SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

Problemes durant l'embaràs.
maresmenca
:: tigre
Entrades: 795
Membre des de: dc. maig 27, 2009 12:39 pm

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: maresmenca » dl. feb. 08, 2010 7:24 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
LILA_BCN
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

EntradaAutor: LILA_BCN » dt. feb. 09, 2010 7:46 am

Soninice,
Bé, de moment anem bé.....tinc la sensació que aquesta vegada tot ens anirá bé, ja t'ho vaig dir.
No estic molt capficada, no he comprat res pel nen que em faria falta, i podria aprofitar les rebaixes, però no tinc valor, a més a més al tenir un nen, no em deixa pensar molt, a més ara estem molt preocupats per les preincripcions escolar, aixi que....
Mai no m'enrecordo quant temps ens portem d'embaràs, a mi em toca parir pel 10 d'agost així que avui faig 14 setmanes i estic de 3 mesos i tu??
El dia 16 tinc visita al vall d'hebrón, tu quan has de anar-hi?? Ja em dirás que et diuen dels colors de les tires, jo aquesta setmana m'hauria de fer altra.
Ja en contaràs...

Gràcies a bombolla i maresmenca i a la resta per seguir-nos!!
Imatge

Imatge
soninice
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

EntradaAutor: soninice » dv. feb. 12, 2010 10:33 am

LILA_BCN, quina casualitat jo també he d´anar el dia 16 a la Vall ´hebron. Tenia hora per avui i me l´han canviat. He d´anar a les 9:45 i tu ?
Jo avui estic de 16 setmanes si no vaig equivocada. Ens portem 2 setmanes de diferència només. La meva DPP és el 31 de juliol.
A veure si ens trobem el dimarts , ja em diràs alguna cosa.
Una abraçada.
LILA_BCN

EntradaAutor: LILA_BCN » dv. feb. 12, 2010 12:07 pm

Hola Soninice!!
Potser si ens trobarem dimarts, perque ting hora a les 10.10h, així que si ens trobarem, quan tu sortis de consulta entraré jo, o igual ni ha alguna mes entremitg, pero ens trobarem segur!! quina gràcia no!!
Dons llavors si ens portem 2 setmanes jo estic ara de 14 setmanes!
Bé, ja em diràs algo de dimarts, ja ens veiem i parlem no??

Petons
Imatge

Imatge
soninice

EntradaAutor: soninice » dv. feb. 12, 2010 8:55 pm

Doncs sí, ens veurem allà , quina gràcia.
LILA_BCN

EntradaAutor: LILA_BCN » dt. feb. 16, 2010 4:29 pm

Hola a totes!!
Bé, us explico com a anat la meva visita a la vall d'hebron........(després de perdre tot el matí, tenia visita a les 10.15 i 'han agafat a les 12.45)
Al final després de tant esperar, no hi era ni la doctora, n'hi habia un altre, però casi m'ha agradat més....he portat totes les proves que m'habien fet a la Quiron i han prés nota, i al final m'han fet una eco!! alló que tant esperaba!! l'unica alegria de tot el dia!! De moment la cosa va com te que anar, encara es aviat per complicacions. El dia 22 tinc la eco mofologica, mentrestant demà tinc visita a la quiron, així que espero veure el meu nen un altre cop!!
Soninice, quant ja sortia de la consulta els he preguntat, que si no em preguntaben res dels resultats de les tires, i m'han dit que si m'habien sortit bé?? quina barra!! digueu-m'ho vosaltres jo no tinc ni ideia!!! la setmana que bé aniré al cap que me les facin alla!!
Petons!
Imatge

Imatge
maresmenca
Entrades: 795
Membre des de: dc. maig 27, 2009 12:39 pm

EntradaAutor: maresmenca » dt. feb. 16, 2010 10:40 pm

Que bé Lila!!!!

Jo també vaig anar al Vall d'Hebrón divendres, per la visita d'assessorament post legrat, i em van agafar horai mitja més tard!!!!
soninice

EntradaAutor: soninice » dc. feb. 17, 2010 2:17 pm

Hola LILA_BCN, la veritat és que a mi tb em va agradar el doctor. M´alegro que per fi et fessin la eco. A veure què et diuen avui a la Quirón.
Jo no torno fins el dia 15 de març que em faran la eco de les 20 set.
Una abraçada.
LILA_BCN

EntradaAutor: LILA_BCN » dc. feb. 17, 2010 9:03 pm

Hola Soninice!!
Avui he anat a la Quirón i molt bé, com sempre, i m'han fet una altra eco!! pero aquesta se l'han mirat molt bé, i ho confirmarem en la de les 20setmanes, pero sembla que es un altre nen!! Al principi ens em quedat una mica desilusionats amb l'esperança que fós nena, pero ja l'hem asumit i estem buscant noms..........
Fins el 17 no tinc eco i visita a la Quirón i el 22 al vall d'hebron..........ara estarem quatre setmanes tranquiletes!!
Una abraçada.
Imatge

Imatge
soninice

EntradaAutor: soninice » ds. feb. 20, 2010 9:53 am

Ostres nena, que bé: un altre nen. El més important és que tot ens vagi bé. Jo també penso que porto un nen però fins d´aqui un mes no ho sabré. La veritat és que aquesta vegada no m´importa gens el sexe. Si és un nen aprofitaré coses que ja tenia de l´altre embaràs i si és nena em tornaré boja comprant robeta. Estic molt contenta i positiva i ara, com dius tu, tenim un mes de tranquil.litat i l´hem d´aprofitar.
Una abraçada molt forta.
Bombolla
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dg. feb. 21, 2010 8:08 pm

M'alegro moltíssim que lesl ecos hagin sortit bé!!! iupiiiii!!
Lila, així que probablement un altre nen?? Entenc que et fés il·lusió la nena, però pensa que així podran jugar molt ells dos, no?
Veig que esteu súper positives, i m'encanta veure-us així.
Us han parlat d'una eco "especial" que fan a la setmana 24 per tal de veure si hi ha probabilitats de desenvolupar la pre-eclampsia?
Nosaltres dia 1 de març començarem amb el iodocefol, així estarem uns mesos abans d'anar a buscar....però això ja s'acosta!!!!

Molts petonets per totes i per les vostres panxetes!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
soninice

EntradaAutor: soninice » dt. feb. 23, 2010 9:21 am

Hola noies,
Bombolla, no sabia res d´aquesta eco especial però el proper dia li comentaré a la meva doctora. Estaria molt bé que ens la poguessin fer. A veue si tenim sort.
La veritat és que sí que estic molt positiva però també tinc dies de tot.
Lila, jo ja sabré el sexe el dia 15. Tinc unes ganes que m´ho diguin, no per res, sinó per tenir ja la certesa, pensar noms i tot plegat. A veure què passa.
Una abraçada.
LILA_BCN

EntradaAutor: LILA_BCN » dc. març 03, 2010 8:51 am

Hola noies!!
Jo tampoc no habia escoltat mai d'aquesta eco per veure la preeclampisa, no crec que la facin.
Sonicine, ahir vaig anar al cap a preguntar si em farien les tires d'orina i han flipat quan els he explicat el que ens fan, de donar-nos les tires sense cap mostra per comparar, també li ha estranyat molt que a les consultes en mirin la tensió, pero no ens facin analisis d'orina.....al final m'ha dit que hi vagi cada 15 dies a fer-me les tires i cada mes em fará un control d'embaràs com si m'ho portes ella, ahir em va mesurar la tensió, la orina i vam escoltar el cor del nen. Encara em dura l'emoció!!
Amb respecte a l'orina, em va ensenyar els resultats i el color que va sortit s'apropava una mica al primer color, però em va dir que era normal perque habia menjat.
Bé, ja queda poquet per tornar a veure al teu bebe!! Jo el 16 tinc la eco de les 20 set. a la quiron, i una setmana després a la vall d'hebron.
Tinc unes ganes de començar a comprar robeta!!
Una abraçada!!
Imatge

Imatge
Bombolla
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dc. març 03, 2010 3:47 pm

M'alegro que tot us vagi Ok! Que bñe Lila que també t'ho portin al cap, aíxí estaràs ben controlada.
Quines ganes de veure els cigronets una altra vegada i de començar a comprar robeta.
Lo de la eco m'ho va dir un gine de l'hospital on m'han de portar l'embaràs. Però ha estat l'únic que m'ho ha dit. Ell em va dir que cap a la setmana 24 hi ha una eco-doppler especial per veure no sé què de les artèries uterines que et pot indicar si hi ha risc de desenvolupar pre-eclampsia.
Ara demanaré hora a la llevadora per comentar-li que d'aquí 3 mesos ens hi posem, per si m'han de fer citologia o alguna cosa. Li preguntaré a ella a veure si en sap algo.
Imatge
Imatge

soninice

EntradaAutor: soninice » dj. març 11, 2010 2:29 pm

Hola noies,
no he pogut escriure fins ara. Van operar a ma sogra i des del dia 22 de febrer la tinc a casa.
Lila, això de les tires d´orina és tot un món. Jo no em preocupo gaire però el dia 15 que tinc visita li preguntaré si el control d´orina serà més complet. Tenen una barra!!!
El dia 2 de març vaig haver d´anar a urgències pequè em va baixar moltíssim la tensió i el meu marit es va espantar. Jo estava tranquil.la però , ara, tot es veu d´una altra manera. Tot estava ok, em van fer una eco i s´ho van mirar tot molt bé. La doctora es va portar molt bé amb mi i em va dir que qualsevol cosa hi anés sense pensar- ho. Em va dir si volia saber sexe però en aquell moment vaig decidir que no ho vull saber. Sempre havia pensat fer-ho així i ara espero aguantar-me. La veritat és que sabent que tot estava bé i escoltant el batec ja no em calia res més. El tema és que el meu marit sí que vol saber el sexe i el dia 15 no sé com ens ho farem. Tothom em diu que no m´aguantaré però jo ho intentaré, encara que la meva intuició em diu que serà un altre nen. Jo encantada sigui el que sigui.
D´aqui dos dies ja estaré de 20 setmanes i la por crec que augmenta però intento ser positiva i pensar que tot anirà bé.

Bé, ja us explicaré que tal el dia 15 i tu, Lila, que et vagi molt bé el dia 16.

Una abraçada
LILA_BCN

EntradaAutor: LILA_BCN » dv. març 12, 2010 7:37 am

Soninice, no et preocupis que quan fem les 20 setmanes no començarà a anar tot malament!!
Quin espant el que et va pasar!!! però si et van dir que està tot ok, no hi ha perque preocupar-se. A més, dilluns ho expliques a l'hospital i et remirarán!!
Molt bé el teu valor de decidir que no vols sapiguer el sexe, nomès t'aguantaràs si realment et fa el mateix el que sigui, però si tens alguna preferència al final no aguantaràs, i si el teu marit ho sap, en qualsevol moment ho endevinaràs per alguna cosa que se li escapi.
Jo estic una mica neguitosa perque encara no el sento!! com pot ser?? a l'altre embaràs feia setmanes que el sentia com es movia, moltissim..........però dimarts vaig anar a la llevadora del cap i em va escoltar el cor i sembla que va tot bé, pero ja em començo a preocupar!!
Em vaig equivocar amb la data del metge, la eco la tinc el 17 no el 16, dos dies desprès de tu, soposo que confirmaràn que es un nen. Ja ens explicarem.
Una abraçada!
Imatge

Imatge
Bombolla
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dl. març 15, 2010 11:26 pm

Ostres SOninice! QUinensurt,no? Menys mal que tot va quedar en un ensurt iq ue es van portar tant bé. I que guai això de no voler saber el sexe. Sempre he pensat que pot ser uan cosa molt especial saber de quin sexe és en el moment de néixer...però jo no sé si seria capaç d'aguantar-me! I tranquil·la, encara que s'acosti la setmana 20 no vol dir que les coses comencin a anar malament...també t'ho pots pendre d'una altra manera, pensar que ja has arribat a la setmana 20!!!! I cada vegada et queda menys!
Lila; Ja ens diràs què et diuen el pròxim dia al metge. Suposo que no el deus notar perquè potser està col·locat d'alguna manera que no el notes tant, però ja veuràs que no trigaràs gaire en notar-lo!

Petonets guapes!
Imatge
Imatge

soninice

EntradaAutor: soninice » dj. març 18, 2010 5:28 pm

Hola noies,
el dilluns em van fer la eco morfològica a la Vall d´Hebron. Va ser una eco molt completa i s´ho van mirar tot súper bé. El més impotant és que tot està ok. El meu marit ja sap el sexe però jo no ho vull saber. Després visita amb la doctora: resulta que ara m´he de prendre una aspirina infantil (adiro) i punxar-me heparina cada dia. Diu que no és un tractament científicament demostrat però que val la pena provar-ho. Començaré demà, això de punxar-me no em fa gaire gràcia però què hi farem. La resta tot bé, mirar-me la tensió cada dia i fer les tires d´orina. Quan estigui de 24 set em faré la prova del sucre i no torno a la Vall d´Hebron fins a finals d´abril.
No sé, de moment estic força tranquil.la. La veritat és que després de la eco em vaig quedar molt relaxada i també molt contenta.

Una abraçada a totes. Lila, ens has d´explicar com et va anar ahir.
Bombolla
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dj. març 18, 2010 10:45 pm

M'alegro que tot estigui perfecte!!! Quina il·lu que et diguéssin que el teu petitó/na està Ok, i tornar-lo a veure! I ja estàs a la meitat d'embaràs! >.-<: >.-<: >.-<:
Ostres, no sabia això de l'aspirina i de l'heparina...ja t'ho havien comentat abans? Però si l'heparina és un anticoagulant,no? Bueno, per provar que no quedi, s'ha de fer tot el possible perquè tot surti genial. I ja et pots estar sense saber si és nen o nena? Aix quins nervis que tindria jo!
Lila!! I tu com estàs? Que fa el teu peque? Està confirmat que és un nen?

Molts petonets per les 2 i les vostres panxus!!
Imatge
Imatge

LILA_BCN

EntradaAutor: LILA_BCN » dv. març 19, 2010 10:11 am

Hola a totes!!
M'alegro molt que tot estigui bé soninice!! Alló de l'aspirina ja l'havia escoltat abans.
Jo a la Quirón molt bé, la eco va anar bé, està tot normal i m'han confirmat que es un nen. Ara tinc que fer-me la prova del sucre en un mes i tornar a visitar-me.
Dilluns tinc la mateixa eco i visita a la vall d'hebron, i ara estic pensant si a mi també em faràn pendre l'aspirina......sería un embolic perque hauria de comentar-lo amb la meva doctora de la quiron. Ja veurem que em diuen.......
Una abraçada
Imatge

Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::