La meva experiència acaba aquí (fins ara però.....)
- labrisadelmar
- :: granota

- Entrades: 204
- Membre des de: dc. jul. 27, 2011 11:34 am
Re: La meva experiència acaba aquí (fins ara però.....)
He llegit tot el què expliques Marta, i et vull transmetre molts i molts ànims!!, que dur ha de ser passar per tot això!, però tens una cosa fantàstica: el teu optimisme!, m'ha impactat molt la manera com afrontes les coses... així que molts ànims guapa i ja veuràs com tot anirà bé!!, ja ens contaràs...
Jo tb estic intentant quedar-me, però m'ha detectat ovaris poliquistics i hi han mesos que no ovulo, buufff és fa insoportable veure que passen els mesos i res de res. Però llegin-te a tu m'has donat forçes x seguir intentant... Desitjo el millor per tu! Una abraçada!!
Jo tb estic intentant quedar-me, però m'ha detectat ovaris poliquistics i hi han mesos que no ovulo, buufff és fa insoportable veure que passen els mesos i res de res. Però llegin-te a tu m'has donat forçes x seguir intentant... Desitjo el millor per tu! Una abraçada!!
labrisadelmar ha escrit:He llegit tot el què expliques Marta, i et vull transmetre molts i molts ànims!!, que dur ha de ser passar per tot això!, però tens una cosa fantàstica: el teu optimisme!, m'ha impactat molt la manera com afrontes les coses... així que molts ànims guapa i ja veuràs com tot anirà bé!!, ja ens contaràs...
Ohhhhhhhhhhh moltes gràcies labrisadelmar!!!!!!! Doncs et dono molts ànims pk tinc dues amigues q tb tenen ovaris poliquístics, els hi van dir q trigarien més en quedar-se embarassades, i les 2 es van quedar a la primera!!!!!! Quina sort, aissss
Tu portes molt de temps buscant? Jo ara just fa un anyet..... Ara quan em vingui la regla després de la quarantena, em faran una histeroscòpia i a veure si solicionem algo.... aisss quina paciència hem de tenir algunes dones, oi? Però penso q tard o d'hora ho aconseguirem!!!!!
Molts ànims guapetona!!!!
Marta
- labrisadelmar

M'encanta el teu positivisme!!, quina sort aquestes amigues teves!, a la primeraa??!!! A mi em van dir que podria tardar bastant a concebre, la veritat que em va preocupar una mica pq el gine no em va donar gaire informació i x aquí internet es llegeixen algunes coses que..telaaa!!, encara et fan sentir més frustrada. Fa només 3 mesos que ens vam ficar en marxa, estic sense cap tractament, m'han dit que esperi fins a l'any, i el temps avança tan lent... ,de moment no hi ha hagut sort, a veure aquest mes d'agost si serà el meu!!!, uuufff ho desitjo taaant!!!
en fi, ens cal carrregar de paciència!!! que et vagi molt bé aquesta prova que tens, intenta estar tranquil.la eh!!! ja aniràs informant... i jo tb!!!
Petons wapaaaaaaa!!!
en fi, ens cal carrregar de paciència!!! que et vagi molt bé aquesta prova que tens, intenta estar tranquil.la eh!!! ja aniràs informant... i jo tb!!!
Petons wapaaaaaaa!!!
labrisadelmar ha escrit:M'encanta el teu positivisme!!, quina sort aquestes amigues teves!, a la primeraa??!!! A mi em van dir que podria tardar bastant a concebre, la veritat que em va preocupar una mica pq el gine no em va donar gaire informació i x aquí internet es llegeixen algunes coses que..telaaa!!, encara et fan sentir més frustrada. Fa només 3 mesos que ens vam ficar en marxa, estic sense cap tractament, m'han dit que esperi fins a l'any, i el temps avança tan lent... ,de moment no hi ha hagut sort, a veure aquest mes d'agost si serà el meu!!!, uuufff ho desitjo taaant!!!
Petons wapaaaaaaa!!!
Ohhhhhhhhh si cantes positiu a l'agost en ho has de fer saber!!!!!!!!!!! Així al menys en a mi m'animes molt ;) jeje tant de bo el cantis labrisadelmar!!!!!!
Doncs si, les meves 2 amigues es van posar a intentar l'embaràs molt més abans del q elles haguessin desitjat precisament per akest problema dels polikístics, i quan les dues es van quedar a la primera van flipar pk elles encara no volien quedar-se!!!!!!! Però clar, tant dir-lis que trigarien molt...... aisss així q ja veus com és l'atzar de capritxós! :) Per tant, tu molts ànims i ja veuràs q cantes el teu positiu aviat!!!!!! Ole oleeeeee
Un petonet carinyo!!!!!!
- labrisadelmar

