FIV 2023

Tractaments, clíniques, medicaments..
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dt. juny 06, 2023 1:54 pm

Hola!!

Primavera gràcies! És molt pesat punxar-se heparina durant l'embaràs? Em sap greu l'ensurt, i me'n alegro molt que només fos això i que tot segueixi bé!!

CristinaCasas clar que sí, aquest petit/a ha arribat molt lluny i esperem que s'agafi ben fort!! Quin dia tens la beta?

Neu21 q bé transfer dimecres!!! Espero que vagi molt bé! Ja ens explicaras

Fan-ny gràcies! A veure si al final he de punxar-se o no, encara no m'han confirmat. Me n'alegro que coincidissin els metges i que ja tingueu el camí força marcat, ara només endavant i desitjar-te molta sort!! Començareu al setembre oi?

Xantipa q tal?

Les demès?

Noies jo ja vaig fer la punció!! L'estimulació ha fet efecte super ràpid i abans del previst ja estava tot a punt, així que ahir em van treure 6 òvuls. Avui m'han trucat que els 6 eren madurs i van fecundar 5, a veure ara què tal evolucionen. Estic contenta perquè per baixa estimulació són bons números, espero que almenys un parell arribin a blasto!! Q es compleixi allò de que quantitat no vol dir qualitat... La transfer seria diumenge, m'apunto a les betaesperants en breus si tot va bé!!

Abraçada boniques
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. juny 06, 2023 2:12 pm

juno nervissss!Pim pam ha estat això!!!és un bon número i ja ens vas informant de què et diuen a laboratori!ets molt crack! Mínim en volem dos de ben trempats i macos!i si en són més doncs endavant!!
A vera,lo de l'heparina no és res que vingui de gust ,però si s'ha de fer es fa i ja està. Per mi més que la punxada en sí,el que més em molesta són els blaus que et surten. A vera què et diuen que has de fer. Som-hi!
fan-ny que bé llegir-ne! Veig que aneu avançant,doncs anar decidint i posar en pràctica no és fàcil! Valents!
Neu21 ja ho teniu a tocar!que sigui una transferència fàcil i ben bonica !sort!!!!
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Xantipa2 » dt. juny 06, 2023 10:37 pm

Hola noies, bona nit!!

A veure si contesto tot, que hi ha molts missatges!

PRIMAVERA quin susto!! Tot bé per això, me'n alegro. Realment es pateix des de l'embaràs, en el nostre cas abans, i ja tota la vida! Quan no es una cosa es una altre. Pero som dones, som fortes per naturalesa.
Em sumo al grup de punxar heparina. Una merda ben grossa.

CRISTINA guay!! Ment positiva i a tope amb l'espera!! Esperm un súper positiu i unq beta ben alta!! Soorrtt!!

NEU molta sort per dema!! Que vagi súper bé i et dic el mateix, ment ben positiva i a pel súper positiu!! Moolta sort!!

FANNY! si fas dgp i l'esperma el seleccionen, tot hauria d'anar rodat... Et posaran un bon embrionet, confía.
Així doncs, ja tens clar clinica?

JUNO aalaa que guay!! Tens d'aqui a 2 dies al 3r bebé, ja veuràs que si!! Me'n alegro molt que tot hagi anat més que perfecte.
Ara a esperar transferència i endevant.



A mi ja em va venir la regla, no tenia molt clar si vindria o no.. Pero si, s'ha portat bé, així que ja he començat amb estrogens i heparina, i res... He d'esperar uns dies a fer eco a veure que tal esta l'endometri, que sempre esta bé, per sort no es el problema, i mirarem si hi torna a haver-hi liquid. Si no hi ha seguirem endevant si la resta va bé. Si hi ha líquid s'ha de cancelar i aquí es on ja no sé que farem, si histeroscopia i veure que passa o deixar-ho estar i seguir endevant tal i com estem ara.
Així que de moment queda esperar a la eco a veure que ens trobem. Sorpresa sorpresa...

Si em deixo cosetes perdoneu, estic amb el mòbil i de memoria no recordo gaire cosa més...

Bona nit!! Molta sort a totes!! :-()-)
CristinaCasas
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: CristinaCasas » dc. juny 07, 2023 6:35 am

Hola a tothom
Dons tema beta. No me la fan. Man dit k me faci directament test d'orina i si surt positiu k demani hora x fer eco de confirmacio a les 4 setmanes.
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dc. juny 07, 2023 1:19 pm

Guapes!

Primavera moltes gràcies!! Al final sí que hauré de fer heparina, s'ha de punxar a la panxa? més que res que ara a l'estiu potser si que els blaus seran un rotllo...
Com et trobes? Aviat sabreu el sexe? Tenies alguna preferència?

Neu com ha anat la transfer? Espero que molt bé!! Era un blasto?

Xantipa bonica gràcies!! Espero que sí que tot vagi bé! De moment nervis jeje També desitjo que a tu et vagi bé aquesta vegada, que a la eco ho vegin tot bé i ni rastre de líquid! Quan la tens?

CristinaCasas doncs quan has de fer el test? Com portes la betaespera?

La trucada d'avui ha anat bé, dels 5 fecundats, tots han evolucionat i de moment tenim 1C i 4A. Demà em tornaran a trucar a veure si es mantenen les qualitats i si evolucionen.

Abraçada a totes!!
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dc. juny 07, 2023 4:04 pm

Hola a totes!
Juno, quines bones xifres! Espero que segueixi així! L'heparina panxa o cuixa diuen.. Jo faig heparina i també la progesterona punxada, o sigui que una mica rotllo i amb blaus.. Pero esperem que sigui per bé!

Primavera moltes gràcies i contenta de llegir que tot segueix bé!!

La transferència ha anat molt bé. Era un blasto, segons han dit molt maco AA..
El proper dimecres ja em fan la beta! O sigui que pots dies d'espera!!

CrisCasas, espero que ho estiguis portant bé
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dc. juny 07, 2023 6:32 pm

Hola hola!
Primavera 85 com va? Quin susto aixo del sagnat, espero que ja millor i molts ànims amb el vòmits són horribles!

Juno, jo em vaig punxar heparina tot l' embaràs i és un coñazo total, a mi em va bé a la panxa.

Neus21, molt bé amb aquest blasto, anims amb la betaepera!

Cristina ànims tmb amb la betaespera!

Gretel xocolata, jo he fet meitat semen donant i no m he fet cap test de compatibilitat amb ell ni tampoc dgp, pot passar algo? Si, pero tmb pot passar amb la teva parella de tota la vida.... a mi per edat, tinc 35
(fets dia un dia abans de la punció xd) no em van recomanar dgp.

GRS jo estic a Cirh i encantada, el meu pimer fill va ser fruit de fiv a Aptima st cugat i fatal fatal, tracte 0 humà i comunicació molt millorable.

Xantipa2 espero que no hi hagi líquid i transferiu aquest mes!

Sento si m he deixat algú!

Modo ego: vaig fer estimulacio al maig i van treure 9 ovuls, dels quals els 9 madurs i tots van fecundar. Van arribar a blasto 8 dels 9. Un exit que encara no ens ho creiem (4 ovuls van ser fecundats amb semen parella i 5 donant- estem a fiv per mala qualitat esperma).
En quan a la qualitat, els embrions amb el semen de la meva parella son qualitat mitja, C i un B però sincerament no em preocupa i us dire perque. En la meva anterior fiv vaig acabar amb 6 embrions congelats, tots A i B i només 1 de C, doncs bé, l unic que va prospera a dins meu va ser el C, que ara te 3 anys! Un dels A em va dona avortament 6sg i els altres bioquimics o betas negatives, o sigui que ja veieu, a final és només una lletra, en el meu cas.
Ara comenco preparació per transfer al juny.
Us llegeixo!
CristinaCasas
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: CristinaCasas » dj. juny 08, 2023 11:03 am

Hola a tothom
Neu21 enhorabona per la transfer i el blasto. Quina sort que tinguis la beta tant aprop jo fins el 25 res.
Estic al 4r dia i se me fa llarguissim la veritat que m'agradaria veure x un foradet ( mai millor dit) com esta creixent si ya es un blasto o encara no. Mel van implantar en dia 3. Jo desitjo k sigui ya un blasto. Pero alhora em preocupo. X si la cosa no va be. Intento estar lo mes positiva posible xro de tnt en tnt tinc els meus baixons.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. juny 09, 2023 8:31 am

Hola noies!!!

Quan de temps i quants missatges!!! He llegit una mica per sobre.

A totes les betaesperants, molta calma i possitives!!! Sortiu a caminar o manteniu la ment ocupada!

Les que esteu aprop de transfer, molts ànims i feu d'aquell moment que sigui especial...

Primavera i no he vist si hi ha més panxes!! Felicitats a tu i totes les noves panxes (si hi ha més)!!

Jo ara si, després de dos mesos anant de cul jaja entro per dir-vos que el meu petit producte de Fiv al Cirh ja està amb nosaltres des d'abril i ens té enamorats!!! Per mi ara tot aquest camí ha quedat anecdòtic, així que tot passa.

Molta sooooort a totes!!!! Una abraçada :) de moment m'acomiado!!!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. juny 09, 2023 9:00 am

Juno_ i Northern Lights quina fecundació més bona!quins bons resultats!! Ua ua ua aviat cap dins i volem valors de betes altes!! Us seguiré els bons resultats!sort boniques

Xantipa2 escolta....no hi ha de perquè haver més punyetes!esperem un endometri trilaminar,grassonet i a punt per rebre una coseta bonica que creixi! Sort!

Neu21 també pendent de tu!!dimecres en res està aquí!!! Ànims en aquesta betaespera,que esperem que sigui ben bona!!

CristinaCasas que no et fan la beta en sang dius?!no ho entenc! Com es nota que no són ells,,/elles qui estan esperant! I que has de fer,pipitest i esperar a les 4 setmanes per eco?! Doncs som-hi,esperem que sigui lleu la betaespera i volem també un bon positiu!

Piruleta15 disfruta aquesta etapa tant meravellósa i cansada!!!jajajakka Salut!!

