FIV 2024
- Piruleta15
- :: tortuga

- Entrades: 328
- Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm
FIV 2024
Obro post tot i que acaba l'any!! A mi el fòrum em va ajudar molt i el veig molt parat...
Poso en situació... Tinc un peque per FIV del 2023 i acabo de fer transfer del 2n. Ara en betaespera...em sento diferent perquè el fet de tenir el meu petit la sensació és estranya...
A veure si algú està com jo i voleu compartir!
Una abraçada :)
Poso en situació... Tinc un peque per FIV del 2023 i acabo de fer transfer del 2n. Ara en betaespera...em sento diferent perquè el fet de tenir el meu petit la sensació és estranya...
A veure si algú està com jo i voleu compartir!
Re: FIV 2024
Hola Piruleta15, que bé que hagis creat el grup!
Espero que la betaespera no se’t faci llrga i que tinguis bones notícies aviat
ànims amb l’espera!! Quan tens l’anàlisi?
Jo tinc transferència el 17 de gener, i és el primer cop que la faig d’un embrió congelat, així que tot nou. M’han receptat anticonceptives un mes i desprès uns parxes d’estrogens que no m’he posat mai. A veure si tot va bé, l’última transfe vaig tenir un avort i no voldria tornar a passar-hi..
Una abraçada!!
Espero que la betaespera no se’t faci llrga i que tinguis bones notícies aviat
ànims amb l’espera!! Quan tens l’anàlisi?Jo tinc transferència el 17 de gener, i és el primer cop que la faig d’un embrió congelat, així que tot nou. M’han receptat anticonceptives un mes i desprès uns parxes d’estrogens que no m’he posat mai. A veure si tot va bé, l’última transfe vaig tenir un avort i no voldria tornar a passar-hi..
Una abraçada!!
- Violeta_38y
- :: puça

- Entrades: 8
- Membre des de: ds. juny 19, 2021 10:03 am
Vull desitjar ànims per a totes.
Jo em vaig fer abans del 2022 tres fivs. Dos primeres amb el marit que té els espermes lents i fragmentats l'ADN, i 2 anys anteriors buscant i res, jo l'edat de 39 amb una antimilleriana sobre 1,4 al 2021, sense cap diagnòstic difícil(només l'edat).
Al 2022 tinc gràcies a la 3a fiv ( al Clínic pagant, té públic i privat...ho recomano);amb 40 anys el meu fill i després al 2024 he tingut de forma natural amb el meu marit la segona filla( només 7 mesos de recerca)
Ara tenim molta feina i poc temps, però bé.
Bones festes i ànims.
Hola a totes!
Torno a ser aquí, vaig entrar fa 3 anys a la primer FIV (que em va donar el meu fill) i ara comencem una nova FIV. Ara estic amb estradiol oral i demà em visiten per veure si començo amb les punxades. El que més por em fa és la punció ovàrica el tema de la sedació....
Piruleta15 molta sort amb la betaespera!!!
Intentant, molta sort a tú també, mira així podràs passar un Nadal tranquil i preparant-te pel gran dia.
Violeta_38y ostres la segona nena debia ser una gran sorpresa!!! qué bé!!
Torno a ser aquí, vaig entrar fa 3 anys a la primer FIV (que em va donar el meu fill) i ara comencem una nova FIV. Ara estic amb estradiol oral i demà em visiten per veure si començo amb les punxades. El que més por em fa és la punció ovàrica el tema de la sedació....
Piruleta15 molta sort amb la betaespera!!!
Intentant, molta sort a tú també, mira així podràs passar un Nadal tranquil i preparant-te pel gran dia.
Violeta_38y ostres la segona nena debia ser una gran sorpresa!!! qué bé!!

Hola noies! Una altra que s'apunta al carro de FIV.
Jo estic en plena estimulació ovàrica, la punció serà la setmana que ve.
Desprès de dos anys de búsqueda i res..hem hagut d'optar per FIV.
Ja sé que he d'estar tranquila, però ho estic passant amb molta ansietat i incertesa..
Piruleta..ja saps el resultat de la Beta?
Vinga noies, ens llegim! Sort a totes
Jo estic en plena estimulació ovàrica, la punció serà la setmana que ve.
Desprès de dos anys de búsqueda i res..hem hagut d'optar per FIV.
Ja sé que he d'estar tranquila, però ho estic passant amb molta ansietat i incertesa..
Piruleta..ja saps el resultat de la Beta?
Vinga noies, ens llegim! Sort a totes

Quina llàstima que no tiri endavant el fil!
Jo estic en betaespera i se m'està fent etern!!! Algú més per aquí?
Jo estic en betaespera i se m'està fent etern!!! Algú més per aquí?
- Piruleta15

