TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS
Re: TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS
Martacc81 ha escrit:Bona tarda,
Mama divorciada amb una nena de 7 anys i un nen de 4 anys. Sóc de Tarragona i busco papes i mames en la mateixa situació per poder fer activitats i conèixer gent.
Em podeu afegir al grup?
Gràcies!!!
Hola, Marta, et vaig enviar un privat.
Carla23 ha escrit:Fa 3 mesos que estic separada i voldria començar a fer sortides amb mares i pares divorciats que els hi agradi fer activitats diverses durant el cap de setmana. Tinc dues filles de 10 i 7 anys i vivim a la zona del Vendrell (Baix Penedès). No tenim inconvenient en poder-nos moure per Catalunya. Em podríeu afegir al grup,sisplau?
Hola, Carla, tens un privat

- Trendemitjanit
- Entrades: 1
- Membre des de: ds. abr. 30, 2022 1:43 am
Hola!!
Soc mare d’un nen de 3 anys i ens agradaria fer sortides els caps de setmana per coneixer gent nova i divertir-nos
Gracies per afegir-nos al grup
Vivim a Sabadell
Fins aviat

Soc mare d’un nen de 3 anys i ens agradaria fer sortides els caps de setmana per coneixer gent nova i divertir-nos
Gracies per afegir-nos al grup
Vivim a Sabadell
Fins aviat

Hola! Sóc una mare divorciada amb un nen de 6 anys i m’agradaria molt fer trobades amb altres mames/papes amb els seus fills i poder compartir bones estones, sobretot els caps de setmana.
Hola soc l'Anna, separada i tinc un afilla de 6 anys. Vivim a Terrassa i voldria fer sortides amb mares i pares els caps de stemana. Ens podem desplaçar sense problema per catalunya. Em podríeu afegir al grup? Gràcies!!
Hola!!! Està actiu el grup de whatsapp? M’hi podeu afegir? Gràcies!!
Hola!! Sóc mare separada amb un nen de 7 anys de Manresa. Voldria saber si aquest grup continua en actiu.
Gracies!!
Gracies!!
Bona tarda, soc una mare separada, tinc un nen de 8 anys i una nena de 5 anys i voldria saber si aquest grup continua actiu perquè m’encantaria poder fer plans amb altres famílies amb la mateixa situació. Nosaltres vivíem al Maresme però no ens importa desplaçar-nos. Moltes gràcies!!!!
Mare2018 ha escrit:Hola!!! Està actiu el grup de whatsapp? M’hi podeu afegir? Gràcies!!
Hola, tens un privat!
Mireia.
Ester79 ha escrit:Hola!! Sóc mare separada amb un nen de 7 anys de Manresa. Voldria saber si aquest grup continua en actiu.
Gracies!!
Hola, Ester! T'envio un privat.
Mireia.
Anna + ha escrit:Bona tarda, soc una mare separada, tinc un nen de 8 anys i una nena de 5 anys i voldria saber si aquest grup continua actiu perquè m’encantaria poder fer plans amb altres famílies amb la mateixa situació. Nosaltres vivíem al Maresme però no ens importa desplaçar-nos. Moltes gràcies!!!!
Hola, Anna! Mira't els privats.
Fins aviat!
Mireia.
Hola a tothom!
Jo sóc en Damià Curós, pare separat farà poc més d'un any amb dos fills de 10 i 12 anys. M'agradaria poder fer activitats amb altres famílies, però ja els tinc entrant en l'edat perillosa, l'adolescència!! I ja sabeu que en aquesta edat TOT ES COMPLICA...
Jo sóc en Damià Curós, pare separat farà poc més d'un any amb dos fills de 10 i 12 anys. M'agradaria poder fer activitats amb altres famílies, però ja els tinc entrant en l'edat perillosa, l'adolescència!! I ja sabeu que en aquesta edat TOT ES COMPLICA...
Hola! Sóc mama separada amb nens de 7 i 5 anys. M'agradaria saber si hi ha cap grup per la zona de Barcelona o Maresme.
Gràcies!
Gràcies!
Bones,
Tinc nen d´11 anys i busco gent amb la mateixa situació, compartir moments i estades cap de setmana, sortides, campings, muntanya....
Si més no, alguna idea per aquest pont de Sant Narcís-Tot Sants?
Tinc nen d´11 anys i busco gent amb la mateixa situació, compartir moments i estades cap de setmana, sortides, campings, muntanya....
Si més no, alguna idea per aquest pont de Sant Narcís-Tot Sants?
- Mariona8122
- Membre des de: ds. nov. 12, 2022 6:09 pm
Hola , tinc 41 anys, sóc de Valls i mare d'una noieta de gairebé 13 anys i m'estic separant.
M'agradaria conèixer gent en la mateixa situació i fer amics.
Necessito sortir, fer activitats i obrir-me a més gent.
Em podeu unir al grup?
M'agradaria conèixer gent en la mateixa situació i fer amics.
Necessito sortir, fer activitats i obrir-me a més gent.
Em podeu unir al grup?
Bones sóc mare separada de fa just un mes, tinc un nen de 20 mesos. Sóc de la zona del Vallès oriental, m’agradaria poder formar un grup per fer activitats o simplement compartir moments diversos.
Hi ha algun xat de * creat?
Hi ha algun xat de * creat?
Bon dia,
Em dic Marcel, i sóc un pare separat amb dos nens de 14 i 12 anys a la zona del Vallès Oriental. Com puc entrar en aquest grup per fer activitats bé només pares o bé amb els nens??
Salut a tothom
Em dic Marcel, i sóc un pare separat amb dos nens de 14 i 12 anys a la zona del Vallès Oriental. Com puc entrar en aquest grup per fer activitats bé només pares o bé amb els nens??
Salut a tothom
Hola! Soc de Manresa, tinc un nen de 8 anys i m'estic separant. M'agradria coneixer amigues i amics per la zona per poder fer trobades i passar- ho bé amb els nens, és un procés complicat tot aixó dels divorcis i és bó trobar-se acompanyat i que els nens desconectin. Si hi ha alguna mare/ pare del Bages amb ganes de fer noves amistats estaria encantada.
- ESTERMARTINFAIXO
- Membre des de: dg. gen. 15, 2023 6:58 pm
Tinc 40 anys amb un nen de 6 anys i necessitaria fer activitats fora de la meva zona de confort, pel que veig hi ha un grup de whatsapp, mhi podeu posar?
Hola!
Jo també mare divorciada de 38 anys, de Barcelona, amb un nen camí dels 5 anys. M'agradaria conèixer gent i fer grupet, amistats, per fer coses els caps de setmana, encara que només fos parc i vermutillo.
Quin és el funcionament d'aquest grup? Va per zones geogràfiques o com?
merci!
Jo també mare divorciada de 38 anys, de Barcelona, amb un nen camí dels 5 anys. M'agradaria conèixer gent i fer grupet, amistats, per fer coses els caps de setmana, encara que només fos parc i vermutillo.
Quin és el funcionament d'aquest grup? Va per zones geogràfiques o com?
merci!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |