Buscant clínica RA

Tractaments, clíniques, medicaments..
Serpentina
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. maig 03, 2023 2:12 pm

Buscant clínica RA

EntradaAutor: Serpentina » dj. oct. 24, 2024 8:05 pm

Hola!

Després de dos anys buscant hem d'acabar a reproducció assistida, però anem molt peixos i no sabem per on començar. M'agradaria saber què tindrieu en compte a l'hora de triar clínica, i si teniu experiències en clíniques concretes a Barcelona serà de molta utilitat!

Mooltes gràcies!
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: Buscant clínica RA

EntradaAutor: Nika_88 » dv. oct. 25, 2024 5:52 pm

Hola @Serpentina!!

Doncs cosetes a tenir en compte alhora de la recerca de clínica, seria:
- tecniques de laboratori (per exemple, si utilitzen tecniques de selecció d'esperma) i si tenen el laboratori a la mateixa clínica.
- que portin els embrions a día 5/6 i no facin transferencies a día 3, es a dir, que tinguin com una "garantía de blasto"
- pregunta si hi ha una visita el cap de setmana o si hi ha una emergència on et visitarien.
I sobretot, que us sentiu ben acompanyats amb els metges, que no us sentiu jutgats. Que us expliquin bé tots els dubtes que tingueu.

Nosaltres de Barcelona, hem estat al CIRH per part privada i vam fer els 2 cicles al Clínic per la SS. Ara estem de nou a la recerca de cliniques, hem visitat Dexeus, IVI, i volem veure ReproClinic.

Heu mirat de visitar-vos per la SS i que us facin derivació a RA?

Molta sort!!
Serpentina
Entrades: 17
Membre des de: dc. maig 03, 2023 2:12 pm

EntradaAutor: Serpentina » ds. oct. 26, 2024 12:07 am

Hola!
Gràcies per la info, Nika_88!

De moment tenim al cap veure clíniques que per temes logístics ens diguin còmodes per arribar-hi: gravida, dexeus, institut marques, ginefiv... La veritat és que ens fa molta mandra haver de fer "jornades de portes obertes", però és el que hi ha...

La SS no la contemplem perquè no volem esperar i tenim la sort que ens podem permetre el tractament a una privada...
Veronika
Entrades: 2
Membre des de: dl. oct. 28, 2024 8:16 pm

EntradaAutor: Veronika » dl. nov. 11, 2024 7:09 pm

Bona tarda serpentina!

Jo et puc parlar de la meva experiencia, després de 3 anys intentant i amb un abortament, vam decidir començar amb una fiv, la seguretat social trigava 2 anys la llista d’espera i per edat descartaven.
Vaig parlar amb el meu ginecòleg i em va recomanar a la Dra. Olga Serra de la Clínica IVF Barcelona, ja que havien treballat junts.
Al març d’aquest any vam començar amb visites i ells tenen laboratori propi, tens a la doctora i a una asistent mèdica per parlar per telèfon per qualsevol dubte, tot ho fan a la clínica.
Nosaltres vam fer la primera extracció d’ovuls que va anar super bé, pero al fer el test genètic, cap dels tres eren compatibles, ja que els cromosomes sortien amb mal formacions.
Vam esperar un mes per recuperar-me i vam tornar a fer-ho i el test genètic va sortir bè.
El 28 d’agost vam fer la fiv i ara estic de 13 setmanes i tot va super bè.
Tota la clínica, desde la recepció, la doctora, asistenta, equip de cirugía. S’han portat molt bé amb mí,mai m’han deixat sola i siempre han sigut clars i sincers.

Espero que tot vagi molt bè, el camí no es fàcil però val molt la pena.
Molts ánims i una abraçada!

Vero.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::