TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS
Re: TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS
Bon dia!
Sóc mare separada de Vic (Osona), d'una nena de 4 anys! M'agradaria fer xarxa amb altres mares i pares amb petits si teniu algun grup estaria encantada de formar-ne part!
Sóc mare separada de Vic (Osona), d'una nena de 4 anys! M'agradaria fer xarxa amb altres mares i pares amb petits si teniu algun grup estaria encantada de formar-ne part!
Hola, t'envio privat!
Mireia.
Mireia.
Hola! de Sant Cugat amb nenes de 9 i 15 anys, per fer coses amb i sense elles, hi ha algún grup? no sé com va! :)
San1307 ha escrit:Hola! de Sant Cugat amb nenes de 9 i 15 anys, per fer coses amb i sense elles, hi ha algún grup? no sé com va! :)
Hola, t'he enviat privat.
Hola!
Sóc mare d'una nena de 2 anys, separada des de la peque va néixer. Estic interessada en fer trobades amb altres pares i mares divorciats i formar part del grup de WhatsApp si n'hi ha. Sóc de Tordera. GRÀCIES!
Sóc mare d'una nena de 2 anys, separada des de la peque va néixer. Estic interessada en fer trobades amb altres pares i mares divorciats i formar part del grup de WhatsApp si n'hi ha. Sóc de Tordera. GRÀCIES!
Hola!!
Em dic Angel, d’Igualada, pare separat amb una nena de 3 anys, buscant també pares/mares per a fer activitats i quedar.
Segueix actiu el grup de whatsapp que comenteu? O per algun altre lloc?
Gràcies,
Angel
Em dic Angel, d’Igualada, pare separat amb una nena de 3 anys, buscant també pares/mares per a fer activitats i quedar.
Segueix actiu el grup de whatsapp que comenteu? O per algun altre lloc?
Gràcies,
Angel
Hola!
Soc la Montse, de la provincia de Lleida. M´agradaria poder entrar al vostre grup si es possible. Tinc dos nens de 11 i 8 anys.
Gràcies!
Soc la Montse, de la provincia de Lleida. M´agradaria poder entrar al vostre grup si es possible. Tinc dos nens de 11 i 8 anys.
Gràcies!
Hola
jo visc al barri de Gràcia, amb compartida amb el pare de ma filla, caps de setmanes alterns.
Interessada en trobar grupet per sortides amb i sense infants.
Tinc 47 anys i ma filla en té 11.
Si hi ha grup em podeu dir com afegir-me?
Gràcies
jo visc al barri de Gràcia, amb compartida amb el pare de ma filla, caps de setmanes alterns.
Gràcies
- BertaVidal
- Entrades: 1
- Membre des de: ds. feb. 03, 2024 7:46 pm
- Ubicació: La Seu d’Urgell
Soc mare d’un nen d’11 anys i vivim a la Seu d’Urgell. Sovint baixem a Altafulla els caps de setmana a veure el avis i ens agradaria quedar amb pares/mares que estiguin per la zona per visitar pobles i llocs, sortir a fer un vermut i que la canalla jugui mentre els grans arreglem el món.
Algú s’anima?
Em podeu afegir on calgui per posar-me en contacte amb gent dels voltants de Tarragona i de BCN, si us plau.
Algú s’anima?
Em podeu afegir on calgui per posar-me en contacte amb gent dels voltants de Tarragona i de BCN, si us plau.
Bon dia
Soc mare separada d'un nen de 5 anys. Busco grup per fer activitats a Barcelona
Soc mare separada d'un nen de 5 anys. Busco grup per fer activitats a Barcelona
San1307 ha escrit:Hola! de Sant Cugat amb nenes de 9 i 15 anys, per fer coses amb i sense elles, hi ha algún grup? no sé com va! :)
Hola! La meva amiga Paula i jo buscàvem el mateix i com que no ho vam trobar ho hem creat nosaltres! Ens diem Plans Canalla i organitzem trobades i activitats tant per fer el canalla com per fer amb la canalla, segons si et toquen nens o no aquell finde. La idea és donar suport els primers mesos-anys de la separació/divorci, quan la vida t'ha fet un gir de 180 graus i t'estàs intentant tornar a situar. Trobar gent que està en el mateix moment vital i passar-ho bé junts creiem que serà un bon puntal. També oferirm un grup de criança per ma/pares separats ja que creiem que ens falten referents per portar aquesta situació de la millor manera possible tan per nosaltres com pels nostres fills/es.
Ens pots trobar a instagram per @planscanalla
Així que esperem veure-t'hi!!!
Abraçades!
Anna
CrisILaia ha escrit:Hola
Gràcies
Hola Cris i Laia! La meva amiga Paula i jo buscàvem el mateix i com que no ho vam trobar ho hem creat nosaltres! Ens diem Plans Canalla i organitzem trobades i activitats tant per fer el canalla com per fer amb la canalla, segons si et toquen nens o no aquell finde. La idea és donar suport els primers mesos-anys de la separació/divorci, quan la vida t'ha fet un gir de 180 graus i t'estàs intentant tornar a situar. Trobar gent que està en el mateix moment vital i passar-ho bé junts creiem que serà un bon puntal. També oferirm un grup de criança per ma/pares separats ja que creiem que ens falten referents per portar aquesta situació de la millor manera possible tan per nosaltres com pels nostres fills/es.
El primer plan amb canalla serà el diumenge 28 d'abril amb una gymkana molt xula a Montjuïc + vermuteo
Abraçades!
Anna
Berta_1987 ha escrit:Hola soc mare separada de Barcelona, d'un nadó! M'agradaria fer xarxa amb altres mares i pares amb petits si teniu algun grup estaria encantada de formar-ne part!
Hola Berta! La meva amiga Paula i jo buscàvem el mateix i com que no ho vam trobar ho hem creat nosaltres! Ens diem Plans Canalla i organitzem trobades i activitats tant per fer el canalla com per fer amb la canalla, segons si et toquen nens o no aquell finde. La idea és donar suport els primers mesos-anys de la separació/divorci, quan la vida t'ha fet un gir de 180 graus i t'estàs intentant tornar a situar. Trobar gent que està en el mateix moment vital i passar-ho bé junts creiem que serà un bon puntal. També oferirm un grup de criança per ma/pares separats ja que creiem que ens falten referents per portar aquesta situació de la millor manera possible tan per nosaltres com pels nostres fills/es.
Abraçades!
Anna
Bon dia!
Ara he vist que portava 6 anys sense entrar! Jo sóc pare amb fills de 12 i 7... Seria genial trobar gent per Osona, Garrotxa, Ripollès, la Selva per fer coses amb nens.
Jo visc prop de Vic!
Apa! Que per provar no quedi.
Ara he vist que portava 6 anys sense entrar! Jo sóc pare amb fills de 12 i 7... Seria genial trobar gent per Osona, Garrotxa, Ripollès, la Selva per fer coses amb nens.
Jo visc prop de Vic!
Apa! Que per provar no quedi.
Associació Opció Lleure!
Hola, sóc una noia de rodalies de Barcelona separada amb una nena d’1 any. Busco un grup de gent per fer activitats amb nens. Ens agrada molt la muntanya i acostumem a fer excursions. També ens agrada la platja, anar a buscar bolets i en breu quan pugem anar al tibidabo :)
Doncs això a veure si tenim sort i trobem més gent amb qui compartir estones :)
Doncs això a veure si tenim sort i trobem més gent amb qui compartir estones :)
- Gustineta
- :: gosset
- Entrades: 429
- Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
- Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra
Hola!
Jo no estic separada ni divorciada, però voldria compartir amb vosaltres una iniciativa que ha posat en marxa una amiga meva que fa poc que s'ha separat, juntament amb una seva amiga.
Es diu "Plans Canalla"
A Instagram: @planscanalla
Web: https://planscanalla.my.canva.site/
Organitzen plans i activitats amb criatures i sense, i també han començat un grup de teràpia, específicament per a pares i mares separats.
De moment fan només activitats a Barcelona ciutat.
Espero que us serveixi.
Jo no estic separada ni divorciada, però voldria compartir amb vosaltres una iniciativa que ha posat en marxa una amiga meva que fa poc que s'ha separat, juntament amb una seva amiga.
Es diu "Plans Canalla"
A Instagram: @planscanalla
Web: https://planscanalla.my.canva.site/
Organitzen plans i activitats amb criatures i sense, i també han començat un grup de teràpia, específicament per a pares i mares separats.
De moment fan només activitats a Barcelona ciutat.
Espero que us serveixi.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Bon dia!
Sóc una mare separada amb 2 nenes de 9 i 16 anys.
Voldria saber si teniu algun grupet per fer sortides.
Moltes gràcies
Sóc una mare separada amb 2 nenes de 9 i 16 anys.
Voldria saber si teniu algun grupet per fer sortides.
Moltes gràcies
- Jcarlesjust
- Entrades: 1
- Membre des de: dg. set. 29, 2024 5:45 pm
Hola soc un pare en proces de divorci amb un nen de 3 anys.
Els meus amics ja tenen la seva vida i em costa trobar coses per fer amb el nen sols.
Si hi hagués algun grup estaria encantat de formar-ne part.
Em dic Joan Carles i soc de Olot
Els meus amics ja tenen la seva vida i em costa trobar coses per fer amb el nen sols.
Si hi hagués algun grup estaria encantat de formar-ne part.
Em dic Joan Carles i soc de Olot
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |