FIV Trueta 2024
FIV Trueta 2024
Bon dia,
Estic en llista d’espera des del setembre per fer FIV al trueta i m’agradaria saber si hi ha algú més que estigui en llista o si sabeu com van els tempos.
Gràcies :)
Estic en llista d’espera des del setembre per fer FIV al trueta i m’agradaria saber si hi ha algú més que estigui en llista o si sabeu com van els tempos.
Gràcies :)
Re: FIV Trueta 2024
Hola,
No.. no tinc cap actualització. Només que l’agost és inhàbil..
des de quan estas a la llista?
No.. no tinc cap actualització. Només que l’agost és inhàbil..
des de quan estas a la llista?
Hola, que guay trobar un grup on es pugui parlar i veure altres vivencies avui he acabat amb totes les proves que em demanaven avans de que el trueta em truqui, alguna sap cuan triga el trueta en donarte la primera cita?
Hola bones,
Sóc l’ Ari i jo estic desde el mes de Juliol a la llista d’ epsera que a les hores em van dir 10 mesos un any d’ espera. A mi no m apareix a la meva salut cap tipus de llista d’ espera ni se si es pot saber com van.
Si algú té informació li agrairía!
Sóc l’ Ari i jo estic desde el mes de Juliol a la llista d’ epsera que a les hores em van dir 10 mesos un any d’ espera. A mi no m apareix a la meva salut cap tipus de llista d’ espera ni se si es pot saber com van.
Si algú té informació li agrairía!
Hola noies, a mi m’han trucat a l’any just (1 any i 1 dia per ser concrets) i quan et truquen ja és per començar directe a la següent regla, almenys en el meu cas. Des de finals de Juliol fins principis de setembre tenen com “tancat” i no fan tractaments pel que em van dir. Així que si tot va bé cap al Juliol us haurien de trucar Ari.
Jordina, jo si no recordo malament em van donar hora cap als sis mesos desprès de la derivació del güell.. espero que et truquin aviat.
L’espera es fa llarga.. ànims!!
Jordina, jo si no recordo malament em van donar hora cap als sis mesos desprès de la derivació del güell.. espero que et truquin aviat.
L’espera es fa llarga.. ànims!!
Hola! Si ja m’han trucat però m’han donat hora per al febrer + suposo que un any més d’espera… amb la meva parella hem decidit anar per privat a la clínica Ivi…. Ja que fa temps que estem preparats per ser pares i comença a afectar psicològicament... espero que tingueu molta sort i puguem aconseguir totes ser mares aviat.
Que bee! Si podeu endavant, i si pel que fos acabeu a la SS, no digueu que heu anat per la privada perquè et resten dels 3 intents que tens.. molt injust.
Espero que aviat totes ho aconseguim si!
Espero que aviat totes ho aconseguim si!
Noies, si fem un grup en un altre chat de suport per què és una situació complicada i crec que ens vindría bé poder parlar-ne.
Que penseu?
Abraçades
Que penseu?
Abraçades
Ari, t’he contestat el missatge privat, nose si l’has rebut.
Jo ja he fet tot el tractament al trueta, i ara esperar 2-3 mesos per la transferència. Força llarg tot..
Jo ja he fet tot el tractament al trueta, i ara esperar 2-3 mesos per la transferència. Força llarg tot..
Hola!!
Et vaig llegir.. el que no entenc és això dels 2-3 mesos per fer la tranferència.
Noies, voleu que fem un grup de telegram whatsaap? ? crec que ens aniría bé poder parar i que totes ens podem trobar soles i perdudes.
Trobo que aquest bloc va fatal.
Que us sembla?
qualsevol cosa em dieu.
una abraçada noies
Et vaig llegir.. el que no entenc és això dels 2-3 mesos per fer la tranferència.
Noies, voleu que fem un grup de telegram whatsaap? ? crec que ens aniría bé poder parar i que totes ens podem trobar soles i perdudes.
Trobo que aquest bloc va fatal.
Que us sembla?
qualsevol cosa em dieu.
una abraçada noies
- Sweet_dream
- Entrades: 1
- Membre des de: dj. oct. 03, 2024 2:46 pm
Bones noies,
Estic a la llista d'espera per FIV des de desembre 2023 i ara m'han trucat per fer visita el 16 de desembre. L'extracció d'òvuls me la faran el 20 de febrer.
Vau fer grup per Telegram? Em podeu afegir.
Gràcies
Estic a la llista d'espera per FIV des de desembre 2023 i ara m'han trucat per fer visita el 16 de desembre. L'extracció d'òvuls me la faran el 20 de febrer.
Vau fer grup per Telegram? Em podeu afegir.
Gràcies
Si, si voleu podem crear un grup i compartir l’experiència :)
Hola! Seria Genial poder fer un grup! Jo tmb m’apunto!! Com ho podem fer?
Boniques,
Crear un grup i passar un enllaç no?? Algú almenys m hauría de passar un telèfon per privat per poder crear-lo i desprès passo enllaç.
Mir-ho de crear-lo i us envio enllaç!!
Crear un grup i passar un enllaç no?? Algú almenys m hauría de passar un telèfon per privat per poder crear-lo i desprès passo enllaç.
Mir-ho de crear-lo i us envio enllaç!!
Us deixo enllaç de grup de Telegram!!! Us hi esperem!
https://t.me/+cpJBdZrZhkw2NTBk
https://t.me/+cpJBdZrZhkw2NTBk
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |