FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
I89
Entrades: 3
Membre des de: dv. març 04, 2022 12:49 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: I89 » dv. març 04, 2022 12:56 pm

Bona tarda!
Porto dies llegint el fòrum i avui m'he decidit a participar, ahir vaig fer la punció i tinc la transferència programada pel dia 8. Algú que ja l'hagi fet i pugui explicar la seva experiència?
Ànims a totes les que esteu en llista d'espera, arribarà!
Gràcies noies!!
FentMaster_RA
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. des. 05, 2021 1:44 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: FentMaster_RA » ds. març 05, 2022 6:51 pm

Hola :--/)
Les que esteu ara en procés, a quina data vau entrar a llistes?
Nosaltres vam entrar fa uns 13-14 mesos
I89
Entrades: 3
Membre des de: dv. març 04, 2022 12:49 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: I89 » ds. març 05, 2022 7:00 pm

FentMaster_RA ha escrit:Hola :--/)
Les que esteu ara en procés, a quina data vau entrar a llistes?
Nosaltres vam entrar fa uns 13-14 mesos

A nosaltres ens van trucar a l'octubre del 2020 per dir-nos que entràvem en la llista d'espera, al desembre del 2021 hem van citar pel gener.
WandaMaximoff
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. des. 22, 2021 9:44 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: WandaMaximoff » dg. març 06, 2022 2:42 pm

Nosotros entramos en lista de espera en noviembre del 2020 y a mediados de diciembre del 2021 nos llamaron para la primera visita que fue a últimos de enero.

Hoy he tenido la transferencia! estaba tan emocionada! ahora tengo que intentar relajarme y no darle vueltas a la cabeza. :-o00m
I89
Entrades: 3
Membre des de: dv. març 04, 2022 12:49 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: I89 » dg. març 06, 2022 2:45 pm

WandaMaximoff ha escrit:Nosotros entramos en lista de espera en noviembre del 2020 y a mediados de diciembre del 2021 nos llamaron para la primera visita que fue a últimos de enero.

Hoy he tenido la transferencia! estaba tan emocionada! ahora tengo que intentar relajarme y no darle vueltas a la cabeza. :-o00m

Enhorabuena!!! A mi me toca el martes si todo sale bien! Estoy un poco nerviosa...
Naoual
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 05, 2021 10:49 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Naoual » dg. març 06, 2022 6:08 pm

Hola ,alguien me puede añadir al grupo de whatsapp porfa ,me han hecho la transferencia el dia 17/2
Gracias
WandaMaximoff
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. des. 22, 2021 9:44 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: WandaMaximoff » dl. març 07, 2022 9:27 am

I89 ha escrit:
WandaMaximoff ha escrit:Nosotros entramos en lista de espera en noviembre del 2020 y a mediados de diciembre del 2021 nos llamaron para la primera visita que fue a últimos de enero.

Hoy he tenido la transferencia! estaba tan emocionada! ahora tengo que intentar relajarme y no darle vueltas a la cabeza. :-o00m

Enhorabuena!!! A mi me toca el martes si todo sale bien! Estoy un poco nerviosa...


Verás que todo va a ir genial! yo estoy intentando mantenerme positiva porque seguramente no podamos congelar ninguno de los otros 3 embriones, creo que hoy nos decían algo, y quieras que no pues eso me pone triste
alexaena
Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 19, 2021 7:39 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: alexaena » dt. març 08, 2022 8:24 pm

hola a todas! yo el dia 21 de Febrero cumplí el año en lista de espera, mañana voy a llamar y preguntar cuanto tardaran en llamar.
Sara su
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 09, 2022 9:27 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Sara su » dc. març 09, 2022 10:51 am

Hola!

Escric per aqui per si podeu orientar-me del temps! (Suposo que és el dubte de tothom :)).
Vaig rebre la primera carta fa una setmana i he vist a la meva salut que tinc programada la primera visita el proper 28/03. Això vol dir que després d'això entraria a les llistes oi? Com està l'espera? em va dir la ginecóloga de la SS que l'inseminació eren uns mesos, però veient que la meva antimulleriana ha sortit molt baixeta crec que em recomenaran Fiv,així que depenent el temps que sigui crec que tirarem pel privat. Molts ànims a totes les que esteu per aqui!
rderojo
Entrades: 3
Membre des de: dc. març 09, 2022 12:58 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: rderojo » dc. març 09, 2022 1:00 pm

Hola! M'agradaria entrr al grup de whatsapp que comenteu. Moltes gràcies! :)
CRISTINADALMAUGRAU
Entrades: 1
Membre des de: dv. feb. 04, 2022 10:23 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: CRISTINADALMAUGRAU » dl. març 14, 2022 6:48 pm

Bona tarda! Un dubte, vaig rebre la primera carta el desembre però encara no m'han programat la primera visita. Em vaig fer les proves al meu cap de referència. És normal? Veig que a algunes us han programat la visita poc després de rebre la carta... M'agradaria formar part del grup de whatsapp. Algú em podria incloure? Vaig una mica perduda...Moltes gràcies!!!
Cris85
alexaena
Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 19, 2021 7:39 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: alexaena » dt. març 15, 2022 6:26 pm

yo también quiero entrar al grupo de whatsapp :)
rderojo
Entrades: 3
Membre des de: dc. març 09, 2022 12:58 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: rderojo » dc. març 16, 2022 12:13 pm

Hola, vaig escriure fa uns dies al forum preguntant pel grup de whatsapp, no sé com es pot gestionar per entrar-hi... Si em podeu escriure un privat, seria d'agraïr.

Després d'un any a la SS ens han programat visita a St Pau per mi el dia 5 d'abril i el meu home a Puigvert pel dia 22 de març. En paralel vam rebre una carta que ens posaven a llista per a FIV però és estrany ja que tots els professionals que ens han atès fins ara ens havien dit que el nostre cas és probable que es solucionia via IA (factor masculí lleu/moderat), i és el que esperem iniciar aviat.

Suposo que amb la visita del 22 resoldrem l'interrogant,... A veure, ànims a totes!
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dc. març 16, 2022 3:59 pm

julia_bzz ha escrit:Hola !! :--/) Soy nueva en el foro. Simplemente quería compartir mi experiencia y tal vez obtener más información.

Decidí ser madre soltera a principios del 2020. A través de mi médico de cabecera, tuve una cita con una ginecóloga y me hizo una analitica y una eco vaginal (pero no histerosalpingografía, ¿por qué? No sé)

Como los resultados fueron todos buenos, envió una solicitud de derivación a Sant Pau.

En julio de 2021 recibí la primera carta diciendo que evaluarán mi solicitud.

En noviembre de 2021, recibí la segunda carta, diciendo que estaba admitido en la lista de espera para IA y que el tiempo de espera era de alrededor de 6 a 10 meses.

Mientras tanto, también me diagnosticaron vaginismo, actualmente estoy tratando de resolver esto. Espero estar lista a tiempo...

Quería preguntar si alguien sabía por qué no tuve que hacerme la histerosalpingografía.. Para cualquiera que haya pasado por IA, ¿es obligatoria esta prueba? Para ser honesta, me aterra hacerla... Principalmente por mi problema de vaginismo. Tolero bastante bien las ecografias vaginales, pero todo lo relacionado con un espéculo es realmente horrible.

Además, quería preguntar si el grupo de whatsapp es solo para mujeres que esperan FIV, o también para aquellas que esperan IA. Si es así, ¿puedo enviar mi número, por favor?

Gracias y mucha suerte a todas!!! :love:


Hola Julia, en el grupo de WhatsApp también hay chicas que esperan para IA. Si quieres entrar, indícame tu móvil o envíamelo por un mensaje privado y te añado!!!
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dc. març 16, 2022 4:02 pm

Mireia cs ha escrit:Bon dia, estic en llista d’ espera per fer-me Fiv. Fa Aproximadament un any .
Al ser de fora de Barcelona no puc anar presencialment i no responen al telèfon que em deriva l’ hospital Sant Pau. Estic ansiósa perquè porto molt de temps d’ espera i el temps passa molt ràpid per nosaltres… doncs faré 40anys en pocs mesos.

Seria d’ agrair si em poguéssiu facilitar un número de contacte o adreça de correu electrònic per aquelles de vosaltres que ja estigueu siguent ateses?

Moltes gràcies i molta sort :cnena:


Hola Mireia, hi ha un grup de Whatsapp on hi som moltes noies que esperem o que estem en tractament ja, de l'hospital de Sant Pau. Si hi vols entrar, si us plau, indica'm per aquí o per un missatge privat el teu telèfon i t'afegeixo. Gràcies!!!
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dc. març 16, 2022 4:05 pm

Mireia_rp ha escrit:
WandaMaximoff ha escrit:
namapi ha escrit::love:

Andaaaa que bieeen :love: :love: seguro que va todo súper bien.
Vamos guapa en nada lo tienes


Muchas gracias! :love: Hoy primer día de pinchazos pero súper contenta!


Hola a todas,
Acabo de descubrir este espacio y debo decir que ha sido una grata sorpresa. Creo que puede ser de gran ayuda para mi y para todas aquellas chicas que os pueda ser útil mi experiencia.

Acabo de empezar el tratamiento en Puigvert/Santpau. Tengo 33 años y padezco endometriosis.

Actualmente, me encuentro en tu misma situación.
Ayer me hicieron Eco y empecé pinchazos. El día 23 tengo de nuevo eco de control. Ando un poco perdida con los tiempos del tratamiento. Tempos estimulación, punción y transferencia…no sé si alguién podría guiarme según su experiencia?!

También he leido que existe un grupo de whatsapp, yo estoy en uno de famílies monoparentals, no sé si es el mismo. Si no lo es, podría acceder a él?
Muchas gracias y ánimos a todas con el proceso. :ok: :--/)
Mireia



Hola Mireia!! Siii, existe un grupo de WhatsApp. Si quieres entrar dime por aquí o envíame por privado tu numero de móvil y te añado!!!
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: Orientació

EntradaAutor: Daikiri » dc. març 16, 2022 4:08 pm

rose93cat ha escrit:Bon dia, fa unes setmanes ens van inscriure a la llista per la FIV i tinc molts dubtes.
El metge ens va dir que aproximadament hi ha una llista d'espera de dos anys i per lo que he anat llegint per aquí entenc que primer ens ha d'arribar una carta i després al cap d'un temps fer una revisió i si tot va bé entrem a la llista i comencen a comptar els 24 mesos. Es així? Estic feta un embolic.
Estem valorant provar-ho per la privada a principis de l'any vinent, ja que ho veiem molt lluny....
Agrairia una mica d'orientació.
Gràcies a que existeixen grups com aquest per no sentir-se tant soles.

Una abraçada a totes i ànims!


Hola!! Tenim un grup de Whatsapp, vols entrar-hi per des-fer una mica aquest embolic? Envia'm el teu numero de movil per aqui o per missatge privat i t'afegeixo!!!
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dc. març 16, 2022 4:15 pm

arual38 ha escrit:Hola a totes!

em dic Laura i ahir va ser la primera visita a Sant Pau per començar tractament de FIV+DGP, ahir mateix ja vaig començar amb les anticonceptives i el 24 analisis, eco i anestesista.

he lleguit que hi ha un grup de noies en la mateixa situació.


Hola Laura!! Jo soc a llista d'espera per FIV + DGP! Si que hi ha un grup de whatsapp! M'indiques el teu telefon movil per aqui o missatge privat i t'afegeixo i en parlem? M'agradaría saber quant de temps portaves a la llista d'espera quan et van cridar per començar el tractament.

Moltes gràcies!!!
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dc. març 16, 2022 4:20 pm

Naoual ha escrit:Hola ,alguien me puede añadir al grupo de whatsapp porfa ,me han hecho la transferencia el dia 17/2
Gracias


Hola!! Me alegro mucho por la transfer, ojalá vaya todo genial! Envíame si quieres tu móvil por aquí o por mensaje privado y te añado al grupo de WhatsApp!!!
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dc. març 16, 2022 4:23 pm

rderojo ha escrit:Hola! M'agradaria entrr al grup de whatsapp que comenteu. Moltes gràcies! :)


Hola!! Envia'm el teu movil per aqui o missatge privat i t'afegeixo al grup de WhatsApp!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::