FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
CristinaCasas
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: CristinaCasas » dc. maig 03, 2023 4:41 pm

[color=#8000FF]bon dia ,
Avui per fi hem tingut la visita amb la gine. I gracies a la doctora començem akst mes el primer tractament de FIV. ( Tema pes ens quedavem fora, pero es veu k li a sabut greu i amb el meu compromís que anire baixant de pes, dons a decidit fernos el.) Aixi que si tot va be akst mes potser ya farem.el primer intent. Estic alucinant. Encara no mo creec.
Anims a totes. Al final conseguirem el nostre desitg ./color]
Ally_b
Entrades: 1
Membre des de: dj. maig 04, 2023 12:10 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Ally_b » dj. maig 04, 2023 12:21 am

Holaa
Os cuento estoy apuntada para fiv desde 22/11/21 ayer me llamaron para primera visita f.puigvert.
Tengo cita lunes 8/05 y para el 5/05 tengo analítica, me gustaría saber después de la primera visita informativa cuanto se tarda en empezar el tto?
Me extirparon las trompas en el mes de marzo ( estuve en espera año y medio para hacerlo) tenia hidrosalpix bilateral.
Estoy nerviosa y ansiosa a la misma vez que contenta, no se como va y si tendre que esperar mucho para empezar después de la primera visita ya que he se hace muy largo y alfinal desespera alguien que pueda orientarme.
Muchas.graciass : lasito :
AiraDamien
Entrades: 2
Membre des de: dt. maig 09, 2023 4:40 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: AiraDamien » dt. maig 09, 2023 4:45 pm

Buenas tardes,

Estamos apuntados en la lista de FIV + DGP del Hospital Sant Pau desde Agosto 2022.
Nos gustaria saber cuanto nos queda por esperar y agradeceriamos que nos informaran como entrar en el grupo de whatsapp mi pareja y yo.

Muchas gracias de antemano y un saludo.
torresae
Entrades: 3
Membre des de: dv. maig 26, 2023 11:46 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: torresae » ds. maig 27, 2023 12:07 am

Bones!
Vaig molt desorientada... la ginecóloga del meu hospital en va derivar a Sant Pau per tal que valoressin el meu cas, aquests al desembre del 2022 em vam enviar una carta dient que iniciaven la valoració, i vaig tindre una primera visita amb medicina repeoductiva al març del 2023.. pero en cap moment he rebut una carta la qual confirmi que estic en llista d'espera....
Si us plau, m'agradaria formar part d'un grup de WhatsApp per poder compartir totes les informacions que tinguem.. Algu em podria afegir?

Gràcies:)
Maria1987
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 08, 2022 11:51 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Maria1987 » dl. maig 29, 2023 10:41 am

Bon dia, molt poques vegades contesten els nostres dubtes i ningú ens entra a cap grup de was. si vos sembla bé podem obrir un nou grup de was. i d'aquesta manera l'espera se'ns farà una mica més amena. Que vos sembla?
Cal dir que llegir tots els comentaris de la gent ajuda molt però la veritat que aquesta espera és dura i és com si necessités una mica més ja que l'informació que tenim des de l'hospital és poca per no dir gens.
ànims
AiraDamien
Entrades: 2
Membre des de: dt. maig 09, 2023 4:40 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: AiraDamien » dl. maig 29, 2023 11:50 am

Hola, si, a nosotros nos gustaria tener mas informacion, saber cuanto tiempo aprox nos queda por esperar y entrar en el grupo de whatsapp... pero no hemos recibido ninguna respuesta a nuestro mensaje anterior...

Alguien nos puede decir como facilitarles nuestros numeros de telefono y añadirnos ?

Esperamos respuesta.

Muchas gracias de antemano y un saludo !
CristinaCasas
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: CristinaCasas » dc. maig 31, 2023 8:35 pm

Bona nit a tothom.
Fa dies que no paso per aqui.
Be el dilluns ven anar al últim control folicular i aquest div en fan l'extraccio del ovuls. en total en tinc 4 (3 al dret) i ( 1 al esquerra) .
Ya us dire que tal anat
Maria1987
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 08, 2022 11:51 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Maria1987 » dc. maig 31, 2023 9:03 pm

Que tinguis molta sort Cristina, i que et vagi tot molt bé!!! Molts ànims i ja ens aniràs contant...
Em podries dir quan et va apuntar a llista d'espera?
Bessets!
CristinaCasas
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: CristinaCasas » dc. maig 31, 2023 11:14 pm

Hola gracies
Dons yo estic en llista d'espera desde octubre '21. Jo vaig trucar al abril d'aquest any x veure com anava la llista d'espera hi ya estava fora xk no vaig agafar les dos trucades que me van fer ( desde centraleta). Aixi k aneu en compte. De tant en tnt truqueu xk escursen molt rapid la llista.
Nanit a tothom.
torresae
Entrades: 3
Membre des de: dv. maig 26, 2023 11:46 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: torresae » dg. juny 04, 2023 7:55 pm

Bones!

El que es podria fer, es que es crees un grup de WhatsApp nou... Si es crees un grup nou i es publiques aquí un enllaç directe per poder unir-nos individualment segur que podria funcionar!

Si algu s'anima a crear-lo que comparteixi l'enllaç, Així podrem compartir experiencies i estar al dia : lasito :
Maria1987
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 08, 2022 11:51 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Maria1987 » dg. juny 04, 2023 7:59 pm

Jo estic d'acord amb el grupo de watsap nou, però això de crear-lo i l'enllaç i tot se'm escapa de les mans , jo també agrairia a qui jo puguis Fer.
Bessets a totes!
torresae
Entrades: 3
Membre des de: dv. maig 26, 2023 11:46 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: torresae » dc. juny 07, 2023 2:35 pm

Bones he creat un nou grup de WhatsApp, os deixo l'enllaç per si voleu accedir-hi! Aixi anem compartint de nou! :)

Abre este enlace para unirte a mi grupo de WhatsApp: https://chat.whatsapp.com/L2j5z1NuUBB0Huwtz0xRWx
annalconm
Entrades: 1
Membre des de: dt. juny 13, 2023 4:50 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: annalconm » dt. juny 13, 2023 4:55 pm

Avui he trucat per donar l'adreça nova a efectes de notificació, i ens diuen que ara estan per els inscrits a la llista de Feb 2022. Ja va quedant menys! :b-)))
CristinaCasas
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: CristinaCasas » dj. juny 15, 2023 11:21 am

Hola a tothom,
Ultimament per aqui no explico res, tot o comento per el grup de wass.
Pero com que segur que hi a gent que no hi esta us poso al corrent.
Dilluns dia 5 ens van fer la transferència al final sols van madurar 2 i de dos sols va ser posible fecundar 1. Ara estic en espera del test k mel tinc k fer el dia 25. Analitica no me la fan( nose ben be perque)aixi que fins el dia 25 toca esperar.
Molesties vaig tenir els primers 5 dies. Ara com a molt algun moment puntual molestias al pit.
Pero bueno ya veurem que tal continua tot.
Cuan sapiga com anat ya us dire.
Anims a totes :ok:
Confusedbyfiv
Entrades: 4
Membre des de: dl. gen. 30, 2023 5:07 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Confusedbyfiv » dj. ago. 31, 2023 8:58 pm

Per fi ha arribat el meu torn!

El dia 22/09 tenim el meu company i jo la primera visita i ara sóc tot un mar de nervis i dubtes!

M'agradaria entrar al grup de WhatsApp si es posible!
CristinaCasas
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: CristinaCasas » dj. ago. 31, 2023 10:30 pm

Bones a totes.
Vec que desde fa mesos no escric per aqui. Dons us poso al corrent.
Al final la transferencia no va prosperar i per desgracia no va agafar. Amb tot lo que emocionalment implica a part de físicament.
Va ser un mes molt dur psicològicament sobretot. Moltes preguntes, molta culpabilitat.
Pero ara al agost vam tenir la següent visita i vam quedar que fariem el segon intent e ultim a finals de setembre. Em donaran una medicació mes potent amb reforç de pastilles x ajudar que tot els foliculs creixin alhora i n'hi hagin mes.
Aixi k res desitjant k el setembre sigui en uns mesos la ultima regla.
Espero k totes estigueu be hi hagueu tingut un bon estiu.
Lyra93
Entrades: 2
Membre des de: dv. set. 01, 2023 6:22 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Lyra93 » dv. set. 01, 2023 6:26 am

Hola bon dia a totes! Em vaig ficar en llista de DGP en maig d'aquest any com a futura mare soltera, pero tinc l'antimulleriana a 1,06, es baixeta i no se si per quan em toqui haurá baixat molt.

M'agradaria molt ficar-me al grup de WhatsApp :love:
patriarroyo
Entrades: 4
Membre des de: dj. jul. 27, 2023 9:42 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: patriarroyo » dl. oct. 30, 2023 9:58 am

HOLA NOIES, TENIM UN GRUP AL WHATSAPP TOTES ESTEM A LES LLISTES DE PUIGVERT I ALGUNES JA EM ELS SEUS BEBES, AJUDA MOLT I T'EXPLIQUEN MOLTES COSETES, DEIXO ADJUNT EL ENLLAÇ ❤️
https://chat.whatsapp.com/KXch4IPEKIdIr7X5vGFIah
patriarroyo
Entrades: 4
Membre des de: dj. jul. 27, 2023 9:42 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: patriarroyo » dl. oct. 30, 2023 10:05 am

HI HA UN ALTRE ENLLAÇ D'ALTRE GRUP PERO AQUELL ES UN ALTRE I ESTEM INTENTANT UNIFICAR ELS 2 GRUPS, PER AIXO SI HO VEIEU LI DONEU A AQUEST ULTIM QUE ENVIAT :--/)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::