Fer tribu: trobades i sortides en família

A la platja, al parc.. trobades i minitrobades..
melimató
Entrades: 2
Membre des de: dl. maig 29, 2023 10:25 am

Fer tribu: trobades i sortides en família

EntradaAutor: melimató » dl. maig 29, 2023 11:54 am

Hola!
Sóc la Mònica, mare separada d'una nena de 8 anys i un nen de 5. Vivim al Penedès i ens agradaria conèixer famílies amb fills i filles d'edats similars per poder compartir trobades, sortides o excursions.
A casa apostem per una criança basada en l'amor i el respecte cap a nosaltres mateixos i cap als altres. Ens agrada viure de manera natural i gaudint de les petites coses de la vida. Els caps de setmana els solem dedicar a activitats culturals i a sortir a la natura, i sempre que podem intentem fer alguna ruta per la muntanya o prop d'ella.
Ens agradaria molt fer una mica de tribu i ampliar el nostre cercle social amb famílies que puguin tenir una visió similar a la nostra. Si us sentiu en la mateixa situació us animem a començar a fer tribu plegades!
Fins aviat!!
Sotaelsestels39
Entrades: 3
Membre des de: dv. feb. 24, 2023 6:45 am

Re: Fer tribu: trobades i sortides en família

EntradaAutor: Sotaelsestels39 » dg. jul. 16, 2023 10:28 pm

Hola Mònica! Nosaltres vivim en una masia al camp a les afores de Manresa. Som una família de 3! Jo, la meva parella ( estic separada) i la meva filla d 11 anys. Ens sentim molt identificats amb els teus valors i també ens agradaria fer créixer la tribu.
georgiannalaughlin
Entrades: 1
Membre des de: dt. jul. 18, 2023 3:59 am

Re: Fer tribu: trobades i sortides en família

EntradaAutor: georgiannalaughlin » dt. jul. 18, 2023 4:01 am

Dono molt suport a la teva opinió i espero obrirbadland un club. Digues-me com unir-te al teu grup?
melimató
Entrades: 2
Membre des de: dl. maig 29, 2023 10:25 am

Re: Fer tribu: trobades i sortides en família

EntradaAutor: melimató » dv. jul. 28, 2023 11:40 am

Hola Sotaelsestels!

Que bé! Ara et passaré per privat el meu contacte. Després de vacances estaria genial conèixe'ns i compartir una estona plegats, fent alguna sortida a la natura o el que ens vingui més de gust.

Fins ben aviat!!

Torna a “Trobades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::