FIV 2023

Tractaments, clíniques, medicaments..
Kareniba
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. set. 03, 2023 11:43 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Kareniba » dg. set. 03, 2023 10:00 pm

patriarroyo ha escrit:Hola noies soc nova aquí estic com boja buscant a algu amb la meva situacio, estic perduda el 15 de Desembre vam entrar a lista per fiv sabeu si trigan molt? Graciesss


Holaaa! Estic en la mateixa situacio que tu,,, fa dos anys que busquem bebe amb la meva parella i no hi havia forma, ens van derivar des de l'arnau de vilanova de Lleida a la vall d'hebron a barcelona, aixo ens va dir la dra. de l'arnau fa un mes... estem esperant les probes dels cariotips que ens han d'arribar en un mes, vaig trucar a la vall d'hebron i em van dir que per la primera trucada hauria d'esperar 9 messos... no van ni verificar que estigues en la llista, estic algo amoinada per tot aquest tema.
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dc. set. 06, 2023 11:54 am

Hola boniques!

Neu21 una abraçada, espero que poc a poc estiguis millor i agafis força

Northern com estàs? Al final descongeleu i feu DGP?

Onadora encara no se sap res?

Kareniba no et puc ajudar...

Jo vaig bé, les nàusees per sort han baixat molt!
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dc. set. 06, 2023 9:58 pm

Bones!
Juno, que bé que tinguis menys nauseas, són horribles!
Neu21 com estas?
Onadora saps res del DGP
A final nosaltres no fatem DGP perque nomes tenim 2 embrions propis i ens desaconsellen tocar-los massa.
Han parlat amb genenista i tenim el mateix risx que la poblacio general de que torni a passar, pero no més.
Aquest mes farem transfer si tot va bé!
Avatar de l’usuari
Onadora
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dg. abr. 15, 2012 7:17 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Onadora » dj. set. 07, 2023 9:29 am

Neu21 ho sento moltíssim... Us han pogut donar alguna explicació? Us queda algun blasto congelat?
Juno ànims amb les nausees! Ja queda poc!
Northern Lights desitjo que tinguis moltíssima sort amb els dos blastos. Ànims!
patriarroyo - Kareniba jo tampoc us puc ajudar, ho hem fet per privat.

Ego
Ahir ens van trucar i finalment, després de fer el DGP, només ens han quedat 2 blastos sans. Així que dues oportunitats...
Espero que amb una en tinguem prou. Si tot va bé, farem la transferència amb la propera regla. Calculo que caurà cap a principis d'Octubre...

Molts ànims boniques :***: :***:
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dj. set. 07, 2023 8:41 pm

Bones Onadora, que bé aquests dos blastos amb DGP fets!
Et puc preguntar si saps quins embrions eren els que han passat DGP?
Crec recordar que tenies varius AA i algun BC...
T explico, jo tinc només CC... i el que tenia alteracio cromosomica era de millor qualitat, B amb algo. Vamos que estic cagada.
La doctora em dius que segons estudis que s estan fent amb inteligencia artifical els C sòn escollits abans que els A i que confii amb els embrions C.
Cal dir que el meu fill de 3 anys és embrio C lent a dia 3, no era ni blasto, o sigui que em fa tenir esperança.
En fi, si ho vols compartir perfecte, sino no worris!
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dv. set. 08, 2023 11:43 am

Bon dia,
Onadora, molta sort amb aquests 2 embrions!!

Nothern Lights, espero que hi hagi sort amb algun d'aquests 2 embrions!! Respecte el que demanes de la morfologia.. En el nostre cas 3 van superar DGP, 2 propis de tipus B i un de donant de tipus A. La veritat es que no tinc ni idea del que això suposa..val a dir que van arribar a blasto els 3 però de manera força lenta.

Nosaltres anem fent.. El que ens ha passat, sac buit.. S'explica majoritàriament per problemes cromosomics, i nosaltres hem passat dgp.. Per tant la resposta és mala sort.
Jo estic enmig de l'abortament amb medicació. Desitjant fer net i amb ganes de recuperar anímicament, però pas a pas.
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dv. set. 08, 2023 9:40 pm

Hola a totes,
Neu21 gràcies per explicar-me el cas. Em sap greu la mala sort doncs que heu tingut, sembla que fent DGP aquestes coses no haurien de passar... un pal però encara teniu dos embrions i em de pensar en positiu.
Ànims amb l avortament medic, jo ho vaig passar un cop i ho recordo força traumàtic, molta sang i dolor, espero que facis net aviat i sobretot psicologicament et vagis recuperant.
Les altres com aneu?
Turkana
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. set. 12, 2023 12:59 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Turkana » dt. set. 12, 2023 1:19 pm

Bona tarda.

No se molt bé con funciona això però llegir les vostres converses em fan sentir acompanyada en aquest procés i hi han algun fils que donen molta informació. Moltes gràcies a totes.

Avui mateix m'han apuntat a la llista d'espera del trueta per fer FIV després de 3 avortaments. Tenim totes les proves de fertilitat fetes i tot està bé. A l'espera dels resultats del test de fragmentació fet recentement a Girofiv.

hi ha algu que hagi passat pel trueta que pugui donar-me algun consell? M'han dit que llista d'espera 1 any...Es farà llarga l'espera
Avatar de l’usuari
Onadora
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dg. abr. 15, 2012 7:17 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Onadora » dj. set. 21, 2023 8:50 am

Bon dia noies,
Benvinguda Turkana, desitjo que se't faci curta l'espera.
northern lights la veritat és que no he demanat quins són els 2 que han quedat, demà tinc control, a veure si me'n recordo de preguntar-ho...
Tens data per fer la següent transferència?
Neu21 com vas guapa?

Jo dilluns em va venir la regla i dimarts ja vaig començar amb la preparació endometrial per la transfer... Fertybiotic mujer plus, fertybiotic balance, Progynova, Hidroferol i Brudyfertil. Tot el dia prenent pastilles estic!
Son uns 18 dies fins la transferència, així que tocaria cap al 5-6 d'octubre... Ja us aniré informant.
Una abraçada :***:
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Intentant » dv. set. 22, 2023 11:33 am

Hola Turkana, nosaltres també estem en llista d’espera per FIV al trueta des del 12/09.
Voliem fer un intent a girofiv però tant a la SS com a la clínica ens van dir que els intents a la privada restaven a la pública.
En teoria la clínica privada no pot donar aquesta informació a la pública no?
Ànims en el procés!
Naomi
Entrades: 2
Membre des de: dv. set. 22, 2023 11:41 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Naomi » dv. set. 22, 2023 12:14 pm

Hola buen día a todas las futuras mamás, quisiera saber qué número de lista de espera tienes tú intentant? Y dice que llevas desde 12/09 es el año, 2009? O 12 de septiembre? Yo llamé para saber el número por el cual van y es muy raro que la máquina del contexto me lo dijo la chica está dañada Yo en mayo hablé con el médico del clínic y tengo el número 607 y que posiblemente después del verano me llamarían para primera visita que sería este mes de septiembre y pues me han dicho que ahora posiblemente me llamarán entre octubre y noviembre sin ninguna seguridad, señalar que por la privada del clínic si que lo hacen rápido o por el negocio sin valorar edad( conozco varios casos de jóvenes de 33)
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Intentant » dv. set. 22, 2023 12:29 pm

Hola Naomi,

Yo estoy en la lista del trueta des del 12/09/2023.. hace poquito. Me dijeron un año de espera y que si hacía algun intento por la privada me restaba en la pública.
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dg. set. 24, 2023 9:23 pm

Northern Lights i Neu21 em spa moltíssim greu llegir-los amb aquestes paraules. Mala sort O el que sigui,però malauradament una experiència de merda es quan passen aquestes situacions. Us abraço des de la distància i us envio força per recuperar-vos. Respecteu-vos i si voleu un consell,busqueu ajuda psicològica per acompanyar-vos perquè al final passa factura. Ànims!

A les que consulteu vers Trueta de Girona,jo crec que vaig estar 1 any ben bo d'espera i sí,crec que els intents dels privat computen en el públic i a més Trueta treballa amb Girofiv! I d'IA no recordo els intents per SS però de FIV són 3 procesos (estimulació+punció+transferència de tants embrions com tinguis congelats). No sé quants anys teniu,però si no m'equivoco,a partir dels 40 ,CREC,quedés descartada. I no sé que més! Ànims mab l'espera i espero que sigui ràpida!

Modo ego: creuant els dits.....us dic que per ara tot ok! Estem de casi 30 setmanes. A nivell mental/emocional és Otro cantar però endavant. Abraçada boniques.
Juno_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. gen. 17, 2023 10:03 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Juno_ » dc. set. 27, 2023 9:59 am

Hola boniques!

Primavera me'n alegro moltíssim que tot ok i ja 30 setmanes!! És un nen o nena? Ara no recordo si ho vas dir. Quina il·lusió que queda tan poc! Jo estic de 18.

Neu com estas? Has fet net físicament de l'avortament? I mentalment com esteu? Ho torneu a intentar? Una abraçada molt forta

Northern q tal? En breus transfèrencia? Espero que tinguis molta sort!!

Onadora què tal els controls? Ja la setmana que ve tocaria transfer?

Noies sobre el Trueta ho sento però no us puc ajudar.
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Neu21 » dv. set. 29, 2023 5:20 pm

Bona tarda,

Molta sort per les que teniu les transferències a tocar!!

Per part meva ha costat molt fer net a nivell físic, i preferim esperar una mica abans de tornar a pensar en transferir de nou..

La por a que torni a sortir malament és enorme la veritat, però suposo que mica en mica recuperarem forces per intentar-ho de nou.

Moltes gràcies per preguntar
CristinaCasas
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: CristinaCasas » dv. set. 29, 2023 5:27 pm

Bona tarda a totes ,
Neu molts anims, poc a poc. Primavera i juno enhorabona.
Modo ego: ya e fet totes les ecos de control i despres de casi dos semanes amb pregoveris i 4 dies combinat amb orgalutran, dema toca el ovitrell i una nova que no recordo com es diu i dilluns em fan extraccio. ( tinc 3 al dret i 4 al esquerra) esperem k tots viables i bons :-o00m .
Ya us dire que tal anat tot?.
Petons a totes
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » dg. oct. 01, 2023 8:54 pm

Juno_ és un nen!!!som de nens a casa!! I m'encanta! Som-hi,aviat a l'equador!

Neu21 aprofiteu per acceptar el que ha passat, agafar noves energies per si us decidiu ,en el moment que sigui, reemprendre la vostra oportunitat. Una abraçada molt gran. Força.

CristinaCasas pendents del teu moment. Esperem bons resultats de laboratori!

Una abraçada boniques.
Zoe7
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dv. març 17, 2023 7:47 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Zoe7 » dl. oct. 02, 2023 11:26 am

Hola, la Seguridad Social en FIV cubre 2 ciclos de estimulación ovárica completos (incluidas transferencias) el tercer ciclo solo se cubre en casos muy excepcionales.

Podéis consultar todos los requisitos en el PDF que han publicado en esta página de mayo del 23.

https://scientiasalut.gencat.cat/handle ... tribute=es

¿Alguien ha ido al Clinic por privado? Podéis compartir experiencias y precios, xfa.

Sobre la lista de espera por la SS hay hilos específicos, xq cada Hospital tiene su propia lista...

Ah, los intentos de la privada, no computan para la pública, te los preguntan para tener un historial.

Y sí, cuando la mujer cumple 40 años, la sacan de la lista
katalina
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. set. 30, 2022 4:09 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: katalina » dl. oct. 09, 2023 7:11 pm

Hola boniques, com esteu?
Primavera i Juno: enhorabona! Què guaiii
Northern i Neu 21: ho sento molt, molts d'ànims i endavant
Us he anat llegint i seguint, enviant-vos forces des de la distància.
Nosaltres... a veure. Jo tinc el KirAA, i després de visita amb l'immunòleg, ja ens ha dit que m'hauria de punxar Nivestim, cada 72 hores, abans de la transfer, i les primeres 8 setmanes en cas de beta positiva. Em fa una mica de iuiu, perqué és un medicament que només venen a Andorra, perquè està en assaig, no sé, ens ha dit que és segur, i bla bla, però ja se sap, les coses surten després... que et paralitza els glòbuls blancs uns dies per no rebutjar l'embrió (lo dels natural killers vaia).
A més, m'han sortit les trombofílies malament, la part genètica, o sigui tb m'hauria de punxar heparina tot embaràs i quarentena, i potser Adiro tb (inicialment no).

No sé, cada cop se'ns complica més. Ja ens estan buscant donant fa un mes, i de moment tirem endavant, però tinc la sensació de q cada cop estem saltant pantalles més xungues.

Alguna de vosaltres que s'hagi medicat tot això? Em fa molta por... per la criatura i per mi, no sé, tanta medicació... i sense saber com anirà...

Besitetsss
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV 2023

EntradaAutor: Northern Lights » dl. oct. 09, 2023 8:34 pm

Hola a totes!
Katalina, jo també soc Kir AA i la meva parella c2c2, vaja la pitjor combinació possible.
Em vaig visitar amb la inmunologa Silvia Sanchez Ramon a clínica Ruber de Madrid i ella em va aconsellar prendre heparina+cortis+adiro ( alguns durant tot l embaras, altres només a l inici).
Ella no em va recomanar el nivestim.. pero conec alguna noia que l ha fet.
Sempre pots demanar segona opinió sino ho veus clar.
Jo tinc un fill sa amb aquest tractament que t he dit i ara estic buscant segon, em vaig quedar al juny pero el vaig perdre a l agost per sindrome turner ( alteracio cromosomica rollo sd de down, pero vaja res a veure amb el KIR).

Jo tambe tinc la teva sensació de que sempre passa algo més.

Jo ara estic pendent d histeroscopia perque despres del legrat veuen un quist a uter que abans no hi era, m han dit que no és greu ni res però abans de la proxima transfer volen mirar bé per dins... en fin... un merda tot i més mesos d espera. Estic cultivant més la paciencia amb tot el rollo de la infertilitat que en tota meva vida!!

Que tal les altres??

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::