FIV 2023

Tractaments, clíniques, medicaments..
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. gen. 02, 2023 10:32 am

Hola companyes !
M'atreveixo a iniciar grup per FIV 2023!!
Ens acompanyem?
Amb desig de poder fer juntes aquest costós camí en aquest nou any que espero ens aporti cosetes bones.

Salut i endavant!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Aicha » dt. gen. 03, 2023 7:05 pm

Bonica, saps que el meu camí encara no ha acabat, que fins que no tingui la Duna sana als meus braços no donaré per acabat aquest camí, jo vaig obrir el fil del 2022 i desitjo amb totes les meves forces que aquest 2023 et porti un bebé sa als teus braços, de tot cor.
Una abraçada molt forta per a tu i per a totes, que el 2023 estigui ple de fills sans als vostres braços!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dc. gen. 04, 2023 9:37 am

Hola Primavera, que bé que hagis obert grup pel 23. Espero acompanyar-te! He estat desconnectada des del maig.. Aviat sabrem si podem tornar a intentar FIV.
Forta abraçada i tan de bo aquest any sigui el bo per nosaltres!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » ds. gen. 07, 2023 7:12 pm

Guapes!

Jo com Aicha, tot i que m'he acomiadat diverses vegades, us vaig seguint perquè fins que no tingui el petit en braços no dono per acabat tot el procés. Com ella, us desitjo totaaaaa la sort del món i molta molta energia. Jo començava el 2022 amb una fiv fallida i començo el 2023 a menys de 3 mesos de veure el petit!!

Per cert Anectar jo també vaig deixar progesterona a la setmana 8 perquè ja en fabricava prou el meu cos (li vaig preguntar perquè tampoc em quadrava) i tot bé.

Abraçada enorme i feliç any!!
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Nika_88 » dg. gen. 08, 2023 2:56 pm

Bona tarda noies :--/)

Jo també m'uneixo al grup, i espero que el 2023 ens porti aquest bebé que tan desitgem! Encara que estic força desconectada del grup, us continuo llegint.

Piruleta, Aicha, gaudiu molt de l'embaràs, ja us queda poquet per tenir els petits en braços!

Últimament tinc la regla una mica boja, o s'adelanta una dies o es retrasa 6 dies...(i clar, començes a creure que potser un posible embaràs) , a vosaltres us va passar després del cicle FIV? Jo sempre he sigut super puntual (29 dies).

Una abraçada ben forta i siguem super positives!!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Gustineta » dl. gen. 09, 2023 12:51 pm

Boniques, entro a desitjar-vos que aquest 2023 sigui un any què sentiu que avanceu, o que aconseguiu un embaràs viable i pugueu tenir un fill viu i sa en braços.

Primavera1985, molta força. Que aquest any no sigui tan dur per tu i, si us decidiu a tornar-ho a intentar, que vagi bé.

Nika88, que la desconnexió us serveixi i, que pugueu començar una FIV nova (si decidiu fer-ho) havent aclarit més coses.
El que comentes de la regla, a mi em va passar després de l'última FIV el 2018. Jo et diria de portar un registre del cicle i consultar-ho, però no amb un ginecòleg qualsevol, sinó amb un professional de la salut que hi entengui i que hi doni importància.

Neu21 M'alegro de tornar-te a llegir. Espero que tingueu llum verda per intentar-ho de nou i que aquest cop pugueu tenir embrions sans. Heu descansat aquests mesos o heu fet alguna prova més. Com estàs?

Aicha t'entenc tan bé... Amb el meu fill crec que no vaig respirar tranquil·la fins que no va tenir un any. Recta final, espero que puguis tenir la Duna ben sana als braços.

Piruleta que vagi bé

I a totes les que us incorporeu al grup aquest any, molta sort, força i ànims.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: 46XX » dt. gen. 10, 2023 10:41 am

Amb la meva filla sana de 6 mesos als braços, amb una mà donant-li el bibi i amb l’altra us escric per donar-vos ànims i força a tots els bebés que en res estaran per aqui i als que estàn per fer! Amb un embrió congelat que ens queda i per decidir què fer amb ell potser a mitjans d’any em toca tornar-me a unir a aquest grup ;)

Molta sort per aquest 2023 a totes vosaltres lluitadores!
katalina
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. set. 30, 2022 4:09 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: katalina » dt. gen. 10, 2023 8:57 pm

Hola a totes! Tant de bo que aquest nou 2023 sigui el nostre any, a totes molta sort, pels embarassos que arribaran de ben segur, i a les que ja esteu esperant, que sortirà tot rebé!

