Aglú té exeperiència amb CRA Barcelona i Fertty, Institut Marqués?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Bibianapastorgranero
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. març 18, 2024 9:13 am

Aglú té exeperiència amb CRA Barcelona i Fertty, Institut Marqués?

EntradaAutor: Bibianapastorgranero » dl. març 18, 2024 10:39 am

Hola, a totes,

Amb la meva parella estem estudiant diferents centres de BCN de RA per rebre una ovodonació i hem estat ja a masses:
Dexeus, Eugin, InstittuT Marqués, Gravida, Fertty, CRA Barcelona, Dona i Nen, IVI,...

Si us plau, ens podeu dir alguna cosa d'acrquest centres per ajudarnos a decidir-nos en quin anar?

Moltes gràcies!

Bibiana
aguellpe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dc. març 30, 2011 11:04 am

Re: Aglú té exeperiència amb CRA Barcelona i Fertty, Institut Marqués?

EntradaAutor: aguellpe » ds. març 23, 2024 11:19 pm

Hola Bibiana,
Jo he anat a Gravida, CRA i CIRH i crec que em quedaré amb Gravida, es qui m'inspira més confiança, però volem fer una altra visita per acabar de decidir. Quina impressió t'han donat a tu? l'Institut Marques qur tal?
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: Aglú té exeperiència amb CRA Barcelona i Fertty, Institut Marqués?

EntradaAutor: Alma33 » dg. març 24, 2024 4:38 pm

Jo vaig fer una adopció d'embrions a Gravida i estic encantada amb el tracte rebut per la dra. Gomila,que és un encant i gran professional. Quedeu-vos allà on us sentiu millor acompanyats i tinguin un bon laboratori.
Bibianapastorgranero
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. març 18, 2024 9:13 am

Re: Aglú té exeperiència amb CRA Barcelona i Fertty, Institut Marqués?

EntradaAutor: Bibianapastorgranero » dl. març 25, 2024 6:31 pm

Gràcies a totes dues,

L'Institut Marquès ens va fer bona impressió, tot i que ens van demanar algunes proves que potser, comentant-ho amb altres CRA no calien. El tracte ens va agradar i sembla que tinguin un bon laboratori. Encara estem valorant on fer-ho. El que està clar és que cada especilaista en funció de la seva experiència et demana unes proves o altres i al final, això ens confon. Imagino que ens hem de decantar per un o altre sense certesa.

Ja us anirem comentant.

(Gravida, no ens va acabar de convencer la Dra. que ens va atendre, va insisitir en el programa de compartir els ovuls quan nosaltres li vam deixar clar que no estavem interessants i ella r q r, no ens va agradar a més no venia al cas.)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::