Estimulació Ovarica

Tractaments, clíniques, medicaments..
Jordina87
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. set. 27, 2024 11:13 am

Estimulació Ovarica

EntradaAutor: Jordina87 » ds. nov. 09, 2024 4:30 pm

Hola, el día 2/12 començo amb la estimulació! Algún consell d’alimentació, vivencies, consells en general? Estic dels nervis i m’agradaría parla amb algú que es trobi a la mateixa situació o que ho hagues passat ja :()():::: :()()::::
Intentant
Entrades: 29
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: Estimulació Ovarica

EntradaAutor: Intentant » dl. nov. 11, 2024 3:48 pm

Hola Jordina,
Que be que tinguis l’estimulació tant aprop, jo l’he acabat fa poquet, el 24 d’octubre em van fer la punció i va anar tot molt bé. Ja vinc de dues fiv, una amb un sol embrió que va acabar en avort i una altra fallida així que estava dels nervis per aquesta.. però va anar tant bé que tenim 7 embrions congelats, esperant la transferència al gener.

No sabria dir-te que ha fet que millori la resposta.. però si que vaig començar a menjar sense gluten i lactosa (tinc mala absorció) i em va disminuir molt la inflamació.. també vaig estar prenent ovosicare fertility que crec que m’ha ajudat a madurar els folicles, i sobretot postures de ioga pel sòl pèlvic, així ajudes a circular millor la sang. Una noia d’insta que val la pena seguir és: “yogayfertilidad”

Molts ànims en aquest procés i espero que vagi super bé l’estimulació!

Una abraçada :--/)
Jordina87
Entrades: 5
Membre des de: dv. set. 27, 2024 11:13 am

Re: Estimulació Ovarica

EntradaAutor: Jordina87 » dj. nov. 14, 2024 11:54 am

Moltes gracies Puça! Seguire a aqeusta noia del insta!! Espero que al gener tinguis moltissima sort!! Jo soc nova amb el tema de la RA i per a mi es un mon nou! I tots els consells que em vinguin son super benvinguts! Mil gracies per ser-hi!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::