FIV 2024
- Piruleta15
- :: peixet
- Entrades: 297
- Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm
FIV 2024
Obro post tot i que acaba l'any!! A mi el fòrum em va ajudar molt i el veig molt parat...
Poso en situació... Tinc un peque per FIV del 2023 i acabo de fer transfer del 2n. Ara en betaespera...em sento diferent perquè el fet de tenir el meu petit la sensació és estranya...
A veure si algú està com jo i voleu compartir!
Una abraçada :)
Poso en situació... Tinc un peque per FIV del 2023 i acabo de fer transfer del 2n. Ara en betaespera...em sento diferent perquè el fet de tenir el meu petit la sensació és estranya...
A veure si algú està com jo i voleu compartir!
Una abraçada :)
Re: FIV 2024
Hola Piruleta15, que bé que hagis creat el grup!
Espero que la betaespera no se’t faci llrga i que tinguis bones notícies aviat ànims amb l’espera!! Quan tens l’anàlisi?
Jo tinc transferència el 17 de gener, i és el primer cop que la faig d’un embrió congelat, així que tot nou. M’han receptat anticonceptives un mes i desprès uns parxes d’estrogens que no m’he posat mai. A veure si tot va bé, l’última transfe vaig tenir un avort i no voldria tornar a passar-hi..
Una abraçada!!
Espero que la betaespera no se’t faci llrga i que tinguis bones notícies aviat ànims amb l’espera!! Quan tens l’anàlisi?
Jo tinc transferència el 17 de gener, i és el primer cop que la faig d’un embrió congelat, així que tot nou. M’han receptat anticonceptives un mes i desprès uns parxes d’estrogens que no m’he posat mai. A veure si tot va bé, l’última transfe vaig tenir un avort i no voldria tornar a passar-hi..
Una abraçada!!
- Violeta_38y
- :: puça
- Entrades: 8
- Membre des de: ds. juny 19, 2021 10:03 am
Vull desitjar ànims per a totes.
Jo em vaig fer abans del 2022 tres fivs. Dos primeres amb el marit que té els espermes lents i fragmentats l'ADN, i 2 anys anteriors buscant i res, jo l'edat de 39 amb una antimilleriana sobre 1,4 al 2021, sense cap diagnòstic difícil(només l'edat).
Al 2022 tinc gràcies a la 3a fiv ( al Clínic pagant, té públic i privat...ho recomano);amb 40 anys el meu fill i després al 2024 he tingut de forma natural amb el meu marit la segona filla( només 7 mesos de recerca)
Ara tenim molta feina i poc temps, però bé.
Bones festes i ànims.
Hola a totes!
Torno a ser aquí, vaig entrar fa 3 anys a la primer FIV (que em va donar el meu fill) i ara comencem una nova FIV. Ara estic amb estradiol oral i demà em visiten per veure si començo amb les punxades. El que més por em fa és la punció ovàrica el tema de la sedació....
Piruleta15 molta sort amb la betaespera!!!
Intentant, molta sort a tú també, mira així podràs passar un Nadal tranquil i preparant-te pel gran dia.
Violeta_38y ostres la segona nena debia ser una gran sorpresa!!! qué bé!!
Torno a ser aquí, vaig entrar fa 3 anys a la primer FIV (que em va donar el meu fill) i ara comencem una nova FIV. Ara estic amb estradiol oral i demà em visiten per veure si començo amb les punxades. El que més por em fa és la punció ovàrica el tema de la sedació....
Piruleta15 molta sort amb la betaespera!!!
Intentant, molta sort a tú també, mira així podràs passar un Nadal tranquil i preparant-te pel gran dia.
Violeta_38y ostres la segona nena debia ser una gran sorpresa!!! qué bé!!
Hola noies! Una altra que s'apunta al carro de FIV.
Jo estic en plena estimulació ovàrica, la punció serà la setmana que ve.
Desprès de dos anys de búsqueda i res..hem hagut d'optar per FIV.
Ja sé que he d'estar tranquila, però ho estic passant amb molta ansietat i incertesa..
Piruleta..ja saps el resultat de la Beta?
Vinga noies, ens llegim! Sort a totes
Jo estic en plena estimulació ovàrica, la punció serà la setmana que ve.
Desprès de dos anys de búsqueda i res..hem hagut d'optar per FIV.
Ja sé que he d'estar tranquila, però ho estic passant amb molta ansietat i incertesa..
Piruleta..ja saps el resultat de la Beta?
Vinga noies, ens llegim! Sort a totes
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |