On celebrar 1er aniv, per Sabadell o Esplugues??

Propostes pel cap de Setmana !!
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

On celebrar 1er aniv, per Sabadell o Esplugues??

EntradaAutor: soclamarga » dl. maig 30, 2011 8:00 pm

Hola! A veure si algú em pot ajudar! D'aquí 2 setmanes el meu nen fa 1 any! I volem fer una festa d'aniversari amb la família... Normalment les festes les fem a casa d'alguna tieta meva, però en aquest cas preferiria fer-ho a algun local o restaurant o "àrea" (a prop de Sabadell preferiblement o d'Esplugues) per no envair la casa dels altres... A casa nostra no ho podem fer perquè estem a 150Km dels convidats jeje

La idea seria fer un berenar (que podríem portar a part) i si es pogués fer en algun lloc "obert" millor.

Sé que a Castellar del Vallès hi ha un local especial per fer-hi festes (AL TEU AIRE em sembla que es diu), però no sé si està massa destinat a festes per nens. El cas és que a la família, de criatures només hi ha el meu fill que farà l'any, i dos cosins (un de 3 i un de 5 anys).

A veure si teniu més idees que jo!! moltes gràcies!!
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: On celebrar 1er aniv, per Sabadell o Esplugues??

EntradaAutor: llumer » dl. maig 30, 2011 8:33 pm

ei soclamarga!! El Al teu aire es perfecte per nens!! Hi ha piscina de boles d'aquelles de chiquiparc i altres joguines!!! I una futboli pels grans i un billar!
Esta molt rebe el local!!!!
Si penso algo mes t'aviso, pero seria prop de castellar i no d'esplugues...
Keta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dg. gen. 18, 2009 10:56 pm

Re: On celebrar 1er aniv, per Sabadell o Esplugues??

EntradaAutor: Keta » dl. maig 30, 2011 11:11 pm

hola,
sí que està molt bé aquest lloc, tant per petits com per grans!
us en passo el link perquè el pugueu veure:
http://www.alteuaire.es/modules.php?nam ... idlocal=32
una abraçada
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: On celebrar 1er aniv, per Sabadell o Esplugues??

EntradaAutor: soclamarga » dl. juny 06, 2011 5:25 pm

Bé, per si algú li pot interessar, després de buscar molt, al final farem la festa d'aniversari a on m'heu dit, a ALTEUAIRE.

Altres opcions que vaig trobar van ser:
- Al club natació Sabadell lloguen una sala per fer festes privades, em van dir que era una que hi ah al costat del bar del club del carrer montcada. No sé el preu, ni si has de ser soci per poder-ho llogar, però pot ser una opció (encara que a mi no em va fer el pes perquè si no recordo malament és una sala amb vidres i et veuen els "esportistes" que hi hagi per allà").

- El forn de pa PA NATURAL, té una sala a Barberà del Vallès, que entre setmana la poden llogar per fer-hi festes també (es veu que hi ha taules, una pissarra molt gran pels més petits i que per unes 30 persones em van dir que sí que hi cabríem). No sé el preu (em van dir que suposaven que entre 100 i 150 euros, la noia que ho portava no estava allà). A part ells també fan càtering (tenen pàgina d'internet on es veu el que fan, i s'adapten al que necessites).

- Per aquí al Socpetit vaig llegir una noia que havia fet la festa en un parc (Can Gambús) a l'aire lliure, que estava molt bé. Però a mi no m'interessava estar en un lloc públic i obert.

Bé, ja us explicaré l'experiència! El que sí que sé és que si es vol fer en cap de setmana s'ha de demanar amb bastanta antelació, perquè s'ocupa de seguida! (entre setmana sembla que no hi ha tant problemes, per sort! jeje).
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Re: On celebrar 1er aniv, per Sabadell o Esplugues??

EntradaAutor: ariadna » dt. juny 07, 2011 3:33 pm

soclamarga, jo també he triat una de les sales per celebrar el primer cumple del petit!!

Tinc bones referències, així que segur que és tot un èxit! :ok:
2010 & 2016
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: On celebrar 1er aniv, per Sabadell o Esplugues??

EntradaAutor: soclamarga » dg. juny 19, 2011 10:06 pm

Al final no vam ser tanta gent com pensàvem i vam fer la festa a casa d'una germana meva. No vam llogar el local, o sigui que no us en puc dir res.

Queda pendent per una altra ocasió...
elcabas
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 11:08 am

Re: On celebrar 1er aniv, per Sabadell o Esplugues??

EntradaAutor: elcabas » dc. set. 30, 2015 12:24 pm

Una opció per petit a Sabadell és llogar un inflable.
Aquí www.elcabas.net els tenen i els preus són molt económics. Si teniu una mica d'espai a casa, el pati o garatge és genial, s'ho passen bomba i no depens dels horaris d'una sala.
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: On celebrar 1er aniv, per Sabadell o Esplugues??

EntradaAutor: soclamarga » dj. oct. 15, 2015 11:27 pm

Ostres quina passada! Moltes gràcies! Semblen molt xulos!!! >.-<: :p-)

Torna a “Sortim”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::