Ostres noies, perdoneu! Vaig oblidar-me completament del fòrum pensant que no tiraria endavant. A part que també amb la recerca del 1r tenía més temps que ara que és el 2n jaja.
Us poso al día...la beta de novembre malauradament va ser negativa i em van dir que era pq no som superfertils i que un cop sempre pot fallar (bé és el 2n que falla a la dexeus ja havia fet una transfer, la 1a q va ser negativa). És cert que dsprés vaig anar a parar al Cirh on a la 1a em vaig quedar del peque i ja em diuen que va ser un èxit.
Tot i que em deien que farien la següent transfer sense fer re (encara tinc 3 cngelats) vaig decidir fer biopsia i histeroscopia, dncs per quedar-me del 1r em va anar bé, va sortir tot correcta i ara a principis de març vaig a per una altra transfer. El meu fill és 5BA, el negatiu era 3BB (els dos de dia 5), ara tot el que queda és de dia 6 però dos són 5BA a veure si hi ha sort...
Estaré més per aquí i us seguiré!!!
Per cert per tema sedició no patiu és agradable i tot encara que fa respecte.
Ktal puncions? Betaespera?
Va activem i posem al día
Petonets!!
Us poso al día...la beta de novembre malauradament va ser negativa i em van dir que era pq no som superfertils i que un cop sempre pot fallar (bé és el 2n que falla a la dexeus ja havia fet una transfer, la 1a q va ser negativa). És cert que dsprés vaig anar a parar al Cirh on a la 1a em vaig quedar del peque i ja em diuen que va ser un èxit.
Tot i que em deien que farien la següent transfer sense fer re (encara tinc 3 cngelats) vaig decidir fer biopsia i histeroscopia, dncs per quedar-me del 1r em va anar bé, va sortir tot correcta i ara a principis de març vaig a per una altra transfer. El meu fill és 5BA, el negatiu era 3BB (els dos de dia 5), ara tot el que queda és de dia 6 però dos són 5BA a veure si hi ha sort...
Estaré més per aquí i us seguiré!!!
Per cert per tema sedició no patiu és agradable i tot encara que fa respecte.
Ktal puncions? Betaespera?
Va activem i posem al día
Petonets!!
Piruleta, que bé que tornis a estar per aquí! Jo estic amb betaespera i també vaig al Cirh! El meu embrió és 4AB.
La veritat és que no tinc cap símptoma (fa 4 dies de la transferencia) i després de dos anys veient només testos negatius se'm fa estrany pensar que surti positiu. Tant de bo fos així, ho desitjo tant!!! Pero hi ha moments que em sento negativa i com que no tinc cap símptoma... Tinc la beta el 27 de febrer.
Que bé que en res vagis a per la transfer! Ja vas explicant!
La veritat és que no tinc cap símptoma (fa 4 dies de la transferencia) i després de dos anys veient només testos negatius se'm fa estrany pensar que surti positiu. Tant de bo fos així, ho desitjo tant!!! Pero hi ha moments que em sento negativa i com que no tinc cap símptoma... Tinc la beta el 27 de febrer.
Que bé que en res vagis a per la transfer! Ja vas explicant!
Hola, noies! M’apunto a aquest fil. Començo l’estimulació d’aquí a unes dues setmanes per a l’operació germanet/a. Com ho porteu? Molta sort a totes, i que els positius arribin aviat!
- Piruleta15

Ostres dos anys veient negatius? Quantes transfer portes? Qui et porta del Cirh? Jo estic atabalada per si dels 3 que em queden cap va bé...espero q si!
Operació germanet i comences tot de 0 entenc?
Perdoneu no m'he quedat amb els vostres noms!! Poc a poc.
Jo el 28 tinc visita per si faig proges 5 dies i ja transfer. Sobre el 7 o així tindré transfer en teoría...
Operació germanet i comences tot de 0 entenc?
Perdoneu no m'he quedat amb els vostres noms!! Poc a poc.
Jo el 28 tinc visita per si faig proges 5 dies i ja transfer. Sobre el 7 o així tindré transfer en teoría...
Piruleta, és la meva primera FIV i primera transfer. Porto dos anys veient negatius de manera natural, però han sigut dos anys molt frustrants, per ser exactes 26 esperances i 26 desil•lusions!
En principi jo ho tinc tot bé, el meu home morfologia d'un 2% i movilitat justeta.
Creuem dits...betaespera eterna..
Jo vaig al Cirh el 27 a fer-me la beta, casi ens creuem, per un dia
Liliana benvinguda!!! Ja ens vas explicant!!
En principi jo ho tinc tot bé, el meu home morfologia d'un 2% i movilitat justeta.
Creuem dits...betaespera eterna..
Jo vaig al Cirh el 27 a fer-me la beta, casi ens creuem, per un dia
Liliana benvinguda!!! Ja ens vas explicant!!
Moltes gràcies!! Ànims amb la betaespera ❤️
Vam fer una primera FIV fa uns dos anys de la qual va néixer el nostre fill. No va quedar cap altre embrió, o sigui que comencem de zero!
Vam fer una primera FIV fa uns dos anys de la qual va néixer el nostre fill. No va quedar cap altre embrió, o sigui que comencem de zero!
- Piruleta15

A veure si això es va animant!!
Jo estic preocupada per si cap dels 3 funciona... seria un drama i no tinc clar que comences de 0, no vull ni pensar-ho.
Claire jo crec que avui ja pots fer pipitest. Jo vaig tenir beta positiva dissabte i
dimecres ja em sortia marcat. Com a esperança et diré que Jo vaig fer com dos anys test ovulació i algún que altre test embaràs i a la 2a transfer, 1a dl cirh vaig veure + tenía endometriosis i no ho sabia tot i imaginar-m'ho. La doctora Prada per mi la meva salvació ho va veure...ara ja no està al cirh.
Liliana ànims! Jo a la 2a estimulació vaig tenir el peque! Ara ja sabran el que falla.
Ja anireu explicant!!
Jo estic preocupada per si cap dels 3 funciona... seria un drama i no tinc clar que comences de 0, no vull ni pensar-ho.
Claire jo crec que avui ja pots fer pipitest. Jo vaig tenir beta positiva dissabte i
dimecres ja em sortia marcat. Com a esperança et diré que Jo vaig fer com dos anys test ovulació i algún que altre test embaràs i a la 2a transfer, 1a dl cirh vaig veure + tenía endometriosis i no ho sabia tot i imaginar-m'ho. La doctora Prada per mi la meva salvació ho va veure...ara ja no està al cirh.
Liliana ànims! Jo a la 2a estimulació vaig tenir el peque! Ara ja sabran el que falla.
Ja anireu explicant!!
No he aguantat més i m'he fet test. Surt una línia més fluixa que la de control, però surt!!! No m'ho puc ni creure! Em fa por fer-me il•lusions així que mho prenc amb molta cautela. Dijous tinc la beta.
Però almenys sento que m'ha tornat l'esperança i que pot ser possible.
Però almenys sento que m'ha tornat l'esperança i que pot ser possible.
- Piruleta15

Jo el 1r test era de Dexeus que et donen per saber si la punxada prèvia ovulació ha fet efecto. Ho saben per hormona embaràs. Et donen dos test, un em va sobrar i el vaig fer servir aquí. Va sortir fluixeta i després m'anava fent els que venen amb test ovulació onestep que sempre venen 2 o 3 d'embaràs com de regal i cada día veía si sortia més forta línia (vaja que em vaig tornar boja...).
No he preguntat la teva edat...influeix. Ahir vaig parlar amb laboratori pel tema que queden 3 i em va dir que els vaig congelar amb 32 i això vol dir cara o creu 50-50. Ara tinc 35 tmpoc canvia massa però entenc que a partir d'ara tot baixa.
Ànims va!! I informe jaja
Ah et diré que beta a partir de 100 et pots relaxar força.
No he preguntat la teva edat...influeix. Ahir vaig parlar amb laboratori pel tema que queden 3 i em va dir que els vaig congelar amb 32 i això vol dir cara o creu 50-50. Ara tinc 35 tmpoc canvia massa però entenc que a partir d'ara tot baixa.
Ànims va!! I informe jaja
Ah et diré que beta a partir de 100 et pots relaxar força.
- Piruleta15

Com ha anat la beta? Si has anat a 1a hora ja deus estar apunt de saber-ho!
Molta sort!
Molta sort!
Estic embarassada!!!
La beta de 300.
Estic una mica ratllada perquè tinc com un flato al costat dret ja fa uns dies. La gine no Li ha donat importància.. però a mi em ratlla una mica. Ara a esperar la eco en dues setmanes.
Tinc 34 anys. Primera FIV i primera transfer!
Piruleta, va que demà comences tu a posar-t'hi!
La beta de 300.Estic una mica ratllada perquè tinc com un flato al costat dret ja fa uns dies. La gine no Li ha donat importància.. però a mi em ratlla una mica. Ara a esperar la eco en dues setmanes.
Tinc 34 anys. Primera FIV i primera transfer!
Piruleta, va que demà comences tu a posar-t'hi!
- Piruleta15

Oohh Claire m'alegro moooolt! Jo em vaig quedar amb 32 a la 1a transfer de la 2a fiv! Ara tinc 35 a veure que... tinc molta por de quedar-me a 0!! No et ratllis pels simptomes. Jo vaig partir molt tot embaràs després de buscar tant la veritat que és dur...
Hola noies!
Alguna de vosaltres té referencies del Dr. Joan Carrera que visita a Avantmedic Lleida i tb EUG Vic i Manresa?
I de Cefer Lleida amb la Gemma Valls??
Moltes gràcies
Alguna de vosaltres té referencies del Dr. Joan Carrera que visita a Avantmedic Lleida i tb EUG Vic i Manresa?
I de Cefer Lleida amb la Gemma Valls??
Moltes gràcies
- Piruleta15

Xispa no ho conec...sap greu. De Barcelona alguna cosa més si però ja està.
Bueno noies vaig a transfer dijous!
Bueno noies vaig a transfer dijous!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |