FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
aida1327
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. abr. 24, 2021 11:42 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: aida1327 » dl. oct. 04, 2021 1:13 pm

patripuntok ha escrit:
aida1327 ha escrit:Hola!

Quería preguntaros si alguna del foro ha realizado alguna reclamación formal al centro tanto a vuestro cap o sant Pau ??

Yo tengo la derivación dese febrero 2020 y resulta que mi derivación no les llego, aún habiendo llamado cada mes no se reviso a fondo hasta agosto donde encontraron el “fallo administrativo “ . Son 7 meses de espera que en principio no van a contar y creo que no es justo . Son una vergüenza



Estoy igual que tú Aida, me hicieron la derivación en febrero de 2020, y en abril de 2021 llamé y resulta q tb habían perdido mi historial, q lo formalizaban y anotarían que se había perdido para tenerlo en cuenta. En Mayo/Junio me llegó la carta conforme estaba en lista de espera y que me llamarían en unas semanas. A día de hoy aún no sé nada… es una vergüenza!




Vaya tela , aquí entre unos y otros se limpian las manos.. yo esperaré a mediados de octubre a ver si me llega la carta y si no iré presencialmente con mi derivación y presentaré una queja. Ya te contaré que me encuentro por allí .. suerte guapa !
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: patripuntok » dl. oct. 04, 2021 1:39 pm

aida1327 ha escrit:
patripuntok ha escrit:
aida1327 ha escrit:Hola!

Quería preguntaros si alguna del foro ha realizado alguna reclamación formal al centro tanto a vuestro cap o sant Pau ??

Yo tengo la derivación dese febrero 2020 y resulta que mi derivación no les llego, aún habiendo llamado cada mes no se reviso a fondo hasta agosto donde encontraron el “fallo administrativo “ . Son 7 meses de espera que en principio no van a contar y creo que no es justo . Son una vergüenza



Estoy igual que tú Aida, me hicieron la derivación en febrero de 2020, y en abril de 2021 llamé y resulta q tb habían perdido mi historial, q lo formalizaban y anotarían que se había perdido para tenerlo en cuenta. En Mayo/Junio me llegó la carta conforme estaba en lista de espera y que me llamarían en unas semanas. A día de hoy aún no sé nada… es una vergüenza!




Vaya tela , aquí entre unos y otros se limpian las manos.. yo esperaré a mediados de octubre a ver si me llega la carta y si no iré presencialmente con mi derivación y presentaré una queja. Ya te contaré que me encuentro por allí .. suerte guapa !


Pues ya me contarás a ver, yo de momento no me estoy moviendo mucho xq estoy haciendo tratamiento por la privada y espero no tener que llegar a la SS…pero realmente es una vergüenza, xq esto te pasa con edad avanzada y por un error de ellos te pasas de la edad establecida y todos los problemas que eso puede conllevar en cuanto a poder tener un embarazo “fácil” y sano…
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dv. oct. 08, 2021 4:31 pm

Enemh ha escrit:Bona nit! Us he estat llegint a totes. A moltes que heu fet preguntes, l’únic que us puc dir, es que la meva ginecòloga del cap em va fer les proves (vàrem tardar aproximadament 6 mesos), posteriorment em va derivar a Sant Pau per IA al maig del 2021 i al juny vaig rebre “la Carta” de l’hospital Sant Pau on especificava (que es posaven en contacte amb mi per comunicar-me que havien rebut la sol’licitud d’assistència a la unitat de medicina reproductiva i que en el termini d’uns mesos, la sol.licitud seria valorada per un metge de l’equip de fertilitat).
A l’agost vaig enviar un correu electrònic per informar que canviava de telèfon i de domicili i vaig preguntar per la llista d’espera, em van respondre genèricament que la llista d’espera per reproducció assistida és d’entre 18-24 mesos (no em van especificar res mes, si per IA era inferior).
Bé, fins aquí la informació que he tingut, m’agradaria que em pugueu afegir al grup que teniu per poder compartir experiències similiars. Moltes gràcies


Bona tarda Enemh!
si em vols passar el teu telèfon de contacte per privat o si me'l vols passar per aquí, demano a l'admin del grup que t'afegeixi!!
Moltes gràcies, salut.
Enemh
Entrades: 2
Membre des de: dg. oct. 03, 2021 9:10 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Enemh » dl. oct. 11, 2021 6:55 am

Bon dia, si crec et vaig fer un missatge personal.
Enemh l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 21, 2021 7:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Lauretaab
Entrades: 3
Membre des de: dv. oct. 15, 2021 2:20 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Lauretaab » dt. oct. 19, 2021 12:34 pm

Holaa!! Ja m'han fet la primera analítica + eco vaginal, el 28 d'octubre 2021 tinc hora amb el metge de la unitat de fertilitat i em va dir que si tots els resultats eren correctes que em derivaria a l'hospital sant pau.

Volia preguntar-vos si han trigat molt a trucar-vos per fer la primera visita, després quines proves et realitzen, com s'escull al donant, etc.

Perdoneu però es que vaig molt perduda i per internet no hi ha gairebé informació i els metges tampoc m'expliquen res.

Moltes gràcies!!! I molta sort a totes!!
namapi
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. ago. 20, 2021 10:34 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: namapi » dt. oct. 19, 2021 1:45 pm

Hola!! Jo estic igual que tu, a mi me van fer l’analitica el 17/09 i la eco una setmana abans o aixi. Tinc hora amb la meva parella pel 23/11/21 pels resultats i si estan bé doncs derivada Cap el Sant Pau.
I ja no sé mes jajajaja
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dt. oct. 26, 2021 5:22 pm

Lauretaab ha escrit:Holaa!! Ja m'han fet la primera analítica + eco vaginal, el 28 d'octubre 2021 tinc hora amb el metge de la unitat de fertilitat i em va dir que si tots els resultats eren correctes que em derivaria a l'hospital sant pau.

Volia preguntar-vos si han trigat molt a trucar-vos per fer la primera visita, després quines proves et realitzen, com s'escull al donant, etc.

Perdoneu però es que vaig molt perduda i per internet no hi ha gairebé informació i els metges tampoc m'expliquen res.

Moltes gràcies!!! I molta sort a totes!!


Bona tarda Laureta!

Si vols, passa'm el teu nº de mòbil i et fico al grup de whatsapp que tenim totes les noies de Sant Pau/Fundació Puigvert, que allà segur que t'ajudarem! Segur que hi ha algú que estigui com tu o hagi passat fa poc!

Ja em dius, salut!
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dt. oct. 26, 2021 5:22 pm

namapi ha escrit:Hola!! Jo estic igual que tu, a mi me van fer l’analitica el 17/09 i la eco una setmana abans o aixi. Tinc hora amb la meva parella pel 23/11/21 pels resultats i si estan bé doncs derivada Cap el Sant Pau.
I ja no sé mes jajajaja


Bona tarda Namapi!

Et comento igual que a la Laureta: si vols, passa'm el teu nº de mòbil i et fico al grup de whatsapp que tenim totes les noies de Sant Pau/Fundació Puigvert, que allà segur que t'ajudarem! Segur que hi ha algú que estigui com tu o hagi passat fa poc!

Ja em dius, salut!
limonynada1
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. nov. 04, 2021 4:10 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: limonynada1 » dj. nov. 04, 2021 4:21 pm

:r) estoy perdida en este tema
Estoy en lista para fiv
Mi problema que los bichitos de mi marido son poco y lentos
Yo estoy perfecta
Mucho tiempo de espera ?
Después como va el tema .....
Mireia33
Entrades: 2
Membre des de: dj. nov. 04, 2021 5:09 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Mireia33 » dj. nov. 04, 2021 5:25 pm

Hola, en mi caso tardaron 18 meses en llamarme desde que recibí la carta de admisión en lista de espera para fiv. Después de hacerme analitica, eco y visitarse mi pareja por el andrologo de puigvert empecé estimulación a los 6 meses de la primera visita. Ahora estoy en proceso de mi 2a fiv, en la 1a no funcionó.

Ánimo a todas y suerte.
limonynada1
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. nov. 04, 2021 4:10 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: limonynada1 » dv. nov. 05, 2021 4:25 pm

Gracias guapa muy amable
CristinaCasas
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: CristinaCasas » ds. nov. 13, 2021 10:11 am

hola bon dia

us comento: a mi m'han fet a tgn les 4 IA per mala sort no van funcionar i em van dir que em derivaven a bcn a Snt pau. el setembre em van enviar una carta dient-me que tenien que valorar el meu informe i que ens uns mesos em dirien que tal. Per sort l'altre dia vaig rebre la carta confirmant-me que si estava en llista d'espera i que oficialment era des de el 21 octubre, i que la llista d'espera era entre 18-24 mesos. llavors no se si em trucaran aviat o d'aquí 2 anys amb la mala sort que si em trucant de aqui dos anys ya no la podré fer pel tema edat.
la meva pregunta a part del tema del temps es en el procés. He llegit que es bastant senzill però amb ingrés i anestesia pel tema de l'extracció ovàrica.
la veritat estic bastant nerviosa i l'hora preocupada.