ENDAVANT!!
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dv. juny 09, 2023 6:44 pm

Piruleta, gràcies per les teves paraules. Tan de bo algun dia aquest procés tan llarg acabi com dius sent anècdotic.

CrisCasas, el pipitest per un embrió de 3 no se quants dies.. Jo sempre he transferit blastos i em feien beta a dia 9..aquesta vegada a dia 7..
Potser a dia 11 o 12 ja ho pots mirar. Molts ànims!!!

Les que esteu a punt de transferir molta força i també a les que encara us toca esperar una mica.

Jo vaig bé, intentant no pensar gaire.. Tot i que costa!
CristinaCasas
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: CristinaCasas » dv. juny 09, 2023 7:04 pm

Hola a tothom
Dons tema beta. Vaig preguntar i em van dir k si nmo.volia fer que demanes hora a la meva doctora del cap pero k ells no o feian. I k el pipites me l'haig de fer entre el 15-20 dies desde la transfer. Es a dif o el dia 20 o 25 d'aquest mes.
Aixi k res. A no pensar i en disfrutar de cada instant.
Anims a tot@s
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dl. juny 12, 2023 11:31 am

Bon dia a totes!

Com esteu?

Noies heparina, sisi un pal però esperem que sigui per bé! Gràcies per les respostes. Em van dir que abans de punxar i després, em posés gel, que ajuda a que no surtin blaus... Potser ja ho feu!

CristinaCasas jo a les transfers que havia fet d'embrions a dia 3, com et diu la Neu, a 11 dies em feien la beta, jo crec que no cal que esperis tants dies, però això com tu et sentis millor. Molts ànims!

Neu com vas? Et queda res per la beta!! Ho portes bé?

Northern Lights moltissimes felicitats per aquests 8 blastos!!! quin èxit!!! espero que ara al juny vagi tot bé. Quin dia comptes fer transfer? El que comentaves de les qualitats, em va passar el mateix que a tu, la meva segona filla era un C de 3 dies

Xantipa aquesta setmana eco?

Piruleta moltes felicitats!!!

Noies jo vaig fer la transfer dissabte i tot bé! Un embrió AA que segons la biòloga era molt maco, què han de dir no? ;) El que si que li vaig comentar a la doctora és que alucino amb els símptomes que dóna la progesterona, perquè abans de la transfer ja en tenia molts! Els altres cops a dia 3 no ho vaig notar tant... Així que no es pot fer cas de símptomes, tot i que els busquem o analitzem igualment...
Finalment en tenim 3 més de congelats també qualitat A, espero no haver-los de fer servir...! Tot just estic a dia 2 post transfer i uff es farà llarg!!
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dl. juny 12, 2023 6:03 pm

Hola Juno, benvinguda a la beta espera, ja som 3!!
Enhorabona per aquests altres 3 que teniu congelats, tan de bo no s'hagin d'utilitzar però està molt bé per si de cas!

A mi ja em toca fer analítica dimecres, avui m'han dit que ho fan aviat per rebaixar angoixes, perquè si és negatiu treiem tota la medicació i que si està bé, es probable que sigui baixeta perquè fa poc, però que ja l'anirem seguint.

He de dir que no noto gaire res.. Potser una mica pit, potser una mica uter.. Pero crec que ja ho tenia abans per la Progesterona. Ni punxada, ni mareig ni fàstic.. Res. Ja sé que és molt aviat i que no és un indicador clar. Aixi que res, prou tranquils i a l'expectativa.. Miro de no pensar-hi gaire.

Espero que estigueu totes bé. Una abraçada
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dl. juny 12, 2023 8:37 pm

Molts ànims Neus, C Casas i Juno. Ja direu que tal les betes.
Jo he passat per 5 i en cada una he tingut feelings i simptomes diferents, així que diria que és molt complicat saber si estas o no...
De fet la unica vegada que l embaràs va tirar endavant vaig estar un dies amb dolor i sagnats i jo ho donava per perdut...
Sempre m he fet test a partir del dia 8 post transfer d embrio dia 3 i els 3 cops que han sigut positius a dia 11 em marcava embarassada al test d embaràs, crec que algun cop a dia 9 ja em marcava positiu debil...
A mi em va bé fer test perque ja vaig previnguda a la beta.
En fi, molta sort i paciencia a totes!
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dc. juny 14, 2023 10:22 am

Neu21 molta sort en la beta!!!! Esperem notícies bones teves
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. juny 14, 2023 10:32 am

Neu21 creuem els dits per tu!volem una bona beta!!!
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dc. juny 14, 2023 12:53 pm

Hola a totes, el resultat de la beta ha estat negatiu. No hem tingut sort amb el darrer embrió..
El somni encara no arriba. En fi, hi ha dies durs en aquest procés, demà millor.
Sort a les que esteu en espera!!!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. juny 14, 2023 12:56 pm

Neu21 merda. Em sap molt greu i t'envio una forta abraçada per acompanyar-te . Cuida't i cuida't.
CristinaCasas
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: CristinaCasas » dc. juny 14, 2023 2:24 pm

Neu21, kina p...., Osti no saps el greu k em sap.
Yo encara tinc k esperar uns dies.
Molts anims.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::