Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat
Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat
Hola!
Sóc una mare separada de 45 anys amb filles de 9 i 6 anys . M'agradaria conèixer si existeix un grup de Barcelona ciutat per fer activitats (asequibles), sortides, excursions, amb nens i sense nens per pares i mares, separa@ts, solter@s, viud@s i d'entre uns 30 a 50 anys aproximadament.
Gràcies
Sóc una mare separada de 45 anys amb filles de 9 i 6 anys . M'agradaria conèixer si existeix un grup de Barcelona ciutat per fer activitats (asequibles), sortides, excursions, amb nens i sense nens per pares i mares, separa@ts, solter@s, viud@s i d'entre uns 30 a 50 anys aproximadament.
Gràcies
- pessigolla
- :: conillet
- Entrades: 391
- Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat
Hola, has trobat un grup al final? Jo tb sóc separada I amb dues nenes de 7 i 5 anys I de Barcelona. Ja em dius si has trobat grup.
Hola!! Jo tambe soc una mare separada de bcn amb un peque de 3,5 anys. Estic interessada en grup per fer activitats amb nens. Hi ha grup creat??
Gracias!!
Gracias!!
- MARTA-ESTER
- Entrades: 4
- Membre des de: dt. abr. 16, 2019 3:26 pm
Hola
Jo sóc mare soltera de 48 anys d'una nena de 3 anys i busco també algun grup de pares i mares monoparentals, divorciats o separats que facin activitats pel maresme preferentment o Barcelona
Heu trobat algo
Jo sóc mare soltera de 48 anys d'una nena de 3 anys i busco també algun grup de pares i mares monoparentals, divorciats o separats que facin activitats pel maresme preferentment o Barcelona
Heu trobat algo
- MARTA-ESTER
Hola
Heu trobat algo
Heu trobat algo
- MARTA-ESTER
Hola
Heu trobat algo
Heu trobat algo
- Martadetres
- :: puça
- Entrades: 5
- Membre des de: dj. abr. 18, 2019 8:45 pm
Hola, soc la Marta. Mare separada de Lleida, em dedico al món docent de l’educació infantil i la pedagogia. Estic duent a terme un estudi sobre l’estil de vida (nova vida en alguns casos) de les mares/pares separats/des i famílies mono-parentals/marentals. En concret necessito recopilar informació i dades sobre el temps d’oci de la nostra tipología de famílies, com passeu els caps de setmana i els periodes de vacances amb els vostres fills i filles.
Agrairia molt em poguéssis respondre a aquest petit qüestionari de manera breu i anònima.
Moltíssimes gràcies per la teva col.laboració.
Qüestionari oci mares/pares separats o monoparentals/monomarentals o vidus/es amb fills:
- Què fas en el periode vacacional amb els nens? Sortiu de vacances o us quedeu? Si sortiu, on aneu? Què feu? Si no sortiu, quina és la raó?
- Vas sol/a amb els nens/es o acostumeu a portar ajuda? ¿Com t'organitzes amb els nens/es?
- Creus que et podries organitzar millor amb algun tipus d’ajut o suport per gaudir d’unes vacances més relaxades amb els nens/es? Per exemple, amb alguna persona que fes activitats amb els nens durant algunes hores durant les vacances.
- I els caps de setmana?
Agrairia molt em poguéssis respondre a aquest petit qüestionari de manera breu i anònima.
Moltíssimes gràcies per la teva col.laboració.
Qüestionari oci mares/pares separats o monoparentals/monomarentals o vidus/es amb fills:
- Què fas en el periode vacacional amb els nens? Sortiu de vacances o us quedeu? Si sortiu, on aneu? Què feu? Si no sortiu, quina és la raó?
- Vas sol/a amb els nens/es o acostumeu a portar ajuda? ¿Com t'organitzes amb els nens/es?
- Creus que et podries organitzar millor amb algun tipus d’ajut o suport per gaudir d’unes vacances més relaxades amb els nens/es? Per exemple, amb alguna persona que fes activitats amb els nens durant algunes hores durant les vacances.
- I els caps de setmana?
Bon dia,
Sóc mare de dues nenes de 9 i 7 anys, tinc 40 anys i fa uns mesos m he divorciat. Per mi ha estat un cop molt dur, però tinc ganes de tirar endavanat. M agradaria molt trobar un grup de mares/pares per fer trobades i sortides amb nens. Vivim a Barcelona.
Si sabeu d algun grup en actiu, estaré encantada!
Moltes gràcies,
Sóc mare de dues nenes de 9 i 7 anys, tinc 40 anys i fa uns mesos m he divorciat. Per mi ha estat un cop molt dur, però tinc ganes de tirar endavanat. M agradaria molt trobar un grup de mares/pares per fer trobades i sortides amb nens. Vivim a Barcelona.