Gràcieees preciosaaaa!!!! tan de bo sigui així!!!, x cert, tu a quin gine vas? es que jo estic mirant de canviar i encara no m'he decidit... sóc d'adeslas, no sé si sabries d'algún que estigui bé x la zona de Bcn, és que x la gent d'aquí ho he preguntat però no m'entren a la mútua! això tb em porta un mal de cap, pq sempre vols elegir el millor i al desconeixer tant de tot..no sé, t'ho pregunto per si saps d'algú que estigui en mans d'algún professional d' aquesta mútua i es trobi bé amb ell, sinó res, seguiré preguntant i buscant....
Mil petons!!!!!!
Mil petons!!!!!!
labrisadelmar ha escrit:Gràcieees preciosaaaa!!!! tan de bo sigui així!!!, x cert, tu a quin gine vas? es que jo estic mirant de canviar i encara no m'he decidit... sóc d'adeslas, no sé si sabries d'algún que estigui bé x la zona de Bcn, és que x la gent d'aquí ho he preguntat però no m'entren a la mútua! això tb em porta un mal de cap, pq sempre vols elegir el millor i al desconeixer tant de tot..no sé, t'ho pregunto per si saps d'algú que estigui en mans d'algún professional d' aquesta mútua i es trobi bé amb ell, sinó res, seguiré preguntant i buscant....
Mil petons!!!!!!
Guapetona, jo sóc d'adeslas!!!!!! Em visito a la Delfos "institut guilera", i en allà he provat 2 ginecòlegs, vaig provar amb la doctora susana peón i és molt maca i molt molt molt dolça i ara estic amb el doctor fernàndez ja q amb el primer abort q vaig tenir em va tocar ell d'urgències i tb em va agradar i ja em vaig kedar amb ell per tot el tema del meu historial dels aborts i és el q m'ha fet els legrats.
T'entenc perfectament pk fins q jo vaig trobar un gine on em sentís còmoda va ser tot un mal de cap!!!!! Per akí al foro parlen molt bé d'un tal docotor capdevila però jo sincerament no l'he provat.....
Espero haver-te servit d'ajuda!
MUAAAAAAAAAAAAAAAK
- labrisadelmar

Òndia quina casualitat!, doncs probaré a la Delfos amb aquesta que dius, a veure què tal..ja et comentaré. Gràciees bonica!!
De res guapetona, no seras mestre tu tb? ;)
- labrisadelmar

jajaja sí!!!!!, com ho has sapigut??? quina gràcia!!! massa coincidències, al final em d compartir algo més tu i jo... un positiu juntes!!, seria genial!!!
Aquesta tarda he trucat a la clínica i des d'allí mateix m'han aconsellat el Dr. Capdevila, m'han dit que la Dra. Peón estava a tope i q a partir del setembre totes les tardes plenes...ara ja tinc hora pel dia 25, portaré l'analítica (q fins ara no me l'havien demanat i ho vaig solicitar jo mateixa, així q imagina't quin gine més passota tenia), i espero encertar amb aquest, q tothom parla mil meravelles..
Aquesta tarda he trucat a la clínica i des d'allí mateix m'han aconsellat el Dr. Capdevila, m'han dit que la Dra. Peón estava a tope i q a partir del setembre totes les tardes plenes...ara ja tinc hora pel dia 25, portaré l'analítica (q fins ara no me l'havien demanat i ho vaig solicitar jo mateixa, així q imagina't quin gine més passota tenia), i espero encertar amb aquest, q tothom parla mil meravelles..
labrisadelmar ha escrit:jajaja sí!!!!!, com ho has sapigut??? quina gràcia!!! massa coincidències, al final em d compartir algo més tu i jo... un positiu juntes!!, seria genial!!!
Oleeeeeeeee labrisa!!!!! I ja saps, si no t'acaba de fer el pes aquest ginecòleg n'hi han molts més en allà!!!!!!! jejeje Però segur q et va molt bé i t'agrada!!!!! Al menys pels foros parlen MOLT bé!
Ostres doncs si la propera coincidència és un positiu seria genial!!!!!! tot i q jo ara m'ho prendré amb calma doncs fins q no em facin la histeroscopia i tot, potser he d'esperar bastant, però no m'importa gens. Així q si el cantes tu abans, ja saps, a donar-nos molts ànims!!!!!!! jeje
Un petonet guapísima!!!!!!!!!!
nucosa ha escrit:molts anims a totes dues
Moltes gràcies nucosa carinyo, un petó ben fort guapísima!!!!!!!
- labrisadelmar

GRàcies pels ànims nucosa, s'agraeixen molt!
Sí, Marta, veurem si x fi aquest és el meu mes, però vaig amb la calma també, pq els nervis i l'ansietat tampoc ajuden gens.
Una abraçada maquísima!!!!
Sí, Marta, veurem si x fi aquest és el meu mes, però vaig amb la calma també, pq els nervis i l'ansietat tampoc ajuden gens.
Una abraçada maquísima!!!!
- labrisadelmar

Marta!!, com estàs guapa? que fa dies que no sé res de tu!
Quan et fan aquella proba? la histeroscopia?
Jo en aquest cicle tampoc hi ha hagut sort, així que a seguir-ho intentant a veure si surt aviat... cal molta paciència!
Petonets bonica i diga'm algo que m'agradaria saber com t'ha anat tot plegat!*
Jo en aquest cicle tampoc hi ha hagut sort, així que a seguir-ho intentant a veure si surt aviat... cal molta paciència!
labrisadelmar ha escrit:Marta!!, com estàs guapa? que fa dies que no sé res de tu!
Hola guapetona!!!! Quina alegria tenir notícies teves!!!!!!!! :) Doncs t'explico, la histeroscòpia me la feien ara amb la primera regla dps del legrat, però te l'han de fer en els 2 últims dies de sagnat i resulta q m'ha coincidit el període amb demà q marxo de vacances a mallorca, per tant esperarem a la següent regla i aleshores mho faran :) Així q res, paciència i a esperar un mes :)
Tu no pateixis si no ha sigut aquest cicle serà el següent, ja veuràs com ho aconsegueixes!
Un petonet MOLT fort guapetona!!!!!!!!!!!!!
MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK
doncs a disfrutar de les vacances a mallorca!!!!!!!!!!!!
- labrisadelmar

Sí, jo a carregar les piles altra vegada!
Doncs a esperar un meset que passa volant, després de tota l'espera que portem no vindrà d'uns dies ara...
Disfruta moltíssim per Mallorca!!, per lo que m'han explicat tot allò és preciòs, i hi han unes cales maquíssimes... ja veuràs que relaxada tornaràs!
Jo també intentaré aprofitar els dies que queden fent alguna escapadeta a la muntanya, que la calor d'aquí ja és insoportable!! i aviat ens toca tornar al lio eh!!..aaaiixx!!
Bé, un petonàs preciosaaa!!!
Doncs a esperar un meset que passa volant, després de tota l'espera que portem no vindrà d'uns dies ara...
Disfruta moltíssim per Mallorca!!, per lo que m'han explicat tot allò és preciòs, i hi han unes cales maquíssimes... ja veuràs que relaxada tornaràs!
Jo també intentaré aprofitar els dies que queden fent alguna escapadeta a la muntanya, que la calor d'aquí ja és insoportable!! i aviat ens toca tornar al lio eh!!..aaaiixx!!
Bé, un petonàs preciosaaa!!!
Guapetones!!!!! Ja he tornat de Mallorca! jejejeje Si fos per mi m'hi tornaria ara mateix!!!!!! Aisss que ràpid passa!!!!!!
Vosaltres què tal? Heu carregat piles?
Un petó molt fort!!!!!!!!!!!!!!! Brisa, tens raó, d'aquí poc tornem al lío!
MUAAAAAAAAAK
Vosaltres què tal? Heu carregat piles?
Un petó molt fort!!!!!!!!!!!!!!! Brisa, tens raó, d'aquí poc tornem al lío!
MUAAAAAAAAAK
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |