Llista d'espera fiv vall d'hebron

Tractaments, clíniques, medicaments..
Kareniba
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. set. 03, 2023 11:43 am

Llista d'espera fiv vall d'hebron

EntradaAutor: Kareniba » dl. set. 04, 2023 9:36 pm

Hola!!! Obro el tema per la fiv a la vall d'hebron, encara no he vist cap...
En el meu cas estem buscant bebe amb la meva parella fara un any i mig llarg, ens em fet varies proves com seminograma, ecos, analitiques els dos i proba de cariotips, en les meves analitiques em surt la prolactina alta, a 48 la prolactina en serum i la basal a 26.
Ell te recompte d'esperma baix i progressius tipo B, es a dir, mes lents.
La nostra ginegologa reproductiva ens va dir fa un mes que ens ficava a la llista d'espera per fer una FIV a la vall d'hebron ja que si no no em quedaria embarassada, seguit d'aixo vaig trucar a la vall d'hebron per comprovar i no em van voler donar cap tipus d'informacio, unicament em va dir la noia que em va agafar el telefon que per que m'arribes la carta de la primera visita seria molt temps que aproximadament serien 9 messos... sense comprovar si estic o no a la llista... algu esta a la meva situacio??? Si es aixi, aproximadament quan temps us han donat a la resta?
Gràciees :()()::::
asunsion
Entrades: 2
Membre des de: dt. set. 12, 2023 8:44 am

Re: Llista d'espera fiv vall d'hebron

EntradaAutor: asunsion » dt. set. 12, 2023 8:49 am

Hola!! A nosaltres ens van trucar de la Vall d'Hebron als dos anys de llista d'espera.
També vaig trucar per preguntar com anava la llista (Se que en altres hospitals els pacients saben en quin número estan) pero no m'ho van dir tampoc, simplement que encara faltava...
Kareniba

EntradaAutor: Kareniba » dt. set. 12, 2023 8:42 pm

asunsion ha escrit:Hola!! A nosaltres ens van trucar de la Vall d'Hebron als dos anys de llista d'espera.
També vaig trucar per preguntar com anava la llista (Se que en altres hospitals els pacients saben en quin número estan) pero no m'ho van dir tampoc, simplement que encara faltava...

Pero us ho van dir de paraula els vostres metges que estavau a la llista???
Es a dir la primera visita o contacte va ser als dos anys d'espera???
asunsion
Entrades: 2
Membre des de: dt. set. 12, 2023 8:44 am

EntradaAutor: asunsion » dc. set. 13, 2023 7:46 am

No recordo si per telèfon em van mirar nom o no, però tampoc em van dir cap data aproximada, sol un "ja rebràs la carta"
Vas trucar a la centraleta general o directament a repro??
Kareniba

EntradaAutor: Kareniba » dc. set. 13, 2023 9:37 am

A la centraleta diria, al numero general que sortia a internet. Aquella noia es la que em va dir literalment uuuuuffff la primera carta t'arribara aproximadament en 9 o 12 messos... i em va penjar...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::