Inseminació artificial a Hospital Clinic SS

Tractaments, clíniques, medicaments..
Sofia_92
Entrades: 4
Membre des de: dl. feb. 10, 2025 10:34 am

Inseminació artificial a Hospital Clinic SS

EntradaAutor: Sofia_92 » dt. març 11, 2025 10:51 am

Bon dia!

M'agradaria compartir la meva experiència i obtenir una mica d'informació.

Al desembre, em van derivar a reproducció assistida a Terrassa per la seguretat social. Em van fer una analítica i una ecografia, i a la meva parella un seminograma.

Al febrer, vam tenir la nostra primera visita a Terrassa. A la meva parella li van repetir el seminograma i a mi em van fer una histerosalpingografia (per sort, no em va fer mal).

Ara ens han derivat a Inseminació Artificial al Clínic, on ens han dit que no hi ha llista d'espera.

M'agradaria saber quant temps solen trigar a trucar-nos i què passarà a partir d'ara.

Espero que em pugueu ajudar!
Jenbcn88
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. oct. 15, 2023 5:30 pm

Re: Inseminació artificial a Hospital Clinic SS

EntradaAutor: Jenbcn88 » dv. març 21, 2025 5:30 pm

En telegram hay un grupo del clinico. FIV clínic SS
Genova
Entrades: 9
Membre des de: dg. feb. 25, 2024 1:36 pm

EntradaAutor: Genova » dt. març 25, 2025 7:54 am

Et recomano q estiguis molt a sobre…. A mi em van fer les proves fa un any i no he sabut res de res… ho he deixat correr xq,en el meu cas, era per ser mare soltera i la vida se m’ha complicat una mica ara mateix, així q de moment ho posposo uns mesos. Pero jo del clínic no he tingut cap noticia i les proves als 6 mesos caduquen. Així q pressiona.
Sofia_92

EntradaAutor: Sofia_92 » dc. març 26, 2025 11:28 am

Moltes gràcies per respondre... la meva gine em va dir que no hi havia llista d'espera, així que m'esperaré un mes i els hi escriure... mare meva quina vergonya està un any esperant!!!

Sofia
NúriaAiruna
Entrades: 2
Membre des de: ds. març 29, 2025 5:08 pm

EntradaAutor: NúriaAiruna » dt. abr. 01, 2025 10:48 am

Hola. Com ha anat? Què ha passat amb el procés? Just ara jo estic derivada al clínic i per altres proves que he tingut de la privada crec que podria fer inseminació artificial.

Pel que m'han explicat ara hauré d'esperar 4 mesos per a fer la primera visita (tot i que és una trucada) i, a partir d'aquí, amb proves que jo els pugui oferir, em farien més proves i em deriven a una llista o a una altra.

M'han comentat que inseminació artificial no hi ha llista i a FIV uns 10 mesos.

Saps alguna cosa?

Gràcies! :)
Sofia_92

EntradaAutor: Sofia_92 » dj. abr. 03, 2025 1:30 pm

Hola!!!
Doncs encara no m'han trucat... intento pensar que només han passat dues setmanes des de la derivació, com tu, em van dir que no hi havia llista d'espera. En teoria crec que tinc totes les proves fetes... he pensat que quan tornem de setmana santa els hi escriuré, perquè la meva gine em va dir que de vegades perdien els documents... així m'asseguro.

Tu que tal??
Unamas
Entrades: 1
Membre des de: dl. gen. 20, 2025 6:02 pm

EntradaAutor: Unamas » dt. abr. 08, 2025 6:43 pm

Al clínic no se com. a però a hospital del mar on estío jo, el que costa es aconsefuir la 1a cita; una vetada la fas estas dina i comiences quan et fan les proves ; si ja les tens es directo al seguent cicle
Sofia_92

EntradaAutor: Sofia_92 » dj. abr. 10, 2025 11:28 am

Moltes gràcies! A finals d'abril si no s'han posat en contacte amb mi els hi preguntaré com va el tema... Crec que l'únic que em falta és els cariotips, que crec que es fa sempre?

Tenim analítica hormonal, 2 seminogrames, histerosalpingografia y ecografia...

Aix quin procés...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::