Jo demà començo amb l'estimulació, espantada i emocionada per igual, a veure com va tot, una abraçada, i contenta de poder participar en aquest fòrum :)
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Nika_88 » dc. gen. 11, 2023 2:08 pm

Bona tarda a totes,

Katalina, jo tenia molta por amb l'estimulació, i un cop vaig començar vaig veure que no era per tant. Tenia posibilitat d' hiperestimulació i vaig estar bé al llarg de tots els dies, amb sensació d'estar molt inflada els últims dos dies nomès.

Ja ens aniràs explicant com et va!
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Tànit » dg. gen. 15, 2023 5:56 pm

Hola noies, fa un any que us volia escriure, per explicar la meva història però ja no se si té molt sentit... de totes formes dñentro per enviar-vos una abraçada i donar-vos moooolts anims... el nostre no es un camí facil.... hi ha moltes perdues pel mig es com un inmes proces de dol i quan ho aconseguim no ho acabem de gaudir per que la por no ens deixa. Per això i sé que es molt dificil el que us dic, però intenteu no viure el proces amb les perdues si no amb els guanys no penseu en els embrions que no han evolucionat penseu en els que si! i si us poñuc donar un consell aneu amb metges que us tractin bé que us facin sentir bé que us donin confiança.
Molts ànims i que el 2023 us porti moltes panxones!!!

P.D no dic que d aqui uns mesos no passi per aqui altre cop...
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. gen. 16, 2023 9:08 pm

aicha preciosa. Malauradament vam compartir molt poc camí però confio que tinguis una filla ben forta i sana! salut!
piruleta15 endavant!!aviat podràs abraçar el teu sa i valent petit!
gustineta dins el que puguis,viu positivament aquest amor que la mare terra t'ha brindat. salut i bons desitjos.
nika_88 Neu21 katalina jo no sé com ens anirà aquest 2023 i si ens aportarà un embaràs amb un fill/filla viu/viva i sa, però el que sí que tinc clar és que si ens acompanyem , això ens farà bé i trobarem recolzament en moments de dubtes , pes, frustracions, sorpreses, alegries ,etc. Per tant compto amb vosaltres per afrontar aquest nou any.

Qui té resultats ?qui ha iniciat i té previst un següent pas?
Modo ego: a vera si dmcres que tenim visita , tenim resultats de tot i iniciem preparació per nova trans. Moment d'emocions contradictòries.

Una abraçada i gràcies per el vostre escalf.
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dt. gen. 17, 2023 4:14 pm

Hola a totes!
Moltes gràcies pels ànims per les que aquest 2023 seguim lluitant.
Primavera, entenc lo de les emocions contradictòries, suposo que entre la il·lusió i la por el neguit..
Jo després de tant procés i de tanta espera, tot i considerar-me positiva no puc evitar moments de negativisme i pensar i si..de nou no va bé, i si surt algun altre problema..
Però tenim molts exemples de que d'una manera o altra arriba per tan toca seguir.. procurant viure-ho de la millor manera.
Per part nostra encara trigarem unes setmanes a saber si iniciem, ja que esperem resultats de fragmentació.
Espero que dimecres vagi bé la visita per preparar transferència, entenc que us queden embrions.
Ànims i una abraçada
katalina
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. set. 30, 2022 4:09 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: katalina » dt. gen. 17, 2023 6:17 pm

Hola noies, com estem? Jo demà farà 8 dies que vaig començar l'estimulació, els primers dies vaig passar molta por, i tenies raó Nika_88, potser no és tant com sembla, tot i això em moro de ganes que sigui demà al vespre que teòricament és la última...

Primavera1985: doncs sí, a mi aquest forum em fa "companyia" i m'ha ajudat a resoldre dubtes, a agafar força de vegades, a estar tranquil.la, ... de ben segur que ens fa bé, i és d'ajuda, i esperem que sigui un any genial per a totes, que prou fem el que podem...

Endavant les atxes
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. gen. 17, 2023 8:22 pm

katalina lo de "endavant les atxes" m'ha arribat,mai més ben dit!!! L'estimulació en si tampoc penso que sigui tant i ja la tens feta com el qui diu !ara només volem bons números i qualitats per anar a laboratori i a fecundar s'ha dit!
neu21 per quan s'esperen els resultats?és ben bé,com a mínim jo,tinc la sensació que són procesos que s'eternitzen .
Som-hi!
FridaKahlo5
Entrades: 2
Membre des de: dc. gen. 18, 2023 12:22 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: FridaKahlo5 » dc. gen. 18, 2023 12:26 pm

Hola!!
Quina alegria trobar aquest grupet!
Divendres tenim la primera visita a la clínica i estic entre nerviosa, contenta i amb por…
A veure que ens diuen :)
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. gen. 18, 2023 1:25 pm

fridaKahlo5 benvinguda! Primera visita? Teniu ja proves fetes? Emocions de tots colors, però amb energia?
Modo ego: avui he fet la visita i adelantarem una mica la recla per si tot està amb condicions,transferència el dia 17/2/23. Buff, és complicat de portar-ho tot plegat,perquè si bé hauria d'estar en dates de parir el meu segon fill,em veig planificant un nou intent d'embaràs.... Que incoherent tot plegat!

Abraçadaaaa
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Nika_88 » dc. gen. 18, 2023 1:39 pm

Bona tarda noies!

Primavera encara que tot sigui una mica contradictori, pensem en aquesta nova transferència i que sigui la definitiva!! No queda res i esperem que vagi tot bé!!

FridaKahlo5, on feu la primera visita? Ja ens explicaràs impressions i que us diuen! Es el primer intent?

Katalina, m'alegro molt que estigueu passant una Bona estimulació! Us han donat data per la punció?

Neu21 sabeu alguna cosa nova?

Jo per la meva part encara trigaré per un nou cicle, he fet alguna prova per la SS, i m'han recomanat prendre anticonceptives per disminuir l'endometrioma, es molt petit pero diu la doctora que ajudarà a fer la seva feina. I com m'han dit que va bastant més ràpid la llista d'espera...doncs esperarem i a veure si es fa més petit.
FridaKahlo5
Entrades: 2
Membre des de: dc. gen. 18, 2023 12:22 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: FridaKahlo5 » dc. gen. 18, 2023 3:45 pm

Hola!!

Primavera, ai siii primera visita i amb algunes proves fetes. No sabem si ens caldran mes o seran suficients. Exacte, un tornado de sentiments i a més soc de llagrimeta fàcil :()():::: segur que sí! 17/02 serà el teu dia i tot anirà molt rebé!

Nika siiii, primer intent i tenim cita en gravida. Alguna ha anat alli?
De vegades ens fem uns plans mentals de com aniran les coses que a l’hora de la veritat es retrasen però si la Dra creu q serà el millor, haurem de confiar!! Tot arribarà.

Katalina com et sents durant L’estimulació? A mi em fa por, li tinc panic a les agulles.

Abraçades!!
katalina
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. set. 30, 2022 4:09 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: katalina » dc. gen. 18, 2023 6:54 pm

Primavera1985: segur que el 17/2/23 va tot genial! Sí una fa càlculs de dates i és dur tot plegat, a veure confiem que anirà rebé.

Nika_88: doncs avui he tingut ecografia de control, i he sortit una mica trista, el dilluns ens va dir que tenia un bon número d'ovulets, i avui diu que molts no han crescut, continuarem l'estimulació fins demà :( però segurament els que no han crescut a dia d'avui, ja no faran res de bo... quan li he preguntat pq podia ser, diu que bueno, (no sabia dir-me) que l'edat no ajuda, tinc 41 anys... però ostres, tinc bona reserva ovàrica, dilluns vaig sortir super contenta pq n'hi havia un bon número i avui xof, que només s'han fet grans uns 3 aprox., i encara faltarà saber si son de qualitat, q fins a la punció no es veu... inclús hem insinuat que segons com em vegui divendres a la eco, no faríem ni la punció diumenge... no sé, estic tranquil.la i intento ser positiva però ho veig xungo. No sé si és l'edat, o que la medicació no l'han sabut ajustar, jo que sé... a veure divendres.

FridaKahlo5: doncs l'estimulació, el segon i tercer dia vaig estar amb molt mal de cap i marejada, però vaig baixar molt el ritme, i amb repòs m'he trobat força millor, jo també tenia (i tinc) pànic a les agulles, però el mal rato dura un momentet i ja està. Ja ens explicaràs què tal a Gravida.

Ens llegim
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. gen. 18, 2023 8:41 pm

katalina és veritat...ara que ho has dit,a l'estimulació vaig tenir MOLT MAL DE CAP. Quant la teva estimulació, millor guardem esperança fins DV,per aquí s'ha vist en ocasions que a últim moment els resultats són millors del que semblaven dos dies abans. A vera com anirà. Ja em perdonareu si ho heu dit, però a on estàs fent la FIV?

fridaKahlo5 a vera què us diuen a consulta Gràcies,i pregunteu i pregunteu tots els dubtes i qüestions que tingueu. És la 1era clínica que visiteu O ja heu estat en altres?

Disculpeu i potser només sóc jo i el meu cap espès, però em costa recordar les vostres trajectòries de procés FIV!!si us ve de gust podríem fer unes línies per posar-nos al dia.
Salut!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::