moltes gracies per endavant.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Piruleta15 » ds. nov. 13, 2021 6:25 pm

Hola Cristina,

Jo acabo de fer fiv per privat 1a vegada (no ha funcionat). Pel tema anestèsia i tal no pateixis és tot ambulatori i no t'enteras absolutament de res. Dorms com si res, quan et despertes no saps ni que ha passat (15 min).

Un petó!
odette
Entrades: 1
Membre des de: dg. nov. 14, 2021 10:49 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: odette » dg. nov. 14, 2021 11:15 pm

Hola , yo acabo de darme de alta , estoy en lista desde mayo de 2019 , y aún no me han llamado para empezar . Intente en año pasado FiV por lo privado . Pero no hubo suerte . Alguien sabe por qué mes van ?
Mireia33
Entrades: 2
Membre des de: dj. nov. 04, 2021 5:09 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Mireia33 » dl. nov. 15, 2021 4:51 pm

Hola,
Odette, yo entré en lista de espera en octubre de 2019 (me llegó carta a casa informando que la espera para fiv era de 18-24m) y me llamaron para primera visita en marzo 2021. No es normal que aún no se hayan puesto en contacto contigo. En mi caso me llamaron al movil para concertar cita y programarme analítica. Si no lo has hecho todavía llama a puigvert para confirmar que sigues en lista.

Espero vaya bien.
jjm29
Entrades: 2
Membre des de: dv. des. 03, 2021 7:28 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: jjm29 » dv. des. 03, 2021 7:35 am

Hola,
Por fin estoy dentro y ya tengo toda la medicación en casa, pero he caído en el mes de diciembre y pues con que se me retrase la regla un día tendrá que ser ya para empezar en enero. :-o00m
Kellinjohana
Entrades: 1
Membre des de: dc. nov. 17, 2021 4:13 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Kellinjohana » dc. des. 15, 2021 4:50 pm

Hola buenas tardes mi nombre es Kellin, he ido leyendo varios comentarios y la verdad yo me encuentro en la misma situación llevo esperando 1 año y dos meses y nada que me llaman de Sant Pau, me gustaría que me pudieran agregar al grupo de Whatsapp, dejo mi número 688474093. Muchas gracias
jjm29
Entrades: 2
Membre des de: dv. des. 03, 2021 7:28 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: jjm29 » dl. des. 20, 2021 11:45 am

Hola! tengo muchas preguntas, si me pudieran agregar al *, 678204801. Tengo la transf el miércoles
WandaMaximoff
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. des. 22, 2021 9:44 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: WandaMaximoff » dc. des. 22, 2021 9:52 am

Hola chicas! os llevo leyendo bastante tiempo y hoy me animo a escribir!
La semana pasada me llamaron de la Fundación Puigvert para la primera vista de la FIV el 27 de enero y no me lo creía! estaba en shock! Primero porque llevamos “solo” 13 meses en lista de espera y segundo porque yo ya estaba casi lista para, con la siguiente regla, empezar la FIV por privado.

Así que fue un cúmulo de sorpresa, alegría, incertidumbre… Estaba muy feliz de que me hubieran llamado pero a la vez fué como, a esperar un poco más ::upi: ::upi:

Este años me realicé los 4 intentos de IA y no tuvimos suerte, a ver si ahora viene lo bueno!!
WandaMaximoff
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. des. 22, 2021 9:44 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: WandaMaximoff » dc. des. 22, 2021 10:51 am

jjm29 ha escrit:Hola,
Por fin estoy dentro y ya tengo toda la medicación en casa, pero he caído en el mes de diciembre y pues con que se me retrase la regla un día tendrá que ser ya para empezar en enero. :-o00m


Hola! has tardado mucho desde la primera visita? creo que aún me tienen que citar para la analítica y para la visita ginecológica en el Sant Pau, lo que no se si será antes de la cita que tengo en la Fundación Puigvert, que nervios!! A ti te recetaron anticonceptivas antes? Es que yo me he enterado de esto por el foro porque en la clínica privada no me habían dicho nada de eso, simplemente iba a empezar en la primera regla.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::