Avortament: Millor amb legrat o sense?
Re: Avortament: Millor amb legrat o sense?
Hola madrona, la veritat es que llegint el que has posat sembla possible passar pàgina, set veu molt ilusionada, set setmanes ens separen, espero estar d'aqui a set setmanes on ets tu. Moltes gràcies pels consells, la gine em va dir que si d'aqui una setmana no ho havia tret que hi tornes i fariem un raspat, encara que a veure si ho trec tot soleta.
Un peto boniques, vaig a disfrutar del peque a veure si m'anima.
Un peto boniques, vaig a disfrutar del peque a veure si m'anima.
Hola guapes!
Què bé poder parlar amb vosaltres!
Gegar, ja veuràs com anirà tot bé. Jo avui m'he llevat una mica menys ploranera. Només tinc ganes de tornar a començar.
Bombolla, molts ànims. Com estàs?
Madrona! Espero que feu bé els deures! hehe
petons boniques
Què bé poder parlar amb vosaltres!
Gegar, ja veuràs com anirà tot bé. Jo avui m'he llevat una mica menys ploranera. Només tinc ganes de tornar a començar.
Bombolla, molts ànims. Com estàs?
Madrona! Espero que feu bé els deures! hehe
petons boniques
Hola noies
Com ens hem llevat avui?
Jo ara vaig cap a Sant Pau... em sento una mica tonta perquè m'hi fan anar per confirmar que no evoluciona quan, amb les pèrdues que he tingut és evident...
Ja us diré el què... torno a plorar...
Com ens hem llevat avui?
Jo ara vaig cap a Sant Pau... em sento una mica tonta perquè m'hi fan anar per confirmar que no evoluciona quan, amb les pèrdues que he tingut és evident...
Ja us diré el què... torno a plorar...
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Nivara, reina, ànims...no et sentis tonta, encara que ho hagis expulsat està bé que et mirin per confirmar-ho.
Així t'assegures que tot està Ok, i si és així i ho has expulsat per tu sola ben aviat t'hi pots tornar a posar.
Jo avui vinc del gine, estic contenta perquè m'ha fet cas, i em faràn analítiques per veure si es pot trobar alguna causa a tot el meu historial obstètric. Per fi algú m'ha escoltat!!
Com esteu vosaltres???Com van els ànims?
Una carretada de petons i un sac ple d'ànims!
Jo avui vinc del gine, estic contenta perquè m'ha fet cas, i em faràn analítiques per veure si es pot trobar alguna causa a tot el meu historial obstètric. Per fi algú m'ha escoltat!!
Com esteu vosaltres???Com van els ànims?
Una carretada de petons i un sac ple d'ànims!

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Hola boniques. Nivaira espero que dins de lo de lo dolent vagi tot bé.
Bombolla espero que et poguin donar una resposta de perque passa això.
Jo mhe llevat força xafada, ahir per la nit vaig plorar molt, però no ho tret tot el que he de treure. La veritat es que no em ve de gust parlar amb ningu del meu entorn, tots preguntant com estic, que és normal, que m'he d'animar, que estava de poquet... i jo tot aixo ja ho se, però no treu que pensi que perque jo, que la que esta passant per aixo soc jo i a mi totes aquestes coses no em consolen. Em sento molt trista i no se com sortir daqui. Petonets.
Bombolla espero que et poguin donar una resposta de perque passa això.
Jo mhe llevat força xafada, ahir per la nit vaig plorar molt, però no ho tret tot el que he de treure. La veritat es que no em ve de gust parlar amb ningu del meu entorn, tots preguntant com estic, que és normal, que m'he d'animar, que estava de poquet... i jo tot aixo ja ho se, però no treu que pensi que perque jo, que la que esta passant per aixo soc jo i a mi totes aquestes coses no em consolen. Em sento molt trista i no se com sortir daqui. Petonets.
- Bombolla