Si sabeu d algun grup en actiu, estaré encantada!
Moltes gràcies,
Hola! Jo estic divorciada desde fa 2 mesos, tinc 40 anys i dues nenes de 7 i 9 anys. M agradaria conèixer gent que estigui o hagi passat per aquest procés, son moments durs, però tinc ganes de tirar endavant. Som de Barcelona i ens agrada fer activitats dins i fora de la ciutat. Si hi ha grup, m encantaria afegir-me, o en podem crear un.
Fins aviat!
Fins aviat!
Hola,
He vist aquest fil i m’agradaria saber si s’ha creat aquest grup per afegir-m’hi. Tinc 46 anys, un nen de 7 i estic en proces de separacio. M’agradaria parlar amb gent que hagi passat per aquest proces per compartir experiencies i crear noves amistats fora del meu entorn actual.
He vist aquest fil i m’agradaria saber si s’ha creat aquest grup per afegir-m’hi. Tinc 46 anys, un nen de 7 i estic en proces de separacio. M’agradaria parlar amb gent que hagi passat per aquest proces per compartir experiencies i crear noves amistats fora del meu entorn actual.
Hola, estem creant un grup com aquest que dieu, si encara hi esteu interessats/des, envieu-me un privat i us en faig cinc cèntims. Fins aviat!
Bon dia,
Sóc pare de 39 solter amb una nena de 6 anys. Ens interessaria moltissim fer activitats de manera conjunta o coneixer més sobre aquest grup que voleu crear.
Ens deixeu participar-hi?
Mil gràcies,
Sóc pare de 39 solter amb una nena de 6 anys. Ens interessaria moltissim fer activitats de manera conjunta o coneixer més sobre aquest grup que voleu crear.
Ens deixeu participar-hi?
Mil gràcies,
Hola!
Aquí una més. Divorciada fa poc, nen de casi 3 i de Barcelona ciutat.
No sé si us heu passat a l'altre fil.. en tot cas, m'interessa un grup de Barcelona per raons de proximitat òbviament. Mixte millor, pares i mares. I per quedar ja! No quan passi el covid... Clar amb mascareta i tota la mandanga.
Què, us animeu? El puc crear, què us sembla? Interessats/ades m'escriviu per privat, v
Què us sembla "NoEstemSols_BCN" ?
Vinga, va, movem això!
Aquí una més. Divorciada fa poc, nen de casi 3 i de Barcelona ciutat.
No sé si us heu passat a l'altre fil.. en tot cas, m'interessa un grup de Barcelona per raons de proximitat òbviament. Mixte millor, pares i mares. I per quedar ja! No quan passi el covid... Clar amb mascareta i tota la mandanga.
Què, us animeu? El puc crear, què us sembla? Interessats/ades m'escriviu per privat, v
Què us sembla "NoEstemSols_BCN" ?
Vinga, va, movem això!
Bones,
soc pare d'una nena de 7 anys i som família monoparental. Desconec si s'ha creat un grup de BCN ciutat o bé està dins del grup de tota Catalunya.
Ara que bé l'estiu i la canalla està de vacances és un bon moment per conèixer gent nova i per això m'agradaria entrar dintre del grup de Barcelona preferentment per proximitat.
Gràcies i fins aviat!!
soc pare d'una nena de 7 anys i som família monoparental. Desconec si s'ha creat un grup de BCN ciutat o bé està dins del grup de tota Catalunya.
Ara que bé l'estiu i la canalla està de vacances és un bon moment per conèixer gent nova i per això m'agradaria entrar dintre del grup de Barcelona preferentment per proximitat.
Gràcies i fins aviat!!
benji ha escrit:Bones,
Gràcies i fins aviat!!
Hola! Hi ha grup creat? M'agradaria ser-hi! Gràcies!
Hola, em dic Francesc i tinc nens de 8 i 11 anys.
Veig que hi ha missatges des del 2018 fins aquest any, però no resposta. M'agradaria saber si algú ha trobat un grup adient.
Gràcies per l'ajut
Francesc
Veig que hi ha missatges des del 2018 fins aquest any, però no resposta. M'agradaria saber si algú ha trobat un grup adient.
Gràcies per l'ajut
Francesc
Hola
jo visc al barri de Gràcia, amb compartida amb el pare de ma filla, caps de setmanes alterns.
Interessada en trobar grupet per sortides amb i sense infants.
Tinc 47 anys i ma filla en té 11.
Si hi ha grup em podeu dir com afegir-me?
Gràcies
jo visc al barri de Gràcia, amb compartida amb el pare de ma filla, caps de setmanes alterns.
Interessada en trobar grupet per sortides amb i sense infants.
Tinc 47 anys i ma filla en té 11.
Si hi ha grup em podeu dir com afegir-me?
Gràcies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |