mels posant :-o00m . Estic entre emocionada, decebuda i nerviosa.
Emocionada xk sembla k al final aconseguire el meu somni, decebuda xk sols son 2 i nerviosa xk no sabem com anira despres.
Bueno ya falta menys desde dema en 20 dies sabre si es si o si es no. .
Besets a tothom.
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dg. juny 04, 2023 2:50 pm

CristinaCasas que bé que la punció et fos lleu i menys del que et pensaves.,si és que al final no te'n adones de res i ja ho tens fet! I ens queden en què hi han dos cosetes petites que esperen per entrar a formar part de tu i que això és ja!!!genial i força!!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. juny 05, 2023 8:10 am

CristinaCasas que tinguis una bona transferència!!
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dl. juny 05, 2023 4:07 pm

CristinaCasas, espero que la transferència hagi anat molt bé. Sort!!! Serem companyes de beta, la nostra transfer serà dimecres.
CristinaCasas
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: CristinaCasas » dl. juny 05, 2023 4:20 pm

Neu21 molta sort.
La veritat k a sigut molt facil la transfer. Tot molt agradable. Ens han regalat la foto de la eco on es veu el lloc on està el embrio. Ara estic a casa relaxada. Envían energies molt molt positives xk sagafi i es quedi amb naltros.
Al final de dos sols a evolucionat 1 pero amb lo k a lluitat x arribar aki. Aquest ya es queda fins al final. :ok:
Molt energia per tu tambe.
fan-ny
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. març 17, 2023 6:40 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: fan-ny » dt. juny 06, 2023 12:51 pm

Bon dia !

Cristina i neu molta sort en la beta, ment positiva i cap endavant!

Primavera quin ensurt!!!! Menys mal que esta tot be, ja ens aniras explicant com va creixent el teu petit/a i com et vas trobant tu

Juno que tal? Com vas ? Conec un cas que havia de punxar heparina tot l’embaras però per un tema de coagulació i finalment tot va anar be. Te els seus riscos, però segons vaig entendre la dosi era minima. A veure que et diuen els metges.

Per la meva part el divendres vaig tenir visita a Reproclinic, el dr em va agradar molt i coincideix en el diagnostic que em van dir a l’Ivi de fer dgp . Però abans farem el test endometrio. Al esperma faran el “zymot” que es una tecnica per agafar els millors. I al final acabarem fent el dgt, tinc molts dubtes perquè és car i això de congelar dos cops no m’agrada, però el metge em va donar tranquilitat i si no funciona de forma normal i totes les proves surten be es que el problema és al embrió… en fi, ja us aniré explicant!

Una abraçada molt forta a totes i anims!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::