- Contacta:
Gegar....ànims preciosa!! Recolza't molt en el teu petitó!! Treu forces d'allà on sigui. Plora tooooot el què hagis de plorar i més. Has de fer el teu dol! És el procés natural! Tens dret a estar trista! Entenc que no tinguis ganes de parlar amb ningú...quan una persona que no ha passat per això intenta donar-te ànims, moltes vegades no sap com fer-ho, perquè no hi ha passat, no sap què se sent, i moltes vegades diuen coses per intentar animar-nos però que no entenen que no serveix de res. Coses com, "a la pròxima anirà bé", "si havia de ser així millor ara que més endavant", "ets molt jove, encara tens molt temps per endavant", "això els hi passa a molta gent", "almenys saps que t'hi pots quedar"...i un llarg etzètera de paraules, que la gent diu amb la millor de les intencions però que a tu no et serveixen de res. Perquè per tu és una pèrdua, t'és igual si ets jove, si t'hi podràs tornar a quedar o si li passa a més gent. T'ha passat a tu, i és injust que et passi, i tu ja t'havies fet ilusions i el desitjaves...però et puc dir...que passarà! Sé que ara estàs en un pou...però poc a poc n'aniràs sortint, i d'aquí un temps, t'asseguro (i ho dic perquè ho sé) que hi pensaràs, però no et farà el mal que et fa ara, i podràs pensar-hi sense plorar. T'ho prometo!
Molts ànims nineta!
Molts ànims nineta!

Hola ninetes,
Ja he tornat i... tot i que he fet el xou a l'hospital amb les llagrimes que em queien, estic més tranquil·la. M'han dit que efectivament he fet jo sola l'expulsió i que això és bo. M'han dit també que se'm veuen els ovaris perfectes i que tot es veu ben preparat, que m'esperi a que em vingui la regla i a partir d'aleshores, ja ens hi podem posar de nou. I... Tot i que la tristor sé que em costarà de marxar, vull centrar-me en tornar a lluitar per ser mare, vull que em vingui ja la regla i posar-mos-hi de nou. I aquesta vegada el meu cos estarà més preparat perquè estaré prenent àcid fòlic, estaré cuidant el menjar (res de cafeïna, ni alcohol, etc...) i... la part bona de tot plegat és que amb l'expulsió natural si quedava alguna resta de coàgul de l'endometriosi, ja no hi és. El meu cos està més preparat que mai. I ho aconseguiré. Volem ser pares i ho serem.
(com veieu he decidit carregar piles). A l'hospital també m'han dit que no busqui motius en mi, que no tinc la culpa de res, que ha estat un avortament bioquímic i que, les dades reals diuen que es produeix en més d'un 50% per cent dels embarassos. La doctora, que era un encant, m'ha dit que ja sap que no consola però que més de la meitat dels embarassos acabin en avortament espontani és "natural", és perquè no hauria sortit bé més endavant i que pensi que és normal que totes les dones tinguin alguna vegada a la vida un avortament així (però la majoria no se n'adonen i pensen que els ha vingut la regla dues setmanes més tard).
Estic trista, però m'he de posar bé per tornar a començar...
Tot això Gegar, sé que no consola però no pensis "per què a mi?". Agafa't al teu peque i recupera les ganes de tirar endavant, però no per això evitis el dol. Treu tot el que et calgui, ho has de fer per tornar a lluitar!
Bombolla! Ostres, que bé que t'hagin fet cas! Això segur que serà bo!
Molts petons, abraçades, ànims i forces boniques. No ens donarem per vençudes!
PD Una pregunta... M'han dit que he d'esperar a la propera regla per tornar a provar de quedar-me embarassada però... es poden tenir relacions mentrestant amb protecció?
Ja he tornat i... tot i que he fet el xou a l'hospital amb les llagrimes que em queien, estic més tranquil·la. M'han dit que efectivament he fet jo sola l'expulsió i que això és bo. M'han dit també que se'm veuen els ovaris perfectes i que tot es veu ben preparat, que m'esperi a que em vingui la regla i a partir d'aleshores, ja ens hi podem posar de nou. I... Tot i que la tristor sé que em costarà de marxar, vull centrar-me en tornar a lluitar per ser mare, vull que em vingui ja la regla i posar-mos-hi de nou. I aquesta vegada el meu cos estarà més preparat perquè estaré prenent àcid fòlic, estaré cuidant el menjar (res de cafeïna, ni alcohol, etc...) i... la part bona de tot plegat és que amb l'expulsió natural si quedava alguna resta de coàgul de l'endometriosi, ja no hi és. El meu cos està més preparat que mai. I ho aconseguiré. Volem ser pares i ho serem.
(com veieu he decidit carregar piles). A l'hospital també m'han dit que no busqui motius en mi, que no tinc la culpa de res, que ha estat un avortament bioquímic i que, les dades reals diuen que es produeix en més d'un 50% per cent dels embarassos. La doctora, que era un encant, m'ha dit que ja sap que no consola però que més de la meitat dels embarassos acabin en avortament espontani és "natural", és perquè no hauria sortit bé més endavant i que pensi que és normal que totes les dones tinguin alguna vegada a la vida un avortament així (però la majoria no se n'adonen i pensen que els ha vingut la regla dues setmanes més tard).
Estic trista, però m'he de posar bé per tornar a començar...
Tot això Gegar, sé que no consola però no pensis "per què a mi?". Agafa't al teu peque i recupera les ganes de tirar endavant, però no per això evitis el dol. Treu tot el que et calgui, ho has de fer per tornar a lluitar!
Bombolla! Ostres, que bé que t'hagin fet cas! Això segur que serà bo!
Molts petons, abraçades, ànims i forces boniques. No ens donarem per vençudes!
PD Una pregunta... M'han dit que he d'esperar a la propera regla per tornar a provar de quedar-me embarassada però... es poden tenir relacions mentrestant amb protecció?
Hola boniques, moltes gràcies per les vostres paraules, Bombolla mhe sentit tant compresa amb tot el que has escrit. Aquesta tarda he sortit amb el peque i el meu marit a comprar i la veritat es que mha sentat bé sortir al carrer.
Jo continuo perdent pero poc, aixi que com la cosa no vagi a mes divendres que ve m'hauran de fer el legrat, que hi farem... dilluns al mati tinc hora amb la doctora, no se si em donara l'alta ja o em dira que m'esperi al legrat, encara que jo no em veig treballant amb els peques i "avortant" no se, o potser em va bé tornar a la vida rutinaria,aveure que en pensa.
Un petó boniques
Jo continuo perdent pero poc, aixi que com la cosa no vagi a mes divendres que ve m'hauran de fer el legrat, que hi farem... dilluns al mati tinc hora amb la doctora, no se si em donara l'alta ja o em dira que m'esperi al legrat, encara que jo no em veig treballant amb els peques i "avortant" no se, o potser em va bé tornar a la vida rutinaria,aveure que en pensa.
Un petó boniques
Nivaira, això són molt bones notícies! Has fet tot el procés i com dius, tindràs el cos en les millors condicions per ser mare amb garanties. Ja et vaig dir, que conec gent que va perdre el primer embaràs i ara tenen dos fills. Endavant, estàs en el camí correcte!!! A mi em van dir que esperés 3 setmanes per tenir relacions, perquè tot plegat necessitava descansar. Després, com em va venir la regla de seguida, als 25 dies de l'avortament, ja no vam prendre precacucions.
Bombolla, fantàstic això de l'analítica! Amb dos avortaments i un embaràs complicat jo també ho hagués demanat. Ja veuràs com al menys et quedes més tranquila.
Gegar , em sap greu perquè en el teu cas s'està allargant tot i esperant una expulsió natural i això t'està fent patir. Pensa que amb el legrat avançaràs molt, i que tot això s'acabarà, segur. I agafat la baixa si cal, no tens perquè treballar precisament amb nens quan acabis de passar per un quiròfan per un avortament. Dona't temps i, insisteixo,plora tant com vulguis i puguis, ho has de passar. Des d'aquí molts ànims i estem pel que necessitis. Jo tampoc no tenia ganes de parlar amb la gent, només ho he parlat amb una amiga i la família propera, la resta ho ha sabut per mail. I han entès que fos així perquè no vaig ser capaç de fer-ho de cap altra manera.
Un petó ben fort!!
Bombolla, fantàstic això de l'analítica! Amb dos avortaments i un embaràs complicat jo també ho hagués demanat. Ja veuràs com al menys et quedes més tranquila.
Gegar , em sap greu perquè en el teu cas s'està allargant tot i esperant una expulsió natural i això t'està fent patir. Pensa que amb el legrat avançaràs molt, i que tot això s'acabarà, segur. I agafat la baixa si cal, no tens perquè treballar precisament amb nens quan acabis de passar per un quiròfan per un avortament. Dona't temps i, insisteixo,plora tant com vulguis i puguis, ho has de passar. Des d'aquí molts ànims i estem pel que necessitis. Jo tampoc no tenia ganes de parlar amb la gent, només ho he parlat amb una amiga i la família propera, la resta ho ha sabut per mail. I han entès que fos així perquè no vaig ser capaç de fer-ho de cap altra manera.
Un petó ben fort!!
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

Madrona, Bombolla, Nivaira nomes puc dir-vos que moltissimes gracies, no sabia que aqui em sentiria tan compresa. Gracies.
Madrona! Moltes gràcies pels ànims. Esperem que vagi tot bé.
Bombolla, ja t'ho he dit abans, informa'ns!
I gegar, qualsevol cosa, saps on som!
Bombolla, ja t'ho he dit abans, informa'ns!
I gegar, qualsevol cosa, saps on som!
Boniques, com van els ànims?
Bona nit, nivaira, doncs a mi els anims em van a estones, tinc estones de posar-me a plorar i estones en les que estic millor, Avui hem anat amb el peque al zoo per primera vegada i hi hem passat el dia, m'he distret força i hem caminat moltissim, però tot hi aixi no acabo de treure tot el que ha de sortir, tinc menys que una regla aixi que en aquest sentit no anem gaire bé... estava ben enganxat, aixi que suposo que acabara en legrat.
Bueno, i vosaltres que tal esteu?
Un peto per a totes.
Bueno, i vosaltres que tal esteu?
Un peto per a totes.
Nosaltres hem estat fent obres a casa i a la tarda de karaoke, així que ja ho veieu, ben distrets.
Gegar, que acabi en legrat no té perquè ser una mala notícia. No t'han donat gotes o pastilles per ajudar-te en le procés? La majoria de ginecòlegs ho fan en casos com aquest.
Gegar, que acabi en legrat no té perquè ser una mala notícia. No t'han donat gotes o pastilles per ajudar-te en le procés? La majoria de ginecòlegs ho fan en casos com aquest.

- Bombolla

- Contacta:
Gegar bonica, si acaba en raspat no t'espantis. A mi me l'han fet les 2 vegades i m'ha anat molt i molt bé. Físicament la recuperació és ràpida, i fa molt poc mal, només tens una sensació d'adoloriment similar a la regla durant 2-3 dies i ja està. És molt ràpid i senzill de fer.
Molts ànims boniques!!
Molts ànims boniques!!

Hola ninetes!
Gegar, pensa que jo només estava de 5 setmanes, per això ho vaig expulsar tot sola...Ànims bonica, tot anirà bé. I segur que la visita al zoo t'ha aixecat una miqueta els ànims. El peque deu haver disfrutat molt!
Jo he deixat de sagnar... ara ja no surt res i, en el fons, començo a estar més tranquil·la. És més fàcil tirar endavant si cada vegada que no vas al lavabo t'agafa per plorar...
Aquest diumenge, després d'aquesta setmana tan dura, hem decidit anar al cine, a veure alguna cosa distreta i que faci riure.
Molts petonets!
Gegar, pensa que jo només estava de 5 setmanes, per això ho vaig expulsar tot sola...Ànims bonica, tot anirà bé. I segur que la visita al zoo t'ha aixecat una miqueta els ànims. El peque deu haver disfrutat molt!
Jo he deixat de sagnar... ara ja no surt res i, en el fons, començo a estar més tranquil·la. És més fàcil tirar endavant si cada vegada que no vas al lavabo t'agafa per plorar...
Aquest diumenge, després d'aquesta setmana tan dura, hem decidit anar al cine, a veure alguna cosa distreta i que faci riure.
Molts petonets!
Molt ben fet noies!!
A distreure's i sotir, que les llàgrimes se les emporti el vent!

A distreure's i sotir, que les llàgrimes se les emporti el vent!

Hola boniques, nosaltres hem fet un diumenge "casero" i tranquilet. Demà tinc la doctora de la ss a veure que hem diu, demà us explico, un peto a totes.
- Bombolla

- Contacta:
Gegar, a veure què et diu la Dra avui. Ànims reina!
Nivara: Com estàs tu?
Madrona: I tu? Veig que esteu enfeinats fent obra a casa! A veure si ben aviat ens pots donar una bona noticia.
Jo avi tinc metge de la SS, li he de portar els papers que em va fer el metge del privat,a veure si em vol fer els anàlisis...tant de bo.
Petonets per totes i ànims ben amunt!
Nivara: Com estàs tu?
Madrona: I tu? Veig que esteu enfeinats fent obra a casa! A veure si ben aviat ens pots donar una bona noticia.
Jo avi tinc metge de la SS, li he de portar els papers que em va fer el metge del privat,a veure si em vol fer els anàlisis...tant de bo.
Petonets per totes i ànims ben amunt!

d
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 17, 2026 8:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |